En daarom snap ik niet waar je naar zit te kijken met "top" sport in het algemeenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
Whoei.... Gewichthefbond koopt schorsing na dopingschandaal af
Ik kan het zitgedeelte in hoogte verstellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef seto het volgende:
[..]
Doe je hem toevallig op zo'n niet verstelbare incline bench?
Dit. Onbewust ben je jezelf aan het overtuigen dat jij daar 200 kg loopt te snatchen -> genieten. Weglopen voor je eigen uitdagingen. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet waar je naar zit te kijken met "top" sport in het al gemeen
Nou, ik bedoel dat het voor een heel groot gedeelte gewoon een aanfluiting is wbt dopingcontrole. Bij dat soort dederaties, olygames, welke weightlifting of BB show dan ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Onbewust ben je jezelf aan het overtuigen dat jij daar 200 kg loopt te snatchen -> genieten. Weglopen voor je eigen uitdagingen. Zonde van je tijd.
Maar niet de hoek dus? Die zit vaak te hoog waardoor je je schouders meer gaat gebruiken bij incline, je kan het eens op zo'n verstelbare bank proberen als je gym die heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kan het zitgedeelte in hoogte verstellen.
Dat is dus al helemaal niet fair lol.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:28 schreef Snakey het volgende:
Het rare is dat je dit af kan kopen met een boete. Als je in BB als AAS gebruiker met natty competitie mee wil moet je eerst bewezen twee jaar clean zijn. Dat lijkt me meer fair. (Dat is in de US trouwes¡ns, geen idee hoe dat hier zit).
Agreed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.
Goed, dan neem je zo een open contest ( zo heet dat toch)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.
Er komt veel meer bij kijken dan alleen een medicijnkastje. Als je er niet juist bij eet traint en slaapt kan je het net zo goed laten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed, dan neem je zo een open contest ( zo heet dat toch)
Dan is het gewoon een kwestie van wie is er het meest ver gegaan met zn medicijn kastje
Lol
Sterkte.quote:Oke im off. Deep tissue![]()
Dan zou het strand vol met gespierde Adonissen lopen elke zomer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als het alleen door zo een kastje kwam was het wel easy
Jup ik snap best wel Ray z'n standpunt maar die echten zijn net zo dedicated als hemzelf en nog wel meerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou het strand vol met gespierde Adonissen lopen elke zomer.
Als je in het linkje kijkt wat ik hierboven plaatste en dan naar zijn toewijding en zijn voeding (zie linkje in het draadje) kijkt, waar hij zich strikt aan gehouden heeft, dan begrijp je een beetje wat er voor nodig is. Ook mét aas.
Het is de algemene gedachte dat een spuit zetten makkelijk is en dat het dan allemaal bijna voor niks komt. Dat is pertinent niet waar. Als je je kuur niet goed doet, in de zin van eten en trainen heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup ik snap best wel Ray z'n standpunt maar die echten zijn net zo dedicated als hemzelf en nog wel meer
Wat voor chalkdingetjes?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en één sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat voor chalkdingetjes?
Was gewoon naar een fysieke winkel gegaan man
Had je ook hier kunnen kopen. http://klimwinkel.nl/cata(...)2c07pkpn6koae8mi4mh0quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.
Ik haal chalkballs bij beversport gedoe die zit overal wel toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en één sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.
Die liquid chalk vind ik niks. Dat wordt nogal kleverig in je handen op een gegeven moment. Ik gebruik chalkballen, maken geen troep dus ook in een gym waar je geen chalk mag gebruiken makkelijk (stiekem) te gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en één sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.
Ja, bij Fitness-sellers hebben ze die ook. Maar dan had ik daar weer een account aan moeten maken, en van Amazon had ik er al een, dus dat leek me makkelijker. Qua prijs maakte dat geen verschil, alleen niet op de levertijd gelet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had je ook hier kunnen kopen. http://klimwinkel.nl/cata(...)2c07pkpn6koae8mi4mh0
Hier (in België) niet. Sportsdirect, United Brands en een kleine sportwinkel zijn de enige die hier in de buurt zitten en die hadden die allemaal niet. Met even naar Nederland rijden ben ik het geld dat ik bespaar weer kwijt aan benzinekosten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik haal chalkballs bij beversport gedoe die zit overal wel toch?
Decathlonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, bij Fitness-sellers hebben ze die ook. Maar dan had ik daar weer een account aan moeten maken, en van Amazon had ik er al een, dus dat leek me makkelijker. Qua prijs maakte dat geen verschil, alleen niet op de levertijd gelet.
[..]
Hier (in België) niet. Sportsdirect, United Brands en een kleine sportwinkel zijn de enige die hier in de buurt zitten en die hadden die allemaal niet. Met even naar Nederland rijden ben ik het geld dat ik bespaar weer kwijt aan benzinekosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Smolov JR, jij durft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik merk dat de onderrug rust ( geen DL en geen Squat ) wel baat heeft.
De pijn bijna geheel weg, alleen de rug af en toe nog helemaal vast zitten
Wel verleidelijk om dan alweer te gaan liften en squatten maar wil toch deze maand afmaken.
En dan eens naar een manueel therapeut ofzo om te kijken of die mij van dienst kan zijn
Wel goed voor me bench week 2 van smolov JR en gaat nog easy tot nog toe alles pausereps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |