Pas maar op en je krijgt er ook een aangenaaidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, KT kan het niet laten huis archivaris te spelen
ik vind alles goed en naaien doe ik niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op en je krijgt er ook een aangenaaid
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Hoor ik dat hier iemand een tagje zoekt? Als je een beetje leuke nieuws/film/sport/games/weblogberichten kan tikken, valt er altijd iets te regelen
En neuken alleen op verzoek buiten de deurquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind alles goed en naaien doe ik niet meer
2% bier?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
Zo effe een Radler met 2% tenslotte is het zaterdagavond
Sticky numbersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, het is dus eigenlijk soort Facebook, als je het verwijderd blijft het toch bestaan.
precies maar eerst belletje trekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En neuken alleen op verzoek buiten de deur
Brouwerij Heineken Brouwerijquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je komt neuken doe ik wel open ... Geen probleem
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je komt neuken doe ik wel open ... Geen probleem
das heul niet veiligquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je windt er in ieder geval geen doekjes om
Sas ook niet.... Trouwens ik heb een camera , dus ik kan eerst kijken ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je windt er in ieder geval geen doekjes om
doekje voor het bloedenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... noemen ze dat een doekje bij jullie, dat wist ik dan weer niet
Ze neemt hem tot bloedens toe, jakkie.quote:
ik doe helemaal niets met Jackiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze neemt hem tot bloedens toe, jakkie.
IK ZEG NIET DOENquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe het eruitziet eigenlijkeffe googelen
Mijn god, waarom zou je een stuk rubber gaan beffen....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit deze knip ik voor jou minimaal 20 lapjes
Soms smaakt en ruikt dat beter...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, waarom zou je een stuk rubber gaan beffen....
Ja, als ik het van afstand kan ruiken blijf ik sowieso uit de buurt, daar helpt geen stuk rubber meer tegen.quote:
Ik heb ze nog nooit gebruikt om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga je toch echt met de verkeerde om Chuf
Jij bent dan ook een bikkelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gebruikt om eerlijk te zijn
Vraag 1. Wat proef je dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
we schakelen nu over naar onze ervaringsdeskundige, kom d'r maar in sjoef
Vraag 1. Rubberquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag 1. Wat proef je dan?
Vraag 2. En waar ruikt het naar?
Vragen, vragen en nog eens vragen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk zegt ie dat het naar kip smaakt, ik neem nu alles wel aan....maar ben blij dat ik al gegeten heb.
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, ik was gewoon net effe later dan jou
dat ga ik effe voor je googelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, even serieus je hebt condooms met fruitsmaak, dan neem ik aan dat je ook van zulke beflapjes hebt. Kan je dan niet beter gewoon een aarbei of een banaan eten? of beffen? whatever?
Pasante Beflapjes - Liklapjes in 4 smakenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, even serieus je hebt condooms met fruitsmaak, dan neem ik aan dat je ook van zulke beflapjes hebt. Kan je dan niet beter gewoon een aarbei of een banaan eten? of beffen? whatever?
Beflapkes is ontstaan uit de lesba scene , dus ik neem aan dat je dan bv. een Claudia de Brey smaak kunt kiezen of een Ireentje Wust voor de zilterige zweterige nasmaak ,,,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering zeg....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Pasante Beflapjes - Liklapjes in 4 smaken
https://www.condoom-anoni(...)-liklapjes-met-smaak
Hebben ze ook vismaak?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Pasante Beflapjes - Liklapjes in 4 smaken
https://www.condoom-anoni(...)-liklapjes-met-smaak
Limburgers hebben niet zo veel met vis.quote:
Welke smaak blief jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
De smaak van sperma verschilt per persoon en je hebt deze smaak niet volledig in de hand, maar met je voeding kun je er wel iets aan veranderen. Roken, alcohol en cafeīne maken sperma bitter. Spruiten, broccoli en rood vlees worden afgeraden. Van vet eten wordt ook gezegd dat het sperma een slechte smaak geeft. Vis kan sperma een lichte vissmaak geven.
Waar de naam walvis vandaan komt, is niet helemaal duidelijk. Sommigen denken dat het woord is afgeleid van het Noorse hval, wat fontein betekent. Wanneer walvissen boven water komen om te ademen, spuiten ze een wolk waterdamp uit hun blaasgaten, wat aan een fontein doet denken. Anderen zijn van oordeel dat walvis van hwael-vis komt. Dit betekent wielvis en verwijst naar de wielachtige manier waarop het dier zich onder water voortbeweegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom ze die walvissen noemen heb ik nooit begrepen?
Wat willen jullie ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
De smaak van sperma verschilt per persoon en je hebt deze smaak niet volledig in de hand, maar met je voeding kun je er wel iets aan veranderen. Roken, alcohol en cafeīne maken sperma bitter. Spruiten, broccoli en rood vlees worden afgeraden. Van vet eten wordt ook gezegd dat het sperma een slechte smaak geeft. Vis kan sperma een lichte vissmaak geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |