dat lijkt mij nou niksquote:
quote:
1. Ik ben geen proleet.quote:
Heeft u een eet-probleem?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1. Ik ben geen proleet.
2. Met mijn eetprobleem heb ik daar sowieso weinig aan.
3. Mijn bezwaren wegen voor mezelf zwaarder.
Nou daar heb ik 2 kinderen mee dusquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch houdt die ex je kennelijk nog bezig...
Dat is onbegonnen werk.quote:
ja, ja....quote:Op zondag 22 maart 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk.
En voor wie iets niet mocht begrijpen hebben we onze personal gids >> FANN.![]()
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja....![]()
maar eh... wat voor een eetprobleem heb je nou eigenlijk?
lust je zo weinig? of het je glutenallergie of dat soort shit?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.
Je bent een lastpost, maar dat wist je al. Ik eet weinig en zeer kieskeurig en mijn maag kan niet alles op elk willekeurig moment verdragen. Mijn hoofd overigens ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
lust je zo weinig? of het je glutenallergie of dat soort shit?
ja ik vraag nog effe door
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusquote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een lastpost, maar dat wist je al. Ik eet weinig en zeer kieskeurig en mijn maag kan niet alles op elk willekeurig moment verdragen. Mijn hoofd overigens ook niet.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusen ja ik ben een lastpost,
kusje op je hoofd
Je bent gewoon nieuwsgierig, mooi zo, want ik ben het ook maar heb geleerd me in te houden met vragen. Nu doe jij ze stellen voor me.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusen ja ik ben een lastpost,
kusje op je hoofd
als iemand geen antwoord wil geven dan hoor ik het wel denk ik dan maarquote:Op zondag 22 maart 2015 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon nieuwsgierig, mooi zo, want ik ben het ook maar heb geleerd me in te houden met vragen. Nu doe jij ze stellen voor me.![]()
![]()
Scheelt mij weer werk.
Zo redeneer ik ook vaak, nee heb je, ja ken je krijgen. Antwoorden dus ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
als iemand geen antwoord wil geven dan hoor ik het wel denk ik dan maar
My lips are sealed.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo redeneer ik ook vaak, nee heb je, ja ken je krijgen. Antwoorden dus ook.
Zal ik het even zelf doen?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik dat zinnetje in googel gooi heb ik meteen een plaatje voor het smoelenboek denk ik
Ik ga ff douchen en dan een smoothiequote:Op zondag 22 maart 2015 13:54 schreef FANN het volgende:
en toen viel het stil...
ik ga wel effe iets anders doen, dan kunnen jullie weer verder ''praten''
Neem het recept van Fann. Vind je in het smoelenboek.quote:
Te laat .... Maar ik heb geen avocado, appel of havermelkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem het recept van Fann. Vind je in het smoelenboek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers nu in de aanbieding voor 19,95
oh, nee, was het vergeten, meteen aangezet, dankquote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Luister je ook naar KXradio? De lijst van 1982.
1 topicdeurtje verderop doen Eska en Noobie ook mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, nee, was het vergeten, meteen aangezet, dank
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers nu in de aanbieding voor 19,95![]()
Ik was even aan het buurtenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit jij nou ook hier.Gezellig hoor.
Ja, viel nog mee, er was best veel te vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Het is maar goed dat ik bijna geen tmi meer geef anders was het verhaaltje nog erger geworden. Omg, echt hè.
mooi zo...dat was de bedoelingquote:Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als mensen dan denken dat is zo ben, ach, gelukkig boeit me dat niet meer zo inmiddels.
Ik weet het, ik vraag veel maar als mensen mij dingen vragen ben ik vaak iets te snel en eerlijk met antwoorden.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, viel nog mee, er was best veel te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |