Nooit gedaan eigenlijk. Vanavond maar een portie klaarmaken dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat laatste maar overnight oats zorgt voor extra gains.
Dat is gewoon een feit
Deadlifts doe ik maar één set op working weight.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik begin net met squats en deadlifts dus dat stelt inderdaad nog niet veel voor
Serieus? Ik dus 12x, 10x en 8xquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Deadlifts doe ik maar één set op working weight.
Hoogste gewicht dat ik die dag doe wanneer ik geen max poging doe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dus 12x, 10x en 8x
Is mijn instructeur het ook roerend mee eens.
Wat betekent op working weight?
Good morning, romanian deadlift of iets leuks uit http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor1942303 Veel mogelijk.quote:
Welke verantwoordelijk zijn bij een bench. Dus de pectoralis(borst spieren) en triceps. Dit train je met meer frequentie, assistentie oefeningen(floor presses, incline etc.) of volume.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met welke spiergroep verhoog ik mijn bench het grootst? DL is 110 en SQ 90, maar BP blijft een beetje achter met 60..
Is normaal, dan kan je meer gebruik maken van de onderste borst spier (pectoralis sternocostalis &pectoralis abdominalis) minder belasting op de schouders en kleinere range of motion zoals Ray al aangaf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:08 schreef BeamofLight het volgende:
Sinds wanneer ben ik sterker op de decline BP dan de gewone? Is raar toch?
Dus je wilt met krachttraining alles trainen qua spieren of ondersteunend voor het hardlopen? Want je zal een van de sporten voorop moeten stellen. En wat had je zelf voor ogen qua schema/ oefeningen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Ben hier wel eens vaker geweest met wat vragen enzo,
.....
Dus, dit ben ik.
TL;DR: Hoi. Mag ik meedoen?
Maakt niet uit. Als je het koud wilt eten zou ik wel aanraden om het een aantal uur in de koelkast te zetten. Doe het zelf altijd als volgt: Mok vullen met havermout en in een kom gooien. Vul nu de mok met melk en gooi dit bij de havermout in. Wat je extra wil (rozijnen, pindakaas, cacoa nibs, noten etc) erbij en alles mengen. Vervolgens afgedekt een nacht laten staan in de koelkast. Daarna is het klaar om op te eten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maakt het uit of je havermout kookt of niet? Ik eet ze altijd onopgewarmd met melk, maar hoorde dat dat niet heel gezond is. Of is dit een gevalletje broscience?
Werk gewicht. Oftewel de zware sets die op het programma staan na een warming up.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dus 12x, 10x en 8x
Is mijn instructeur het ook roerend mee eens.
Wat betekent op working weight?
Train je allebei excentrisch mee. Zou er dan een concentrische bij toevoegen. Bijvoorbeeld Glute-ham raises of lying leg curls.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Good morning, romanian deadlift of iets leuks uit http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor1942303 Veel mogelijk.
2*5 halo'squote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef IrCute het volgende:
Hoe is jullie warm-up? Ik vind het zelf nogal overdreven wat matt ogus allemaal doet. Hij is er gvd wel 20min mee bezig lijkt wel
Hangt een beetje af van hoe alles aanvoelt. Sowieso warmup met lichte rep setjes van compounds, meestal 3-4 setjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef IrCute het volgende:
Hoe is jullie warm-up? Ik vind het zelf nogal overdreven wat matt ogus allemaal doet. Hij is er gvd wel 20min mee bezig lijkt wel
Havermout is gewoon een mooie slow carb en hoog in grove vezels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit gedaan eigenlijk. Vanavond maar een portie klaarmaken dan.
SPOILER: table of contentsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Bij mij werkt het...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat helpt tegen stretchmarks? Ik zie op verschillende plekken bio-oil en vitamine e, maar daar wordt dan door anderen ook altijd bij gezegd dat het niet werkt.
Goede aanhechtingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier trouwens nog de beloofde rug foto [ afbeelding ]
Kip een dag (koelkast) in een glazen kom met olijfolie, knoflook, peper en een random potje van https://www.pit-pit.com/keukenkruiden/kruidenmengeling.html laten staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die ff zijn voedingschema kan posten als voorbeeld?ben er nu een in elkaar aan het zetten maar heb geen idee op welke tijdstippen een x aantal calorien nu het beste is.
Hahhaha gisteravond gezopen ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Verbosity het volgende:
Zal mijn eetlijstje van vandaag ook laten zien.
16:00 500ml water
20:00 broodje met gehaktbal
21:30 1 Warsteiner
Heb nog ~2500 kcals te gaan.
Tering man zou mezelf van kant maken als ik zoveel kip moest eten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:50 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Kip een dag (koelkast) in een glazen kom met olijfolie, knoflook, peper en een random potje van https://www.pit-pit.com/keukenkruiden/kruidenmengeling.html laten staan.
Volgende morgen de gemarineerde kip dopen in ei, dan in een bak met teveel groffe paneermeel gooien en 20 min de oven in.
09:00 kip, met havermout en melk
12:00 kip
17:30 kip
21:00 kip
23:00 kip met kwark noten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |