Ja, werkt perfect.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
Ik naam aan dat ik dat een powerband kan gebruiken voor de warm-up
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
waarom eetschemas?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
2 ons kipfilet en 500 gr kwark. Dat is al ruim 90 gram.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?quote:
Beste manier om het goed te krijgen is inderdaad door een schema te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?
Als je een vriend hebt, schijnt 60gr eiwit in sperma te zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat lijkt me sterk, want het gemiddelde ejaculaat heeft een dichtheid van ca. 1,0 g/ml. Tenzij je een paard bent, ga je die 60gr massa überhaupt niet halen, want de gemiddelde man ejaculeert slechts 1ml tot 10ml zaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je een vriend hebt, schijnt 60gr eiwit in sperma te zitten.
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 ons kipfilet en 500 gr kwark. Dat is al ruim 90 gram.
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!
gatver, havermout, er zijn nog tig andere bronnen van eiwit, zalm, tonijn, ectquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, havermout, er zijn nog tig andere bronnen van eiwit, zalm, tonijn, ect
brinta gaat nog, met veel suikerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.
zonder m'n 200gram brinta 's ochtends zit ik om 10u te shaken
lol.quote:
appje om te tracken, gewoon eten waar je zin in hebt, beetje afwegen en adjust accordingly.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?
Het duurt een tijd voordat je alles qua voeding door hebt, en dat kan erg lastig zijn ja. Download zoals Awesome zei MyFitnessPal, voer daar je targets in, en zorg dat je die targets haalt. Ik zou persoonlijk een groot gedeelte van je voeding 'gezond' en basic houden en voor de rest kan je wat dingen tussendoor eten die je lekker vindt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:43 schreef Verbosity het volgende:
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.
500 gram rijst is dus 15 gram eiwitten. Dan zou je nog eens 200 gram havermout moeten eten voor de overige 25 gram eiwit.
Veel vlees eten, worst enzo, lekker veel vet ook voor de bulk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die verzendkosten altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
Ik naam aan dat ik dat een powerband kan gebruiken voor de warm-up
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Volgens mij rekenen ze allemaal zo'n beetje hetzelfde. Maar een beetje sportzaak heeft ze wel liggen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:18 schreef yozd het volgende:
[..]
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)
100gr havermout is 14 gram eiwit
Ik eet 2x 100 gr havermout ('s ochtend en 's middags een keer). Bij elkaar bijna 40gr eiwit.
-edit-
Ik eet rijst/havermout alleen niet speciaal voor de eiwitten ofzo hoor (wel voor de koolhydraten). Maar stiekem krijg je hiermee toch een groot deel van je eiwit binnen. Al heb ik wel een keer ergens gelezen dat dit qua samenstelling niet helemaal de goede eiwitten zijn ofzo?
Havermout door je shake ≠ 2 maal 100 gram havermout.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |