Ik weet het niet veel meer, ik heb behoorlijk veel getypt het laatste jaar, tenminste, bijna een jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik weet niet wat voor dirt ik dan tegenkom, dus ik ben benieuwd....
Door KT kan dat niet meer, die zat te spammen met anoniem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee ik keek nog een keer ik ben niet anoniemshit
Was dat zn kloon?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door KT kan dat niet meer, die zat te spammen met anoniem.
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.quote:
En dat neem je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.
Maar je hebt helemaal geen account meer , dus je kunt niets blokkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.
Ja, zeker weer niet goed van me.quote:
Fok account toch gewoon, bij je instellingen ergens, kan je aanvinken dat je niet wilt dat iemand met een anoniem account op je fobo kan komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen account meer , dus je kunt niets blokken
Sjoef heeft geen fotoboek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
En nu zit ik zeker ook weer te happen want jij komt hier al jaren man.![]()
Zou kinnen, maar ik heb geen fobo dus ik heb die instelling ook nooit gezien...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fok account toch gewoon, bij je instellingen ergens, kan je aanvinken dat je niet wilt dat iemand met een anoniem account op je fobo kan komen.
En nu zit ik zeker ook weer te happen want jij komt hier al jaren man.![]()
Ik heb er ergens een, maar vraag me niet waar.....quote:
Echt niet. Ok. Nou vooruit dan, maar oh wee joh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kinnen, maar ik heb geen fobo dus ik heb die instelling ook nooit gezien...
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ergens een, maar vraag me niet waar.....
Denk dat je ze daar niet zal vinden.quote:
Ik heb wel eens lopen zoeken, maar nooit iets gevonden...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet. Ok. Nou vooruit dan, maar oh wee joh.
Tandjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, ja mijn muffin die staat er wel.
Dan moet je niet meer zoeken...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lopen zoeken, maar nooit iets gevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |