Ik kan mijn "voedselbonnen" niet vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Graag geordend opstellen.
Koffie en thee zijn binnen gratis verkrijgbaar, andere genotsmiddelen moet u zelf verzorgen.
Namens de directie een prettig edoch effectief verblijf gewenst!
Eens kijken of de ijsbaan hier al open is ... Je weet wel zo'n ondergelopen stukje land.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat ijs wil wel groeien met deze nachttemperaturen. Voor die 3 vlokken strooien, of schuiven schiet niet op.
Zal wel, het heeft echt flink gevroren.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of de ijsbaan hier al open is ... Je weet wel zo'n ondergelopen stukje land.
Heb je constant last van je rug, FANN, of met vlagen?quote:Op maandag 18 januari 2016 09:43 schreef FANN het volgende:
http://www.massagekussens(...)/medisana-mc810.html
Komt vandaag
Denk dat ze vergeten zijn om het onder te laten lopenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal wel, het heeft echt flink gevroren.
Op hard gras wil het ook wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze vergeten zijn om het onder te laten lopen
Ik zou niet over één nacht ijs gaan...quote:Op maandag 18 januari 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
GM de gracht is dicht het ijs ziet er goed uit.. Schaaatsen worden gezocht...
Dat ding in de polder?quote:Op maandag 18 januari 2016 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of de ijsbaan hier al open is ... Je weet wel zo'n ondergelopen stukje land.
Nee, het staat wel onder water, maar heb het nog niet gecheckt...quote:Op maandag 18 januari 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze vergeten zijn om het onder te laten lopen
Zou wat zijn de eerste marathon op natuurijs....quote:Op maandag 18 januari 2016 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het staat wel onder water, maar heb het nog niet gecheckt...
Het vriest hier maar 2 graden, in het hoge Noorden ietsje meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wat zijn de eerste marathon op natuurijs....
Met rum?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:56 schreef just me het volgende:
* just me negeert Mad
de verleiding is zo groot om ook aan de choco te gaan
Tip: Warme choco met een shot espresso...quote:Op maandag 18 januari 2016 10:56 schreef just me het volgende:
* just me negeert Mad
de verleiding is zo groot om ook aan de choco te gaan
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Warme choco met een shot espresso...
spreek dat woord maar niet uit hier, je weet maar nooit....quote:
Ow... las ergens dat het gebruikt kan worden als "smeermiddel"quote:Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef just me het volgende:
-knip-
[..]
spreek dat woord maar niet uit hier, je weet maar nooit....
Je kan het maar beter voor zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanavond maar aan de warme choco met rum denk ik. Gisteren al een klein glaasje grappa, moet ik me al melden?
alleen als ik lachquote:Op maandag 18 januari 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je constant last van je rug, FANN, of met vlagen?
gelukkig lach je nooitquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt![]()
Ik heb onze nieuwe gast verwelkomt ofzoiets![]()
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Dat is waar.... Heb erg gelachen tijdens het bijlezenquote:
* Check *quote:
Daar heb ik ook eens naar gekeken, maar een kerstboom gaat inderdaad iets sneller.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeer mijn stamboom op te zetten, na te gaan... zo makkelijk is dat verdorie niet eens
Ik heb die Senseo gisteren trouwens ook ontkalkt omdat ie van die kleine beetjes gaf,quote:
Ontkalken doe ik gewoon niet meer... vorige apparaat heeft het bijna 12 jaar gedaan... dus tegen die tijd heb ik misschien wel weer genoeg DE punten voor een nieuwequote:Op maandag 18 januari 2016 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb die Senseo gisteren trouwens ook ontkalkt omdat ie van die kleine beetjes gaf,
met dat spul dat ik toen bij BCC had gekocht, hij loopt weer als een tierelier![]()
Ik zou dat niet meer doen met die azijn als ik jou wasmaar ja mag je zelf weten
natuurlijk, regels zijn er niet voor
Ja, die gaat zeker weten sneller... ik doe niet aan kerstbomen dus lekker snel klaarquote:Op maandag 18 januari 2016 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eens naar gekeken, maar een kerstboom gaat inderdaad iets sneller.
Jah... best mooie schilderijen....quote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carel Willink is dat...
[ afbeelding ]
Ik ga ze nu ook sparenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ontkalken doe ik gewoon niet meer... vorige apparaat heeft het bijna 12 jaar gedaan... dus tegen die tijd heb ik misschien wel weer genoeg DE punten voor een nieuwe
Hier ook al jaren geleden afgeschaft. Tierelantijnen meuk wil ik niet. Het is een hoop werk, geeft troep en het staat maar even.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, die gaat zeker weten sneller... ik doe niet aan kerstbomen dus lekker snel klaar
Je hebt al genoeg voor het bestek en zelfs extra?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ze nu ook sparenik heb al 2 bonnetjes met 20 puntjes
Nee, het is afhalen, niet bezorgen...quote:Op maandag 18 januari 2016 12:39 schreef drakin het volgende:
Bezorgt die kliniek eigenlijk de gratis koffie ook aan huis? Het is te koud nu.
neeeeeeeeee dat zijn weer zegeltjes van AH, die zegeltjes van DE zitten op die pakken Senseo,quote:Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg voor het bestek en zelfs extra?
En Cash betalen! Die Junks zijn niet te vertrouwenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is afhalen, niet bezorgen...
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
En Cash betalen! Die Junks zijn niet te vertrouwen
quote:Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Koffie en thee zijn binnen gratis verkrijgbaar, andere genotsmiddelen moet u zelf verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |