quote:Op maandag 23 maart 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
wie gooit hem dicht?
shit, Mo maak jij maar een nieuwe, dit is al de derde keer![]()
jij was het niet, het was FANNquote:Op maandag 23 maart 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was even de weg kwijt en zag niet dat ik het was, komt omdat ik bezoek heb...
Ja joh, mijn zoon is even hier dus ik lette even niet zo goed op. oftewel ik was niet scherp genoeg...quote:Op maandag 23 maart 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
héél goed....als we op MO moesten wachten
maakt niet uit, gelukkig was Koen in de buurtquote:Op maandag 23 maart 2015 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, mijn zoon is even hier dus ik lette even niet zo goed op. oftewel ik was niet scherp genoeg...
ja, maar dan moet je wel toevallig net post 301 gezien hebbenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik had aan Mo gevraagd om een nieuwe te openen, want ik gooide hem onbedoeld dicht
da's waar....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je wel toevallig net post 301 gezien hebben
Nee volgens mij niets, Ik krijg nog wel een Dove verwenpakket (shampoo (geen haar), douchegel en zeep) x 4quote:
ja, ik ga er zo ook maar een einde aan makenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
ik voel me een beetje downy, ik ga slapen denk ik, hoop ik...
nah jah... ook lekker moet je maar denken ...quote:Op maandag 23 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niets, Ik krijg nog wel een Dove verwenpakket (shampoo (geen haar), douchegel en zeep) x 4
Moet je niemand wekken?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
Ja kan ik weer een tijdje douchenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... ook lekker moet je maar denken ...
Nah... zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 23 maart 2015 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik ga er zo ook maar een einde aan maken
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... zo erg is het ook weer niet![]()
maar Truste dan maar...
voor allemaal natuurlijk...
truste, succes er meequote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Truste dan maar...
Trustequote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Truste dan maar...
Nee, nog niet, pas om 4 uur, maar hij ligt weer op de bank met de wekkers ernaast, en met diequote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
Ik ben kwijt wie nou wel en niet gaat pitten maar iig welterusten voor degenen die gaan slapen.quote:
nee deze was naar Chufi, al duurt het bij mij ook geen uren meerquote:Op maandag 23 maart 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben kwijt wie nou wel en niet gaat pitten maar iig welterusten voor degenen die gaan slapen.
Ik zei alleen FANN trusten....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee deze was naar Chufi, al duurt het bij mij ook geen uren meer
Dat bedoelde ik eigenlijk ook die blijven in de waan dat ze prima werk afleveren maar wij weten wel beter..quote:Op maandag 23 maart 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij vrouwen ook alleen die beseffen het niet.
Dat is best een bijdehandte truk.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die muts van mij veranderd dan altijd deskundig van onderwerp.
Om het meer dan 30 jaar bij mij vol te houden moet je sowieso bijdehand zijn.quote:
Ja, dat geloof ik die van mij trok het 20 jaar. Meer goed er waren ook andere omstandigheden, en die hou ik voor mezelf, maar 20 jaar met mij is best erg lang.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om het meer dan 30 jaar bij mij vol te houden moet je sowieso bijdehand zijn.
Dat is me ook een gevalletje apart zeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is maar goed dat DDM slaapt, die had geen oog meer dicht gedaan na het volgen van deze conversatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |