SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroļdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inbe4 Yuri die dubbele shoarma schotel besteld.
inbe4 Raymond met 2 liter volle melk
inbe4 fat acceptance
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2014 12:23:21 ]![]()
Even deze in de rebound want het is een goed stukje, met more to come.
http://mountaindogdiet.co(...)w-model-for-massing/![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Respect, dat is nogal een verschil.
Ben na twee maanden vakantie/werk weer aan de slag gegaan. Pijnlijk om die drop in gewichten te zien, zowel de lifts als mijn eigen gewicht. Nu weer twee weken bezig en kan mij al twee weken amper bewegen. Voelt goed om weer bezig te zijnZit nu op 72 kg 1.75m ~13%vet. Wil weer naar >80kg zoals aantal jaar geleden en vetpercentage <11% al is mij dat nooit gelukt op dat gewicht. Hopelijk lukt dat voor mijn 40ste. Anders wordt het volgens mij wel erg lastig.
Overigens sinds jaren weer aan het 21'en. Voelt lekker efficient met die verzuring.
Dit was ik na twee maanden niet trainen. Vooral mijn armen en schouders smelten dan weg. Is weer veel werk aan de winkel.Thnx, ja wel een groot verschil maar zodra de knop om is niet heel moeilijk om te bereiken. Het leukste van het hele process vind ik het bijhouden van mijn progressie, en kijken hoe mijn lichaam op een dieet of trainingswijze reageert. Na een aantal jaar heb je dan een vrij goed beeld van wat je lichaam doet en wat je ermee kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 30 zie je er goed lean uit trouwens. Ik weet niet hoe lang je al van je noobgains af bent, maar je zou nog makkelijk 3~6kg spiermassa per jaar aan moeten kunnen zetten
Eet je in je off-periode hetzelfde qua kcals of ga je er dan onder zitten? Je raakt sowieso een hoop vocht kwijt als je een tijdje stopt maar dat zit er weer net zo snel aan.
Maar echt netjes hoor, 90% van wat er op mijn leeftijd rondloopt heeft niet eens zo'n lichaam
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Had ik gelezen ja, interessant stukje en komt weer op hetzelfde neer. Alhoewel er in dat artikel nog nergens echt op ingegaan wordt, dus nog even wachten op het vervolg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Snakey het volgende:
Even deze in de rebound want het is een goed stukje, met more to come.
http://mountaindogdiet.co(...)w-model-for-massing/I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
opnieuw lag m'n kin op m'n bureau trouwens nu je nog eens van die 40% vertelde, en dan hoe je nu bent. Damn bro heheheh respectquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja, interessant stukje en komt weer op hetzelfde neer. Alhoewel er in dat artikel nog nergens echt op ingegaan wordt, dus nog even wachten op het vervolg.
.
b4 after pic man LOL![]()
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezienquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
opnieuw lag m'n kin op m'n bureau trouwens nu je nog eens van die 40% vertelde, en dan hoe je nu bent. Damn bro heheheh respect
.
b4 after pic man LOL
Drinky is een baas![]()
damn nou idd. heheh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezien![]()
ben wel benieuwd ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezien
Zelfs op mijn zwaarste/vetste tijd ben ik volgens mij nooit boven de 30 geweest.
Enige nadeel is dat 90% van het vet op mijn pens zit. Heb ik eindelijk aderen in zicht, kan ik nog niet normaal mijn veters strikken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Gewoon bulken met twee supersize big Mac menu's"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Big tasty dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon bulken met twee supersize big Mac menu'sGeen referral hier.![]()
Heerlijke kipschotel gegeten bij Kameel te Den Haag. Niet normaal lekker. Volgende week weer. Die man genoot er echt van om het te maken, dat is ook nog wel is anders.![]()
![]()
Damn, wou ik net weer beginnen krijg ik lekekr de griep te pakken. Chillings, daar gaat al één week van mijn abbo bijna in snot en koppijn op. Morgen sowieso trainen ookal voel ik mij een beetje kut.
Simpel schematje gemaakt: 2,5Kg er bij elke week in principe.
ABAB-per week.
A: F-squat, bench press, Bent over row, French press DB
B: Deadlift, Overhead press, EZ-curls, Lat pull down.
Alles 4x10 behalve deadlift 4x6.
2,5 Kg er bij lijkt weinig, maar ben eigenlijk nog herstellende een beetje. Dus beter rustig aan doen en het gewicht elke week herhalen, lekker veel reps opbouwen eventjes. Ik wil ook liever niet al teveel assistance oefeningen er in proppen. Ik houd van de big five.
Achja, we zien het wel weer aan...![]()
wat een oudersquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Elke dag cola en pizza hier![]()
Doei cut.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
o jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Uitwisseling als ik het me goed herinner.
Duitsland toch? De gemiddelde Duitser zou zich schamen dat een gast voor te zetten
En ik zou het weigeren te vreten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
o ja
Duitsland toch? De gemiddelde Duitser zou zich schamen dat een gast voor te zetten
En ik zou het weigeren te vreten.Niet je hele leven hoeft om fitness te draaien he, moesten ze je dan brinta en verse geitenmelk voorschotelen?
![]()
duitsland heeft een hele aardige keuken. En elke dag piza is gewoon stom, of je nu 'fitnessed' of niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]Niet je hele leven hoeft om fitness te draaien he, moesten ze je dan brinta en verse geitenmelk voorschotelen?
Brinta hachel ik ook niet weg trouwens, net als melk.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Oh op die manier, dacht dat je bedoelde dat het slecht was dat ze een keer cola en pizza als eten gaven. Iedere dag is idd maar niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
duitsland heeft een hele aardige keuken. En elke dag piza is gewoon stom, of je nu 'fitnessed' of niet.
Brinta hachel ik ook niet weg trouwens, net als melk.![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef Drinky het volgende:
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.bloody hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen. Hoe lang over gedaan? En geen last gehad van ruim in het vel zitten?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
nee hoor. Pizza eet ik ook wel eens. Standaard diepvries is 800 kcal en in Sardinie at ik 2 van de 3 dagen pizza als lunch en kwam ik lichter terug. Cut kwijt is dus ook onzin zoals BB schrijft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oh op die manier, dacht dat je bedoelde dat het slecht was dat ze een keer cola en pizza als eten gaven. Iedere dag is idd maar niks.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Eerste jaren veel aangekloot, op foto's van 2010 en 2011 was ik nog dik, 2012 werd ik skinnyfat en daarna serieus begonnen. Denk dat als ik de downtime vanwege blessures of gebrek aan motivatie weglaat ik aan 1,5~2,5 jaar kom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
bloody hell
Daar kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen. Hoe lang over gedaan? En geen last gehad van ruim in het vel zitten?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
17 kg in een klein jaar eraf. Op een nette manier bulken is een stuk moeilijker, dus ik zit nu weer met een buik. Eerste helft van dit jaar ook geen motivatie meer gehad, gaat nu stuk beter en meteen resultaat. Duurt nog wel even voor ik naast je kan staan. Laag vp nu aan je armen te zien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste jaren veel aangekloot, op foto's van 2010 en 2011 was ik nog dik, 2012 werd ik skinnyfat en daarna serieus begonnen. Denk dat als ik de downtime vanwege blessures of gebrek aan motivatie weglaat ik aan 1,5~2,5 jaar kom?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Weer Sheiko aan t draaien. Eerste maand bijna af. Maar moet eigenlijk eerst m'n mobility verbeteren voor ik verder ga met squatten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goed bezig brah. Doe je een programmaatje of zo?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
17kg is ook best netjes, en op een nette manier bulken is niet heel moeilijk. Ik had in het begin gewoon een langzame cut over 1~2 maanden ingezet, hierdoor kon ik gewoon op kracht vooruit gaan terwijl mijn VP bleef dalen. Daarna een kleine caloric surplus en "lean" bulken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
17 kg in een klein jaar eraf. Op een nette manier bulken is een stuk moeilijker, dus ik zit nu weer met een buik. Eerste helft van dit jaar ook geen motivatie meer gehad, gaat nu stuk beter en meteen resultaat. Duurt nog wel even voor ik naast je kan staan. Laag vp nu aan je armen te zien?
Mijn vetpercentage is nu trouwens zowat het hoogst over de afgelopen 2 jaar
Overigens, al anderhalf jaar geen whey shakes meer gedronken en ik eet elke dag zooi als pizza's, chips, snoep, shoarma etc.Yoga for squats, srs. Sinds ik yoga heb opgepakt zijn al mijn compound lifts erop vooruit gegaan, betere form in alle lifts en het helpt ook met je core stabiliteit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer Sheiko aan t draaien. Eerste maand bijna af. Maar moet eigenlijk eerst m'n mobility verbeteren voor ik verder ga met squatten.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ben al bezig met stretches. Ligt vooral aan strakke pecs, stijve lats, en lange onderarmen. En stijve enkels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
17kg is ook best netjes, en op een nette manier bulken is niet heel moeilijk. Ik had in het begin gewoon een langzame cut over 1~2 maanden ingezet, hierdoor kon ik gewoon op kracht vooruit gaan terwijl mijn VP bleef dalen. Daarna een kleine caloric surplus en "lean" bulken.
Mijn vetpercentage is nu trouwens zowat het hoogst over de afgelopen 2 jaar
Overigens, al anderhalf jaar geen whey shakes meer gedronken en ik eet elke dag zooi als pizza's, chips, snoep, shoarma etc.
[..]
Yoga for squats, srs. Sinds ik yoga heb opgepakt zijn al mijn compound lifts erop vooruit gegaan, betere form in alle lifts en het helpt ook met je core stabiliteit."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Die zie ik er altijd bijstaan op thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Lightweight het volgende:
Heerlijke kipschotel gegeten bij Kameel te Den Haag. Niet normaal lekker. Volgende week weer. Die man genoot er echt van om het te maken, dat is ook nog wel is anders.
Keer proberen dan maar![]()
![]()
Kappe nou. Gisteren en eergisteren 6000k op, bulderend wakker van de honger om half 4 snachts, lees ik dit allemaalquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon de straat op gaan en berg currywurst kopen, wat gebraden leberkase met gebakken ei erbij.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kappe nou. Gisteren en eergisteren 6000k op, bulderend wakker van de honger om half 4 snachts, lees ik dit allemaal![]()
Dayum man, duurt geintje om dat per dag aan eten te regelen?
![]()
![]()
mja dikke 100eu per week alleen aan supermarkt al lol. Dan nog wat supsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Dayum man, duurt geintje om dat per dag aan eten te regelen?
'k reken het maar niet per jaar uit![]()
![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.Jezus je was echt een legit fatsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij had al straie te pakken voordat je uberhaupt ging liften waarschijnlijk, das heul niet eerlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Striae op mijn buik ja, toen ik ging trainen kreeg ik het ook nog op mijn borst erbijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezus je was echt een legit fatso. Jij had al straie te pakken voordat je uberhaupt ging liften waarschijnlijk, das heul niet eerlijk
Drinky is een baas![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.Woonde je toen ook niet in NL? Wel netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was op vakantie in de VS op die foto. Gek genoeg had ik daar maat M/L terwijl ik in nl op Xl/2XL zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef seto het volgende:
[..]
Woonde je toen ook niet in NL? Wel netjes.
Drinky is een baas![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer Sheiko aan t draaien. Eerste maand bijna af. Maar moet eigenlijk eerst m'n mobility verbeteren voor ik verder ga met squatten.Je hebt nu ook ijzer in je enkels of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Solid artikel: http://www.jtsstrength.co(...)t-approach-mobility/If not now, then when.![]()
'Muricaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
was op vakantie in de VS op die foto. Gek genoeg had ik daar maat M/L terwijl ik in nl op Xl/2XL zat
Wel een spectaculaire transformatie hoor. Respect!![]()
![]()
http://www.muscleforlife.(...)ility-for-squatting/
Hier wordt de wall squat ook in genoemd btw Snakey.![]()
Je doet al alle 3 de koppen isoleren neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je triceps breder maken? Mijne zijn nu net saté prikkers, ziet er niet uit.![]()
Artikel gelezen idd. Heb al een mobility drill gemaakt voor mezelf nu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nu ook ijzer in je enkels of niet?
Geen ijzer in enkels. Wel heel stijf die dingen, maar werk eraan. Komt met de tijd wel goed denk ik."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Gisteren begonnen met deze calf workout
omg..... dat pain. eerst squat en daarna dus dik 20 minuten kuiten, toen eerst ff 5 minuten gezeten tot ik weer kon staan zonder instant kramp in kuit
Die comments onder de vid trouwens LOL![]()
Dit zou je dus elke trainingsdag moeten doen, maar dat gaat hem nog niet worden zo te voelen nu heheh
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 14-10-2014 11:40:37 ]![]()
Nee, alleen dips doe ik voor triceps.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je doet al alle 3 de koppen isoleren neem ik aan?![]()
gauw meer tricep werk zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, alleen dips doe ik voor triceps.![]()
zoek voor alle 3 de koppen een goeie oefening
Ik vind tricep kickback (maar dan met een cable poulie) heel erg efficient.
En dan proberen als je gestrekt bent met je arm, je hand palm omhoog te roteren![]()
![]()
http://suppversity.blogsp(...)eries-m-triceps.htmlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, alleen dips doe ik voor triceps.If not now, then when.![]()
Gew 4x p/w close grip bench pressen en zo'n kabel oefening, ongeveer 83% van m'n gym doet dat ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je triceps breder maken? Mijne zijn nu net saté prikkers, ziet er niet uit.![]()
Gaaf om die voor en na foto's te zien. Zal voor velen (hopelijk) erg motiverend werken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx, ja wel een groot verschil maar zodra de knop om is niet heel moeilijk om te bereiken. Het leukste van het hele process vind ik het bijhouden van mijn progressie, en kijken hoe mijn lichaam op een dieet of trainingswijze reageert. Na een aantal jaar heb je dan een vrij goed beeld van wat je lichaam doet en wat je ermee kan doen.
Voor 30 zie je er goed lean uit trouwens. Ik weet niet hoe lang je al van je noobgains af bent, maar je zou nog makkelijk 3~6kg spiermassa per jaar aan moeten kunnen zetten
Eet je in je off-periode hetzelfde qua kcals of ga je er dan onder zitten? Je raakt sowieso een hoop vocht kwijt als je een tijdje stopt maar dat zit er weer net zo snel aan.
Maar echt netjes hoor, 90% van wat er op mijn leeftijd rondloopt heeft niet eens zo'n lichaam
Noobgains zal ik niet meer hebben. Ben op mijn 22ste gaan trainen. Woog toen erg weinig. Ben in die tijd 20kg aangekomen en trainde ook veel. Laatste jaren is dat een stuk minder geworden en meer 'onderhoud'. In de off periode eet ik wel minder en krijg ik over het algemeen meer beweging want ik hoef niet hele dagen op kantoor te zitten. Ben nu weer boven onderhoud aan het eten dus zal wel wat minder lean worden, maar dat kan ik vaak redelijk snel herstellen. Voelt goed om weer te trainen. Snap niet dat mensen hele dagen op de bank kunnen zitten. Daar wordt je toch depressief van?"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Mooi is dat met kuiten. Denk altijd mwah dit is wel wat aan de lichte kant en dan na een paar herhaling staan mijn kuiten ineens in de fik. Ik kan dan ook amper van het apparaat weglopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren begonnen met deze calf workout
omg..... dat pain. eerst squat en daarna dus dik 20 minuten kuiten, toen eerst ff 5 minuten gezeten tot ik weer kon staan zonder instant kramp in kuit
Die comments onder de vid trouwens LOL
Dit zou je dus elke trainingsdag moeten doen, maar dat gaat hem nog niet worden zo te voelen nu heheh
Had ook een keer na een zware beentraining dat er ineens bij het naar huis rijden kramp in schoot. Lekker je been van het gas af moeten tillen en op je rem zetten..."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
haha idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
Mooi is dat met kuiten. Denk altijd mwah dit is wel wat aan de lichte kant en dan na een paar herhaling staan mijn kuiten ineens in de fik. Ik kan dan ook amper van het apparaat weglopen
Had ook een keer na een zware beentraining dat er ineens bij het naar huis rijden kramp in schoot. Lekker je been van het gas af moeten tillen en op je rem zetten...
voorheen deed ik gewoon reps van 8 zo zwaar mogelijk (volle stack plus platen er bij) maar ik ga dit gewoon een paar maanden proberen, kijken of het werkt![]()
Goede tip, tx.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gauw meer tricep werk zou ik zeggen.
zoek voor alle 3 de koppen een goeie oefening
Ik vind tricep kickback (maar dan met een cable poulie) heel erg efficient.
En dan proberen als je gestrekt bent met je arm, je hand palm omhoog te roteren
[ afbeelding ]
Skull crushers vind ik ook een fijne tricepsoefening.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
ja is ook een fijne idd. skull crushersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede tip, tx.
Skull crushers vind ik ook een fijne tricepsoefening.
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.![]()
Ik doe (deed) hem ook altijd met dumbbells maar ga ze dus nu met cables proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja is ook een fijne idd. skull crushers
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Komt heel goed uit dat jullie het nu net over de kuiten hebben. Ik heb begrepen dat je dje kuiten met twee oefenen volledig traint. Seated calf raise en de standing calf raise (door de nadruk op de verschillende onderdelen van je kuit). Zittend pak je de Soleus meer en staand de gastrocnemius.
Nu is mijn vraag, stel je voert naast squats, alleen maar de seated variant uit; kan het dan zijn dat je gastrocnemius in verhouding met de soleus minder ontwikkelt en daardoor voor kuitproblemen kan zorgen? (pijn etc). Bv. op de gastrocnemius doordat die veel gewicht/inspanning moet opvangen of de soleus omdat die onderontwikkeld is en de klappen niet goed op kan vangen.
Net zoals je een disbalans krijgt wanneer je bv. alleen borst doet en geen schouders.![]()
Je hebt iig tijdens de hele beweging weerstand. Met dumbells is die weerstand in het begin van de beweging amper aanwezig (je beweegt de dumbell dan meer horizontaal dan dat je hem tilt).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.![]()
ah idd. goeie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef DjMark het volgende:
[..]
Je hebt iig tijdens de hele beweging weerstand. Met dumbells is die weerstand in het begin van de beweging amper aanwezig (je beweegt de dumbell dan meer horizontaal dan dat je hem tilt).
ik zat al te denken waarom er zo een verschil is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
ahah. wie deed "eten en liften" ook al weer runnen?
Daar popt dat zelfde kuitenfilmpje op nu LOLThanks matey
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Mwa. Plaats niet zoveel artikelen meer, tijdelijk (en druk) baantje gehad. Hopelijk binnenkort weer wat meer schrijven, gelukkig heeft de tijd in de gym er niet onder geledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
hehehe. Gaat het goed met je hits op die site?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Skullcrushers, en dan 10 reps, en bij elke rep 1 sec langer tellen voordat je hem weer omhoog tilt. KILLING!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Fucking geniaal deze man. Hij is de grootste concurrent van Dan Green voor de GPA Worlds in november. Tevens squat hij ook high bar, best sick.
If not now, then when.![]()
Ik las ergens dat hij niet zo geliefd is in de PL wereld, en al zeker niet zoals Dan. Geen idee waarom though, die vent is van staal gemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking geniaal deze man. Hij is de grootste concurrent van Dan Green voor de GPA Worlds in november. Tevens squat hij ook high bar, best sick.![]()
Las hier en daar ook idd dat hij een "cunt" is, maar sommige vinden hem wel geniaal omdat hij zich niet professioneel opstelt en alleen maar aan het ouwehoeren is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij niet zo geliefd is in de PL wereld, en al zeker niet zoals Dan. Geen idee waarom though, die vent is van staal gemaakt volgens mij.
Ik ken hem niet goed genoeg om iets van hem te vinden. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen in Sydney.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Las hier en daar ook idd dat hij een "cunt" is, maar sommige vinden hem wel geniaal omdat hij zich niet professioneel opstelt en alleen maar aan het ouwehoeren is.![]()
Same. Ik kan sowieso niet wachten man. Al die Russen ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed genoeg om iets van hem te vinden. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen in Sydney.
Hier trouwens nog wat vids die jij kan waarderen denk ik:
Ik zag dat je live stream tickets kan kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same. Ik kan sowieso niet wachten man. Al die Russen ook.
Hier trouwens nog wat vids die jij kan waarderen denk ik:Dat ga ik wel doen denk ik. Er zijn zoveel enorm sterke gasten daar samen,dat moet je echt zien. Daar gaan wat records gebroken worden.
En thanks. Ik kijk ze morgen. IP tv en filmpjes enzo werken niet zo lekker in Spanje.![]()
![]()
Nice! Waar kan je die kopen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zag dat je live stream tickets kan kopen.Dat ga ik wel doen denk ik. Er zijn zoveel enorm sterke gasten daar samen,dat moet je echt zien. Daar gaan wat records gebroken worden.
En thanks. Ik kijk ze morgen. IP tv en filmpjes enzo werken niet zo lekker in Spanje.If not now, then when.![]()
Ah, even checken dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen even terug zoeken. Zag het FC op Powerlifting motivation of THEDJSKAY1.
Quads van Matt Kroc gezien trouwens?
[ afbeelding ]
Nope, maar ziet er sick uit. Ik kwam er laatst achter dat mijn quads te slap zijn in tegenstelling tot mijn posterior chain, en ik moet wat rechter squatten. Tijd om die quads eens belachelijk groot en sterk te maken.
Yeah, kan idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Snakey het volgende:
Leg press en hack squats na het squaten.Ik doe zelf front squats voor quads (en leg press af en toe), maar ook voor thoracic strength. Ik weet niet of je die 150 kg squat van mij had gezien, maar daar zag je o.a. dat mijn upper back caved. Dat had ik ook met mijn 160 kg poging twee weken terug. Dus daar moet aan gewerkt worden met front squats en rows.
core niet vergeten, heb hetzelfde gehad met me squat pr'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, kan idd.Ik doe zelf front squats voor quads (en leg press af en toe), maar ook voor thoracic strength. Ik weet niet of je die 150 kg squat van mij had gezien, maar daar zag je o.a. dat mijn upper back caved. Dat had ik ook met mijn 160 kg poging twee weken terug. Dus daar moet aan gewerkt worden met front squats en rows.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Aangezien ik de pre week niet naar gym kan thuis de kettlebell maar weer eens van zolder gehaald.
Nu ben ik moeDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Die ook idd, thanks. Deed twee weken voor mijn PR dag wat abs op een decline bench en was ongelooflijk zwak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
core niet vergeten, heb hetzelfde gehad met me squat pr'sDie doe ik nu 2x p.w. Moet net voor 31 dec. weer PR'en, en dat gaan ziekelijke PR's worden. Ik leer met elke cycle weer meer dingen over mijn lichaam, erg nice om te zien altijd. Ook nice dat ik precies kan zien of ik mijn doelen voor eind dit jaar heb bereikt.
Mijn doelen zijn lastig met mijn blessure, maar die 200 squat ga ik voortijd nog wel doen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ook idd, thanks. Deed twee weken voor mijn PR dag wat abs op een decline bench en was ongelooflijk zwak.Die doe ik nu 2x p.w. Moet net voor 31 dec. weer PR'en, en dat gaan ziekelijke PR's worden. Ik leer met elke cycle weer meer dingen over mijn lichaam, erg nice om te zien altijd. Ook nice dat ik precies kan zien of ik mijn doelen voor eind dit jaar heb bereikt.
Bench hopelijk ook Deadlift... dat weet ik niet..Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ah, minder man, minder. Wat heb je precies dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mijn doelen zijn lastig met mijn blessure, maar die 200 squat ga ik voortijd nog wel doen...
Bench hopelijk ook Deadlift... dat weet ik niet..
Ik heb zelf gelukkig nooit blessures gehad waardoor ik niet goed kon trainen. Dat is denk ik ook wel het grootste voordeel van Sheiko.If not now, then when.![]()
Ooh, heb al tijden last van de rug voordat ik lifte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, minder man, minder. Wat heb je precies dan?
Ik heb zelf gelukkig nooit blessures gehad waardoor ik niet goed kon trainen. Dat is denk ik ook wel het grootste voordeel van Sheiko.
Maar net eens er ingeschoten bij te dom trainen dus ff tijdje rust voor mijn onderrug.
Dus beperkt tot benchen en fuckaroundshit voor benen en rug.
Maar maar ff smolovje JR aan doen voor me bench die ff omhoog krikken
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ah, dat had ik vorige week toevallig wel. Dan heb ik teveel haast en dan is mijn techniek niet 100% waardoor ik mijn onderrug verrekte. De tweede keer in maanden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ooh, heb al tijden last van de rug voordat ik lifte.
Maar net eens er ingeschoten bij te dom trainen dus ff tijdje rust voor mijn onderrug.
Dus beperkt tot benchen en fuckaroundshit voor benen en rug.
Maar maar ff smolovje JR aan doen voor me bench die ff omhoog krikkenGewoon stom is dat, maar lekker even rust + eten + zwemmen + sauna en het is zo weg man.
Nice, welke getallen had je in je hoofd voor eind dit jaar?If not now, then when.![]()
Ik was serieus verbaast vrijdag over mijn pr's. Squat was kut, maar bench en DL gingen prima, zeker DL. Daar kan ik mijn doelen nog wel mee halen dit jaar, terwijl ik bijna niet meer DL op dit moment en minder op kracht focusDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Heeft er iemand een plaatje of voorbeeld voor wat de echte max is voor natty's? ik weet dat genetics en dergelijke hierin meespelen.![]()
Niks zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Heeft er iemand een plaatje of voorbeeld voor wat de echte max is voor natty's? ik weet dat genetics en dergelijke hierin meespelen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gekoeldnetzolekker is echt een beest.![]()
Nu nog wat meer ervaring
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Misschien had je gewoon goed rust nodig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef stinkie het volgende:
Ik was serieus verbaast vrijdag over mijn pr's. Squat was kut, maar bench en DL gingen prima, zeker DL. Daar kan ik mijn doelen nog wel mee halen dit jaar, terwijl ik bijna niet meer DL op dit moment en minder op kracht focus![]()
Welke oefening kun je doen i.p.v incline benchen? Bij gewoon benchen gaat alles prima maar als ik incline bench krijg ik last van mn schouder.![]()
Doe je hem toevallig op zo'n niet verstelbare incline bench?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:02 schreef Questular het volgende:
Welke oefening kun je doen i.p.v incline benchen? Bij gewoon benchen gaat alles prima maar als ik incline bench krijg ik last van mn schouder.![]()
En daarom snap ik niet waar je naar zit te kijken met "top" sport in het algemeenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
Whoei.... Gewichthefbond koopt schorsing na dopingschandaal af![]()
Ik kan het zitgedeelte in hoogte verstellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef seto het volgende:
[..]
Doe je hem toevallig op zo'n niet verstelbare incline bench?![]()
Dit. Onbewust ben je jezelf aan het overtuigen dat jij daar 200 kg loopt te snatchen -> genieten. Weglopen voor je eigen uitdagingen. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet waar je naar zit te kijken met "top" sport in het al gemeen![]()
Nou, ik bedoel dat het voor een heel groot gedeelte gewoon een aanfluiting is wbt dopingcontrole. Bij dat soort dederaties, olygames, welke weightlifting of BB show dan ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Onbewust ben je jezelf aan het overtuigen dat jij daar 200 kg loopt te snatchen -> genieten. Weglopen voor je eigen uitdagingen. Zonde van je tijd.
Zolang je niet vanaf pak hem beet je 12e jr, elke paar maanden volledig random iemand bij je op de stoep krijgt, die je een plasje en een buisje bloed af komt nemen, kun je gewoon niet met zekerheid zeggen dat er eerlijk sport bedreven wordt. En dan ondervang je nog niet de prestatiebevorderende middelen die op dat moment nog niet bekend en verboden zijn.
Daarom begrijp ik niet wat er leuk aan is om te kijken, dat bedoelde ik.
Ik kan die showsen die competities gewoon niet als een wedstrijd zien...![]()
Het rare is dat je dit af kan kopen met een boete. Als je in BB als AAS gebruiker met natty competitie mee wil moet je eerst bewezen twee jaar clean zijn. Dat lijkt me meer fair. (Dat is in de US trouwes”ns, geen idee hoe dat hier zit).![]()
Maar niet de hoek dus? Die zit vaak te hoog waardoor je je schouders meer gaat gebruiken bij incline, je kan het eens op zo'n verstelbare bank proberen als je gym die heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kan het zitgedeelte in hoogte verstellen.![]()
Dat is dus al helemaal niet fair lol.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:28 schreef Snakey het volgende:
Het rare is dat je dit af kan kopen met een boete. Als je in BB als AAS gebruiker met natty competitie mee wil moet je eerst bewezen twee jaar clean zijn. Dat lijkt me meer fair. (Dat is in de US trouwes”ns, geen idee hoe dat hier zit).
Mannetje wat hier een tijdje werkte was 19 toen hij naalden ging zettenOp zn 21e was hij nou ja behoorlijk... Maar niet dat je zegt GOH wauwww.
Meneer eindigde zn steroidtread op DBB met " het hoeft niet meer zo groot van mij" en was een paar jaar niet meer dan een zak botten volgens wat van zn ex collegas ( andere afdeling)
Hij werkt hier niet meer, maar laatst googlede ik voor de lol zn naam, en had hij meegedaan aan flexcup mens fysiek 2013![]()
Zag er werkelijk waar niet uit die gast. Das thou even hoist, wtf! Dacht ik. En nog gewonnen ook in zijn klasse![]()
Ik weet 100% zeker dat hij zelfs dat niet natty volbracht heeft. En waarsch. Genoeg andere op dat podium dus wel
En het knullige is dat ik van mn 30e tot mn 35e meer massa heb aangezet zonder ook maar een riod van dicht bij te hebben gezien dan dat ventje in die 2 jr waarin hij zat te spuiten
En dat wint dan dus wedstrijden en staat trots op ee podium
Lachertje1e klass
Ik begrijp werkelijk waar niet waar je dan naar zit te kijken lol
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 15-10-2014 10:43:28 ]![]()
Als je het goed doet kan het een mooi resultaat geven. http://www.muscletalk.co.uk/13-week-cutting-results-m3514441.aspx
Forum Opties Forumhop: Hop naar: