brinta gaat nog, met veel suikerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is gewoon een mooie slow carb voor begin v.d. dag imho. of brinta.
zonder m'n 200gram brinta 's ochtends zit ik om 10u te shaken
lol.quote:
appje om te tracken, gewoon eten waar je zin in hebt, beetje afwegen en adjust accordingly.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch op een of andere manier weten hoeveel van mijn macro's ik binnen krijg? Of is er een alternatief?
Het duurt een tijd voordat je alles qua voeding door hebt, en dat kan erg lastig zijn ja. Download zoals Awesome zei MyFitnessPal, voer daar je targets in, en zorg dat je die targets haalt. Ik zou persoonlijk een groot gedeelte van je voeding 'gezond' en basic houden en voor de rest kan je wat dingen tussendoor eten die je lekker vindt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:43 schreef Verbosity het volgende:
Wat voor rijst en havermout eet jij? Rijst is maar 3 gram eiwit per 100 gram.
500 gram rijst is dus 15 gram eiwitten. Dan zou je nog eens 200 gram havermout moeten eten voor de overige 25 gram eiwit.
Veel vlees eten, worst enzo, lekker veel vet ook voor de bulk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pff probeer een clean bulkschema in elkaar te draaien, maar heb geen idee welke producten ik op welke deel van de dag zou moeten eten. Hoe krijg ik ooit 120gr eiwit buiten mijn shakes en andere etenwswaren binnen
Die verzendkosten altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
Ik naam aan dat ik dat een powerband kan gebruiken voor de warm-up
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Volgens mij rekenen ze allemaal zo'n beetje hetzelfde. Maar een beetje sportzaak heeft ze wel liggen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:18 schreef yozd het volgende:
[..]
150gr rijst is 11 gram eiwit (gewoon die witte rijst van de AH)
100gr havermout is 14 gram eiwit
Ik eet 2x 100 gr havermout ('s ochtend en 's middags een keer). Bij elkaar bijna 40gr eiwit.
-edit-
Ik eet rijst/havermout alleen niet speciaal voor de eiwitten ofzo hoor (wel voor de koolhydraten). Maar stiekem krijg je hiermee toch een groot deel van je eiwit binnen. Al heb ik wel een keer ergens gelezen dat dit qua samenstelling niet helemaal de goede eiwitten zijn ofzo?
Havermout door je shake ≠ 2 maal 100 gram havermout.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Een flinke bak rijst bij de kip en havermout door je shake en je hebt er alweer 40 gram bij!
Dankje, baal er meer van dat elke keer die 10e niet lukt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Overhead press je 80kg x 9? Met volledige rom en stricte form? Dat is echt sickening man.
Kan je geen fietsbinnenband in tweeën knippen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die verzendkosten altijdIs er geen site die ze wat goedkoper verstuurt?
Over het algemeen ligt de 1RM bij een seated OHP hoger. Staand moet je meer stabiliseren en gaat er wat kracht verloren. Voordeel is wel dat er meer activiteit waarneembaar is van de spiergroepen als je ze staand uitvoert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef Lightweight het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een seated OHP en gewone OHP? Wat kost meer moeite? Ben altijd bang dat ik bij de OHP (niet seated) onbewust met de benen ga cheaten en het dus een push press wordt.
Je hebt veel meer steun bj een seated OHP. Maar als je je lijf goed aanspant, en zeker je glutes, wordt het al een stuk moeilijker om te cheaten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef Lightweight het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een seated OHP en gewone OHP? Wat kost meer moeite? Ben altijd bang dat ik bij de OHP (niet seated) onbewust met de benen ga cheaten en het dus een push press wordt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
Squat vandaag 3x120Wordt nog eens wat met die squat
![]()
Bijna onder de 90kg gecut, straks eindelijk weer groeien! Was tot de 98kg gegaan maar mezelf net iets te veel laten gaan waardoor ik te lang moest cutten. Vanaf nu geen bulk meer maar gewoon netjes een kleine surplus hanteren
Netjes allebei,quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
Net 3x55 OHP, eindelijk weer progressie! En BP nu 3x95.
Gast je bitched als een wijf, een week niet trainen ja jammer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Een week geen gym en ik struggle om mn rug recht te houden op een 20kg squat
Nou meid, het is wat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Dan kunnen we je stats wel negeren voortaan.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
wie zit hier nou te fladderen als een wijf met z'n reactiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast je bitched als een wijf, een week niet trainen ja jammer.
Ik heb deze hele maand KOG niet gesquat en gedeadlift door blessure
Hoor je mij bitchen? Nee
Je zal het heel zwaar krijgen als jr een keer een blessure hebt en een tijd niet kan trainen.
En als je na 1 week je hele patronen voor je squat kwijt bent moet je je echt eens laten nakijken
Aah zo schattig hij neemt t weer op voor z'n kuikentje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wie zit hier nou helemaal te fladderen als een wijf met z'n reacties
Nee hoor, je zit jezelf gewoon aan te stellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Aah zo schattig hij neemt t weer op voor z'n kuikentje.
Komen de vader gevoelens weer naar boven raytje
Anders ga je Yuriy weer ff van achter pakken, wordt je misschien weer rustig van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit jezelf gewoon aan te stellen.
Laat die gozer gewoon es ff een keer klagen. Net als menig ander dat wel eens doet hier.
Alsof je zelf nooit zit te miepen over iets
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Anders ga je Yuriy weer ff van achter pakken, wordt je misschien weer rustig van.
Oh wacht ff
Hoef geen moeite om het over te typen, ga je lekker ergens anders op af reageren want je word met de dag een triester figuur.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
't zijn je eigen woorden die ik in post 192 gebruikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoef geen moeite om het over te typen, ga je lekker ergens anders op af reageren want je word met de dag een triester figuur.
Respect voor je commitment maar in je bovenkamer zit iets fucked up, fijn leven bro
mja laten we het maar gezellig houden idd. LOLquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
lekker roid ragen tegen elkaar, net als vroeger
gezellig man
Kokosquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
Zullen we dan bij het begin beginnen?
Welke smaak whey/ welke kwark hebben jullie?
Oh echt joh, ik lag er 3 maandjes uit door gebroken ribben hoor freundquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast je bitched als een wijf, een week niet trainen ja jammer.
Ik heb deze hele maand KOG niet gesquat en gedeadlift door blessure
Hoor je mij bitchen? Nee
Je zal het heel zwaar krijgen als jr een keer een blessure hebt en een tijd niet kan trainen.
En als je na 1 week je hele patronen voor je squat kwijt bent moet je je echt eens laten nakijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |