serieusquote:
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik hebquote:
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik heb van schrik ook maar een beker thee gezet...
die heb ik hier ook in de kast staan, hij is lekker zoetquote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus![]()
en het is deze....
http://www.pickwick.nl/thee/kruidenthee/ontspanning/
of het helpt weet ik eigenlijk niet, maar hij is wél lekker
Ben je malquote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik heb
Ik vond hem wel toepasselijk, ook vanwege die deur......quote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik heb
Thee is denk is best wel een vrouwendingetje, ik dronk vroeger bijna nooit thee trouwens,quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.
dat was nu ook het geval, dus ik hou mijn adem maar niet inquote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je maldaar hoef jij vast geen 6 jaar op te wachten....
6 jaar alleen geweest?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat was nu ook het geval, dus ik hou mijn adem maar niet in
o sorryquote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik heb van schrik ook maar een beker thee gezet...
Je dacht zeker laat ik maar eens een oude vrouwen dingetje doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Thee is denk is best wel een vrouwendingetje, ik dronk vroeger bijna nooit thee trouwens,
is pas iets van de laatste tijd
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een oude vrouwen dingetje doen.![]()
Ik drink bijna nooit thee anders, jij wel Mo?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit thee anders, jij wel Mo?
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.
Dat is ouwe mannen drank, je had een neut moeten nemen zoals een échte ventquote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.
Nee, ook dan niet dan neem ik een cup a soup kip.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?
De mijnese lust écht geen thee hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?
zelfs niet eens iemand tegengekomen die ook maar een beetje interessant leek. Daarvoor ook jaren niet trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
6 jaar alleen geweest?
da's best lang ja...
maar ik ben eigenlijk nooit echt alleen geweest dus mij moet je niet rekenen
cup a soupquote:Op maandag 23 maart 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet dan neem ik een cup a soup kip.
Ja, dat lijkt me ook lastig, ik zou waarschijnlijk voor altijd alleen blijven als ik niet al iemand hadquote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs niet eens iemand tegengekomen die ook maar een beetje interessant leek. Daarvoor ook jaren niet trouwens.
Meid, ik mag niet (meer) teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ouwe mannen drank, je had een neut moeten nemen zoals een échte vent
Ja, en wat als je geen thee lust en toch ziek bent. Gelukkig ben ik zelden of nooit ziek. Dat scheelt.quote:
Ja, dat weet ik nog, je hebt alleen nooit precies verteld waarom, maar zal wel met medicijnenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, ik mag niet teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?
Tuurlijk drink ik liever iets sterkers, maar ik hou dat dus op een absoluut minimum tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |