5 kg per week dus totaal 10, gaat nu nog zo goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:13 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Smolov JR, jij durft.Red je het tot week 3 denk je? Welke increases neem je bij week 2 en 3? 5kg? 10kg?
Ziek hoor. Wordt toch wel gezien als de killer bench (of squat) programma's, met een lichte nadruk op killer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
5 kg per week dus totaal 10, gaat nu nog zo goed.
Kan nog altijd overgaan op touch and go dus ik ga het wel halen want mijn techniek was ruk.
Was meer een close grip ivm oude blessures, nu weer breder pakken
Hoop dan ook tussen de 145 en 150 te maxxen na het programmaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Ziek hoor. Wordt toch wel gezien als de killer bench (of squat) programma's, met een lichte nadruk op killer.
Je komt bijna in de buurt van mijn bench max.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoop dan ook tussen de 145 en 150 te maxxen na het programma
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:25 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je komt bijna in de buurt van mijn bench max.
Ik heb ook 1 zwakke schouder hoor, merk af en toe laatste setjes wel wat pijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineTrek je broek eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon goed je schouders tucken, wat warming-ups met het elastiek en gaan met die benchbanaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.If not now, then when.
Idd met bands beetje facepulls en schouders opwarmenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trek je broek eens op.
[..]
Gewoon goed je schouders tucken, wat warming-ups met het elastiek en gaan met die benchbanaan.
Idd. Ik doe zelf alles met elastiek though. Hou niet zo van het gefixeerde wat je met de stok hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Idd met bands beetje facepulls en schouders opwarmen
Rotator cuff oefeningen met een paar kilo DB stok dislocators doen.
En je rear delts ook goed trainen
Valt best mee, althans het leek bij mij juist minder erg omdat ik ze zo vaak gebruikte, werden ze niet zo roestig ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.
Als je gaat competen sowieso pause man. Doe zelf altijd 2 sec pause op de eerst rep en de rest touch n go voor de gainzzz.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En ik merk ook dat je bij pause echt veel meer controle over de movement hebt.
Zie toch de meeste mensen touch and go, maar bij meerdere reps is dit voor mijn form echt niet goed
Ben nog lang niet sterk genoeg om te competenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je gaat competen sowieso pause man. Doe zelf altijd 2 sec pause op de eerst rep en de rest touch n go voor de gainzzz.
Ik bedoel in de zin van als je die ambities hebt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om de "lift eisen" in je trainingen te implementeren zodat het vaste patronen worden. Scheelt alleen maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ben nog lang niet sterk genoeg om te competen
Jup, dat doe ik sowieso.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van als je die ambities hebt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om de "lift eisen" in je trainingen te implementeren zodat het vaste patronen worden. Scheelt alleen maar.
Overhead press je 80kg x 9? Met volledige rom en stricte form? Dat is echt sickening man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik sowieso.
Eigenlijk met al mijn presses, floor presses close grip ohp.
Alleen niet met de 10 x 80 daar heb ik ruzie mee op OHP
Elke keer op de 9 blijven hangen
Triceps uitgeblust of de schouders? Toch wel belangrijk om mee te nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik sowieso.
Eigenlijk met al mijn presses, floor presses close grip ohp.
Alleen niet met de 10 x 80 daar heb ik ruzie mee op OHP
Elke keer op de 9 blijven hangen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineBehalve wat dom schoolpleinpraat over of je broekkie wel of niet goed zat had er nog niemand gereageerd zag ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice,. Peak comming up on ceps too
![]()
je kan veel meer uit die pose halen door je lats te spreiden volgens mij.
Nu tuck je ze in lijkt het
![]()
Nice dude.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-10-2014 08:01:17 ]
3 Minute Shoulder Warm-upquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:27 schreef Questular het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me met goede warm-up oefeningen voor schouders? Nu doe ik als warming-up een aantal minuten roeien maar ik neem aan dat er een betere vorm van opwarmen is.
bedankt!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
3 Minute Shoulder Warm-up
Face Pulls with External Rotation, 10 reps
Internal Rotations, 10 reps each side
Retractions, 10 reps
Retractions with Extension, 10 reps
T’s, 10 reps
Scapular Press, 10 reps
Posture Correction, 10 reps
Face Pulls, 10 reps
Posterior Flyes, 10 reps
http://www.dieselsc.com/how-to-warm-up-3-minute-shoulder-warm-up/
morgen spierpijn in latsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Snakey het volgende:
Soms doe je er lang over voor je iets begrijpt. Het was vandaag benendag, dus dan ga je uiteraard aan je bench press techniek werken.![]()
Ik begreep vandaag echt pas voor het eerst wat het is om de bar 'naar je toe te trekken' in de BP.
Als je je lats goed aangespannen krijgt moet je echt de bar naar je toetrekken.![]()
Voor alles een eerste keer zullen we maar denken....
Ik heb trouwens ook gesquat, leg press, hack squats en kuit(en) gedaan.
Je spant je lats ook goed aan door de bar te "buigen"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Snakey het volgende:
Ik begreep vandaag echt pas voor het eerst wat het is om de bar 'naar je toe te trekken' in de BP.
Als je je lats goed aangespannen krijgt moet je echt de bar naar je toetrekken.![]()
Ja, werkt perfect.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
Ik naam aan dat ik dat een powerband kan gebruiken voor de warm-up
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
waarom eetschemas?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
2 ons kipfilet en 500 gr kwark. Dat is al ruim 90 gram.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?quote:
Beste manier om het goed te krijgen is inderdaad door een schema te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?
Als je een vriend hebt, schijnt 60gr eiwit in sperma te zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat lijkt me sterk, want het gemiddelde ejaculaat heeft een dichtheid van ca. 1,0 g/ml. Tenzij je een paard bent, ga je die 60gr massa überhaupt niet halen, want de gemiddelde man ejaculeert slechts 1ml tot 10ml zaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je een vriend hebt, schijnt 60gr eiwit in sperma te zitten.
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 ons kipfilet en 500 gr kwark. Dat is al ruim 90 gram.
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!
gatver, havermout, er zijn nog tig andere bronnen van eiwit, zalm, tonijn, ectquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, havermout, er zijn nog tig andere bronnen van eiwit, zalm, tonijn, ect
brinta gaat nog, met veel suikerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.
zonder m'n 200gram brinta 's ochtends zit ik om 10u te shaken
lol.quote:
appje om te tracken, gewoon eten waar je zin in hebt, beetje afwegen en adjust accordingly.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?
Het duurt een tijd voordat je alles qua voeding door hebt, en dat kan erg lastig zijn ja. Download zoals Awesome zei MyFitnessPal, voer daar je targets in, en zorg dat je die targets haalt. Ik zou persoonlijk een groot gedeelte van je voeding 'gezond' en basic houden en voor de rest kan je wat dingen tussendoor eten die je lekker vindt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:43 schreef Verbosity het volgende:
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.
500 gram rijst is dus 15 gram eiwitten. Dan zou je nog eens 200 gram havermout moeten eten voor de overige 25 gram eiwit.
Veel vlees eten, worst enzo, lekker veel vet ook voor de bulk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die verzendkosten altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
Ik naam aan dat ik dat een powerband kan gebruiken voor de warm-up
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Volgens mij rekenen ze allemaal zo'n beetje hetzelfde. Maar een beetje sportzaak heeft ze wel liggen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:18 schreef yozd het volgende:
[..]
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)
100gr havermout is 14 gram eiwit
Ik eet 2x 100 gr havermout ('s ochtend en 's middags een keer). Bij elkaar bijna 40gr eiwit.
-edit-
Ik eet rijst/havermout alleen niet speciaal voor de eiwitten ofzo hoor (wel voor de koolhydraten). Maar stiekem krijg je hiermee toch een groot deel van je eiwit binnen. Al heb ik wel een keer ergens gelezen dat dit qua samenstelling niet helemaal de goede eiwitten zijn ofzo?
Havermout door je shake ≠ 2 maal 100 gram havermout.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Dankje, baal er meer van dat elke keer die 10e niet lukt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Overhead press je 80kg x 9? Met volledige rom en stricte form? Dat is echt sickening man.
Kan je geen fietsbinnenband in tweeën knippen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
Over het algemeen ligt de 1RM bij een seated OHP hoger. Staand moet je meer stabiliseren en gaat er wat kracht verloren. Voordeel is wel dat er meer activiteit waarneembaar is van de spiergroepen als je ze staand uitvoert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef Lightweight het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een seated OHP en gewone OHP? Wat kost meer moeite? Ben altijd bang dat ik bij de OHP (niet seated) onbewust met de benen ga cheaten en het dus een push press wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |