SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inbe4 Yuri die dubbele shoarma schotel besteld.
inbe4 Raymond met 2 liter volle melk
inbe4 fat acceptance
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2014 12:23:21 ]![]()
Even deze in de rebound want het is een goed stukje, met more to come.
http://mountaindogdiet.co(...)w-model-for-massing/![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Respect, dat is nogal een verschil.
Ben na twee maanden vakantie/werk weer aan de slag gegaan. Pijnlijk om die drop in gewichten te zien, zowel de lifts als mijn eigen gewicht. Nu weer twee weken bezig en kan mij al twee weken amper bewegen. Voelt goed om weer bezig te zijnZit nu op 72 kg 1.75m ~13%vet. Wil weer naar >80kg zoals aantal jaar geleden en vetpercentage <11% al is mij dat nooit gelukt op dat gewicht. Hopelijk lukt dat voor mijn 40ste. Anders wordt het volgens mij wel erg lastig.
Overigens sinds jaren weer aan het 21'en. Voelt lekker efficient met die verzuring.
Dit was ik na twee maanden niet trainen. Vooral mijn armen en schouders smelten dan weg. Is weer veel werk aan de winkel.Thnx, ja wel een groot verschil maar zodra de knop om is niet heel moeilijk om te bereiken. Het leukste van het hele process vind ik het bijhouden van mijn progressie, en kijken hoe mijn lichaam op een dieet of trainingswijze reageert. Na een aantal jaar heb je dan een vrij goed beeld van wat je lichaam doet en wat je ermee kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 30 zie je er goed lean uit trouwens. Ik weet niet hoe lang je al van je noobgains af bent, maar je zou nog makkelijk 3~6kg spiermassa per jaar aan moeten kunnen zetten
Eet je in je off-periode hetzelfde qua kcals of ga je er dan onder zitten? Je raakt sowieso een hoop vocht kwijt als je een tijdje stopt maar dat zit er weer net zo snel aan.
Maar echt netjes hoor, 90% van wat er op mijn leeftijd rondloopt heeft niet eens zo'n lichaam
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Had ik gelezen ja, interessant stukje en komt weer op hetzelfde neer. Alhoewel er in dat artikel nog nergens echt op ingegaan wordt, dus nog even wachten op het vervolg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Snakey het volgende:
Even deze in de rebound want het is een goed stukje, met more to come.
http://mountaindogdiet.co(...)w-model-for-massing/I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
opnieuw lag m'n kin op m'n bureau trouwens nu je nog eens van die 40% vertelde, en dan hoe je nu bent. Damn bro heheheh respectquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja, interessant stukje en komt weer op hetzelfde neer. Alhoewel er in dat artikel nog nergens echt op ingegaan wordt, dus nog even wachten op het vervolg.
.
b4 after pic man LOL![]()
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezienquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
opnieuw lag m'n kin op m'n bureau trouwens nu je nog eens van die 40% vertelde, en dan hoe je nu bent. Damn bro heheheh respect
.
b4 after pic man LOL
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
damn nou idd. heheh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezien![]()
ben wel benieuwd ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Before & after pic komt wel mettertijd weer, maarja je hebt mijn before pics nu iig gezien
Zelfs op mijn zwaarste/vetste tijd ben ik volgens mij nooit boven de 30 geweest.
Enige nadeel is dat 90% van het vet op mijn pens zit. Heb ik eindelijk aderen in zicht, kan ik nog niet normaal mijn veters strikken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Gewoon bulken met twee supersize big Mac menu's"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Big tasty dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon bulken met twee supersize big Mac menu'sGeen referral hier.![]()
Heerlijke kipschotel gegeten bij Kameel te Den Haag. Niet normaal lekker. Volgende week weer. Die man genoot er echt van om het te maken, dat is ook nog wel is anders.![]()
![]()
Damn, wou ik net weer beginnen krijg ik lekekr de griep te pakken. Chillings, daar gaat al één week van mijn abbo bijna in snot en koppijn op. Morgen sowieso trainen ookal voel ik mij een beetje kut.
Simpel schematje gemaakt: 2,5Kg er bij elke week in principe.
ABAB-per week.
A: F-squat, bench press, Bent over row, French press DB
B: Deadlift, Overhead press, EZ-curls, Lat pull down.
Alles 4x10 behalve deadlift 4x6.
2,5 Kg er bij lijkt weinig, maar ben eigenlijk nog herstellende een beetje. Dus beter rustig aan doen en het gewicht elke week herhalen, lekker veel reps opbouwen eventjes. Ik wil ook liever niet al teveel assistance oefeningen er in proppen. Ik houd van de big five.
Achja, we zien het wel weer aan...![]()
wat een oudersquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Elke dag cola en pizza hier![]()
Doei cut.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
o jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Uitwisseling als ik het me goed herinner.
Duitsland toch? De gemiddelde Duitser zou zich schamen dat een gast voor te zetten
En ik zou het weigeren te vreten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
o ja
Duitsland toch? De gemiddelde Duitser zou zich schamen dat een gast voor te zetten
En ik zou het weigeren te vreten.Niet je hele leven hoeft om fitness te draaien he, moesten ze je dan brinta en verse geitenmelk voorschotelen?
![]()
duitsland heeft een hele aardige keuken. En elke dag piza is gewoon stom, of je nu 'fitnessed' of niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]Niet je hele leven hoeft om fitness te draaien he, moesten ze je dan brinta en verse geitenmelk voorschotelen?
Brinta hachel ik ook niet weg trouwens, net als melk.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Oh op die manier, dacht dat je bedoelde dat het slecht was dat ze een keer cola en pizza als eten gaven. Iedere dag is idd maar niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
duitsland heeft een hele aardige keuken. En elke dag piza is gewoon stom, of je nu 'fitnessed' of niet.
Brinta hachel ik ook niet weg trouwens, net als melk.![]()
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef Drinky het volgende:
Ok, niet echt een fatsoenlijke vergelijking, maar daar had ik weinig zin in nu. Denk dat het alsnog een redelijk beeld schetst.bloody hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen. Hoe lang over gedaan? En geen last gehad van ruim in het vel zitten?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
nee hoor. Pizza eet ik ook wel eens. Standaard diepvries is 800 kcal en in Sardinie at ik 2 van de 3 dagen pizza als lunch en kwam ik lichter terug. Cut kwijt is dus ook onzin zoals BB schrijft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oh op die manier, dacht dat je bedoelde dat het slecht was dat ze een keer cola en pizza als eten gaven. Iedere dag is idd maar niks.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: