Ik kan mijn "voedselbonnen" niet vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Graag geordend opstellen.
Koffie en thee zijn binnen gratis verkrijgbaar, andere genotsmiddelen moet u zelf verzorgen.
Namens de directie een prettig edoch effectief verblijf gewenst!
Eens kijken of de ijsbaan hier al open is ... Je weet wel zo'n ondergelopen stukje land.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat ijs wil wel groeien met deze nachttemperaturen. Voor die 3 vlokken strooien, of schuiven schiet niet op.
Zal wel, het heeft echt flink gevroren.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of de ijsbaan hier al open is ... Je weet wel zo'n ondergelopen stukje land.
Heb je constant last van je rug, FANN, of met vlagen?quote:Op maandag 18 januari 2016 09:43 schreef FANN het volgende:
http://www.massagekussens(...)/medisana-mc810.html
Komt vandaag
Denk dat ze vergeten zijn om het onder te laten lopenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal wel, het heeft echt flink gevroren.
Op hard gras wil het ook wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze vergeten zijn om het onder te laten lopen
Ik zou niet over één nacht ijs gaan...quote:Op maandag 18 januari 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
GM de gracht is dicht het ijs ziet er goed uit.. Schaaatsen worden gezocht...
Dat ding in de polder?quote:Op maandag 18 januari 2016 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of de ijsbaan hier al open is ... Je weet wel zo'n ondergelopen stukje land.
Nee, het staat wel onder water, maar heb het nog niet gecheckt...quote:Op maandag 18 januari 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze vergeten zijn om het onder te laten lopen
Zou wat zijn de eerste marathon op natuurijs....quote:Op maandag 18 januari 2016 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het staat wel onder water, maar heb het nog niet gecheckt...
Het vriest hier maar 2 graden, in het hoge Noorden ietsje meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wat zijn de eerste marathon op natuurijs....
Met rum?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:56 schreef just me het volgende:
* just me negeert Mad
de verleiding is zo groot om ook aan de choco te gaan
Tip: Warme choco met een shot espresso...quote:Op maandag 18 januari 2016 10:56 schreef just me het volgende:
* just me negeert Mad
de verleiding is zo groot om ook aan de choco te gaan
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Warme choco met een shot espresso...
spreek dat woord maar niet uit hier, je weet maar nooit....quote:
Ow... las ergens dat het gebruikt kan worden als "smeermiddel"quote:Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef just me het volgende:
-knip-
[..]
spreek dat woord maar niet uit hier, je weet maar nooit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |