Agreed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.
Goed, dan neem je zo een open contest ( zo heet dat toch)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er trouwens niet tegen, maar het moet wel duidelijk zijn dat er AAS worden gebruikt. Gebruiken in een natty competitie,wat voor competitie dan ook, is gewoon cheaten natuurlijk wat flink aangepakt moet worden.
Er komt veel meer bij kijken dan alleen een medicijnkastje. Als je er niet juist bij eet traint en slaapt kan je het net zo goed laten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed, dan neem je zo een open contest ( zo heet dat toch)
Dan is het gewoon een kwestie van wie is er het meest ver gegaan met zn medicijn kastje
Lol
Sterkte.quote:Oke im off. Deep tissue![]()
Dan zou het strand vol met gespierde Adonissen lopen elke zomer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als het alleen door zo een kastje kwam was het wel easy
Jup ik snap best wel Ray z'n standpunt maar die echten zijn net zo dedicated als hemzelf en nog wel meerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou het strand vol met gespierde Adonissen lopen elke zomer.
Als je in het linkje kijkt wat ik hierboven plaatste en dan naar zijn toewijding en zijn voeding (zie linkje in het draadje) kijkt, waar hij zich strikt aan gehouden heeft, dan begrijp je een beetje wat er voor nodig is. Ook mét aas.
Het is de algemene gedachte dat een spuit zetten makkelijk is en dat het dan allemaal bijna voor niks komt. Dat is pertinent niet waar. Als je je kuur niet goed doet, in de zin van eten en trainen heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup ik snap best wel Ray z'n standpunt maar die echten zijn net zo dedicated als hemzelf en nog wel meer
Wat voor chalkdingetjes?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en één sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat voor chalkdingetjes?
Was gewoon naar een fysieke winkel gegaan man
Had je ook hier kunnen kopen. http://klimwinkel.nl/cata(...)2c07pkpn6koae8mi4mh0quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat chalkdingetjes besteld via Amazon, blijken die pas van 23 oktober tot 10 november (!) geleverd te kunnen worden. Dat hadden ze er niet bijgezet.
Ik haal chalkballs bij beversport gedoe die zit overal wel toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en één sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.
Die liquid chalk vind ik niks. Dat wordt nogal kleverig in je handen op een gegeven moment. Ik gebruik chalkballen, maken geen troep dus ook in een gym waar je geen chalk mag gebruiken makkelijk (stiekem) te gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, waren hier nergens te vinden. Drie sportwinkels geweest en één sportsupplementenshop geweest, die hadden dat allemaal niet.
Heb een chalkblock, een chalkball en liquid chalk gekocht om te kijken wat het handigste is. Kostte toch geen drol.
Ja, bij Fitness-sellers hebben ze die ook. Maar dan had ik daar weer een account aan moeten maken, en van Amazon had ik er al een, dus dat leek me makkelijker. Qua prijs maakte dat geen verschil, alleen niet op de levertijd gelet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had je ook hier kunnen kopen. http://klimwinkel.nl/cata(...)2c07pkpn6koae8mi4mh0
Hier (in België) niet. Sportsdirect, United Brands en een kleine sportwinkel zijn de enige die hier in de buurt zitten en die hadden die allemaal niet. Met even naar Nederland rijden ben ik het geld dat ik bespaar weer kwijt aan benzinekosten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik haal chalkballs bij beversport gedoe die zit overal wel toch?
Decathlonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, bij Fitness-sellers hebben ze die ook. Maar dan had ik daar weer een account aan moeten maken, en van Amazon had ik er al een, dus dat leek me makkelijker. Qua prijs maakte dat geen verschil, alleen niet op de levertijd gelet.
[..]
Hier (in België) niet. Sportsdirect, United Brands en een kleine sportwinkel zijn de enige die hier in de buurt zitten en die hadden die allemaal niet. Met even naar Nederland rijden ben ik het geld dat ik bespaar weer kwijt aan benzinekosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Smolov JR, jij durft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik merk dat de onderrug rust ( geen DL en geen Squat ) wel baat heeft.
De pijn bijna geheel weg, alleen de rug af en toe nog helemaal vast zitten
Wel verleidelijk om dan alweer te gaan liften en squatten maar wil toch deze maand afmaken.
En dan eens naar een manueel therapeut ofzo om te kijken of die mij van dienst kan zijn
Wel goed voor me bench week 2 van smolov JR en gaat nog easy tot nog toe alles pausereps
5 kg per week dus totaal 10, gaat nu nog zo goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:13 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Smolov JR, jij durft.Red je het tot week 3 denk je? Welke increases neem je bij week 2 en 3? 5kg? 10kg?
Ziek hoor. Wordt toch wel gezien als de killer bench (of squat) programma's, met een lichte nadruk op killer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
5 kg per week dus totaal 10, gaat nu nog zo goed.
Kan nog altijd overgaan op touch and go dus ik ga het wel halen want mijn techniek was ruk.
Was meer een close grip ivm oude blessures, nu weer breder pakken
Hoop dan ook tussen de 145 en 150 te maxxen na het programmaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Ziek hoor. Wordt toch wel gezien als de killer bench (of squat) programma's, met een lichte nadruk op killer.
Je komt bijna in de buurt van mijn bench max.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoop dan ook tussen de 145 en 150 te maxxen na het programma
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:25 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je komt bijna in de buurt van mijn bench max.
Ik heb ook 1 zwakke schouder hoor, merk af en toe laatste setjes wel wat pijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineTrek je broek eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon goed je schouders tucken, wat warming-ups met het elastiek en gaan met die benchbanaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.If not now, then when.
Idd met bands beetje facepulls en schouders opwarmenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trek je broek eens op.
[..]
Gewoon goed je schouders tucken, wat warming-ups met het elastiek en gaan met die benchbanaan.
Idd. Ik doe zelf alles met elastiek though. Hou niet zo van het gefixeerde wat je met de stok hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Idd met bands beetje facepulls en schouders opwarmen
Rotator cuff oefeningen met een paar kilo DB stok dislocators doen.
En je rear delts ook goed trainen
Valt best mee, althans het leek bij mij juist minder erg omdat ik ze zo vaak gebruikte, werden ze niet zo roestig ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Beach het volgende:
Respect. Ik denk dat mijn schouders kapot gaan met smolov.
Als je gaat competen sowieso pause man. Doe zelf altijd 2 sec pause op de eerst rep en de rest touch n go voor de gainzzz.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En ik merk ook dat je bij pause echt veel meer controle over de movement hebt.
Zie toch de meeste mensen touch and go, maar bij meerdere reps is dit voor mijn form echt niet goed
Ben nog lang niet sterk genoeg om te competenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je gaat competen sowieso pause man. Doe zelf altijd 2 sec pause op de eerst rep en de rest touch n go voor de gainzzz.
Ik bedoel in de zin van als je die ambities hebt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om de "lift eisen" in je trainingen te implementeren zodat het vaste patronen worden. Scheelt alleen maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ben nog lang niet sterk genoeg om te competen
Jup, dat doe ik sowieso.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van als je die ambities hebt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om de "lift eisen" in je trainingen te implementeren zodat het vaste patronen worden. Scheelt alleen maar.
Overhead press je 80kg x 9? Met volledige rom en stricte form? Dat is echt sickening man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik sowieso.
Eigenlijk met al mijn presses, floor presses close grip ohp.
Alleen niet met de 10 x 80 daar heb ik ruzie mee op OHP
Elke keer op de 9 blijven hangen
Triceps uitgeblust of de schouders? Toch wel belangrijk om mee te nemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik sowieso.
Eigenlijk met al mijn presses, floor presses close grip ohp.
Alleen niet met de 10 x 80 daar heb ik ruzie mee op OHP
Elke keer op de 9 blijven hangen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
schoudergains powered by Kruidvat MultivitamineBehalve wat dom schoolpleinpraat over of je broekkie wel of niet goed zat had er nog niemand gereageerd zag ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice,. Peak comming up on ceps too
![]()
je kan veel meer uit die pose halen door je lats te spreiden volgens mij.
Nu tuck je ze in lijkt het
![]()
Nice dude.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-10-2014 08:01:17 ]
3 Minute Shoulder Warm-upquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:27 schreef Questular het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me met goede warm-up oefeningen voor schouders? Nu doe ik als warming-up een aantal minuten roeien maar ik neem aan dat er een betere vorm van opwarmen is.
bedankt!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
3 Minute Shoulder Warm-up
Face Pulls with External Rotation, 10 reps
Internal Rotations, 10 reps each side
Retractions, 10 reps
Retractions with Extension, 10 reps
T’s, 10 reps
Scapular Press, 10 reps
Posture Correction, 10 reps
Face Pulls, 10 reps
Posterior Flyes, 10 reps
http://www.dieselsc.com/how-to-warm-up-3-minute-shoulder-warm-up/
morgen spierpijn in latsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Snakey het volgende:
Soms doe je er lang over voor je iets begrijpt. Het was vandaag benendag, dus dan ga je uiteraard aan je bench press techniek werken.![]()
Ik begreep vandaag echt pas voor het eerst wat het is om de bar 'naar je toe te trekken' in de BP.
Als je je lats goed aangespannen krijgt moet je echt de bar naar je toetrekken.![]()
Voor alles een eerste keer zullen we maar denken....
Ik heb trouwens ook gesquat, leg press, hack squats en kuit(en) gedaan.
Je spant je lats ook goed aan door de bar te "buigen"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Snakey het volgende:
Ik begreep vandaag echt pas voor het eerst wat het is om de bar 'naar je toe te trekken' in de BP.
Als je je lats goed aangespannen krijgt moet je echt de bar naar je toetrekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |