Niet boven de 40, dan zit er een zeef met grote gaten in.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, ik mag niet (meer) teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?
Tuurlijk drink ik liever iets sterkers, maar ik hou dat dus op een absoluut minimum tegenwoordig.
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, je hebt alleen nooit precies verteld waarom, maar zal wel met medicijnen
te maken hebben, ik doe maar eens een aanname ...![]()
Voor mij geldt hetzelfde, al zou ik nu geen sterke drank hoeven![]()
maar soms 's avond zou ik wel een wijntje lusten en dan neem ik tegenwoordig maar een
Holy Soda
Maar we zijn zo nieuwsgierigquote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogquote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.
Ja precies, vertel het nou maar gewoonquote:
quote:
generaliserenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogik vraag niet verder omdat ik voel dat je er
verder niets over wil zeggen, dat is dan vast weer vrouwelijke intuïtie
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogik vraag niet verder omdat ik voel dat je er
Wordt er dadelijk een heel 'kwootverhaal' over mij door jou in het smoelenboek gegooid, daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:40 schreef drakin het volgende:
[..]
omdat ik voel dat je er
nee hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wordt er dadelijk een heel 'kwootverhaal' over mij door jou in het smoelenboek gegooid, daar heb ik geen behoefte aan.
Aan het edittenquote:
Ik doseer zelf wel wat ik kwijt wil en wat niet, ben ik man genoeg voor.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hooren van doe die maar ook niet... zo lullig ben ik nou ook weer niet.
zo is dat knulquote:Op maandag 23 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doseer zelf wel wat ik kwijt wil en wat niet, ben ik man genoeg voor.
Wacht maar af, jouw vaginamonoloog zal ook nog in het smoelenboek verschijnen.quote:
vaginamonloog? hmmm ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 maart 2015 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, jouw vaginamonoloog zal ook nog in het smoelenboek verschijnen.
Ik zei niet dat ik dat ga doen, maar er zal vast wel een en ander door iemand 'gekwoot' zijn.quote:
mag van mij, ik heb niets gezegd waar ik me voor zou moeten schamen denk ikquote:Op maandag 23 maart 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat ga doen, maar er zal vast wel een en ander door iemand 'gekwoot' zijn.
Zorgen ze nou ook al voor een 40 + crisis?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Net als in hun handen dus?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet boven de 40, dan zit er een zeef met grote gaten in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |