quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
ahah. wie deed "eten en liften" ook al weer runnen?
Daar popt dat zelfde kuitenfilmpje op nu LOL
Mwa. Plaats niet zoveel artikelen meer, tijdelijk (en druk) baantje gehad. Hopelijk binnenkort weer wat meer schrijven, gelukkig heeft de tijd in de gym er niet onder geledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
hehehe. Gaat het goed met je hits op die site?
Skullcrushers, en dan 10 reps, en bij elke rep 1 sec langer tellen voordat je hem weer omhoog tilt. KILLING!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja is ook een fijne idd. skull crushers
Ik ddeed die kickback altijd met dumbles, maar met cable is hij veel effectiever imho.
Ik las ergens dat hij niet zo geliefd is in de PL wereld, en al zeker niet zoals Dan. Geen idee waarom though, die vent is van staal gemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking geniaal deze man. Hij is de grootste concurrent van Dan Green voor de GPA Worlds in november. Tevens squat hij ook high bar, best sick.
Las hier en daar ook idd dat hij een "cunt" is, maar sommige vinden hem wel geniaal omdat hij zich niet professioneel opstelt en alleen maar aan het ouwehoeren is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij niet zo geliefd is in de PL wereld, en al zeker niet zoals Dan. Geen idee waarom though, die vent is van staal gemaakt volgens mij.
Ik ken hem niet goed genoeg om iets van hem te vinden. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen in Sydney.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Las hier en daar ook idd dat hij een "cunt" is, maar sommige vinden hem wel geniaal omdat hij zich niet professioneel opstelt en alleen maar aan het ouwehoeren is.
Same. Ik kan sowieso niet wachten man. Al die Russen ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed genoeg om iets van hem te vinden. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen in Sydney.
Ik zag dat je live stream tickets kan kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same. Ik kan sowieso niet wachten man. Al die Russen ook.
Hier trouwens nog wat vids die jij kan waarderen denk ik:
Nice! Waar kan je die kopen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zag dat je live stream tickets kan kopen.Dat ga ik wel doen denk ik. Er zijn zoveel enorm sterke gasten daar samen,dat moet je echt zien. Daar gaan wat records gebroken worden.
En thanks. Ik kijk ze morgen. IP tv en filmpjes enzo werken niet zo lekker in Spanje.
Ah, even checken dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen even terug zoeken. Zag het FC op Powerlifting motivation of THEDJSKAY1.
Quads van Matt Kroc gezien trouwens?
[ afbeelding ]
Yeah, kan idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Snakey het volgende:
Leg press en hack squats na het squaten.
core niet vergeten, heb hetzelfde gehad met me squat pr'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, kan idd.Ik doe zelf front squats voor quads (en leg press af en toe), maar ook voor thoracic strength. Ik weet niet of je die 150 kg squat van mij had gezien, maar daar zag je o.a. dat mijn upper back caved. Dat had ik ook met mijn 160 kg poging twee weken terug. Dus daar moet aan gewerkt worden met front squats en rows.
Die ook idd, thanks. Deed twee weken voor mijn PR dag wat abs op een decline bench en was ongelooflijk zwak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
core niet vergeten, heb hetzelfde gehad met me squat pr's
Mijn doelen zijn lastig met mijn blessure, maar die 200 squat ga ik voortijd nog wel doen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ook idd, thanks. Deed twee weken voor mijn PR dag wat abs op een decline bench en was ongelooflijk zwak.Die doe ik nu 2x p.w. Moet net voor 31 dec. weer PR'en, en dat gaan ziekelijke PR's worden. Ik leer met elke cycle weer meer dingen over mijn lichaam, erg nice om te zien altijd. Ook nice dat ik precies kan zien of ik mijn doelen voor eind dit jaar heb bereikt.
Ah, minder man, minder. Wat heb je precies dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mijn doelen zijn lastig met mijn blessure, maar die 200 squat ga ik voortijd nog wel doen...
Bench hopelijk ook Deadlift... dat weet ik niet..
Ooh, heb al tijden last van de rug voordat ik lifte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, minder man, minder. Wat heb je precies dan?
Ik heb zelf gelukkig nooit blessures gehad waardoor ik niet goed kon trainen. Dat is denk ik ook wel het grootste voordeel van Sheiko.
Ah, dat had ik vorige week toevallig wel. Dan heb ik teveel haast en dan is mijn techniek niet 100% waardoor ik mijn onderrug verrekte. De tweede keer in maanden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ooh, heb al tijden last van de rug voordat ik lifte.
Maar net eens er ingeschoten bij te dom trainen dus ff tijdje rust voor mijn onderrug.
Dus beperkt tot benchen en fuckaroundshit voor benen en rug.
Maar maar ff smolovje JR aan doen voor me bench die ff omhoog krikken
Niks zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Heeft er iemand een plaatje of voorbeeld voor wat de echte max is voor natty's? ik weet dat genetics en dergelijke hierin meespelen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gekoeldnetzolekker is echt een beest.
Misschien had je gewoon goed rust nodig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef stinkie het volgende:
Ik was serieus verbaast vrijdag over mijn pr's. Squat was kut, maar bench en DL gingen prima, zeker DL. Daar kan ik mijn doelen nog wel mee halen dit jaar, terwijl ik bijna niet meer DL op dit moment en minder op kracht focus
Doe je hem toevallig op zo'n niet verstelbare incline bench?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:02 schreef Questular het volgende:
Welke oefening kun je doen i.p.v incline benchen? Bij gewoon benchen gaat alles prima maar als ik incline bench krijg ik last van mn schouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |