Dat heeft ie een paar week terug zelf al eens gezegd ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak is jou ondertussen hier al de vraag gesteld hou oud je bent? Een stuk of 40 keer?

Je kán het tegenkomen in het Smoelenboekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan later tegen me gebruikt worden.![]()

ja eh... flikker dan al die stomme lijstjes van jou hier neer, dan hoef ik niet terug te lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoevaak is jou ondertussen hier al de vraag gesteld hou oud je bent? Een stuk of 40 keer?

Bier, shag en benzine halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft grensoverschrijdende bezigheden

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja eh... flikker dan al die stomme lijstjes van jou hier neer, dan hoef ik niet terug te lezen

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft grensoverschrijdende bezigheden

Als je er dan toch bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.
En uiteraard friet eten.

Geen illegaal vuurwerk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier, shag en benzine halen.
En uiteraard friet eten.

Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kán het tegenkomen in het Smoelenboekwant jou had ik nog niet, ik weet te weinig van
je af

ja, best klote, zo kom je er nooit inquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.Vind het wel goed van mezelf.

Piet knalt al genoeg met zn draaitafels....quote:

Fann is meesteres in het info los weken hierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot op heden houd ik me hier redelijk rustig qua info.Vind het wel goed van mezelf.

Da's wel handig paar reserve.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet knalt al genoeg met zn draaitafels....
PP ik kwam nog 2 naalden tegen voor die platenspeler van me... Belangstelling? Stuur ik ze op

Wijsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]

Maar Choco luistert niet naar Fann.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is meesteres in het info los weken hier

geef het even tijd....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar Choco luistert niet naar Fann.....

Ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is meesteres in het info los weken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |