Nou ja, ik weet ook niet of diegene waar DDM verdrietig om is een kutkerel is natuurlijk,quote:
deur werd behoorlijk dichtgedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
het zal niet veel helpen, is er niks meer te redden?
Heeft het zin om water naar de zee te dragen?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
het zal niet veel helpen, is er niks meer te redden?
door hem?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
deur werd behoorlijk dichtgedaan
oh en nee, een kutkerel is het nietquote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet ook niet of diegene waar DDM verdrietig om is een kutkerel is natuurlijk,
maar tis dus drama begrijp ik...
nee, anders was je vast niet verliefd op hem geworden, ik maakte maar een grapje...quote:Op maandag 23 maart 2015 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh en nee, een kutkerel is het niet
hoeft niet hoor..quote:Op maandag 23 maart 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal me als man maar wijselijk buiten dit vrouwen onderonsje houden.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon drama waardoor je nauwelijks een hap door je keel krijgt en hup, paar kilo weg
O daar ben ik nog niet aan begonnen gelukkigquote:
jij hebt Saskwast voorlopig nog welquote:Op maandag 23 maart 2015 16:08 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
O daar ben ik nog niet aan begonnen gelukkig
Maaar toch deed hij de deur naar jou dicht. Das toch kutquote:Op maandag 23 maart 2015 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh en nee, een kutkerel is het niet
ja, zwaar k*tquote:Op maandag 23 maart 2015 16:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maaar toch deed hij de deur naar jou dicht. Das toch kut
Dat is nou net iets waar je in een relatie nooit honderd procent zeker van kunt zijn.quote:
Nee 100% zeker weet je het nooit, maar op een gegeven moment heb je geen twijfels meerquote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar je in een relatie nooit honderd procent zeker van kunt zijn.
Maar ik zou het wel heel fijn vinden als dit nog lekker lang mag duren.
prima instellingquote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar je in een relatie nooit honderd procent zeker van kunt zijn.
Maar ik zou het wel heel fijn vinden als dit nog lekker lang mag duren.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik heb van schrik ook maar een beker thee gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |