Hij is in België momenteel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt jou Adonis ook al weer te slapen?

Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.quote:

Kweet niet of dat handig is. Heb nog niets over hem gezegd op fok, behalve dat ie belg is. Ik doe nogal te snel aan TMI en voor mezelf is dat niet erg maar voor een ander misschien wel.quote:

aannames.... aannames...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.

Omg, dit klopt dus wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Belg, wat kan je daar nou nog over zeggen dan? Hij eet graag friet en drinkt pintjes.

Hier kan dat héél goed hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet of dat handig is. Heb nog niets over hem gezegd op fok, behalve dat ie belg is. Ik doe nogal te snel aan TMI en voor mezelf is dat niet erg maar voor een ander misschien wel.

Maar dingen over Hollanders kloppen ook. Dat is gewoon zo, geldt ook voor de provincies en zelfs voor de steden.quote:

En dan later tegen me gebruikt worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier kan dat héél goed hoorspill de beans maar

Juup lust ook graag frites en bierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, klopt gewoon. Tenminste, hij dan. Is echt te mooi soms.

40+ al denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak is jou ondertussen hier al de vraag gesteld hou oud je bent? Een stuk of 40 keer?

maar we hadden het niet over Hollanders, we hadden het over die Belg van jouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dingen over Hollanders kloppen ook. Dat is gewoon zo, geldt ook voor de provincies en zelfs voor de steden.

Dat heeft ie een paar week terug zelf al eens gezegd ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak is jou ondertussen hier al de vraag gesteld hou oud je bent? Een stuk of 40 keer?

Je kán het tegenkomen in het Smoelenboekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan later tegen me gebruikt worden.![]()

ja eh... flikker dan al die stomme lijstjes van jou hier neer, dan hoef ik niet terug te lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]

Bier, shag en benzine halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft grensoverschrijdende bezigheden

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja eh... flikker dan al die stomme lijstjes van jou hier neer, dan hoef ik niet terug te lezen

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft grensoverschrijdende bezigheden

Als je er dan toch bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.
En uiteraard friet eten.

Geen illegaal vuurwerk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.
En uiteraard friet eten.

Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kán het tegenkomen in het Smoelenboekwant jou had ik nog niet, ik weet te weinig van
je af

ja, best klote, zo kom je er nooit inquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.Vind het wel goed van mezelf.

Piet knalt al genoeg met zn draaitafels....quote:

Fann is meesteres in het info los weken hierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.Vind het wel goed van mezelf.

Da's wel handig paar reserve.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet knalt al genoeg met zn draaitafels....
PP ik kwam nog 2 naalden tegen voor die platenspeler van me... Belangstelling? Stuur ik ze op

Wijsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]

Maar Choco luistert niet naar Fann.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is meesteres in het info los weken hier

geef het even tijd....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar Choco luistert niet naar Fann.....

Ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is meesteres in het info los weken hier

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef JuupĐ het volgende:
Ik wil weer eens gyros met lekkere tzaziki, NU

Dat probeer ik dus nu te krijgen want ik ben toch bezigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
aha! il heb inderdaad geen beeld bij Choco

Wat let je http://www.restaurantathene.com/quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef JuupĐ het volgende:
Ik wil weer eens gyros met lekkere tzaziki, NU

quote:
Fobo dames, alhoewel ik alleen nog maar een kleine pic heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
aha! ik heb inderdaad geen beeld bij Choco

ja jezus da's kleiner dan een postzegelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Fobo dames, alhoewel ik alleen nog maar een kleine pic heb.

ik vind het gęnant om in fobo's te loerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]

ik ga wel een keer gravenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
En voor de andere soort foto's. Tja.Genoeg info over mij al te vinden volgens mij, maar niet van mijn belg.

er is toch niks te zienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het gęnant om in fobo's te loeren

Ja goed he.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja jezus da's kleiner dan een postzegel![]()
en we doen nooit échte foto's

Lijkt op wat ik ooit op de streams zagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]

Ikke soms ook. Maar bij mij mag het gewoon hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het gęnant om in fobo's te loeren

dan sta ik te boek als laatste voyeurquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
er is toch niks te ziendus je kan gerust kijken...

maar ik weet niet wat voor dirt ik dan tegenkom, dus ik ben benieuwd....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je je een keer verveeld, dan heb je wel wat te doen.

ik ben anoniemquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dan sta ik te boek als laatste voyeur

Dat was ik alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dan sta ik te boek als laatste voyeur

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee ik keek nog een keer ik ben niet anoniemshit

Ik weet het niet veel meer, ik heb behoorlijk veel getypt het laatste jaar, tenminste, bijna een jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik weet niet wat voor dirt ik dan tegenkom, dus ik ben benieuwd....

Door KT kan dat niet meer, die zat te spammen met anoniem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee ik keek nog een keer ik ben niet anoniemshit

Was dat zn kloon?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door KT kan dat niet meer, die zat te spammen met anoniem.

Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.quote:

En dat neem je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.

Maar je hebt helemaal geen account meer , dus je kunt niets blokkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een anoniem account. Dus ik blok dat en vervolgens zegt hij later dat ie dat was en het flauw vond van mij.

Ja, zeker weer niet goed van me.quote:

Fok account toch gewoon, bij je instellingen ergens, kan je aanvinken dat je niet wilt dat iemand met een anoniem account op je fobo kan komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen account meer , dus je kunt niets blokken

Sjoef heeft geen fotoboek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
En nu zit ik zeker ook weer te happen want jij komt hier al jaren man.![]()

Zou kinnen, maar ik heb geen fobo dus ik heb die instelling ook nooit gezien...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fok account toch gewoon, bij je instellingen ergens, kan je aanvinken dat je niet wilt dat iemand met een anoniem account op je fobo kan komen.
En nu zit ik zeker ook weer te happen want jij komt hier al jaren man.![]()

Ik heb er ergens een, maar vraag me niet waar.....quote:

Echt niet. Ok. Nou vooruit dan, maar oh wee joh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kinnen, maar ik heb geen fobo dus ik heb die instelling ook nooit gezien...

Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er ergens een, maar vraag me niet waar.....

Denk dat je ze daar niet zal vinden.quote:

Ik heb wel eens lopen zoeken, maar nooit iets gevonden...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet. Ok. Nou vooruit dan, maar oh wee joh.

Tandjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, ja mijn muffin die staat er wel.

Dan moet je niet meer zoeken...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lopen zoeken, maar nooit iets gevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |