SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SterodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inbe4 Yuri die dubbele shoarma schotel besteld.
inbe4 Raymond met 2 liter volle melk
inbe4 fat acceptance
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2014 12:23:21 ]![]()
Even deze in de rebound want het is een goed stukje, met more to come.
http://mountaindogdiet.co(...)w-model-for-massing/![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Respect, dat is nogal een verschil.
Ben na twee maanden vakantie/werk weer aan de slag gegaan. Pijnlijk om die drop in gewichten te zien, zowel de lifts als mijn eigen gewicht. Nu weer twee weken bezig en kan mij al twee weken amper bewegen. Voelt goed om weer bezig te zijnZit nu op 72 kg 1.75m ~13%vet. Wil weer naar >80kg zoals aantal jaar geleden en vetpercentage <11% al is mij dat nooit gelukt op dat gewicht. Hopelijk lukt dat voor mijn 40ste. Anders wordt het volgens mij wel erg lastig.
Overigens sinds jaren weer aan het 21'en. Voelt lekker efficient met die verzuring.
Dit was ik na twee maanden niet trainen. Vooral mijn armen en schouders smelten dan weg. Is weer veel werk aan de winkel.Thnx, ja wel een groot verschil maar zodra de knop om is niet heel moeilijk om te bereiken. Het leukste van het hele process vind ik het bijhouden van mijn progressie, en kijken hoe mijn lichaam op een dieet of trainingswijze reageert. Na een aantal jaar heb je dan een vrij goed beeld van wat je lichaam doet en wat je ermee kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 30 zie je er goed lean uit trouwens. Ik weet niet hoe lang je al van je noobgains af bent, maar je zou nog makkelijk 3~6kg spiermassa per jaar aan moeten kunnen zetten
Eet je in je off-periode hetzelfde qua kcals of ga je er dan onder zitten? Je raakt sowieso een hoop vocht kwijt als je een tijdje stopt maar dat zit er weer net zo snel aan.
Maar echt netjes hoor, 90% van wat er op mijn leeftijd rondloopt heeft niet eens zo'n lichaam
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Had ik gelezen ja, interessant stukje en komt weer op hetzelfde neer. Alhoewel er in dat artikel nog nergens echt op ingegaan wordt, dus nog even wachten op het vervolg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Snakey het volgende:
Even deze in de rebound want het is een goed stukje, met more to come.
http://mountaindogdiet.co(...)w-model-for-massing/I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
opnieuw lag m'n kin op m'n bureau trouwens nu je nog eens van die 40% vertelde, en dan hoe je nu bent. Damn bro heheheh respectquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja, interessant stukje en komt weer op hetzelfde neer. Alhoewel er in dat artikel nog nergens echt op ingegaan wordt, dus nog even wachten op het vervolg.
.
b4 after pic man LOL![]()
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezienquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
opnieuw lag m'n kin op m'n bureau trouwens nu je nog eens van die 40% vertelde, en dan hoe je nu bent. Damn bro heheheh respect
.
b4 after pic man LOL
Drinky is een baas![]()
damn nou idd. heheh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezien![]()
ben wel benieuwd ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezien
Zelfs op mijn zwaarste/vetste tijd ben ik volgens mij nooit boven de 30 geweest.
Enige nadeel is dat 90% van het vet op mijn pens zit. Heb ik eindelijk aderen in zicht, kan ik nog niet normaal mijn veters strikken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Gewoon bulken met twee supersize big Mac menu's"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Big tasty dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon bulken met twee supersize big Mac menu'sGeen referral hier.![]()
Heerlijke kipschotel gegeten bij Kameel te Den Haag. Niet normaal lekker. Volgende week weer. Die man genoot er echt van om het te maken, dat is ook nog wel is anders.![]()
![]()
Damn, wou ik net weer beginnen krijg ik lekekr de griep te pakken. Chillings, daar gaat al n week van mijn abbo bijna in snot en koppijn op. Morgen sowieso trainen ookal voel ik mij een beetje kut.
Simpel schematje gemaakt: 2,5Kg er bij elke week in principe.
ABAB-per week.
A: F-squat, bench press, Bent over row, French press DB
B: Deadlift, Overhead press, EZ-curls, Lat pull down.
Alles 4x10 behalve deadlift 4x6.
2,5 Kg er bij lijkt weinig, maar ben eigenlijk nog herstellende een beetje. Dus beter rustig aan doen en het gewicht elke week herhalen, lekker veel reps opbouwen eventjes. Ik wil ook liever niet al teveel assistance oefeningen er in proppen. Ik houd van de big five.
Achja, we zien het wel weer aan...![]()
wat een oudersquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Elke dag cola en pizza hier![]()
Doei cut.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
o jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Uitwisseling als ik het me goed herinner.
Duitsland toch? De gemiddelde Duitser zou zich schamen dat een gast voor te zetten
En ik zou het weigeren te vreten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
o ja
Duitsland toch? De gemiddelde Duitser zou zich schamen dat een gast voor te zetten
En ik zou het weigeren te vreten.Niet je hele leven hoeft om fitness te draaien he, moesten ze je dan brinta en verse geitenmelk voorschotelen?
![]()
duitsland heeft een hele aardige keuken. En elke dag piza is gewoon stom, of je nu 'fitnessed' of niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]Niet je hele leven hoeft om fitness te draaien he, moesten ze je dan brinta en verse geitenmelk voorschotelen?
Brinta hachel ik ook niet weg trouwens, net als melk.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Oh op die manier, dacht dat je bedoelde dat het slecht was dat ze een keer cola en pizza als eten gaven. Iedere dag is idd maar niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
duitsland heeft een hele aardige keuken. En elke dag piza is gewoon stom, of je nu 'fitnessed' of niet.
Brinta hachel ik ook niet weg trouwens, net als melk.![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef Drinky het volgende:
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.bloody hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen. Hoe lang over gedaan? En geen last gehad van ruim in het vel zitten?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
nee hoor. Pizza eet ik ook wel eens. Standaard diepvries is 800 kcal en in Sardinie at ik 2 van de 3 dagen pizza als lunch en kwam ik lichter terug. Cut kwijt is dus ook onzin zoals BB schrijft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oh op die manier, dacht dat je bedoelde dat het slecht was dat ze een keer cola en pizza als eten gaven. Iedere dag is idd maar niks.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Eerste jaren veel aangekloot, op foto's van 2010 en 2011 was ik nog dik, 2012 werd ik skinnyfat en daarna serieus begonnen. Denk dat als ik de downtime vanwege blessures of gebrek aan motivatie weglaat ik aan 1,5~2,5 jaar kom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
bloody hell
Daar kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen. Hoe lang over gedaan? En geen last gehad van ruim in het vel zitten?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
17 kg in een klein jaar eraf. Op een nette manier bulken is een stuk moeilijker, dus ik zit nu weer met een buik. Eerste helft van dit jaar ook geen motivatie meer gehad, gaat nu stuk beter en meteen resultaat. Duurt nog wel even voor ik naast je kan staan. Laag vp nu aan je armen te zien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste jaren veel aangekloot, op foto's van 2010 en 2011 was ik nog dik, 2012 werd ik skinnyfat en daarna serieus begonnen. Denk dat als ik de downtime vanwege blessures of gebrek aan motivatie weglaat ik aan 1,5~2,5 jaar kom?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Weer Sheiko aan t draaien. Eerste maand bijna af. Maar moet eigenlijk eerst m'n mobility verbeteren voor ik verder ga met squatten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goed bezig brah. Doe je een programmaatje of zo?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
17kg is ook best netjes, en op een nette manier bulken is niet heel moeilijk. Ik had in het begin gewoon een langzame cut over 1~2 maanden ingezet, hierdoor kon ik gewoon op kracht vooruit gaan terwijl mijn VP bleef dalen. Daarna een kleine caloric surplus en "lean" bulken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
17 kg in een klein jaar eraf. Op een nette manier bulken is een stuk moeilijker, dus ik zit nu weer met een buik. Eerste helft van dit jaar ook geen motivatie meer gehad, gaat nu stuk beter en meteen resultaat. Duurt nog wel even voor ik naast je kan staan. Laag vp nu aan je armen te zien?
Mijn vetpercentage is nu trouwens zowat het hoogst over de afgelopen 2 jaar
Overigens, al anderhalf jaar geen whey shakes meer gedronken en ik eet elke dag zooi als pizza's, chips, snoep, shoarma etc.Yoga for squats, srs. Sinds ik yoga heb opgepakt zijn al mijn compound lifts erop vooruit gegaan, betere form in alle lifts en het helpt ook met je core stabiliteit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer Sheiko aan t draaien. Eerste maand bijna af. Maar moet eigenlijk eerst m'n mobility verbeteren voor ik verder ga met squatten.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ben al bezig met stretches. Ligt vooral aan strakke pecs, stijve lats, en lange onderarmen. En stijve enkels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
17kg is ook best netjes, en op een nette manier bulken is niet heel moeilijk. Ik had in het begin gewoon een langzame cut over 1~2 maanden ingezet, hierdoor kon ik gewoon op kracht vooruit gaan terwijl mijn VP bleef dalen. Daarna een kleine caloric surplus en "lean" bulken.
Mijn vetpercentage is nu trouwens zowat het hoogst over de afgelopen 2 jaar
Overigens, al anderhalf jaar geen whey shakes meer gedronken en ik eet elke dag zooi als pizza's, chips, snoep, shoarma etc.
[..]
Yoga for squats, srs. Sinds ik yoga heb opgepakt zijn al mijn compound lifts erop vooruit gegaan, betere form in alle lifts en het helpt ook met je core stabiliteit."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Die zie ik er altijd bijstaan op thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Lightweight het volgende:
Heerlijke kipschotel gegeten bij Kameel te Den Haag. Niet normaal lekker. Volgende week weer. Die man genoot er echt van om het te maken, dat is ook nog wel is anders.
Keer proberen dan maar![]()
![]()
Kappe nou. Gisteren en eergisteren 6000k op, bulderend wakker van de honger om half 4 snachts, lees ik dit allemaalquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon de straat op gaan en berg currywurst kopen, wat gebraden leberkase met gebakken ei erbij.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kappe nou. Gisteren en eergisteren 6000k op, bulderend wakker van de honger om half 4 snachts, lees ik dit allemaal![]()
Dayum man, duurt geintje om dat per dag aan eten te regelen?
![]()
![]()
mja dikke 100eu per week alleen aan supermarkt al lol. Dan nog wat supsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Dayum man, duurt geintje om dat per dag aan eten te regelen?
'k reken het maar niet per jaar uit![]()
![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.Jezus je was echt een legit fatsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij had al straie te pakken voordat je uberhaupt ging liften waarschijnlijk, das heul niet eerlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Striae op mijn buik ja, toen ik ging trainen kreeg ik het ook nog op mijn borst erbijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezus je was echt een legit fatso. Jij had al straie te pakken voordat je uberhaupt ging liften waarschijnlijk, das heul niet eerlijk
Drinky is een baas![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.Woonde je toen ook niet in NL? Wel netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was op vakantie in de VS op die foto. Gek genoeg had ik daar maat M/L terwijl ik in nl op Xl/2XL zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef seto het volgende:
[..]
Woonde je toen ook niet in NL? Wel netjes.
Drinky is een baas![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer Sheiko aan t draaien. Eerste maand bijna af. Maar moet eigenlijk eerst m'n mobility verbeteren voor ik verder ga met squatten.Je hebt nu ook ijzer in je enkels of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Solid artikel: http://www.jtsstrength.co(...)t-approach-mobility/If not now, then when.![]()
'Muricaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
was op vakantie in de VS op die foto. Gek genoeg had ik daar maat M/L terwijl ik in nl op Xl/2XL zat
Wel een spectaculaire transformatie hoor. Respect!![]()
![]()
http://www.muscleforlife.(...)ility-for-squatting/
Hier wordt de wall squat ook in genoemd btw Snakey.![]()
Je doet al alle 3 de koppen isoleren neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je triceps breder maken? Mijne zijn nu net sat prikkers, ziet er niet uit.![]()
Artikel gelezen idd. Heb al een mobility drill gemaakt voor mezelf nu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nu ook ijzer in je enkels of niet?
Geen ijzer in enkels. Wel heel stijf die dingen, maar werk eraan. Komt met de tijd wel goed denk ik."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Gisteren begonnen met deze calf workout
omg..... dat pain. eerst squat en daarna dus dik 20 minuten kuiten, toen eerst ff 5 minuten gezeten tot ik weer kon staan zonder instant kramp in kuit
Die comments onder de vid trouwens LOL![]()
Dit zou je dus elke trainingsdag moeten doen, maar dat gaat hem nog niet worden zo te voelen nu heheh
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 14-10-2014 11:40:37 ]![]()
Nee, alleen dips doe ik voor triceps.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je doet al alle 3 de koppen isoleren neem ik aan?![]()
gauw meer tricep werk zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, alleen dips doe ik voor triceps.![]()
zoek voor alle 3 de koppen een goeie oefening
Ik vind tricep kickback (maar dan met een cable poulie) heel erg efficient.
En dan proberen als je gestrekt bent met je arm, je hand palm omhoog te roteren![]()
![]()
http://suppversity.blogsp(...)eries-m-triceps.htmlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, alleen dips doe ik voor triceps.If not now, then when.![]()
Gew 4x p/w close grip bench pressen en zo'n kabel oefening, ongeveer 83% van m'n gym doet dat ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je triceps breder maken? Mijne zijn nu net sat prikkers, ziet er niet uit.![]()
Gaaf om die voor en na foto's te zien. Zal voor velen (hopelijk) erg motiverend werken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx, ja wel een groot verschil maar zodra de knop om is niet heel moeilijk om te bereiken. Het leukste van het hele process vind ik het bijhouden van mijn progressie, en kijken hoe mijn lichaam op een dieet of trainingswijze reageert. Na een aantal jaar heb je dan een vrij goed beeld van wat je lichaam doet en wat je ermee kan doen.
Voor 30 zie je er goed lean uit trouwens. Ik weet niet hoe lang je al van je noobgains af bent, maar je zou nog makkelijk 3~6kg spiermassa per jaar aan moeten kunnen zetten
Eet je in je off-periode hetzelfde qua kcals of ga je er dan onder zitten? Je raakt sowieso een hoop vocht kwijt als je een tijdje stopt maar dat zit er weer net zo snel aan.
Maar echt netjes hoor, 90% van wat er op mijn leeftijd rondloopt heeft niet eens zo'n lichaam
Noobgains zal ik niet meer hebben. Ben op mijn 22ste gaan trainen. Woog toen erg weinig. Ben in die tijd 20kg aangekomen en trainde ook veel. Laatste jaren is dat een stuk minder geworden en meer 'onderhoud'. In de off periode eet ik wel minder en krijg ik over het algemeen meer beweging want ik hoef niet hele dagen op kantoor te zitten. Ben nu weer boven onderhoud aan het eten dus zal wel wat minder lean worden, maar dat kan ik vaak redelijk snel herstellen. Voelt goed om weer te trainen. Snap niet dat mensen hele dagen op de bank kunnen zitten. Daar wordt je toch depressief van?"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Mooi is dat met kuiten. Denk altijd mwah dit is wel wat aan de lichte kant en dan na een paar herhaling staan mijn kuiten ineens in de fik. Ik kan dan ook amper van het apparaat weglopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren begonnen met deze calf workout
omg..... dat pain. eerst squat en daarna dus dik 20 minuten kuiten, toen eerst ff 5 minuten gezeten tot ik weer kon staan zonder instant kramp in kuit
Die comments onder de vid trouwens LOL
Dit zou je dus elke trainingsdag moeten doen, maar dat gaat hem nog niet worden zo te voelen nu heheh
Had ook een keer na een zware beentraining dat er ineens bij het naar huis rijden kramp in schoot. Lekker je been van het gas af moeten tillen en op je rem zetten..."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
haha idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
Mooi is dat met kuiten. Denk altijd mwah dit is wel wat aan de lichte kant en dan na een paar herhaling staan mijn kuiten ineens in de fik. Ik kan dan ook amper van het apparaat weglopen
Had ook een keer na een zware beentraining dat er ineens bij het naar huis rijden kramp in schoot. Lekker je been van het gas af moeten tillen en op je rem zetten...
voorheen deed ik gewoon reps van 8 zo zwaar mogelijk (volle stack plus platen er bij) maar ik ga dit gewoon een paar maanden proberen, kijken of het werkt![]()
Goede tip, tx.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gauw meer tricep werk zou ik zeggen.
zoek voor alle 3 de koppen een goeie oefening
Ik vind tricep kickback (maar dan met een cable poulie) heel erg efficient.
En dan proberen als je gestrekt bent met je arm, je hand palm omhoog te roteren
[ afbeelding ]
Skull crushers vind ik ook een fijne tricepsoefening.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
ja is ook een fijne idd. skull crushersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede tip, tx.
Skull crushers vind ik ook een fijne tricepsoefening.
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.![]()
Ik doe (deed) hem ook altijd met dumbbells maar ga ze dus nu met cables proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja is ook een fijne idd. skull crushers
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Komt heel goed uit dat jullie het nu net over de kuiten hebben. Ik heb begrepen dat je dje kuiten met twee oefenen volledig traint. Seated calf raise en de standing calf raise (door de nadruk op de verschillende onderdelen van je kuit). Zittend pak je de Soleus meer en staand de gastrocnemius.
Nu is mijn vraag, stel je voert naast squats, alleen maar de seated variant uit; kan het dan zijn dat je gastrocnemius in verhouding met de soleus minder ontwikkelt en daardoor voor kuitproblemen kan zorgen? (pijn etc). Bv. op de gastrocnemius doordat die veel gewicht/inspanning moet opvangen of de soleus omdat die onderontwikkeld is en de klappen niet goed op kan vangen.
Net zoals je een disbalans krijgt wanneer je bv. alleen borst doet en geen schouders.![]()
Je hebt iig tijdens de hele beweging weerstand. Met dumbells is die weerstand in het begin van de beweging amper aanwezig (je beweegt de dumbell dan meer horizontaal dan dat je hem tilt).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.![]()
ah idd. goeie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef DjMark het volgende:
[..]
Je hebt iig tijdens de hele beweging weerstand. Met dumbells is die weerstand in het begin van de beweging amper aanwezig (je beweegt de dumbell dan meer horizontaal dan dat je hem tilt).
ik zat al te denken waarom er zo een verschil is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
ahah. wie deed "eten en liften" ook al weer runnen?
Daar popt dat zelfde kuitenfilmpje op nu LOLThanks matey
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Mwa. Plaats niet zoveel artikelen meer, tijdelijk (en druk) baantje gehad. Hopelijk binnenkort weer wat meer schrijven, gelukkig heeft de tijd in de gym er niet onder geledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
hehehe. Gaat het goed met je hits op die site?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Skullcrushers, en dan 10 reps, en bij elke rep 1 sec langer tellen voordat je hem weer omhoog tilt. KILLING!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Fucking geniaal deze man. Hij is de grootste concurrent van Dan Green voor de GPA Worlds in november. Tevens squat hij ook high bar, best sick.
If not now, then when.![]()
Ik las ergens dat hij niet zo geliefd is in de PL wereld, en al zeker niet zoals Dan. Geen idee waarom though, die vent is van staal gemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking geniaal deze man. Hij is de grootste concurrent van Dan Green voor de GPA Worlds in november. Tevens squat hij ook high bar, best sick.![]()
Las hier en daar ook idd dat hij een "cunt" is, maar sommige vinden hem wel geniaal omdat hij zich niet professioneel opstelt en alleen maar aan het ouwehoeren is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij niet zo geliefd is in de PL wereld, en al zeker niet zoals Dan. Geen idee waarom though, die vent is van staal gemaakt volgens mij.
Ik ken hem niet goed genoeg om iets van hem te vinden. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen in Sydney.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Las hier en daar ook idd dat hij een "cunt" is, maar sommige vinden hem wel geniaal omdat hij zich niet professioneel opstelt en alleen maar aan het ouwehoeren is.![]()
Same. Ik kan sowieso niet wachten man. Al die Russen ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed genoeg om iets van hem te vinden. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen in Sydney.
Hier trouwens nog wat vids die jij kan waarderen denk ik:
Ik zag dat je live stream tickets kan kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same. Ik kan sowieso niet wachten man. Al die Russen ook.
Hier trouwens nog wat vids die jij kan waarderen denk ik:Dat ga ik wel doen denk ik. Er zijn zoveel enorm sterke gasten daar samen,dat moet je echt zien. Daar gaan wat records gebroken worden.
En thanks. Ik kijk ze morgen. IP tv en filmpjes enzo werken niet zo lekker in Spanje.![]()
![]()
Nice! Waar kan je die kopen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zag dat je live stream tickets kan kopen.Dat ga ik wel doen denk ik. Er zijn zoveel enorm sterke gasten daar samen,dat moet je echt zien. Daar gaan wat records gebroken worden.
En thanks. Ik kijk ze morgen. IP tv en filmpjes enzo werken niet zo lekker in Spanje.If not now, then when.![]()
Ah, even checken dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen even terug zoeken. Zag het FC op Powerlifting motivation of THEDJSKAY1.
Quads van Matt Kroc gezien trouwens?
[ afbeelding ]
Nope, maar ziet er sick uit. Ik kwam er laatst achter dat mijn quads te slap zijn in tegenstelling tot mijn posterior chain, en ik moet wat rechter squatten. Tijd om die quads eens belachelijk groot en sterk te maken.
Yeah, kan idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Snakey het volgende:
Leg press en hack squats na het squaten.Ik doe zelf front squats voor quads (en leg press af en toe), maar ook voor thoracic strength. Ik weet niet of je die 150 kg squat van mij had gezien, maar daar zag je o.a. dat mijn upper back caved. Dat had ik ook met mijn 160 kg poging twee weken terug. Dus daar moet aan gewerkt worden met front squats en rows.
core niet vergeten, heb hetzelfde gehad met me squat pr'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, kan idd.Ik doe zelf front squats voor quads (en leg press af en toe), maar ook voor thoracic strength. Ik weet niet of je die 150 kg squat van mij had gezien, maar daar zag je o.a. dat mijn upper back caved. Dat had ik ook met mijn 160 kg poging twee weken terug. Dus daar moet aan gewerkt worden met front squats en rows.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Aangezien ik de pre week niet naar gym kan thuis de kettlebell maar weer eens van zolder gehaald.
Nu ben ik moeDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Die ook idd, thanks. Deed twee weken voor mijn PR dag wat abs op een decline bench en was ongelooflijk zwak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
core niet vergeten, heb hetzelfde gehad met me squat pr'sDie doe ik nu 2x p.w. Moet net voor 31 dec. weer PR'en, en dat gaan ziekelijke PR's worden. Ik leer met elke cycle weer meer dingen over mijn lichaam, erg nice om te zien altijd. Ook nice dat ik precies kan zien of ik mijn doelen voor eind dit jaar heb bereikt.
Mijn doelen zijn lastig met mijn blessure, maar die 200 squat ga ik voortijd nog wel doen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ook idd, thanks. Deed twee weken voor mijn PR dag wat abs op een decline bench en was ongelooflijk zwak.Die doe ik nu 2x p.w. Moet net voor 31 dec. weer PR'en, en dat gaan ziekelijke PR's worden. Ik leer met elke cycle weer meer dingen over mijn lichaam, erg nice om te zien altijd. Ook nice dat ik precies kan zien of ik mijn doelen voor eind dit jaar heb bereikt.
Bench hopelijk ook Deadlift... dat weet ik niet..Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ah, minder man, minder. Wat heb je precies dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mijn doelen zijn lastig met mijn blessure, maar die 200 squat ga ik voortijd nog wel doen...
Bench hopelijk ook Deadlift... dat weet ik niet..
Ik heb zelf gelukkig nooit blessures gehad waardoor ik niet goed kon trainen. Dat is denk ik ook wel het grootste voordeel van Sheiko.If not now, then when.![]()
Ooh, heb al tijden last van de rug voordat ik lifte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, minder man, minder. Wat heb je precies dan?
Ik heb zelf gelukkig nooit blessures gehad waardoor ik niet goed kon trainen. Dat is denk ik ook wel het grootste voordeel van Sheiko.
Maar net eens er ingeschoten bij te dom trainen dus ff tijdje rust voor mijn onderrug.
Dus beperkt tot benchen en fuckaroundshit voor benen en rug.
Maar maar ff smolovje JR aan doen voor me bench die ff omhoog krikken
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ah, dat had ik vorige week toevallig wel. Dan heb ik teveel haast en dan is mijn techniek niet 100% waardoor ik mijn onderrug verrekte. De tweede keer in maanden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ooh, heb al tijden last van de rug voordat ik lifte.
Maar net eens er ingeschoten bij te dom trainen dus ff tijdje rust voor mijn onderrug.
Dus beperkt tot benchen en fuckaroundshit voor benen en rug.
Maar maar ff smolovje JR aan doen voor me bench die ff omhoog krikkenGewoon stom is dat, maar lekker even rust + eten + zwemmen + sauna en het is zo weg man.
Nice, welke getallen had je in je hoofd voor eind dit jaar?If not now, then when.![]()
Ik was serieus verbaast vrijdag over mijn pr's. Squat was kut, maar bench en DL gingen prima, zeker DL. Daar kan ik mijn doelen nog wel mee halen dit jaar, terwijl ik bijna niet meer DL op dit moment en minder op kracht focusDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Heeft er iemand een plaatje of voorbeeld voor wat de echte max is voor natty's? ik weet dat genetics en dergelijke hierin meespelen.![]()
Niks zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Heeft er iemand een plaatje of voorbeeld voor wat de echte max is voor natty's? ik weet dat genetics en dergelijke hierin meespelen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gekoeldnetzolekker is echt een beest.![]()
Nu nog wat meer ervaring
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Misschien had je gewoon goed rust nodig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef stinkie het volgende:
Ik was serieus verbaast vrijdag over mijn pr's. Squat was kut, maar bench en DL gingen prima, zeker DL. Daar kan ik mijn doelen nog wel mee halen dit jaar, terwijl ik bijna niet meer DL op dit moment en minder op kracht focus![]()
Welke oefening kun je doen i.p.v incline benchen? Bij gewoon benchen gaat alles prima maar als ik incline bench krijg ik last van mn schouder.![]()
Doe je hem toevallig op zo'n niet verstelbare incline bench?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:02 schreef Questular het volgende:
Welke oefening kun je doen i.p.v incline benchen? Bij gewoon benchen gaat alles prima maar als ik incline bench krijg ik last van mn schouder.![]()
En daarom snap ik niet waar je naar zit te kijken met "top" sport in het algemeenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
Whoei.... Gewichthefbond koopt schorsing na dopingschandaal af![]()
Ik kan het zitgedeelte in hoogte verstellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef seto het volgende:
[..]
Doe je hem toevallig op zo'n niet verstelbare incline bench?![]()
Dit. Onbewust ben je jezelf aan het overtuigen dat jij daar 200 kg loopt te snatchen -> genieten. Weglopen voor je eigen uitdagingen. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet waar je naar zit te kijken met "top" sport in het al gemeen![]()
Nou, ik bedoel dat het voor een heel groot gedeelte gewoon een aanfluiting is wbt dopingcontrole. Bij dat soort dederaties, olygames, welke weightlifting of BB show dan ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Onbewust ben je jezelf aan het overtuigen dat jij daar 200 kg loopt te snatchen -> genieten. Weglopen voor je eigen uitdagingen. Zonde van je tijd.
Zolang je niet vanaf pak hem beet je 12e jr, elke paar maanden volledig random iemand bij je op de stoep krijgt, die je een plasje en een buisje bloed af komt nemen, kun je gewoon niet met zekerheid zeggen dat er eerlijk sport bedreven wordt. En dan ondervang je nog niet de prestatiebevorderende middelen die op dat moment nog niet bekend en verboden zijn.
Daarom begrijp ik niet wat er leuk aan is om te kijken, dat bedoelde ik.
Ik kan die showsen die competities gewoon niet als een wedstrijd zien...![]()
Het rare is dat je dit af kan kopen met een boete. Als je in BB als AAS gebruiker met natty competitie mee wil moet je eerst bewezen twee jaar clean zijn. Dat lijkt me meer fair. (Dat is in de US trouwesns, geen idee hoe dat hier zit).![]()
Maar niet de hoek dus? Die zit vaak te hoog waardoor je je schouders meer gaat gebruiken bij incline, je kan het eens op zo'n verstelbare bank proberen als je gym die heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kan het zitgedeelte in hoogte verstellen.![]()
Dat is dus al helemaal niet fair lol.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:28 schreef Snakey het volgende:
Het rare is dat je dit af kan kopen met een boete. Als je in BB als AAS gebruiker met natty competitie mee wil moet je eerst bewezen twee jaar clean zijn. Dat lijkt me meer fair. (Dat is in de US trouwesns, geen idee hoe dat hier zit).
Mannetje wat hier een tijdje werkte was 19 toen hij naalden ging zettenOp zn 21e was hij nou ja behoorlijk... Maar niet dat je zegt GOH wauwww.
Meneer eindigde zn steroidtread op DBB met " het hoeft niet meer zo groot van mij" en was een paar jaar niet meer dan een zak botten volgens wat van zn ex collegas ( andere afdeling)
Hij werkt hier niet meer, maar laatst googlede ik voor de lol zn naam, en had hij meegedaan aan flexcup mens fysiek 2013![]()
Zag er werkelijk waar niet uit die gast. Das thou even hoist, wtf! Dacht ik. En nog gewonnen ook in zijn klasse![]()
Ik weet 100% zeker dat hij zelfs dat niet natty volbracht heeft. En waarsch. Genoeg andere op dat podium dus wel
En het knullige is dat ik van mn 30e tot mn 35e meer massa heb aangezet zonder ook maar een riod van dicht bij te hebben gezien dan dat ventje in die 2 jr waarin hij zat te spuiten
En dat wint dan dus wedstrijden en staat trots op ee podium
Lachertje1e klass
Ik begrijp werkelijk waar niet waar je dan naar zit te kijken lol
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 15-10-2014 10:43:28 ]![]()
Als je het goed doet kan het een mooi resultaat geven. http://www.muscletalk.co.uk/13-week-cutting-results-m3514441.aspx![]()
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.![]()
Agreed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.,,/![]()
Goed, dan neem je zo een open contest ( zo heet dat toch)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.
Dan is het gewoon een kwestie van wie is er het meest ver gegaan met zn medicijn kastje![]()
Lol
Srry maar zo denk ik dr gewoon vanaf dag1 al over en het gaat ook niet veranderen geloof ik![]()
Oke im off. Deep tissue![]()
![]()
![]()
Er komt veel meer bij kijken dan alleen een medicijnkastje. Als je er niet juist bij eet traint en slaapt kan je het net zo goed laten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed, dan neem je zo een open contest ( zo heet dat toch)
Dan is het gewoon een kwestie van wie is er het meest ver gegaan met zn medicijn kastje
LolSterkte.quote:Oke im off. Deep tissue![]()
![]()
![]()
Dan zou het strand vol met gespierde Adonissen lopen elke zomer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als het alleen door zo een kastje kwam was het wel easy
Als je in het linkje kijkt wat ik hierboven plaatste en dan naar zijn toewijding en zijn voeding (zie linkje in het draadje) kijkt, waar hij zich strikt aan gehouden heeft, dan begrijp je een beetje wat er voor nodig is. Ook mt aas.![]()
Jup ik snap best wel Ray z'n standpunt maar die echten zijn net zo dedicated als hemzelf en nog wel meerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou het strand vol met gespierde Adonissen lopen elke zomer.
Als je in het linkje kijkt wat ik hierboven plaatste en dan naar zijn toewijding en zijn voeding (zie linkje in het draadje) kijkt, waar hij zich strikt aan gehouden heeft, dan begrijp je een beetje wat er voor nodig is. Ook mt aas.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Het is de algemene gedachte dat een spuit zetten makkelijk is en dat het dan allemaal bijna voor niks komt. Dat is pertinent niet waar. Als je je kuur niet goed doet, in de zin van eten en trainen heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup ik snap best wel Ray z'n standpunt maar die echten zijn net zo dedicated als hemzelf en nog wel meer![]()
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.![]()
![]()
Wat voor chalkdingetjes?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.
Was gewoon naar een fysieke winkel gegaan man
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en n sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat voor chalkdingetjes?
Was gewoon naar een fysieke winkel gegaan man
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.![]()
Had je ook hier kunnen kopen. http://klimwinkel.nl/cata(...)2c07pkpn6koae8mi4mh0quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.![]()
Ik haal chalkballs bij beversport gedoe die zit overal wel toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en n sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Die liquid chalk vind ik niks. Dat wordt nogal kleverig in je handen op een gegeven moment. Ik gebruik chalkballen, maken geen troep dus ook in een gym waar je geen chalk mag gebruiken makkelijk (stiekem) te gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en n sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.![]()
![]()
Ja, bij Fitness-sellers hebben ze die ook. Maar dan had ik daar weer een account aan moeten maken, en van Amazon had ik er al een, dus dat leek me makkelijker. Qua prijs maakte dat geen verschil, alleen niet op de levertijd gelet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had je ook hier kunnen kopen. http://klimwinkel.nl/cata(...)2c07pkpn6koae8mi4mh0Hier (in Belgi) niet. Sportsdirect, United Brands en een kleine sportwinkel zijn de enige die hier in de buurt zitten en die hadden die allemaal niet. Met even naar Nederland rijden ben ik het geld dat ik bespaar weer kwijt aan benzinekosten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik haal chalkballs bij beversport gedoe die zit overal wel toch?![]()
Decathlonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, bij Fitness-sellers hebben ze die ook. Maar dan had ik daar weer een account aan moeten maken, en van Amazon had ik er al een, dus dat leek me makkelijker. Qua prijs maakte dat geen verschil, alleen niet op de levertijd gelet.
[..]
Hier (in Belgi) niet. Sportsdirect, United Brands en een kleine sportwinkel zijn de enige die hier in de buurt zitten en die hadden die allemaal niet. Met even naar Nederland rijden ben ik het geld dat ik bespaar weer kwijt aan benzinekosten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Ik merk dat de onderrug rust ( geen DL en geen Squat ) wel baat heeft.
De pijn bijna geheel weg, alleen de rug af en toe nog helemaal vast zitten![]()
Wel verleidelijk om dan alweer te gaan liften en squatten maar wil toch deze maand afmaken.
En dan eens naar een manueel therapeut ofzo om te kijken of die mij van dienst kan zijn![]()
Wel goed voor me bench week 2 van smolov JR en gaat nog easy tot nog toe alles pausereps
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Smolov JR, jij durft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik merk dat de onderrug rust ( geen DL en geen Squat ) wel baat heeft.
De pijn bijna geheel weg, alleen de rug af en toe nog helemaal vast zitten
Wel verleidelijk om dan alweer te gaan liften en squatten maar wil toch deze maand afmaken.
En dan eens naar een manueel therapeut ofzo om te kijken of die mij van dienst kan zijn
Wel goed voor me bench week 2 van smolov JR en gaat nog easy tot nog toe alles pauserepsRed je het tot week 3 denk je? Welke increases neem je bij week 2 en 3? 5kg? 10kg?
![]()
5 kg per week dus totaal 10, gaat nu nog zo goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:13 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Smolov JR, jij durft.Red je het tot week 3 denk je? Welke increases neem je bij week 2 en 3? 5kg? 10kg?
Kan nog altijd overgaan op touch and go dus ik ga het wel halen want mijn techniek was ruk.
Was meer een close grip ivm oude blessures, nu weer breder pakken
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ziek hoor. Wordt toch wel gezien als de killer bench (of squat) programma's, met een lichte nadruk op killer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
5 kg per week dus totaal 10, gaat nu nog zo goed.
Kan nog altijd overgaan op touch and go dus ik ga het wel halen want mijn techniek was ruk.
Was meer een close grip ivm oude blessures, nu weer breder pakken![]()
![]()
Hoop dan ook tussen de 145 en 150 te maxxen na het programmaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Ziek hoor. Wordt toch wel gezien als de killer bench (of squat) programma's, met een lichte nadruk op killer.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Je komt bijna in de buurt van mijn bench max.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoop dan ook tussen de 145 en 150 te maxxen na het programma![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:25 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je komt bijna in de buurt van mijn bench max.![]()
Boven de 3 platen per kant ziet en voelt gewoon baas met benchen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik heb ook 1 zwakke schouder hoor, merk af en toe laatste setjes wel wat pijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.
Gewoon goed massereren met lacrosseball beetje insmeren in en na de training.
Het is het waard ik wil echt die 150 voorbij dit jaar dan moet ik alleen nog 200+ squatten
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineTrek je broek eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon goed je schouders tucken, wat warming-ups met het elastiek en gaan met die benchbanaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.If not now, then when.![]()
Idd met bands beetje facepulls en schouders opwarmenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trek je broek eens op.
[..]
Gewoon goed je schouders tucken, wat warming-ups met het elastiek en gaan met die benchbanaan.
Rotator cuff oefeningen met een paar kilo DB stok dislocators doen.
En je rear delts ook goed trainenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Idd. Ik doe zelf alles met elastiek though. Hou niet zo van het gefixeerde wat je met de stok hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Idd met bands beetje facepulls en schouders opwarmen
Rotator cuff oefeningen met een paar kilo DB stok dislocators doen.
En je rear delts ook goed trainenIf not now, then when.![]()
Valt best mee, althans het leek bij mij juist minder erg omdat ik ze zo vaak gebruikte, werden ze niet zo roestig ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.
En inderdaad goed schouder opwarmen en daarna rustig gaan benchen met wat warmup setjes.![]()
En ik merk ook dat je bij pause echt veel meer controle over de movement hebt.
Zie toch de meeste mensen touch and go, maar bij meerdere reps is dit voor mijn form echt niet goedStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Als je gaat competen sowieso pause man. Doe zelf altijd 2 sec pause op de eerst rep en de rest touch n go voor de gainzzz.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En ik merk ook dat je bij pause echt veel meer controle over de movement hebt.
Zie toch de meeste mensen touch and go, maar bij meerdere reps is dit voor mijn form echt niet goedIf not now, then when.![]()
Ben nog lang niet sterk genoeg om te competenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je gaat competen sowieso pause man. Doe zelf altijd 2 sec pause op de eerst rep en de rest touch n go voor de gainzzz.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ik bedoel in de zin van als je die ambities hebt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om de "lift eisen" in je trainingen te implementeren zodat het vaste patronen worden. Scheelt alleen maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ben nog lang niet sterk genoeg om te competenIf not now, then when.![]()
Jup, dat doe ik sowieso.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van als je die ambities hebt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om de "lift eisen" in je trainingen te implementeren zodat het vaste patronen worden. Scheelt alleen maar.
Eigenlijk met al mijn presses, floor presses close grip ohp.
Alleen niet met de 10 x 80 daar heb ik ruzie mee op OHP
Elke keer op de 9 blijven hangen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Omg, wat epic. Heb er echt zin in.
Is dit de link voor het kaartje Snakes?
http://chocolatemoose.cle(...)p-2014/E192571049_AU
Blijkbaar gaat Ed Coan ook meedoen.
Overhead press je 80kg x 9? Met volledige rom en stricte form? Dat is echt sickening man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik sowieso.
Elke keer op de 9 blijven hangen![]()
Triceps uitgeblust of de schouders? Toch wel belangrijk om mee te nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik sowieso.
Elke keer op de 9 blijven hangen![]()
Mis je DMAA
http://www.alibaba.com/pr(...)der_60015027745.html
Of wil je lekker fake Craze?
http://www.alibaba.com/pr(...)Berry_163436549.html
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 04:24:07 ]![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineBehalve wat dom schoolpleinpraat over of je broekkie wel of niet goed zat had er nog niemand gereageerd zag ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice,. Peak comming up on ceps too
![]()
je kan veel meer uit die pose halen door je lats te spreiden volgens mij.
Nu tuck je ze in lijkt het
![]()
Nice dude.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-10-2014 08:01:17 ]![]()
Wie zei het laatst ook alweer? Ik had het vanmorgen ook, niet kunnen autorijden na kuit(en) trianen. Elke keer als ik m´n voet in positie bracht om gas te geven begon m´n been te trillen.![]()
![]()
![]()
Heeft iemand een linkje voor me met goede warm-up oefeningen voor schouders? Nu doe ik als warming-up een aantal minuten roeien maar ik neem aan dat er een betere vorm van opwarmen is.![]()
3 Minute Shoulder Warm-upquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:27 schreef Questular het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me met goede warm-up oefeningen voor schouders? Nu doe ik als warming-up een aantal minuten roeien maar ik neem aan dat er een betere vorm van opwarmen is.
Face Pulls with External Rotation, 10 reps
Internal Rotations, 10 reps each side
Retractions, 10 reps
Retractions with Extension, 10 reps
T’s, 10 reps
Scapular Press, 10 reps
Posture Correction, 10 reps
Face Pulls, 10 reps
Posterior Flyes, 10 reps
http://www.dieselsc.com/how-to-warm-up-3-minute-shoulder-warm-up/![]()
Soms doe je er lang over voor je iets begrijpt. Het was vandaag benendag, dus dan ga je uiteraard aan je bench press techniek werken.![]()
Ik begreep vandaag echt pas voor het eerst wat het is om de bar 'naar je toe te trekken' in de BP.
Als je je lats goed aangespannen krijgt moet je echt de bar naar je toetrekken.![]()
Voor alles een eerste keer zullen we maar denken....
Ik heb trouwens ook gesquat, leg press, hack squats en kuit(en) gedaan.![]()
![]()
bedankt!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
3 Minute Shoulder Warm-up
Face Pulls with External Rotation, 10 reps
Internal Rotations, 10 reps each side
Retractions, 10 reps
Retractions with Extension, 10 reps
T’s, 10 reps
Scapular Press, 10 reps
Posture Correction, 10 reps
Face Pulls, 10 reps
Posterior Flyes, 10 reps
http://www.dieselsc.com/how-to-warm-up-3-minute-shoulder-warm-up/![]()
Ik naam aan dat ik dat een powerband kan gebruiken voor de warm-up
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/![]()
morgen spierpijn in latsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Snakey het volgende:
Soms doe je er lang over voor je iets begrijpt. Het was vandaag benendag, dus dan ga je uiteraard aan je bench press techniek werken.![]()
Ik begreep vandaag echt pas voor het eerst wat het is om de bar 'naar je toe te trekken' in de BP.
Als je je lats goed aangespannen krijgt moet je echt de bar naar je toetrekken.![]()
Voor alles een eerste keer zullen we maar denken....
Ik heb trouwens ook gesquat, leg press, hack squats en kuit(en) gedaan.
Voor mij indicatie dat techniek goed was, meestal ook de keren dat ik echt lekker zwaar kan benchenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je spant je lats ook goed aan door de bar te "buigen"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Snakey het volgende:
![]()
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen![]()
![]()
Ja, werkt perfect.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/![]()
waarom eetschemas?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnenBEASTMODE![]()
2 ons kipfilet en 500 gr kwark. Dat is al ruim 90 gram.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnenGeen referral hier.![]()
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?quote:![]()
Beste manier om het goed te krijgen is inderdaad door een schema te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?![]()
Als je een vriend hebt, schijnt 60gr eiwit in sperma te zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dat lijkt me sterk, want het gemiddelde ejaculaat heeft een dichtheid van ca. 1,0 g/ml. Tenzij je een paard bent, ga je die 60gr massa berhaupt niet halen, want de gemiddelde man ejaculeert slechts 1ml tot 10ml zaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je een vriend hebt, schijnt 60gr eiwit in sperma te zitten.![]()
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 ons kipfilet en 500 gr kwark. Dat is al ruim 90 gram."On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!
500 gram rijst is dus 15 gram eiwitten. Dan zou je nog eens 200 gram havermout moeten eten voor de overige 25 gram eiwit.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
gatver, havermout, er zijn nog tig andere bronnen van eiwit, zalm, tonijn, ectquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!![]()
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, havermout, er zijn nog tig andere bronnen van eiwit, zalm, tonijn, ect
zonder m'n 200gram brinta 's ochtends zit ik om 10u te shaken![]()
brinta gaat nog, met veel suikerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.
zonder m'n 200gram brinta 's ochtends zit ik om 10u te shaken![]()
![]()
lol.quote:
ik vind het niet te vreten zoals je het officieel moet klaar maken. Als baby pap. Ik doe de helft in een shake beker, water erbij en shuggg, en dan nog een beker....![]()
![]()
appje om te tracken, gewoon eten waar je zin in hebt, beetje afwegen en adjust accordingly.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?BEASTMODE![]()
Het duurt een tijd voordat je alles qua voeding door hebt, en dat kan erg lastig zijn ja. Download zoals Awesome zei MyFitnessPal, voer daar je targets in, en zorg dat je die targets haalt. Ik zou persoonlijk een groot gedeelte van je voeding 'gezond' en basic houden en voor de rest kan je wat dingen tussendoor eten die je lekker vindt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
Wat basic voedsel: havermout, whey, fruit, eieren, vlees, kipfilet, pindakaas, melk, rijst, pasta, kaas, groente. Allemaal dingen waar je veel mee kan qua smaak en waarmee je de targets kan halen.
Aan te raden is om niet een vast schema aan te houden, want dat gaat je gek maken. Probeer te variren, voornamelijk bij het avondeten.If not now, then when.![]()
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:43 schreef Verbosity het volgende:
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.
500 gram rijst is dus 15 gram eiwitten. Dan zou je nog eens 200 gram havermout moeten eten voor de overige 25 gram eiwit.
100gr havermout is 14 gram eiwit
Ik eet 2x 100 gr havermout ('s ochtend en 's middags een keer). Bij elkaar bijna 40gr eiwit.
-edit-
Ik eet rijst/havermout alleen niet speciaal voor de eiwitten ofzo hoor (wel voor de koolhydraten). Maar stiekem krijg je hiermee toch een groot deel van je eiwit binnen. Al heb ik wel een keer ergens gelezen dat dit qua samenstelling niet helemaal de goede eiwitten zijn ofzo?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Veel vlees eten, worst enzo, lekker veel vet ook voor de bulk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
Maarja hoeveel eiwit wil je eten, 120 is wat ik op een dag neem. 40 van shake (whey + melk) dan iets van 30-40 met avondeten, havermout met melk ontbijt is ook al 20, dan zit ik al op 100gr. De rest komt wel uit andere dingen die ik eet. Af en toe pinda's, snacks, hamburgers etc.![]()
Die verzendkosten altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/Is er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
![]()
Volgens mij rekenen ze allemaal zo'n beetje hetzelfde. Maar een beetje sportzaak heeft ze wel liggen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:18 schreef yozd het volgende:
[..]
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)
100gr havermout is 14 gram eiwit
Ik eet 2x 100 gr havermout ('s ochtend en 's middags een keer). Bij elkaar bijna 40gr eiwit.
-edit-
Ik eet rijst/havermout alleen niet speciaal voor de eiwitten ofzo hoor (wel voor de koolhydraten). Maar stiekem krijg je hiermee toch een groot deel van je eiwit binnen. Al heb ik wel een keer ergens gelezen dat dit qua samenstelling niet helemaal de goede eiwitten zijn ofzo?Havermout door je shake ≠ 2 maal 100 gram havermout.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Thanks voor de tips allen! Probleem is vooral dat ik tijdens school tijd (9-5) bijna niets aan mijn macro's doe, soms een bak kwark maar that's it. Thuis kip en rijst en wat groente klaarmaken en dat op school eten wordt de planning.
Merk wel dat zonder dat ik echt aan het bulken of cutten ben nog steeds redelijk goed vooruit ga in de gym, maar dat zullen de noobgains wel zijn.![]()
![]()
Squat vandaag 3x120Wordt nog eens wat met die squat
![]()
Bijna onder de 90kg gecut, straks eindelijk weer groeien! Was tot de 98kg gegaan maar mezelf net iets te veel laten gaan waardoor ik te lang moest cutten. Vanaf nu geen bulk meer maar gewoon netjes een kleine surplus hanteren
,,/![]()
Dankje, baal er meer van dat elke keer die 10e niet lukt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Overhead press je 80kg x 9? Met volledige rom en stricte form? Dat is echt sickening man.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Kan je geen fietsbinnenband in tween knippen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen een seated OHP en gewone OHP? Wat kost meer moeite? Ben altijd bang dat ik bij de OHP (niet seated) onbewust met de benen ga cheaten en het dus een push press wordt.![]()
Over het algemeen ligt de 1RM bij een seated OHP hoger. Staand moet je meer stabiliseren en gaat er wat kracht verloren. Voordeel is wel dat er meer activiteit waarneembaar is van de spiergroepen als je ze staand uitvoert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef Lightweight het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een seated OHP en gewone OHP? Wat kost meer moeite? Ben altijd bang dat ik bij de OHP (niet seated) onbewust met de benen ga cheaten en het dus een push press wordt.
Wat je kan doen om cheaten te voorkomen en stabiliteit te verhogen tijdens een OHP is als volgt: Je quadriceps, gluteus en buik spieren zo hard mogelijk aanspannen tijdens de oefening. Op die manier sta je stabieler en heb je geen mogelijkheid om een push press ervan te maken.
Dit komt doordat je de spieren verantwoordelijk hiervoor al maximaal aanspant.
Extra: Dumbbell press belast/traint de schouders meer, barbell belast/traint de triceps en biceps meer.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Je hebt veel meer steun bj een seated OHP. Maar als je je lijf goed aanspant, en zeker je glutes, wordt het al een stuk moeilijker om te cheaten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef Lightweight het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een seated OHP en gewone OHP? Wat kost meer moeite? Ben altijd bang dat ik bij de OHP (niet seated) onbewust met de benen ga cheaten en het dus een push press wordt.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
Squat vandaag 3x120Wordt nog eens wat met die squat
![]()
Bijna onder de 90kg gecut, straks eindelijk weer groeien! Was tot de 98kg gegaan maar mezelf net iets te veel laten gaan waardoor ik te lang moest cutten. Vanaf nu geen bulk meer maar gewoon netjes een kleine surplus hanterenNetjes allebei,quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
Net 3x55 OHP, eindelijk weer progressie! En BP nu 3x95.
Xa1pt je hebt al je doelstellingen al gehaald voor dit jaar neem ik aan?
Zelf vanavond een rep record gehaald met 165kg deadlift voor 7 reps.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Met DL wel. BP over 2 weken m'n doel voor dit jaar (100) halen en dit weekend even kijken of ik de 115 kg op de low bar squat kan laden en dan zit ik daar ook op 5kg na aan.![]()
Gast je bitched als een wijf, een week niet trainen ja jammer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Een week geen gym en ik struggle om mn rug recht te houden op een 20kg squat
Ik heb deze hele maand KOG niet gesquat en gedeadlift door blessure
Hoor je mij bitchen? Nee
Je zal het heel zwaar krijgen als jr een keer een blessure hebt en een tijd niet kan trainen.
En als je na 1 week je hele patronen voor je squat kwijt bent moet je je echt eens laten nakijkenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nou meid, het is wat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Een week geen gym en ik struggle om mn rug recht te houden op een 20kg squat![]()
Dan kunnen we je stats wel negeren voortaan.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Een week geen gym en ik struggle om mn rug recht te houden op een 20kg squat
Een week geen gym. Man das net een rustperiode
wie zit hier nou te fladderen als een wijf met z'n reactiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast je bitched als een wijf, een week niet trainen ja jammer.
Hoor je mij bitchen? Nee
Je zal het heel zwaar krijgen als jr een keer een blessure hebt en een tijd niet kan trainen.
En als je na 1 week je hele patronen voor je squat kwijt bent moet je je echt eens laten nakijken![]()
![]()
Aah zo schattig hij neemt t weer op voor z'n kuikentje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wie zit hier nou helemaal te fladderen als een wijf met z'n reacties
Komen de vader gevoelens weer naar boven raytje
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nee hoor, je zit jezelf gewoon aan te stellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Aah zo schattig hij neemt t weer op voor z'n kuikentje.
Laat die gozer gewoon es ff een keer klagen. Net als menig ander dat wel eens doet hier.
Alsof je zelf nooit zit te miepen over iets![]()
Anders ga je Yuriy weer ff van achter pakken, wordt je misschien weer rustig van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oh wacht ff![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit jezelf gewoon aan te stellen.
Laat die gozer gewoon es ff een keer klagen. Net als menig ander dat wel eens doet hier.
Alsof je zelf nooit zit te miepen over ietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Anders ga je Yuriy weer ff van achter pakken, wordt je misschien weer rustig van.
Oh wacht ffHoef geen moeite om het over te typen, ga je lekker ergens anders op af reageren want je word met de dag een triester figuur.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Respect voor je commitment maar in je bovenkamer zit iets fucked up, fijn leven bro
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
't zijn je eigen woorden die ik in post 192 gebruikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoef geen moeite om het over te typen, ga je lekker ergens anders op af reageren want je word met de dag een triester figuur.
Respect voor je commitment maar in je bovenkamer zit iets fucked up, fijn leven bro![]()
mja laten we het maar gezellig houden idd. LOLquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
lekker roid ragen tegen elkaar, net als vroeger
gezellig man
So jammer he, m'n abbo is of is bijna afgelopen, en daarmee die ignore list functie ook...
hmmm![]()
Kokosquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
Zullen we dan bij het begin beginnen?
Welke smaak whey/ welke kwark hebben jullie?
Framboos
Chocolade
Lidl en milke magere van de Dirk op verwendagen!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
LOL
Komt net me dealer me test/tren brengen, komt net de UPS met me HGH kitje.
Vroeg die dealer of ik aan de anabole zat
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Oh echt joh, ik lag er 3 maandjes uit door gebroken ribben hoor freundquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast je bitched als een wijf, een week niet trainen ja jammer.
Hoor je mij bitchen? Nee
En als je na 1 week je hele patronen voor je squat kwijt bent moet je je echt eens laten nakijken![]()
![]()
QFTquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef Awesome_ het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik van de roids af moet blijven![]()
Lauwe melk en kwark van de Aldi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
Zullen we dan bij het begin beginnen?
Welke smaak whey/ welke kwark hebben jullie?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Sowieso als je wat aan je FOK! pener van 30cm wilt hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef Awesome_ het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik van de roids af moet blijven![]()
Kom maar op met die pillen. Ik heb toch al een FOK!-hoofd, ik heb dus niks aan een FOK!-pener.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Sowieso als je wat aan je FOK! pener van 30cm wilt hebben.![]()
100 BP was helaas nog te ver. Kwam wel van chest, maar bleef 5 cm daarboven hangen. Misschien was het zonder cut wel gelukt.Geen referral hier.![]()
Komt goed bro, misschien floorpresses ofzo aan je programma toevoegen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
100 BP was helaas nog te ver. Kwam wel van chest, maar bleef 5 cm daarboven hangen. Misschien was het zonder cut wel gelukt.
Vind ik persoonlijk echt een fijne oefeningStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Komt goed bro, misschien floorpresses ofzo aan je programma toevoegen!
Vind ik persoonlijk echt een fijne oefeningGeen referral hier.![]()
Pas wel op dat je langzaam naar onder gaat, met je ellebogen op de grond kletteren is nie zo fijnquote:
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Rustweekje. Ik stall eigenlijk op alle lifts en van progressive overload is tijdens mn training nooit echt sprake. Toch groei ik, naar verluid. Had al twee keer eerder een rustweek gehouden maar dat werkte niet krachtbevordelijk.. iedereen is anders blijkbaar.
Gainen gaat iig lekker qua lichaam.![]()
![]()
Volg je nu een programma? Als het linear progression is, wordt het wellicht tijd voor een ander programma.. Of je moet je voeding/rust checkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:45 schreef Atemno het volgende:
Rustweekje. Ik stall eigenlijk op alle lifts en van progressive overload is tijdens mn training nooit echt sprake. Toch groei ik, naar verluid. Had al twee keer eerder een rustweek gehouden maar dat werkte niet krachtbevordelijk.. iedereen is anders blijkbaar.
Gainen gaat iig lekker qua lichaam.. Kan niet zo zijn dat je geen progressive overload hebt in welke vorm dan ook.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Ik doe PPL 6x in de week. Ik haal echt niet elke training meer reps of weight, soms zelfs minder..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:03 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Volg je nu een programma? Als het linear progression is, wordt het wellicht tijd voor een ander programma.. Of je moet je voeding/rust checken. Kan niet zo zijn dat je geen progressive overload hebt in welke vorm dan ook.
![]()
Met welke spiergroep verhoog ik mijn bench het grootst? DL is 110 en SQ 90, maar BP blijft een beetje achter met 60..![]()
Triceps zijn daarbij erg belangrijk als ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met welke spiergroep verhoog ik mijn bench het grootst? DL is 110 en SQ 90, maar BP blijft een beetje achter met 60..![]()
Ahhh oke! Nee dan snap ik het man. Zou dan lekker proberen om te kijken of je elke week een rep meer, setje meer of meer gewicht kan halen. Heb je toch nog progressie! Maar zolang je progressie in je fysiek ziet is het goed tochquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik doe PPL 6x in de week. Ik haal echt niet elke training meer reps of weight, soms zelfs minder...
Triceps inderdaad. Qua bench heeft op techniek focussen me enorm geholpen, maar ook dingen zoals Close Grip Bench voor de triceps en dingen als paused bench of spoto press (pause alleen dan stukje boven je chest stoppen ipv op je chest rusten). Overhead Press heeft ook een goede carry-over, als die omhoog gaat dan gaat mijn bench ook omhoog!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met welke spiergroep verhoog ik mijn bench het grootst? DL is 110 en SQ 90, maar BP blijft een beetje achter met 60..
Over het algemeen is het voor een betere bench simpelweg gewoon meer benchen. Dit is de filosofie van een aantal powerlifters, Dan Green en Mark Bell bijvoorbeeld, maar je vind dit ook terug in Sheiko.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
thanks ray!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 06:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Behalve wat dom schoolpleinpraat over of je broekkie wel of niet goed zat had er nog niemand gereageerd zag ik:
Nice,. Peak comming up on ceps too
![]()
je kan veel meer uit die pose halen door je lats te spreiden volgens mij.
Nu tuck je ze in lijkt het
![]()
Nice dude.
ik had geprobeerd mn lats te spreiden maar toen ging ik er heel erg als een schildpad uitzien haha, moet nog controle krijgen over die spier denk ik.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Dat is heel normaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:08 schreef BeamofLight het volgende:
Sinds wanneer ben ik sterker op de decline BP dan de gewone? Is raar toch?
Je rom is iets korter, je ontlast je schouders.
Een powerlift bench ( onwijze arc / liggend op je bovenrug) is in weze niet veel anders![]()
Commentaar op mijn beginnersschema graag?
Alle oefeningen doe ik 12x, 10x en 8x.
Dag 1 en dag 3
Row bent over standing - Barbell
Assisted pull-up machine
Deadlift - Barbell
Biceps curl standing, alternated - DBs
Biceps curl standing -Ez bar
Hammer Curl, alternated - DBs
Lunge, om en om - DBs
Squat - Barbell
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Knee raise - Captain's chair
Dag 2 en dag 4
Bench press - Barbell
Bench press inclined - DBs
Crossover - Pulley
Triceps extension lying - DBs
Triceps push down - Pulley
Triceps dip machine
Shoulder Press zittend - DBs
Side Raise Standing - DBs
Upright Row,smal - Barbell
Abdominal crunch machine
Side bends, links - DB
Side bends, rechts - DB
Knee raise - Captain's chair![]()
Ik zou een ander schema zoekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:11 schreef bdd8 het volgende:
Dag 1 en dag 3
Assisted pull-up machine
Deadlift - Barbell
Lunge, om en om - DBs
Squat - Barbell
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Dag 2 en dag 4
Bench press - Barbell
Crossover - Pulley
Triceps dip machine
Abdominal crunch machine
Side bends, links - DB
Side bends, rechts - DB
deze is redelijk waardeloos![]()
Oke hoezo danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou een ander schema zoeken
deze is redelijk waardeloos![]()
![]()
Ik zou het korter maken, 11 oefeningen is echt veel te veel. Concentreer je op de vier grote compound lifts (squat, benchpress, deadlift en overhead press), als je daarvan twee per workout doet ben je waarschijnlijk al behoorlijk op. Daarnaast kun je het beste isolatie-oefeningen pas na de compounds doen. Drie oefeningen voor triceps en biceps zijn zeker niet nodig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:11 schreef bdd8 het volgende:
Dag 1 en dag 3
Assisted pull-up machine
Deadlift - Barbell
Lunge, om en om - DBs
Squat - Barbell
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Dag 2 en dag 4
Bench press - Barbell
Crossover - Pulley
Triceps dip machine
Abdominal crunch machine
Side bends, links - DB
Side bends, rechts - DB
Knee raise - Captain's chair![]()
Check Easy Strength van Dan John en Pavel Tsatsoulline. Waar heb je dit schema vandaan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:11 schreef bdd8 het volgende:
Dag 1 en dag 3
Assisted pull-up machine
Deadlift - Barbell
Lunge, om en om - DBs
Squat - Barbell
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Dag 2 en dag 4
Bench press - Barbell
Crossover - Pulley
Triceps dip machine
Abdominal crunch machine
Side bends, links - DB
Side bends, rechts - DB
Knee raise - Captain's chairTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Jij hebt er zin in!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:11 schreef bdd8 het volgende:
Dag 1 en dag 3
Assisted pull-up machine
Deadlift - Barbell
Lunge, om en om - DBs
Squat - Barbell
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Dag 2 en dag 4
Bench press - Barbell
Crossover - Pulley
Triceps dip machine
Abdominal crunch machine
Side bends, links - DB
Side bends, rechts - DB
Knee raise - Captain's chairVolgens mij zie ik geen hamstring exercise, maar misschien ben ik blind. 3 tricep isolators op dag 2/4, terwijl je ook nog gaat pressen en benchen op 3 manieren.
![]()
Ik moet er niet aan denken om zoveel op n dag te doen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Bedankt! Zo beter of kan er nog meer geschrapt worden? Heb de overhead press er bij gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zou het korter maken, 11 oefeningen is echt veel te veel. Concentreer je op de vier grote compound lifts (squat, benchpress, deadlift en overhead press), als je daarvan twee per workout doet ben je waarschijnlijk al behoorlijk op. Daarnaast kun je het beste isolatie-oefeningen pas na de compounds doen. Drie oefeningen voor triceps en biceps zijn zeker niet nodig.
Dag 1 en dag 3
Deadlift – Barbell
Squat - Barbell
Assisted pull-up machine
Lunge, om en om - DBs
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Dag 2 en dag 4
Overhead press
Bench press - Barbell
Crossover - Pulley
Triceps dip machine
Abdominal crunch machine
Knee raise - Captain's chairZal ik doen. Van een instructeur in de sportschool. Een andere instructeur merkte later al op dat het wat veel was. Ik vind het wel meevallen aangezien ik wel binnen 1,5 uur altijd klaar ben. Qua tijd doe ik het veel sneller dan voordat ik een schema had, maar ik doe wel veel oefeningen ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Check Easy Strength van Dan John en Pavel Tsatsoulline. Waar heb je dit schema vandaan?Wat is een goede hamstring exercise?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:21 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in!Volgens mij zie ik geen hamstring exercise, maar misschien ben ik blind. 3 tricep isolators op dag 2/4, terwijl je ook nog gaat pressen en benchen op 3 manieren.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:24 schreef Beach het volgende:
Ik moet er niet aan denken om zoveel op n dag te doen.Ik schrik er een beetje van dat dit blijkbaar zo veel isquote:Haha.
![]()
Holy fuck gast. Op wat voor meisjes intensiteit moet je trainen om dit volume aan te kunnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:36 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Bedankt! Zo beter of kan er nog meer geschrapt worden? Heb de overhead press er bij gezet.
Dag 1 en dag 3
Deadlift – Barbell
Squat - Barbell
Assisted pull-up machine
Lunge, om en om - DBs
Abdominal crunch machine
Rotary torso machine
Dag 2 en dag 4
Overhead press
Bench press - Barbell
Crossover - Pulley
Triceps dip machine
Abdominal crunch machine
[..]
Zal ik doen. Van een instructeur in de sportschool. Een andere instructeur merkte later al op dat het wat veel was. Ik vind het wel meevallen aangezien ik wel binnen 1,5 uur altijd klaar ben. Qua tijd doe ik het veel sneller dan voordat ik een schema had, maar ik doe wel veel oefeningen ja.
[..]
Wat is een goede hamstring exercise?
[..]
[..]
Ik schrik er een beetje van dat dit blijkbaar zo veel isHaha.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Mss is crossfit wat voor hem?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Holy fuck gast. Op wat voor meisjes intensiteit moet je trainen om dit volume aan te kunnen?![]()
Ik begin net met squats en deadlifts dus dat stelt inderdaad nog niet veel voorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Holy fuck gast. Op wat voor meisjes intensiteit moet je trainen om dit volume aan te kunnen?![]()
![]()
Zo.
Ben hier wel eens vaker geweest met wat vragen enzo, maar ben snel weer afgetaaid omdat ik niet anders kon doen dan thuistrainen door verschillende omstandigheden, maar ik heb nu eindelijk de financiele middelen om weer een een sportschoolabo af te sluiten. Dus ik ben me in gaan lezen hier. Begonnen met spoiler 1, en zo maar door en hoop hier toch wat vaker mee te kunnen posten als dat mag om een stok achter de deur te hebben, tips te krijgen (en wellicht later ook delen) en nou ja, dat soort dingen.
Mijn doel is krachtopbouw met gewichtsverlies/strakker worden.
Volgens bodybuilding.com (de simpele test) ben ik qua lichaamstype:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt bekend. Heb zeer brede schouders, een uitstekende brede ribbenkast en vooral hl veel buikvet en bovenbeenvet (en flapperende kipfiletbovenarmen) *kras*.
Aangeraden schema-ding is bijvoorbeeld deze: http://www.bodybuilding.c(...)-day-clutch-cut.html
Maar ik ga ook nog even kijken wat voor mensen er daar in de sportschool van mijn keus rondlopen en of ik die kan vragen om hulp bij freeweight schema's en dat soort zaken. Als het meezit kan ik donderdag een gratis dagpas krijgen (of anders volgende week maandag), dus dan wil ik een (mid)dagje daar rond gaan lopen, wat lessen volgen (ze doen bijvoorbeeld kettlebells) en een tijdje rondhangen in de fitnesszaal om te zien wat daar gebeurt en hoe de sfeer is.
Mijn trainingen gaan gepaard met hardlopen zoals jullie wellicht wel weten. In april komt er weer een marathon aan, en deze zomer een 4-daagse ren-trek-ren-tocht van 107km door het Lake District met 42 bergtoppen erin. Fitheid, kracht en gezondheid (en hopelijk ook een strakker lichaam) zijn dus van belang. Als er ooit een tijd was om te beginnen met een strakker voedings- en sportregime dan is het nu wel.
Voeding:
Is iets waar ik de komende tijd goed aan moet gaan zitten.
Ik wil afvallen, sterker worden, train veel (en ga nog meer trainen) qua hardlopen (gemiddeld 4x per week), en dan straks ook de krachttraining er nog bij. Dat vraagt om meer kennis van mijn kant over mijn eigen lichaam, verbuik en voedinginname. Ik ga kijken of er hier een voedingsconsulent te vinden is die me tips kan geven voor dit (bij voorkeur een sportpro of iemand die ook veel hardloopt icm krachttraining en dus geen InHolland Sonja Bakker). Ik merk dat ik het lastig vind om te bepalen wat ik nodig heb, en het zou goed kunnen dat ik veel te weinig eet voor wat ik doe en daardoor op dit moment bijvoorbeeld ook niet afval.
Mijn sterke punt qua voeding is wel dat ik graag kook en eigenlijk bijna alles helemaal zelf maak met verse groenten, vlees, vis en carb-producten en dus veel zelf in de hand heb en echt veel houd van verse groenten etc. Er komen hier geen pakjes/zakjes/kant en klare pakketjes/maaltijden of wat dan ook in. Ben geen groot alcoholverbruiker (meestal 2 speciaalbiertjes in een week ofzo op een avondje, met uitzonderingen uiteraard, maar gemiddeld genomen dus niet zoveel), drink verder overdag en 's avonds eigenlijk alleen thee, melk en water en chips/snoep/cake/weetikveelwatnogmeer hebben we nooit in huis en als wel dan komt het 9 van de 10 keer niet op. Vind het op z'n tijd wel lekker, maar daar houdt 't ook wel mee op.
Maar er is ruimte voor verbetering, dat wel. Enige wat ik niet echt veel eet is vlees. Ben geen vega en eet echt met grote regelmaat vlees, maar niet in grote hoeveelheden en dit is iets wat ik niet zo nodig wil veranderen. Vaak is de bulk van wat ik eet groenten met een halve kipfilet (in kleine stukjes erdoorheen) als we bijvoorbeeld wraps eten, of 100gram gehakt of weetikveelwat. Maar dat zijn ook vragen die ik aan een voedingsconsulent zou kunnen vragen. Ik moet het wel doen met een enigszins krap budget op 't moment, maar dat betekent niet dat er niet goed gegeten kan worden, al zjin sommige producten wel degelijk duurder.
Supplementen:
Ik ben er zeker niet op tegen om bijvoorbeeld whey te gebruiken als dat herstel etc. bevordert, maar hangt op dit moment ook wel af van bijvoorbeeld de kosten. Ben niet zo iemand die denkt/bang is 'te ontploffen' ofzomaar zou wel even moeten kijken of het bijvoorbeeld nodig is (ook vergeleken met bijvoorbeeld eiwit-inname gedurende de dag zonder Whey). Kwark hebben 'we' hier in Engeland overigens niet in de gewone winkels, en is vast alleen tegen hoofdprijzen te verkrijgen in biowinkels wat dus op dit moment niet mogelijk is.
Gevaarlijke/zorgelijke punten uit 't verleden:
De weegschaal. Ik ben sowieso al veel afgevallen. Woog enkele jaren geleden bijna 100kg (ben 1.73m), en inmiddels zit ik tussen de 70 en 80. Waar ik precies zit weet ik niet. Ik kan kleren aan nog die ik kocht/had toen ik rond de 65kg zat, maar die zitten nu wel strak. Die 65kg had ik echter behaald op een ongezonde manier. Veel (cardio) sporten, te weinig eten en obsessief met die weegschaal aan de slag. Daardoor heb ik de weegschaal opgegeven. De batterijen zijn ook op en ik ben wat bang om me daar weer veel te veel door te laten leiden. Eerste doel is nu dus vooral 'op het oog' proberen te gaan trainen en me niet teveel te laten leiden door gewicht (en al helemaal niet doorBMI
) zeker als ik bijvoorbeeld zie hoe in de loop van de jaren door het hardlopen m'n kuitspieren gegroeid zijn, om maar wat te noemen. Dat is vast ook extra gewicht, maar niet verkeerd. Als ik ergens blij mee ben dan zijn 't mijn kuitspieren
![]()
Dus, dit ben ik.
TL;DR: Hoi. Mag ik meedoen?Ja doei.![]()
Starting strength, als je de compounds wil doen. Kun je daar meer focus en energie in stoppen. Groeien in massa en kracht gaat dan ook meteen redelijk snel als je goed eet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik begin net met squats en deadlifts dus dat stelt inderdaad nog niet veel voor![]()
Als ik jou was zou ik wel beginnen met wegen, op die manier kan je beter bijstellen in de loop van je gewichtsverlies en het geeft je een mooi richtpunt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Daardoor heb ik de weegschaal opgegeven. De batterijen zijn ook op en ik ben wat bang om me daar weer veel te veel door te laten leiden.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Ben hier wel eens vaker geweest met wat vragen enzo, maar ben snel weer afgetaaid omdat ik niet anders kon doen dan thuistrainen door verschillende omstandigheden, maar ik heb nu eindelijk de financiele middelen om weer een een sportschoolabo af te sluiten. Dus ik ben me in gaan lezen hier. Begonnen met spoiler 1, en zo maar door en hoop hier toch wat vaker mee te kunnen posten als dat mag om een stok achter de deur te hebben, tips te krijgen (en wellicht later ook delen) en nou ja, dat soort dingen.
Mijn doel is krachtopbouw met gewichtsverlies/strakker worden.
Volgens bodybuilding.com (de simpele test) ben ik qua lichaamstype:Je moet wel even vermelden hoeveel je 1RM op triceps dumbbell kickbacks is anders kunnen ze niet op de gram nauwkeurig bepalen hoeveel Brinta je per dag nodig hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt bekend. Heb zeer brede schouders, een uitstekende brede ribbenkast en vooral hl veel buikvet en bovenbeenvet (en flapperende kipfiletbovenarmen) *kras*.
Aangeraden schema-ding is bijvoorbeeld deze: http://www.bodybuilding.c(...)-day-clutch-cut.html
Maar ik ga ook nog even kijken wat voor mensen er daar in de sportschool van mijn keus rondlopen en of ik die kan vragen om hulp bij freeweight schema's en dat soort zaken. Als het meezit kan ik donderdag een gratis dagpas krijgen (of anders volgende week maandag), dus dan wil ik een (mid)dagje daar rond gaan lopen, wat lessen volgen (ze doen bijvoorbeeld kettlebells) en een tijdje rondhangen in de fitnesszaal om te zien wat daar gebeurt en hoe de sfeer is.
Mijn trainingen gaan gepaard met hardlopen zoals jullie wellicht wel weten. In april komt er weer een marathon aan, en deze zomer een 4-daagse ren-trek-ren-tocht van 107km door het Lake District met 42 bergtoppen erin. Fitheid, kracht en gezondheid (en hopelijk ook een strakker lichaam) zijn dus van belang. Als er ooit een tijd was om te beginnen met een strakker voedings- en sportregime dan is het nu wel.
Voeding:
Is iets waar ik de komende tijd goed aan moet gaan zitten.
Ik wil afvallen, sterker worden, train veel (en ga nog meer trainen) qua hardlopen (gemiddeld 4x per week), en dan straks ook de krachttraining er nog bij. Dat vraagt om meer kennis van mijn kant over mijn eigen lichaam, verbuik en voedinginname. Ik ga kijken of er hier een voedingsconsulent te vinden is die me tips kan geven voor dit (bij voorkeur een sportpro of iemand die ook veel hardloopt icm krachttraining en dus geen InHolland Sonja Bakker). Ik merk dat ik het lastig vind om te bepalen wat ik nodig heb, en het zou goed kunnen dat ik veel te weinig eet voor wat ik doe en daardoor op dit moment bijvoorbeeld ook niet afval.
Mijn sterke punt qua voeding is wel dat ik graag kook en eigenlijk bijna alles helemaal zelf maak met verse groenten, vlees, vis en carb-producten en dus veel zelf in de hand heb en echt veel houd van verse groenten etc. Er komen hier geen pakjes/zakjes/kant en klare pakketjes/maaltijden of wat dan ook in. Ben geen groot alcoholverbruiker (meestal 2 speciaalbiertjes in een week ofzo op een avondje, met uitzonderingen uiteraard, maar gemiddeld genomen dus niet zoveel), drink verder overdag en 's avonds eigenlijk alleen thee, melk en water en chips/snoep/cake/weetikveelwatnogmeer hebben we nooit in huis en als wel dan komt het 9 van de 10 keer niet op. Vind het op z'n tijd wel lekker, maar daar houdt 't ook wel mee op.
Maar er is ruimte voor verbetering, dat wel. Enige wat ik niet echt veel eet is vlees. Ben geen vega en eet echt met grote regelmaat vlees, maar niet in grote hoeveelheden en dit is iets wat ik niet zo nodig wil veranderen. Vaak is de bulk van wat ik eet groenten met een halve kipfilet (in kleine stukjes erdoorheen) als we bijvoorbeeld wraps eten, of 100gram gehakt of weetikveelwat. Maar dat zijn ook vragen die ik aan een voedingsconsulent zou kunnen vragen. Ik moet het wel doen met een enigszins krap budget op 't moment, maar dat betekent niet dat er niet goed gegeten kan worden, al zjin sommige producten wel degelijk duurder.
Supplementen:
Ik ben er zeker niet op tegen om bijvoorbeeld whey te gebruiken als dat herstel etc. bevordert, maar hangt op dit moment ook wel af van bijvoorbeeld de kosten. Ben niet zo iemand die denkt/bang is 'te ontploffen' ofzomaar zou wel even moeten kijken of het bijvoorbeeld nodig is (ook vergeleken met bijvoorbeeld eiwit-inname gedurende de dag zonder Whey). Kwark hebben 'we' hier in Engeland overigens niet in de gewone winkels, en is vast alleen tegen hoofdprijzen te verkrijgen in biowinkels wat dus op dit moment niet mogelijk is.
De weegschaal. Ik ben sowieso al veel afgevallen. Woog enkele jaren geleden bijna 100kg (ben 1.73m), en inmiddels zit ik tussen de 70 en 80. Waar ik precies zit weet ik niet. Ik kan kleren aan nog die ik kocht/had toen ik rond de 65kg zat, maar die zitten nu wel strak. Die 65kg had ik echter behaald op een ongezonde manier. Veel (cardio) sporten, te weinig eten en obsessief met die weegschaal aan de slag. Daardoor heb ik de weegschaal opgegeven. De batterijen zijn ook op en ik ben wat bang om me daar weer veel te veel door te laten leiden. Eerste doel is nu dus vooral 'op het oog' proberen te gaan trainen en me niet teveel te laten leiden door gewicht (en al helemaal niet doorBMI
) zeker als ik bijvoorbeeld zie hoe in de loop van de jaren door het hardlopen m'n kuitspieren gegroeid zijn, om maar wat te noemen. Dat is vast ook extra gewicht, maar niet verkeerd. Als ik ergens blij mee ben dan zijn 't mijn kuitspieren
![]()
Dus, dit ben ik.
TL;DR: Hoi. Mag ik meedoen?![]()
quote:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik begin net met squats en deadlifts dus dat stelt inderdaad nog niet veel voorJuist daarom. Als ik zware DLs en SQs pak ben ik al 40 minuten verder, en al half afgepeigerd. Als je daarnaast nog 38 verschillende oefeningen en over 9000 reps kan doen aan andere oefeningen is er dus waarschijnlijk iets mis met je intensiteit van je DLs en SQs.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
hoi! kwark kan je volgens mij wel kopen in de uk hoor! ik hoor altijd over mensen die bij morissons en tesco quark kopen. staat in de uk bij de zachte kazen volgens google.quote:'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoi! kwark kan je volgens mij wel kopen in de uk hoor! ik hoor altijd over mensen die bij morissons en tesco quark kopen. staat in de uk bij de zachte kazen volgens google.Ik heb het nog nooit gezien!
Zal de volgende keer even bij de Tesco bij de kaas kijken dan
Ze verkopen niet alles wat online is in elke winkel, maar volgens de website hebben ze een niet l te dure kuip: http://www.tesco.com/groceries/product/details/?id=260836419, al vind ik dat nog steeds wel duur voor 250 gram!
![]()
Ik mis kwark. Die van de C1000 was baas.
Ja doei.![]()
Wie weet dat ik dan weeg in de sportschool (daar hebben ze toch gemiddeld genomen weegschalen? In mijn sportschool in NL hadden ze die wel in elk geval...), maar niet die van thuis weer aanslinger om zo dagelijks obsesseren te voorkomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef seto het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wel beginnen met wegen, op die manier kan je beter bijstellen in de loop van je gewichtsverlies en het geeft je een mooi richtpunt.
Ja doei.![]()
Wat is deze?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet wel even vermelden hoeveel je 1RM op triceps dumbbell kickbacks is anders kunnen ze niet op de gram nauwkeurig bepalen hoeveel Brinta je per dag nodig hebt.
Welkom iig MB. Advies m.b.t. een schema laat ik aan anderen over omdat je 4x p/w hardloopt. 1 van de adviezen zal kettlebells zijn, maar dat verhaal kan Klokov beter aan je verkopen.![]()
![]()
Bedankt! Kettlebells staan inderdaad hl hoog op mijn wensenlijst. Zeer populair onder hardlopers voor core strengthening, en ben blij dat de sportschool die ik op het oog heb lessen aanbiedt: vind zoiets toch wel te blessuregevoelig om zelf mee te gaan lopen klooien thuis vanaf 0 ervaring met mijn niet al te sterke rug. Het topic van Klokov staat in elk geval al sinds deel 1 in mijn active topic lijst!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is deze?
Welkom iig MB. Advies m.b.t. een schema laat ik aan anderen over omdat je 4x p/w hardloopt. 1 van de adviezen zal kettlebells zijn, maar dat verhaal kan Klokov beter aan je verkopen.Ja doei.![]()
Hoi, even een tip: maak voordat je begint n paar foto's van jezelf zonder kleren (nee je hoeft ze niet hier te posten). Zonder weegschaal (begrijpelijk) weet je zo toch welke kant je opgaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
HELE VERHALEN.
![]()
Dus, dit ben ik.
TL;DR: Hoi. Mag ik meedoen?
Succes.![]()
Moblo wat is deze
Geen tijd om alles te lezen nu maar respect voor de effort die je erin steekt om je hier voor te stellen etc. Welkom, en vergeet niet af en toe te #genieten
Behulpzaam als een waterkraan.
ik wilde vooral laten weten dat ik het wel serieus neem en de spoilerinfo wel degelijk heb bekeken enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
Moblo wat is deze
Geen tijd om alles te lezen nu maar respect voor de effort die je erin steekt om je hier voor te stellen etc. Welkom, en vergeet niet af en toe te #genieten![]()
Ja doei.![]()
Maakt het uit of je havermout kookt of niet? Ik eet ze altijd onopgewarmd met melk, maar hoorde dat dat niet heel gezond is. Of is dit een gevalletje broscience?Malheureusement le fromage de cacahoute.![]()
Dat laatste maar overnight oats zorgt voor extra gains.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maakt het uit of je havermout kookt of niet? Ik eet ze altijd onopgewarmd met melk, maar hoorde dat dat niet heel gezond is. Of is dit een gevalletje broscience?
Dat is gewoon een feitStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nooit gedaan eigenlijk. Vanavond maar een portie klaarmaken dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat laatste maar overnight oats zorgt voor extra gains.
Dat is gewoon een feitMalheureusement le fromage de cacahoute.![]()
Deadlifts doe ik maar n set op working weight.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik begin net met squats en deadlifts dus dat stelt inderdaad nog niet veel voorGeen referral hier.![]()
Serieus? Ik dus 12x, 10x en 8xquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Deadlifts doe ik maar n set op working weight.
Is mijn instructeur het ook roerend mee eens.
Wat betekent op working weight?![]()
Hoogste gewicht dat ik die dag doe wanneer ik geen max poging doe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dus 12x, 10x en 8x
Wat betekent op working weight?
Working weight bijvoorbeeld 130 kg, dan doe ik warming up setjes van 6 met 60, 80 en 100, en dan n set van 8 reps met 130 kg.Geen referral hier.![]()
ik deadlift altijd 5x5, eerste 3 warming up en de laatste 2 setjes mijn max. Om de week proberen omhoog te gaan.![]()
Good morning, romanian deadlift of iets leuks uit http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor1942303 Veel mogelijk.quote:![]()
Welke verantwoordelijk zijn bij een bench. Dus de pectoralis(borst spieren) en triceps. Dit train je met meer frequentie, assistentie oefeningen(floor presses, incline etc.) of volume.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met welke spiergroep verhoog ik mijn bench het grootst? DL is 110 en SQ 90, maar BP blijft een beetje achter met 60..Is normaal, dan kan je meer gebruik maken van de onderste borst spier (pectoralis sternocostalis &pectoralis abdominalis) minder belasting op de schouders en kleinere range of motion zoals Ray al aangaf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:08 schreef BeamofLight het volgende:
Sinds wanneer ben ik sterker op de decline BP dan de gewone? Is raar toch?Dus je wilt met krachttraining alles trainen qua spieren of ondersteunend voor het hardlopen? Want je zal een van de sporten voorop moeten stellen. En wat had je zelf voor ogen qua schema/ oefeningen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Ben hier wel eens vaker geweest met wat vragen enzo,
.....
Dus, dit ben ik.
TL;DR: Hoi. Mag ik meedoen?
Voor voeding is het vooral belangrijk om voldoende eiwitten binnen te krijgen en een beeld te krijgen van je kcal inname. Whey of dergelijke producten kan je gebruiken als hulpmiddel wanneer je niet genoeg binnen krijgt qua eiwit. Het is niet zo dat je sneller herstelt omdat je whey nuttigt wanneer je al voldoende eiwitten binnen krijgt over de gehele dag. Whey heeft wel als voordeel dat het per gram eiwit zeer goedkoop is in verhouding met andere producten (kwark, melk, kip etc.)
Mocht je gaan wegen op een weegschaal koop er dan zelf een en weeg je dagelijks 's ochtends na de ontlasting om vervolgens een trendlijn te maken. Dan krijg je accuraat gewichtsverlies in beeld. Je laten wegen in de sportschool zou ik alleen doen om progressie te bekijken over een lange periode(denk aan maanden).Maakt niet uit. Als je het koud wilt eten zou ik wel aanraden om het een aantal uur in de koelkast te zetten. Doe het zelf altijd als volgt: Mok vullen met havermout en in een kom gooien. Vul nu de mok met melk en gooi dit bij de havermout in. Wat je extra wil (rozijnen, pindakaas, cacoa nibs, noten etc) erbij en alles mengen. Vervolgens afgedekt een nacht laten staan in de koelkast. Daarna is het klaar om op te eten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maakt het uit of je havermout kookt of niet? Ik eet ze altijd onopgewarmd met melk, maar hoorde dat dat niet heel gezond is. Of is dit een gevalletje broscience?Werk gewicht. Oftewel de zware sets die op het programma staan na een warming up.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dus 12x, 10x en 8x
Wat betekent op working weight?
Voorbeeld van 5/3/1 schema wat ik volg gericht op kracht i.p.v. spiermassa:
Warming up:
5x 60kg
5x 80kg
3x 100kg
1x 110kg
Werk sets/working weight:
5x 120
5x 135
5x 155Train je allebei excentrisch mee. Zou er dan een concentrische bij toevoegen. Bijvoorbeeld Glute-ham raises of lying leg curls.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Good morning, romanian deadlift of iets leuks uit http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor1942303 Veel mogelijk.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
![]()
Hoe is jullie warm-up? Ik vind het zelf nogal overdreven wat matt ogus allemaal doet. Hij is er gvd wel 20min mee bezig lijkt wel![]()
![]()
2*5 halo'squote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef IrCute het volgende:
Hoe is jullie warm-up? Ik vind het zelf nogal overdreven wat matt ogus allemaal doet. Hij is er gvd wel 20min mee bezig lijkt wel
2*5 prying goblet squats
2*5 hip bridge
Gejat uit het Simple & Sinester programma.Together We Will Live Forever
Hangt een beetje af van hoe alles aanvoelt. Sowieso warmup met lichte rep setjes van compounds, meestal 3-4 setjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef IrCute het volgende:
Hoe is jullie warm-up? Ik vind het zelf nogal overdreven wat matt ogus allemaal doet. Hij is er gvd wel 20min mee bezig lijkt wel
Verder voor deadlift vaak de hamstrings opwarmen en hyperextensions. Voor benchpress meestal rotator cuff opwarmen, schouders warm maken door bar te overhead pressen. Bij squat vaak quads apart, of bodyweight squats. Doe het meer op gevoel dan dat ik een vaste opwarm routine heb. Soms is opwarmen met wat lichte setjes namelijk al wel genoeg.![]()
Havermout is gewoon een mooie slow carb en hoog in grove vezels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit gedaan eigenlijk. Vanavond maar een portie klaarmaken dan.
"overnight oats geven meer gains is een feit" is onzin. Niet meer dan gewone havermout of een andere slow carb vorm iig.
Gewoon je macros monitoren en die op orde hebben en die (met uitzondering van vlak na je training) baseren op slow carbs.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 19-10-2014 10:29:04 ]![]()
Wat helpt tegen stretchmarks? Ik zie op verschillende plekken bio-oil en vitamine e, maar daar wordt dan door anderen ook altijd bij gezegd dat het niet werkt.Geen referral hier.![]()
Voor de liefhebbers:
http://www.powerliftingtowin.com/powerlifting-programs/
Reviews van een hoop powerlifting programma's plus wat algemene infoSPOILER: table of contentsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Bah, gestald op de Squat![]()
Dan maar deloaden en beter op mijn form letten, want die begon af te zakken hoe meer gewicht ik toevoegde.Malheureusement le fromage de cacahoute.![]()
Bij mij werkt het...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat helpt tegen stretchmarks? Ik zie op verschillende plekken bio-oil en vitamine e, maar daar wordt dan door anderen ook altijd bij gezegd dat het niet werkt.
Meestal zijn dat de mensen die te lui zijn om het ook echt 2x per dag te doen![]()
Goede aanhechtingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier trouwens nog de beloofde rug foto [ afbeelding ]![]()
Iemand die ff zijn voedingschema kan posten als voorbeeld?ben er nu een in elkaar aan het zetten maar heb geen idee op welke tijdstippen een x aantal calorien nu het beste is.
![]()
Kip een dag (koelkast) in een glazen kom met olijfolie, knoflook, peper en een random potje van https://www.pit-pit.com/keukenkruiden/kruidenmengeling.html laten staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die ff zijn voedingschema kan posten als voorbeeld?ben er nu een in elkaar aan het zetten maar heb geen idee op welke tijdstippen een x aantal calorien nu het beste is.
Volgende morgen de gemarineerde kip dopen in ei, dan in een bak met teveel groffe paneermeel gooien en 20 min de oven in.
09:00 kip, met havermout en melk
12:00 kip
17:30 kip
21:00 kip
23:00 kip met kwark noten![]()
Wakker worden:
2 brood pindakaas bruin.
Eiwit shake
Tussendoor: 2 brood kaas + appel en 300 ml magere melk
Middg: 2 brood kipfilet + banaan en 300ml magere melk
Avond eten gewogen
2 brood ei met 200 ml magere melk en een handje cashew noten
2100 kcal.
Dat was vandag![]()
Zal mijn eetlijstje van vandaag ook laten zien.
16:00 500ml water
20:00 broodje met gehaktbal
21:30 1 Warsteiner
Heb nog ~2500 kcals te gaan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hahhaha gisteravond gezopen ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Verbosity het volgende:
Heb nog ~2500 kcals te gaan.![]()
Tering man zou mezelf van kant maken als ik zoveel kip moest eten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:50 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Kip een dag (koelkast) in een glazen kom met olijfolie, knoflook, peper en een random potje van https://www.pit-pit.com/keukenkruiden/kruidenmengeling.html laten staan.
Volgende morgen de gemarineerde kip dopen in ei, dan in een bak met teveel groffe paneermeel gooien en 20 min de oven in.
09:00 kip, met havermout en melk
12:00 kip
17:30 kip
21:00 kip
23:00 kip met kwark noten
Vandaag:
09:30 halve liter volle melk, 50 gram havermout.
11:30 snickers en blikje cola
13:30 rustlers rib broodje
18:00 biefstuk met aardappels en groente
20:00 50 gram pinda's, halve zak redband zure snoep
23:00 halve liter volle melk, 50 gram havermout
Straks om 00:30 wheyshake met halve liter volle melk.
Bij elkaar rond de 3500 kcal. Normaal minder melk en meer vlees zoals worst.![]()
Dat klopt, maar daar ligt het niet aanquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahhaha gisteravond gezopen ofzo?
Was pas laat wakker, vervolgens werken en bij een vriend langs om zijn nieuwe woning te bekijken. Ben net thuis. Kan nu gaan bulken
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Succes!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Verbosity het volgende:
Heb nog ~2500 kcals te gaan.![]()
De mijne zag er zo uit vandaag.
Half stokbraad met olijfolie, tomaat en spaanse ham.
Twee borden paella aan het strand en 2 glazen wijn.
Twee Guinness
Een zelfgemaakte chicken en mushroom pie
Een kom griekse yogurt met hazelnoten en een beetje maple sirup.
Geen kcal geteld.![]()
![]()
Haha heb ik ook altijd als ik heb gedronkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ligt het niet aan
Was pas laat wakker, vervolgens werken en bij een vriend langs om zijn nieuwe woning te bekijken. Ben net thuis. Kan nu gaan bulkenzou zelf gewoon langs de mcdonalds gaan, twee big mac menu's halen. Heb je al 2200 kcal
![]()
Het goede levenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Succes!![]()
De mijne zag er zo uit vandaag.
Half stokbraad met olijfolie, tomaat en spaanse ham.
Twee borden paella aan het strand en 2 glazen wijn.
Twee Guinness
Een zelfgemaakte chicken en mushroom pie
Een kom griekse yogurt met hazelnoten en een beetje maple sirup.
Geen kcal geteld.![]()
![]()
![]()
if you eat junk, you're gonna look like it.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tering man zou mezelf van kant maken als ik zoveel kip moest eten.
Vandaag:
09:30 halve liter volle melk, 50 gram havermout.
11:30 snickers en blikje cola
13:30 rustlers rib broodje
18:00 biefstuk met aardappels en groente
20:00 50 gram pinda's, halve zak redband zure snoep
23:00 halve liter volle melk, 50 gram havermout
Straks om 00:30 wheyshake met halve liter volle melk.
Bij elkaar rond de 3500 kcal. Normaal minder melk en meer vlees zoals worst.![]()
Ik leef gewoon IIFYM life. Rib broodjes zijn uiteindelijk gewoon vlees en brood, eiwit en carbs.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
if you eat junk, you're gonna look like it.![]()
Zondag echt de dag bij uitstek om je voeding te posten![]()
Rustdag dus enkel cardio dat doe ik altijd fasted, alhoewel ik voor het eerst in een tijd weer eens gesquat heb![]()
Daarna rond een uur of 12 begonnen met eten
Whey shakeje
Bacon en een ei of 8/9
Fuckin zin aan ijs met dit weer dus werd het
Blender met bevroren fruit 750 ml volle melk en 50 gram whey
Rijst 200 gr met 400 gr koolvis groente en chilisauswok![]()
Paar broodjes met shoarma en knoflook
Schaal chocoladepepernoten![]()
En een paar glazen scotch
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Begin echt ziek te worden, hopen dat ik vanavond goed doorslaap.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef Snakey het volgende:
Gisteren net gezopen trouwens. Wel lichtelijk ´verkouden´ vandaag.
3e week smolov jr voor bench dus word sowieso zwaar, met griep word het helemaal drama
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
gewoon je rust pakken en niet forceren, als je ziek traint krijg je ook geen gains.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Begin echt ziek te worden, hopen dat ik vanavond goed doorslaap.
3e week smolov jr voor bench dus word sowieso zwaar, met griep word het helemaal drama![]()
Nah ik weet niet of je beetje de programmering ervan kent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon je rust pakken en niet forceren, als je ziek traint krijg je ook geen gains.
Morgen is nog de lichtere dag van de week maar het is gewoon 4 x per week banken
Op verschillende niveau's en dan per week 5 kg erbij...
En dan na die 3 weken nieuwe 1rm testen![]()
Moet echt die 3 plates per side voorbij
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Das kut, breekt je programma op. Toch proberen iets rustiger aan te doen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Begin echt ziek te worden, hopen dat ik vanavond goed doorslaap.
3e week smolov jr voor bench dus word sowieso zwaar, met griep word het helemaal drama![]()
Ik ben ook zeker wel een kwartier bezig met een warming up. Zonder fatsoenlijk warm te zijn heb ik veel sneller last van spierpijn en andere kleine kwaaltjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef IrCute het volgende:
Hoe is jullie warm-up? Ik vind het zelf nogal overdreven wat matt ogus allemaal doet. Hij is er gvd wel 20min mee bezig lijkt welBehulpzaam als een waterkraan.
Als ik toch zie wat sommige kunnen eten....
Ik eet per dag:
08:30: Stuk ontbijkoek
10:30: 2 bruine boterrhammen met pindakaas
12:30: 2 bruine boterhammen met kipfilet
14:30: 2 bruine boterhammen met kipfilet
15:30 : 2 bananen
18:00: Avondeten
21:00: Halve kilo franse kwark
Door de dag door nog een halve liter halfvolle melk met whey.
En nog zak ik nauwelijks in gewicht... En minder eten dan dit wil ik toch echt niet doen.![]()
Ontbijt
100g havermout
1l melk
~50 gram rozijnen
1 banaan
Een beetje kaneel
Lunch
Varieert maar als het kan warm en nabij 1000 kcal
Dinner
500g magere franse kwark
1 banaan
100g fruitmuesli (Hey Etha)
Een beetje honing
Een beetje kaneel
Totaal is meestal iets meer dan 3000 kcalTogether We Will Live Forever
Ik heb met bankdrukken last van mijn zenuw in mijn linker elleboog. Bij het zwaarste gewicht krijgt ik een tinteling in mijn elleboog. Heel gelokaliseerde stroom. Ga dan maar deloaden, want voelt niet als iets waar je doorheen moet trainen. Iemand anders dit wel eens gehad?"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Wellicht wat anders eten dan brood?quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef Questular het volgende:
Ik eet per dag:
En nog zak ik nauwelijks in gewicht... En minder eten dan dit wil ik toch echt niet doen.
Of smorgens zwaar ontbijten, smiddags medium lunch en savonds heel licht.![]()
Iets van 1500 kcal dit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef Questular het volgende:
Ik eet per dag:
En nog zak ik nauwelijks in gewicht... En minder eten dan dit wil ik toch echt niet doen.![]()
![]()
Als we toch hier dagboekjes gaan bijhouden.
Stairmaster 20 minuten
Crosstrainer 60 minuten
Vanavond banken and back
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
ex avondeten krap 1000 kcal? Wat voor ecto ben je danquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef Questular het volgende:
Ik eet per dag:
En nog zak ik nauwelijks in gewicht... En minder eten dan dit wil ik toch echt niet doen.
Mss wat meer eten? Na een jaar IF op 2100 per dag stond ik ook stil. Tot ik meer ging etenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Is twee belegde boterhammen incl boter niet rond de 300 kcal? Dacht altijd dat het wel ongeveer zoiets was.![]()
1,85, 105kg dus ik ben geen ecto.... Maar ik moet maar weer eens gaan kijken wat ik met mn voeding moet gaan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ex avondeten krap 1000 kcal? Wat voor ecto ben je dan
Mss wat meer eten? Na een jaar IF op 2100 per dag stond ik ook stil. Tot ik meer ging eten![]()
En de cardio?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:53 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 105kg dus ik ben geen ecto.... Maar ik moet maar weer eens gaan kijken wat ik met mn voeding moet gaan doen.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Vraag me af hoeveel dat invloed heeftquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef SausDip het volgende:
Refeed misschien een optie? Klinkt alsof je stofwisseling is gaan wennen aan je lage kcal inname.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Forum Opties Forumhop: Hop naar: