abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136673194
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136673212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sport je? Alleen afvallen (waarbij je zelfs spieren kunt afvallen) gaat niet zo maar helpen met het verbeteren van je conditie.
Ja, ik doe dagelijks aan steps (Zet ik een Concert DVD aan en ga ik bewegen op muziek) ongeveer 2 uur per dag.
Ik loop daarnaast ook nog dagelijks 30-60 minuten.

Ik merk verandering aan mijn lichaam (Het word strakker en dunner) En m`n uithoudingsvermogen is gegroeid, maar bij een lange wandeling ben ik wel wat hijgerig altijd, niet moe, maar gewoon hijgerig (Ik kan namelijk wel zonder problemen 5 km per dag lopen)
pi_136673271
Spruitjes en mash en kip met blauwe kaas was heel lekker ^O^ veel groenters gehad O+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136673301
2 uur steppen en ook nog eens 60 minuten wandelen? wow :D wat doe je verder nog op een dag.

Hijgerig kan ook aan je ademtechniek liggen en heeft niet alleen met conditie te maken. Heb je toevallig astma?
pi_136673383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef Sarabi het volgende:
2 uur steppen en ook nog eens 60 minuten wandelen? wow :D wat doe je verder nog op een dag.

Hijgerig kan ook aan je ademtechniek liggen en heeft niet alleen met conditie te maken. Heb je toevallig astma?
Verder niks.
Heel af en toe rijles :') En ik maak muziek :D

Ik hád astma, heb er nu geen puffertjes meer voor, of vernevelaars of dergelijk, dus dat is redelijk uit m`n systeem, ik rook ook niet (Laatste x dat ik een puffertje of iets had voor astma was in 2001, dus dat is een flinke periode geleden)

Het hijgerige begint al als ik 400-500 meter loop, maar ondanks dat heb ik er verder geen last van, ik kan wel gewoon 5 km lopen zonder enige moeite.

Het is ook geen hele zware hijg, maar meer een licht hijgje... (Weet ook niet hoe ik het uit moet leggen..)
pi_136673405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En als je het nu op 20.15 zet ;) dan kan je toch nog net thuis eten
Haha, sowieso alles beter dan stationsmaaltijd. Wilde volgende week proberen tussen de middag een warme maaltijd op school te eten. Kantine is enorm verbeterd in kwaliteit de laatste jaren.

Ik moet sowieso een heel nieuw ritme krijgen. Sinds februari een baan voor 24 uur in de week en twee dagen naar school. Ik was gewend om lekker de tijd te hebben om te koken elke dag. Nu kook ik in het weekend uitgebreid en neem de restjes mee naar de rest van de week.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 18:32:10 #7
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136673549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Braddie het volgende:
Ik hád astma, heb er nu geen puffertjes meer voor, of vernevelaars of dergelijk, dus dat is redelijk uit m`n systeem, ik rook ook niet (Laatste x dat ik een puffertje of iets had voor astma was in 2001, dus dat is een flinke periode geleden)

Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136673629
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo :+
Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.

(Ik heb overigens een kleine 30 kilo overgewicht)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 18:36:39 ]
pi_136673873
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochel :9 Maar ik zit dan met longfunctietest op net-niet astma :')

Gisteren mn overnight oats vergeten dus brood met chocopasta als ontbijt :+ Ah welll... :P

O: 2 volkoren met pure chocopasta
T: banaan
L:3 volkoren met hummus, een tomaat en een stuk komkommer. 150 gram kwark.
T: sinasappel, rijstwafel
D: Risotto met champignons en koolrabi.
T: nog geen idee :)

Iemand hier wel eens baked oats gemaakt? Is het lekker? Want deze kwam vandaag voorbij (http://www.degroenemeisje(...)-kokos-en-rood-fruit) en dat lijkt mij wel wat voor zaterdagmorgen :9
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 18:59:49 #10
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136674520
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.

(Ik heb overigens een kleine 30 kilo overgewicht)
Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..

quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochel :9 Maar ik zit dan met longfunctietest op net-niet astma :')
Klinkt lekker :9~ Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik vooral last heb wanneer ik mijn medicatie ben vergeten op te halen bij de apotheek :') En al even niet meer schoongemaakt heb (ik heb allergische astma, huisstofmijt :') )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_136674547
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:

[..]

Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..

[..]

Klinkt lekker :9~ Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik vooral last heb wanneer ik mijn medicatie ben vergeten op te halen bij de apotheek :') En al even niet meer schoongemaakt heb (ik heb allergische astma, huisstofmijt :') )
Ja ok... Het kan weer terugkomen. Maar daarom wil ik dus afvallen, zodat ik daar geen gedoe meer mee heb.. Want ik vond het maar niks..
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:01:48 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136674593
De Bradster is terug _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136677681
Vanavond een speciaal biertje :9 eens kijken of het lukt om me verder in te houden.
pi_136677790
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Bradster is terug _O_
En weliswaar 11 kilo lichter!
pi_136678176
quote:
12s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

En weliswaar 11 kilo lichter!
Goed gedaan. Wat is je doel voor dit jaar?
pi_136678558
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goed gedaan. Wat is je doel voor dit jaar?
Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.
Dat moet wel goed komen :)
Er is al 11 af, dus nog 22 kilo te gaan..
pi_136679547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.
Dat moet wel goed komen :)
Er is al 11 af, dus nog 22 kilo te gaan..
Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn. :Y
pi_136679634
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn. :Y
Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maand :) Ik wil in de zomer toch wel een redelijk platte buik hebben en zelf verzekerd over het strand kunnen lopen zonder shirt.
pi_136680245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maand :) Ik wil in de zomer toch wel een redelijk platte buik hebben en zelf verzekerd over het strand kunnen lopen zonder shirt.
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets. :P Warrig verhaal. :P
pi_136680320
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets. :P Warrig verhaal. :P
Mijn vel veert gelukkig nog prima mee.
Als ik m`n buik inhoud als ik voor de spiegel sta merk ik dat m`n vel gewoon keurig mee terug veert als het ware (Beetje raar om het zo te zeggen.. Maar hopelijk snap je me)
pi_136680376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Sowieso langzaam afvallen ^O^
pi_136686990
Awww O+ Ik hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn :D . We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihi :D gooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it. :)
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
pi_136687040
Hoi!
Mijn zwangerschapskilo's zijn er nog steeds niet af. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Bewegen/sporten is mijn grootste valkuil. Kinderen zijn nu 15 maanden en het is echt tijd voor actie.

Ik lees met jullie mee! Of ik het allemaal kan volgen weet ik nog niet maar ik probeer van me te laten horen zo nu en dan.
Met een meidenkwartet
pi_136692345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Awww O+ Ik hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn :D . We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
O+ wat lief
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136692481
Lijssie
O: brinta met halfvolle melk
T: 20gram amandelen, appel
L: 2 meergranen bh kip, 1 filet americain
T: banaan
D: salade met carpaccio, pijnboompitten, zongedroogde tomaatjes
T: zelfgemaakte tiramisu (gemaakt voor O+ voor vday) :9
My salvation lies in your love..
pi_136692672
Wat leuk PN!

En Cathmar, welkom! Je zou toch zeggen dat je met 2 dreumessen genoeg beweging krijgt. ;)
pi_136693140
Ik maak voor valentijnsdag dat bananenbrood die iemand hier had gepost laatst :9 Verder doen we niets bijzonders eigenlijk.

Ohja! We gaan romantisch naar de sportschool :')
pi_136693240
Wij doen niet aan Valentijnsdag. Ik quote: "Commerciële kutrommel" :') _O-
pi_136693339
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij doen niet aan Valentijnsdag. Ik quote: "Commerciële kutrommel" :') _O-
Hehehe, rozen etc zijn ook wel belachelijk duur nu hoor :X
pi_136693526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat leuk PN!

En Cathmar, welkom! Je zou toch zeggen dat je met 2 dreumessen genoeg beweging krijgt. ;)
Jazeker.
Maar hernia, dus hardlopen gaat echt totaal niet. En verder nog niet echt iets gevonden dat ik leuk genoeg vind om vol te houden.
Met een meidenkwartet
pi_136693726
Ik ben in dat opzicht heel blij met wat ik nu doe aan sport. Het is echt leuk en combineert twee dingen met elkaar. Ik sport een half uurtje in de zaal, en ga dan een half uurtje aquarobic of aquayoga doen.
pi_136694009
Gisterennacht wel bloemen en concertkaartjes gekregen van mijn vriend.
Maar verder doen we niets speciaal (nouja ik maak sushi vanavond wat we we allebei lekker vinden maar dat werd ook gewoon weer tijd).
pi_136694791
quote:
Wat lief. O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:34:51 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136695774
quote:
Wat ontzettend lief van hem! O+
Veel plezier in Antwerpen. :*
pi_136695795
Sushi aan het maken voor vanavond, maar ik heb nog niet ontbeten dus krijg er trek van :9
pi_136696410
Ik weet nog niet wat ik ga lunchen.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:59:23 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136696501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Sushi aan het maken voor vanavond, maar ik heb nog niet ontbeten dus krijg er trek van :9
Ontbijt dan.... ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136696625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ontbijt dan.... ;)
Wilde eerst de sushi klaar hebben :)
Nu tijd voor ontbijt crackers met overgebleven tonijnsalade.
pi_136697057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Zo vroeg ook maar denken aan sushi, ik zou het niet kunnen. :D
pi_136697207
Ow ik had die 2 porties al helemaal zelf op kunnen eten :9 sushi kan bij mij altijd.
pi_136697255
Thanks Stokje O+ Ik doe vandaag maar rustig aan, ik sta echt op het punt om griep te krijgen. Algehele malaise ;(
Lijstje voor vandaag ziet er zo'n beetje hetzelfde uit als altijd, Kwark voor ontbijt, brood en soep straks en een peer. Avondeten moet ik nog bedenken.

Oh sushi, daar kun je me zelfs snachts voor wakker maken :9
pi_136697638
Peepz ik heb hulp nodig

Ik heb het zwemmen weer opgepakt maar omdat mij tieten steeds uit mijn badpak drijven leek het mij tijd voor een nieuwe
Ik had er 3 besteld bij de wehkamp (met mega veel van die elastiek er in om de boel lekker onder controle te houden) maar ze zitten allemaal niet goed rond mijn tieten. Ze geven echt veel te weinig steun

Wie weet er een goed merk of adresje (online zou fijn zijn, heb geen tijd om te gaan shoppen) met badpakken die veel steun geven?
Misschien met een beugel er in?

Ik ben nog niet echt klaar voor een bikini (hoewel dat wel veel fijner lijkt dan een badpak qua vorm)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136697702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Peepz ik heb hulp nodig

Ik heb het zwemmen weer opgepakt maar omdat mij tieten steeds uit mijn badpak drijven leek het mij tijd voor een nieuwe
Ik had er 3 besteld bij de wehkamp (met mega veel van die elastiek er in om de boel lekker onder controle te houden) maar ze zitten allemaal niet goed rond mijn tieten. Ze geven echt veel te weinig steun

Wie weet er een goed merk of adresje (online zou fijn zijn, heb geen tijd om te gaan shoppen) met badpakken die veel steun geven?
Misschien met een beugel er in?

Ik ben nog niet echt klaar voor een bikini (hoewel dat wel veel fijner lijkt dan een badpak qua vorm)
Ik zou naar bijvoorbeeld Livera gaan....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136697814
Prima donna heeft nu ook een zwem-collectie. Prijzig maar sowieso een fijn merk!
pi_136698054
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef douche-eendje het volgende:
Prima donna heeft nu ook een zwem-collectie. Prijzig maar sowieso een fijn merk!
Maar geen beugels
Ik denk eigenlijk wel dat dat echt moet ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136698145
Wat voor zwempakken had je nu gekocht dan? Van die zwempakken voor het mooie, of een echt sport zwempak?
pi_136698168
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Wat voor zwempakken had je nu gekocht dan? Van die zwempakken voor het mooie, of een echt sport zwempak?
Nee van die badpakken speciaal voor dikkertjes met extra elastiek op strategische plekken (en dus bij de boobs)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136698506
Zou een bikini met een tankini topje er overheen een optie zijn?
Of is dat debiel?

Ik zou gewoon het liefst in mijn bh zwemmen, en dan moet je toch meer aan een bikini denken geloof ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 februari 2014 @ 12:17:42 #49
22592 crew  Ole
pi_136698895
Al eens aan een fatkini gedacht? (Even googelen)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136699818
Ik zwem gewoon in een strak sport-badpak als ik voor sport zwem, maar mijn boobies zijn nog best binnenboord te houden (cup D). Is niet zo charmant, maar dat interesseert me weinig. En als ik voor de leuk ga zwemmen doe ik gewoon een bikini aan, en heb ik schijt aan mijn lijf. Niet echt, maar ik doe gewoon alsof ;). En als ik dan uit het water ben doe ik er een hemdje overheen.
pi_136699950
Ik heb nu voor de aquarobic een badpak van beachwave, wel corrigerend, maar ondersteuning geeft hij niet echt..
Maar op dit moment doe ik het er wel mee, misschien van de zomer nog weer eens achter iets van een bikini aan.
pi_136700595
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef Ole het volgende:
Al eens aan een fatkini gedacht? (Even googelen)
Jukkie!!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 13:55:42 #53
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136702057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb nu voor de aquarobic een badpak van beachwave, wel corrigerend, maar ondersteuning geeft hij niet echt..
Maar op dit moment doe ik het er wel mee, misschien van de zomer nog weer eens achter iets van een bikini aan.
Ik vind die van beachwave ook fijn :Y Maar gok aan de omschrijving dat ze die juist al had besteld :+
pi_136702187
ja er waren er een aantal van beachwave inderdaad

Maar ik heb echt mega jetsers en het geeft echt niet genoeg steun
Het trekt ze omlaag en duwt ze plat, maar dat vind ik helemaal niks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136702542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

Ik heb er eentje met halterhals, dus die knoop ik wat strakker in mijn nek en dan gaat het wel.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 februari 2014 @ 15:29:30 #56
22592 crew  Ole
pi_136705224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

Ik heb het probleem ook met mijn cup F/G Echt bijna niet te vinden.
pi_136705497
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:12 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik heb er eentje met halterhals, dus die knoop ik wat strakker in mijn nek en dan gaat het wel.
Dat gaat ook niet, want ze zijn serieus groot
Een haltertopje zorgt gegarandeerd voor nekklachten
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:29 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik heb het probleem ook met mijn cup F/G Echt bijna niet te vinden.
ah een medestander
Heb je een badpak/bikini?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 februari 2014 @ 15:40:14 #58
22592 crew  Ole
pi_136705546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet, want ze zijn serieus groot
Een haltertopje zorgt gegarandeerd voor nekklachten

[..]

ah een medestander
Heb je een badpak/bikini?
Ja, maar niet eentje die goed zit. Had er ooit eentje van Triumph (geloof ik) die zat wel goed. Maar kan ik nergens meer vinden :(
Die hebben ook fijne BH's trouwens.
pi_136705639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:40 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, maar niet eentje die goed zit. Had er ooit eentje van Triumph (geloof ik) die zat wel goed. Maar kan ik nergens meer vinden :(
lekkere lotgenoot ben jij :D hier heb ik niks aan!

;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 februari 2014 @ 15:43:17 #60
22592 crew  Ole
pi_136705657
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

lekkere lotgenoot ben jij :D hier heb ik niks aan!

;) :P
Ja ben ook op zoek!
Het kan ook tweka zijn geweest zie ik net :D
pi_136707094
Ja, daar kan ik niet tegenop met mijn D/E cup.

Maar ik hou mij ook aanbevolen voor iets met wat meer ondersteuning, mocht je iets tegenkomen.
pi_136707441
Rhubarbje, als je een eigen topic opent krijg je vast meer goede tips. :)

Ik ben tegen kwart over 5 thuis, totaal geen zin om te koken.. iemand nog snelle gezonde ideeën?
pi_136707554
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef PluisigNijntje het volgende:

Ik ben tegen kwart over 5 thuis, totaal geen zin om te koken.. iemand nog snelle gezonde ideeën?
Broodje gezond! Is het eerste wat mij te binnen schiet.
pi_136707634
Mijn standaard snel- & gezondmaaltijd is van die gevulde pasta van de AH. Vier minuten koken en intussen rauwe spinazie, stukjes tomaat, pijnboompitten en eventueel stukjes avocado en een dressing vast op mijn bord leggen. En dan de pasta erbij.

Tegen die vier minuten kan geen diepvriespizza op. :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 16:43:21 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136707648
quote:

Beetje spinazie en ui roerbakken, wat knoflook.
Wat simpele noedels daarbij koken en klaar.
pi_136707709
quote:

Ik heb nog een sportbadpak bijbesteld, dat komt morgen
Als dat ook niks is zal ik er eens een topic tegen aan gooien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136707824
Thanks. Een soort pastasalade is idd wel een goed idee :)
pi_136707879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Thanks. Een soort pastasalade is idd wel een goed idee :)
oeh die gaat hier ook weer eens op het 'te maken lijstje'

(ik doe voortaan weekboodschappen en ik kom echt steeds maar tot 4 dingen of zo voor die week dus ik hou voortaan een lijstje bij met dingen die we zouden kunnen eten)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:52:26 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136709866
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb nog een sportbadpak bijbesteld, dat komt morgen
Als dat ook niks is zal ik er eens een topic tegen aan gooien
Ik heb het perfecte badpak, wacht even...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:01:17 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136710096
Crap, kan m online niet vinden. Het is iig een aquajog badpak van Decathlon. Ze hebben daar een hele collectie, incl. fijne ondersteuning:http://www.decathlon.nl/C-415792-badpakken
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:16:15 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136710432
Hoi!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_136710443
Je bent er weer! :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:17:29 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136710458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Patoshik het volgende:
Je bent er weer! :P
Al een poosje. Alleen geen zin om te posten. Heb al 2 weken ofzo een unban. :)

Hond is onlangs overleden, dus verdrietig enzo.. Maar denk kom ff kijken :)
pi_136710482
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Al een poosje. Alleen geen zin om te posten. Heb al 2 weken ofzo een unban. :)

Hond is onlangs overleden, dus verdrietig enzo.. Maar denk kom ff kijken :)
:* Ah.. wat naar..
pi_136710507
Wat treurig... :*

Maar hoi!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:20:30 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136710530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef Patoshik het volgende:

[..]

:* Ah.. wat naar..
Ja ;( Mis hem ontzettend. Maar mijn mannetje was helaas op vanwege zware artrose en had ontzettend veel pijn. ;( Dus helaas hebben we hem de 29ste in moeten laten slapen ;(
pi_136710577
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Qwea het volgende:
Hoi!
O+ :* *;
pi_136710637
De sushi is echt heerlijk :9
Nog een paar stukjes bewaard voor vanavond.
pi_136710690
Zo, dat was best lekker. 2 borden macaroni met geraspte kaas.
Niet het meest gezonde, maar.. Daar staat dan wel weer een uur steps tegenover, dus dat trekt het wel weer gelijk :D
pi_136710701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Sarabi het volgende:
De sushi is echt heerlijk :9
Nog een paar stukjes bewaard voor vanavond.
Gisteren ook sushi wezen eten. Heerlijk! O+
pi_136710829
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Gisteren ook sushi wezen eten. Heerlijk! O+
sushi is echt zo geweldig hahaha

braddie waarom twee borden?
pi_136710860
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

sushi is echt zo geweldig hahaha

braddie waarom twee borden?
Omdat ik mezelf al een tijdje aan een strict dieet hou, en ik had zoiets van, 1 keertje in de zoveel tijd kan ik best 1 bord extra nemen als beloning.

Ben al 11 kilo kwijt ondertussen... Dus vandaar

(En ik compenseer het door straks 1 a 2 uur te steppen)
pi_136710915
Vind het een beetje vreemde redenatie om meer (niet voedzamer) te gaan eten omdat je toch nog gaat sporten
je sport toch juist om af te vallen
pi_136711024
Ach jee, Q, die arme Balou :*. Je hebt echt álles voor hem gedaan wat mogelijk is maar ik kan me goed voorstellen dat het nog steeds een gigantisch gemis is ;(.

ik ben al 2 uur op de sportschool en nog niet klaar. En vind het leuk ook nog :')
pi_136711038
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Vind het een beetje vreemde redenatie om meer (niet voedzamer) te gaan eten omdat je toch nog gaat sporten
Je kan ook prima sporten om meer te kunnen eten. Of het de handigste methode is.. a la. Maar meer eten moet je toch als je sport.
pi_136711076
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan ook prima sporten om meer te kunnen eten. Of het de handigste methode is.. a la. Maar meer eten moet je toch als je sport.
ja dat is ook zo maar dan wil je toch hopelijk wel wat nuttigs eten
pi_136711215
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

ja dat is ook zo maar dan wil je toch hopelijk wel wat nuttigs eten
Maar hij heeft toch al uitgelegd waarom hij dat heeft gegeten?
pi_136711279
Ach Sarabi, het is vrijdagavond.. ik snap wel dat sommige mensen zich dan even verwennen. Als Braddie dat dmv macaroni doet, prima. Ik nam net met een theelepel een dikke lik uit de pindakaaspot. Ook zoiets :')

Niet elke dag hoeft een afvaldag te zijn, zolang het maar geen aankomdag is.
pi_136711374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Het is vrijdag avond, en ik was sowieso tóch van plan om nog te bewegen, en het is een flinke poos geleden (zeker 2 maanden) dat ik macaroni heb gegeten.. Dus ik liet me even gaan.

Zolang ik gewoon beweeg en dagelijks m`n 2 uur steps doe en m`n wandeling van 30-60 minuten is er niks aan de hand toch?

Ik ga me pas zorgen maken over mezelf en m`n levenswijze als ik s`nachts tosti`s ga bakken of s`nachts een zak chips open trek ;)
pi_136712588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar hij heeft toch al uitgelegd waarom hij dat heeft gegeten?
Yes :)
pi_136712853
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
_O_
pi_136713426
2 borden macaroni, dat zou ik niet eens opkunnen
pi_136713978
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:

Mooi gezegd :) alleen het uitvoeren is lastiger
pi_136714177
Zo, ruim 2,5 uur gesport :9.

20 minuten lopen
35 minuten (5km) roeien
KT: armen en benen
20 minuten fietsen.

En naar de uni en terug was ook 2x20 minuten fietsen, dus qua bewegen zit het wel goed vandaag :D. Aangezien ik wel erg weinig had gegeten overdag, en omdat vrijdag, en omdat goedzo-c_c, heb ik mezelf getrakteerd op bami met kipsaté :9.

Overigens helpt zo'n personal coach wel serieus, omdat hij me direct vroeg of ik het programma had gevolgd, en me complimenteerde toen ik zei dat ik het had gedaan. Klinkt kinderlijk, maar het helpt wel.
pi_136714376
goed bezig c_c!
pi_136714427
Meeeeh, ik wil sneakers kopen die ik al heel lang wil maar over 2 weken schoolgeld ;( meeeeh
pi_136714757
Ik heb ook wel eens een aankom dag hoor :')
Maar goed, daarom sta ik ook al eeuwen stil waarschijnlijk :P

Ik wil alleen echt niet elke dag bezig zijn met calorieën tellen en afwegen hoeveel ik gesport heb etc
Ik wil ook wel eens gewoon niet nadenken en met de flow mee gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136715122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook wel eens een aankom dag hoor :')
Maar goed, daarom sta ik ook al eeuwen stil waarschijnlijk :P

Ik wil alleen echt niet elke dag bezig zijn met calorieën tellen en afwegen hoeveel ik gesport heb etc
Ik wil ook wel eens gewoon niet nadenken en met de flow mee gaan
Zo doe ik het altijd al en ik ben er 15 kilo mee afgevallen
pi_136722250
Onder druk van mijn schoonma en onder het motto 'verwenweekend' heb ik ook nog een tompouce gehad. Morgen ga ik gewoon zien wat de dag me brengt en sowieso geen kcal tellen. Als ik maandag weer fit ben moet ik het maar even flink goedmaken bij de fitness. :)
pi_136725538
Sinds een weekje en wat dagen ook bezig om voor de zomer wat beter in vorm te komen. Eet een stuk minder (1200-1400 kcal per dag aan brood, zuivel, fruit/groente en vis) en ga 2/3x in de week hardlopen en 2x voetballen. Initieel doel is 10 kilo. Momenteel na 1.5 week al 2 kwijt, dus goed begin.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_136725578
Voel me blij :D
WIlde een uurtje terug een snee brood maken (met Gebraden gehakt) En toen dacht ik, toen ik het brood al klaar had liggen "nee, ik doe het niet.. Ik neem wel een glas water"
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 08:11:42 #102
22592 crew  Ole
pi_136726853
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ruim 2,5 uur gesport :9.

20 minuten lopen
35 minuten (5km) roeien
KT: armen en benen
20 minuten fietsen.

En naar de uni en terug was ook 2x20 minuten fietsen, dus qua bewegen zit het wel goed vandaag :D. Aangezien ik wel erg weinig had gegeten overdag, en omdat vrijdag, en omdat goedzo-c_c, heb ik mezelf getrakteerd op bami met kipsaté :9.

Overigens helpt zo'n personal coach wel serieus, omdat hij me direct vroeg of ik het programma had gevolgd, en me complimenteerde toen ik zei dat ik het had gedaan. Klinkt kinderlijk, maar het helpt wel.
Ik zwéér bij personal training! Mij stimuleert het echt om te blijven gaan (ook zelf) en inderdaad, ze weten je zo complimentjes te geven dat je er blij van wordt.
Daarbij laten ze me dingen doen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen :') , is het veel afwisselender dan zelf trainen en gewoon leuk. Wel zwaar, dat wel.

Ik heb nu 2x per week PT. Ik overdrijf misschien even nu, maar een avond in de kroeg kost me meer geld dan een keer trainen :P
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 08:21:33 #103
22592 crew  Ole
pi_136726919
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 01:08 schreef Braddie het volgende:
Voel me blij :D
WIlde een uurtje terug een snee brood maken (met Gebraden gehakt) En toen dacht ik, toen ik het brood al klaar had liggen "nee, ik doe het niet.. Ik neem wel een glas water"
op zich wel goed van je! Maar bedenk je wel dat je lichaam, vooral je spieren wel brandstof nodig hebben. 'S avonds iets kleins eten is helemaal niet zo erg. Het duurt immers nogwel even voor je weer gaat eten!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 08:27:24 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136726963
Ik gooi er maar eens een lijstje in :

O: 200gr magere kwark, 40gr muesli met vruchten, 2x speltbrood met halfvolle roomboter, kalkoenfilet en runderrookvlees.
S: 30 min crosstrainer, 30/40 min kracht, 20 min hardlopen.
T: 50gr studentenhaver
L: 4x spelt met halfvolle roomboter, kalkoenfilet, 20+ kaas, runderrookvlees, gestampte muisjes. 150gr magere kwark.
T: 2x gebakken ei met banaan erdoor
D: 200gr aardappelen, 600gr groente, juslepel jus, 150gr griekse yoghurt 0% vet, kipfilet.
T : Smoothie
T2: Knackerbrod 2x met 20+ Smeerkaas.

Gisteren bij de dieettist geweest en mijn lijst aangepast. Er moet meer eten in :') Gewicht was per fucking-fect volgens haar. Vet percentage was 25% ( *O*) en vet rond de organen was 3 punten en zijzelf was triatleet en zat op 2 punten *O* en op 23% vet.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 08:30:52 #105
22592 crew  Ole
pi_136726990
Mooi lijstje Q!
Zo ongeveer moet ik ook eten. Gefeliciteerd met je mooie waarden.

Heb vanmiddag crematie van kroegvriend. Zal daarna wel borrelen worden. In elk geval nu goed eten, nog even sporten en wat goede tussendoortjes mee in de tas.

( hij heeft gelukkig een mooi leven gehad, is 85 geworden. Blijft verdrietig, was een leuke man)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 08:32:44 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136727008
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:30 schreef Ole het volgende:
Mooi lijstje Q!
Zo ongeveer moet ik ook eten. Gefeliciteerd met je mooie waarden.

Heb vanmiddag crematie van kroegvriend. Zal daarna wel borrelen worden. In elk geval nu goed eten, nog even sporten en wat goede tussendoortjes mee in de tas.

( hij heeft gelukkig een mooi leven gehad, is 85 geworden. Blijft verdrietig, was een leuke man)
Gecondoleerd ;( :*
pi_136727722
Hoe duur is zo'n personal trainer?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:43:07 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136727781
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:11 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik zwéér bij personal training! Mij stimuleert het echt om te blijven gaan (ook zelf) en inderdaad, ze weten je zo complimentjes te geven dat je er blij van wordt.
Daarbij laten ze me dingen doen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen :') , is het veel afwisselender dan zelf trainen en gewoon leuk. Wel zwaar, dat wel.

Ik heb nu 2x per week PT. Ik overdrijf misschien even nu, maar een avond in de kroeg kost me meer geld dan een keer trainen :P
Same. Heb ook 2x p.w PT. Ideaal ook voor als je steeds meer uit je training wilt. Plus ik vind het heerlijk om afgebeuld te worden. En als ik met m'n dumbells sta en niet meer kan loopt ie te schreeuwen dat er heus nog 3 inzitten.

Meestal heeft ie gelijk. :P
pi_136728031
Vandaag veel poetsen (tussen het schaatsen kijken door) want vanavond komt er alvast visite voor mijn verjaardag.
Enige goede reden om te poetsen :D
pi_136728217
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Ole het volgende:

[..]

op zich wel goed van je! Maar bedenk je wel dat je lichaam, vooral je spieren wel brandstof nodig hebben. 'S avonds iets kleins eten is helemaal niet zo erg. Het duurt immers nogwel even voor je weer gaat eten!
Mja... Ik had 2 borden macaroni op, en 1,5 uur later kwam m`n moeder aanzetten met een puddingbroodje "Want het is valentijnsdag" :') Dus ik dacht. Laat ik me maar gewoon weer gaan concentreren op m`n workout, en niet nog meer eten.
pi_136728439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja... Ik had 2 borden macaroni op, en 1,5 uur later kwam m`n moeder aanzetten met een puddingbroodje "Want het is valentijnsdag" :') Dus ik dacht. Laat ik me maar gewoon weer gaan concentreren op m`n workout, en niet nog meer eten.
Wat had je de rest van de dag gegeten?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:39:15 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136728653
Ik heb nieuwe hardloopschoenen _O_ wat een genot.
pi_136728690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat had je de rest van de dag gegeten?
Hetzelfde als altijd:
2 broodjes in de ochtend
4 broodjes in de middag.

Mijn volledige eet/drinkpatroon bestaat uit:

2 broodjes > ochtend
4 broodjes > Middag
1 bord eten > Avond.
1 broodje > Avond(Na m`n avond eten)

Drinken:
Kopje koffie > ochtend
Kopje koffie > Middag.
Kopje Koffie > Middag.
2 liter water > hele dag.
pi_136728729
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hetzelfde als altijd:
2 broodjes in de ochtend
4 broodjes in de middag.

Mijn volledige eet/drinkpatroon bestaat uit:

2 broodjes > ochtend
4 broodjes > Middag
1 bord eten > Avond.
1 broodje > Avond(Na m`n avond eten)

Drinken:
Kopje koffie > ochtend
Kopje koffie > Middag.
Kopje Koffie > Middag.
2 liter water > hele dag.
Broodjes zijn boterhammen?
En eet je ook fruit?
pi_136728768
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Broodjes zijn boterhammen?
En eet je ook fruit?
Ik eet 2x per week een appel of een banaan :)
Broodjes zijn gewoon sneetjes.. Dus in totaal 6 sneetjes .

Maar! Als ik om bijvoorbeeld 6 uur in de ochtend al op sta neem ik niet 2 sneetjes in de ochtend maar 4. (Als ik na 9 uur wakker word neem ik er maar 2..)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 10:46:18 ]
pi_136729055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik eet 2x per week een appel of een banaan :)
Broodjes zijn gewoon sneetjes.. Dus in totaal 6 sneetjes .

Maar! Als ik om bijvoorbeeld 6 uur in de ochtend al op sta neem ik niet 2 sneetjes in de ochtend maar 4. (Als ik na 9 uur wakker word neem ik er maar 2..)
^O^

Gisteren was trouwens een goede vrijdagavond, kwam net onder de 1900kcal. Kan wel merken dat de knop weer om is.
Nu kijken hoe het vanavond gaat, in principe wil ik eigenlijk niets snacken (heb vooral snoep/chips voor de gasten in huis gehaald die ik zelf niet lekker vind).
pi_136729189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

^O^

Gisteren was trouwens een goede vrijdagavond, kwam net onder de 1900kcal. Kan wel merken dat de knop weer om is.
Nu kijken hoe het vanavond gaat, in principe wil ik eigenlijk niets snacken (heb vooral snoep/chips voor de gasten in huis gehaald die ik zelf niet lekker vind).
Mijn dagelijkse inname zit rond de 1500-1750 kcal volgens mij.
Snacken vind ik ook niks (meer) Het enige wat ik doe, mocht ik uitgaan op zaterdag avond, is 4 broodjes naar binnen werken rond een uur of 9, zodat ik geen energie te kort heb als ik uitga, en geen honger heb als ik terug ga en dus zo kan gaan slapen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 11:13:56 #118
22592 crew  Ole
pi_136729452
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Hoe duur is zo'n personal trainer?
ongeveer 30-35 euro per half uur.

ik train met mijn fysio. Een deel wordt bij mij vergoed omdat ik een chronische enkelblessure heb.
pi_136729517
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Ole het volgende:

[..]

ik train met mijn fysio. Een deel wordt bij mij vergoed omdat ik een chronische enkelblessure heb.
Ahh dat is wel duur.
Fijn dat het vergoed wordt ^O^
pi_136730273
Nou badkamer/toilet en hal zijn schoon.
Slaapkamer ga ik geen extra tijd aan besteden, als het goed is komt daar toch geen visite :D
Straks nog de afwas van een week wegwerken en de woonkamer poetsen.
/slechtehuisvrouw
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 11:42:21 #121
22592 crew  Ole
pi_136730288
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh dat is wel duur.
Fijn dat het vergoed wordt ^O^
In elk geval een deel. Alleen trainen wordt meestal niet vergoed. Of je moet speciaal naar een sportschool die aangesloten is (ACHMEA heeft dat bijvoorbeeld)
Maar ik wil per se bij mijn fysio blijven. Hij heeft me zo goed geholpen en gesteund!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 11:43:36 #122
22592 crew  Ole
pi_136730319
Rijstrepen van de Aldi geprobeerd. Zit niet veel in, maar het is dan ook niks :X
pi_136730422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:43 schreef Ole het volgende:
Rijstrepen van de Aldi geprobeerd. Zit niet veel in, maar het is dan ook niks :X
Ik las steeds rij-strepen :D
Maar jammer!
Ik heb net ontbeten met de vanille kwark van de Lidl.
pi_136730694
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Buffell het volgende:
Sinds een weekje en wat dagen ook bezig om voor de zomer wat beter in vorm te komen. Eet een stuk minder (1200-1400 kcal per dag aan brood, zuivel, fruit/groente en vis) en ga 2/3x in de week hardlopen en 2x voetballen. Initieel doel is 10 kilo. Momenteel na 1.5 week al 2 kwijt, dus goed begin.
Vind je 1200-1400 in combinatie met sporten (als man zijnde!) niet veel te weinig?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:37:30 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136731940
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Ole het volgende:

[..]

*boks*

Hier ook fysio en enkelblessure
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 februari 2014 @ 12:54:01 #126
22592 crew  Ole
pi_136732591
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

*boks*

Hier ook fysio en enkelblessure
Ooh ik hoop niet dat de verzekering meeleest O-)
Maar het is wel zo, dat ik na 2 jaar aanklooien, sinds ik train ik weer 'normaal'mee kan lopen. Het is dus ook echt goed voor mijn enkel!
pi_136735447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:40 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik zat nog aan asos.com te denken. Die hebben wel een DD+ swimwear collectie
  Moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 15:38:11 #128
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136738396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe zat je sportbadpak? :)

Ik wil namelijk denk ik dit jaar ook wel weer een nieuwe, en met mijn G vind ik het dan wel handig om een goed ondersteunende te hebben, dus ben benieuwd naar je bevindingen *)
pi_136738999
Wat hebben jullie allemaal grote tetten. ( :9). Ik heb een grote C/bescheiden D.

Let niet op de smiley in de post, ik zit praktisch jankend achter de laptop te wachten tot een vriend van me me zo ophaalt en naar de dierenarts brengt. Poes eet en drinkt niets meer en ziet er doodziek uit, en heb net ruzie gehad met m'n broertje, die me eigenlijk zou brengen :'). Kutdag.
pi_136739568
Het grote tettenclubje O+

Sterkte bij de dierenarts zo c_c :*
pi_136739600
Succes zo bij de dierenarts. :* :*
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 februari 2014 @ 16:48:14 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136741656
Grotetettenclublid meldt...

Ik vind het zo vaag dat mensen sneden brood broodjes noemen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_136741727
Hoe noemen zij broodjes dan eigenlijk?
pi_136741777
Sterkte c_c, en ruzie erbovenop is helemaal niet leuk.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:50:34 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136743526
C-c, hoes't met poes?
pi_136743610
Het is een zielig hoopje beest. Hij is uitgedroogd en geconstipeerd, dus heeft een klysma en een vochtinfuus gehad. Nog nooit een beestje zo hard het vertrouwen in de mensheid zien verliezen als toen dat tuutje er ineens in ging :') O+. Nu is de hoop dat hij niet meer at vanwege de verstopping en de verstopping verdwijnt, maar nu we thuis zijn heeft hij maar een minidrolletje gelegd en niet echt gegeten, dus ik ga hem straks dwangvoeren.

Het blijft bijzonder hoe kostbaar zo'n diertje voor je kan zijn.
pi_136743645
Sterkte met poes CC.

Ik baal.. Ik wil zo graag sporten maar ik mag nog niet. Daarbij doet mijn schouder ook nog steeds zo onwijs zeer... ;(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:58:00 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136743749
Sterkte clums, niet leuk, je beestje zo ziek... -O-

Hier verbaas ik me meer en meer over de 'help, ik wil aankomen'-topics, ik heb daar nou werkelijk echt totaal geen moeite mee. :o :X

Als ik over twee weken terug kom gaat het roer om. F zegt dat ie dagelijks mijn vingers gaat voelen a la Hans en Grietje. :D :+
pi_136743783
Sterkte c_c altijd naar om je huisdieren zo te zien
pi_136750486
Sterkte Clumsy! Hoop dat het gauw beter gaat.
pi_136750874
Jullie zijn lief O+. Aan de ene kant denk ik 'stel je niet aan c_c', aan de andere kant issie al sinds dat hij babykat is m'n mattie en moet hij 80 worden :{w.

Huisdieren :'). Nooit aan beginnen :').
pi_136756371
Kus voor cC
Kus voor Kwee
Kus voor wijn

Altijd dik *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136756394
En kus voor BE, omdat BE.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136756410
En ik wil een poes.
pi_136756415
Kwartet. Meer wijn.
pi_136756753
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
pi_136756944
Ah Clumsy, wat erg zeg. Ik ga heel erg hopen dat dat ene ding wat ze nog kunnen doen ervoor zorgt dat je beestje weer de oude wordt! Sterkte!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 16 februari 2014 @ 01:21:02 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136759735
Clums :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 16 februari 2014 @ 01:22:07 #149
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136759751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kwartet. Meer wijn.
Nah. Bier daarentegen.

#fattieforlife #yolo #tetten #hashtagditdatalles
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Miss SHO zondag 16 februari 2014 @ 06:20:36 #150
22592 crew  Ole
pi_136761277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
demn :'(
pi_136761405
quote:
*hugs*
  Moderator / Miss SHO zondag 16 februari 2014 @ 07:44:22 #152
22592 crew  Ole
pi_136761422
*snik
pi_136761524
Ik ga vandaag dieettechnisch goed uitkomen want ik ga zo m'n havermout eten en die dierenarts net zo lang in elkaar rammen tot ik m'n ideaalgewicht heb bereikt. Na een nacht lezenden een doodzieke kat vertroetelen blijkt zijn diagnose hoogstwaarschijnlijkop lucht gebaseerd te zijn en heeft hij me leugens aangepraat. Ik ga zo naar het dierenziekenhuis met hem want ook de arts daar vond het klinken als waanzin. En daar durft de vuile teringhond dan 200 euro voor te vragen :r :r.
  zondag 16 februari 2014 @ 08:24:48 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136761573
quote:
Ooh, men, ik weet zoooooooooooooo hoe je je voelt helaas. ;(

Hoe oud issie? Niet dat het 1 flikker uitmaakt, want hoe dan ook niet oud genoeg. En ik ga je ook niet vertellen dat het wel goed komt omdat het het beste is, want dat komt het voorlopig niet als je hem moet laten inslapen. Ik ging zelf een stukje dood van binnen. Ik hoop echt zo voor je dat de laatste redpoging werkt.

Hele dikke knuffel. :* je hebt er geen reet aan, maar toch.
  zondag 16 februari 2014 @ 08:26:54 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136761579
quote:
13s.gif Op zondag 16 februari 2014 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vandaag dieettechnisch goed uitkomen want ik ga zo m'n havermout eten en die dierenarts net zo lang in elkaar rammen tot ik m'n ideaalgewicht heb bereikt. Na een nacht lezenden een doodzieke kat vertroetelen blijkt zijn diagnose hoogstwaarschijnlijkop lucht gebaseerd te zijn en heeft hij me leugens aangepraat. Ik ga zo naar het dierenziekenhuis met hem want ook de arts daar vond het klinken als waanzin. En daar durft de vuile teringhond dan 200 euro voor te vragen :r :r.
Wat de neuk. Ik had die andere post gemaakt voordat ik deze las :')

Ik mag serieus hopen dat als het idd "niks" is je hem echt op zijn bek slaat. Je zou je kat maar in hebben laten slaan door zo'n mongool :{
pi_136761610
Zie F&F. Ik stoom.
  zondag 16 februari 2014 @ 08:43:28 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136761665
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 08:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie F&F. Ik stoom.
Jezus fuck. Ik zou echt serieus als het geen fip blijkt te zijn die gast onaangekondigd opzoeken en op zijn bek slaan :X een DA wilde Baloe een overdosis pijnstillers geven en die heb ik echt op een haartje na op zijn smoelwerk gehoekt :X

Wat een debiel dat hij op die manier je een diagnose slaat die nergens op slaat laat staan gebasseerd is. Ik vind dit echt niet normaal. En dat is echt een fucking understatement. Je zou maar op zijn kundigheid vertrouwen en je kat die, wie weet nog jaren mee kan, hebben laten inslapen. Wat de neuk.
pi_136762056
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 08:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie F&F. Ik stoom.
Ai, maar hopelijk betekent dit dat er iets minder ernstigs aan de hand is en je nog lang mag genieten van je poezel. :*
pi_136762368
Wat waardeloos cc :(

Nu een beetje brak niet zo zeer door de drank maar gewoon door het laat opblijven/feestje
Vandaag lekker rustig samen mijn verjaardag vieren
pi_136762379
Ow arme CC! En arme Qwea ook! Beestjes zijn zo lief en belangrijk voor je!
pi_136763725
Een pastamachine gekregen *O* ben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
pi_136765199
Ik was zo blij dat mijn kat iets kreeg dat gewoon duidelijk einde verhaal was. Dat me de ingewikkelde afwegingen en beslissingen werden bespaard.

Was evengoed goed kut om hem te moeten laten gaan, want homie for live, dit dat alles.
pi_136765811
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregen *O* ben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
Foto? Veel werk om pasta te maken?
pi_136766057
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Foto? Veel werk om pasta te maken?

Veel werk valt dus wel mee met de juiste benodigheden :D
  zondag 16 februari 2014 @ 12:37:18 #165
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136766533
Verse pasta O+ Dat is zo lekker he! Ik wil ook bijna niet meer anders sinds ik hem heb sinds kerst :)

Zaterdag was mijn weegmomentje. Een kilo eraf deze week. Vrijdag had ik een netflix binge watching dag en had ook wat ongezonds erbij, dus misschien had het iets meer kunnen zijn als ik die dag niet had gehad. Maar met een kilo per week ben ik tevreden :)
»» Democracy is so overrated »»
pi_136766688
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Sarabi! *O*
pi_136766731
Weer een kilo! Mooi Roeler! Mijne is morgen, ben benieuwd. Stevig uit eten geweest deze week :X
pi_136767087
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Sarabi! *O*
Dankjewel :), weer een jaartje dichter bij de 30.....
  zondag 16 februari 2014 @ 12:59:18 #169
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136767197
Ik heb lang geslapen en om negen uur dus maar eens een ontbijtje gemaakt. Inmiddels nog helemaal niks nuttigs gedaan, maar stiekem is dat ook wel een keer lekker :)

Ik ben slecht in niks doen, daar word ik onrustig van. Moeilijke eigenschap, zeker op dagen waarop alle vriendinnetjes andere plannen hebben...
pi_136769768
Ik ben altijd onrustig, dus ik kan ook niet niks doen.

Verder hier +3 ten opzichte van gisteren. :')_!
pi_136770313
Jeetje c_c, wat erg! Dat kan toch niet? :{
En Sarabi, gefeliciteerd!

Vandaag is niet mijn dag, luiheid ten top en de hele tijd zin in eten. Ik kan prima niets doen, maar voel me altijd zo schuldig achteraf. Dus ter compensatie maar een beetje met het huishouden bezig en afleiding zoeken om niet te gaan snaaien..
pi_136770861
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
pi_136771196
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILER
Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
:*
pi_136774903
Ah clums, ik leef zo mee met je! Haal anders even iets anders 'verwennerigs' voor jezelf, een luxe douchegel of een gezochtsmaskertje, of een fijn duur tijdschrift.

SPOILER
pi_136775421
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILER
Kom op CC dear :* Slecht eten gaat jou niet helpen en poes niet helpen. Ik duim voor poes!
pi_136775577
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd onrustig, dus ik kan ook niet niks doen.

Verder hier +3 ten opzichte van gisteren. :')_!
Ik was ook ineens plus 2 terwijl ik helemaal niet zo slecht gegeten heb ;(

CC heel veel sterkte. Ik duim mee met DP!
My salvation lies in your love..
  zondag 16 februari 2014 @ 16:21:38 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136776057
Lijstje :

O : 3x spelt, bakje kwark met muesli
T : 4 handjes studentenhaver
L : 4x spelt met kalkoen filet, runderrookvlees, light jam en 20+ kaas, bak kwark met kiwi.
S: 2u over het strand gewandeld.
T: 2 eieren met een banaan erdoor in de pan :9
D: 700gr broccoli :9 aardappelen, kipflet griekse yoghurt
T: Bakje kwark met een appel erdoor.
T2 : Smoothie met 2 knackerbrod.
pi_136788373
Zo ik heb me zojuist een uurlang afgebeuld met low-impact cardio. Zondag afbeuldag enzo. Dat viel niet mee :') *begaf het zowat op het end*

Ik heb jelly-benen :') Morgen het wekelijkse weegmomentje! Ben zo benieuwd! O+
  zondag 16 februari 2014 @ 21:26:30 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136790198
Lol, ik zit bijna tegen de 3000kcal aan _O-

Is het al morgen? O+ Trainen O+ Heb hardloopschoenen vorige week gekocht, heerlijk op de band hardlopen. En heb ook gelijk gewichthefhandschoenen gekocht voor meer grip O+
pi_136791137
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helft :+ maar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
  zondag 16 februari 2014 @ 21:54:25 #181
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_136792040
Voor de dames die op zoek zijn naar badkleding voor grotere cupmaten, kijk een naar het merk Freya. Ik heb er bikini's en bh's van. Met mijn GG zitten deze goed! En ze hebben ook nog leuke ook!
pi_136793343
:* voor het poesbeest van C_C!

En ik ben wel een beetje benieuwd naar de wolk van Zeester. :)

Hier is de weegschaal heel vriendelijk, terwijl ik er afgelopen week niet echt mijn best voor heb gedaan. (Niet dat ik de teugels enorm heb laten vieren of zo, maar meer dat ik hóópte dat mijn gewicht in elk geval gelijk gebleven zou zijn.) Min 1,5 dus. :)
pi_136801222
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu *O* *O* Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
  maandag 17 februari 2014 @ 08:03:07 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136801323
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu *O* *O* Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
Lekker bezig PB! Ik vind het tof dat je doorzet en vol weet te houden!! _O_
  maandag 17 februari 2014 @ 08:05:58 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136801347
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helft :+ maar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
Ik wil niet meer afvallen :P ik wil nu vet verliezen. Dus cardio en KT doen. Ga zo om aan de bak met mijn fysio. Hoop dat ze lief voor me is, mijn hand en knie weigeren dienst. Kut reuma.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:25:59 #186
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136801511
quote:
Goed bezig!

Ben trouwens wel benieuwd wel low-impact cardio is? :)
pi_136801951
quote:
Netjes *O*
pi_136803193
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
pi_136803272
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen ;)!

SPOILER
pi_136803293
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen ;)!
Ja, ik ga het ook wel opeten. ;) De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad. :)
pi_136803300
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:

[..]

SPOILER
Ohhh! Verschijnt er ineens een spoiler! Wat leuk ster! *O*
pi_136803317
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik ga het ook wel opeten. ;) De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad. :)
Ik doe 4 el havermout, halve el lijnzaad, 2 grote el franse kwark (denk ong 125 gr want maak 4 porties van 1 pot), kwart bakje zomerfruit en scheutje kaneel. En klein beetje water als het te dik is.

Edit: een scheutje kanaal in m'n overnight oats, heerlijk ;)!
pi_136803677
Ik heb er wel moeite mee om het weg te krijgen hoor! :D
pi_136803702
Zooo, daar ben ik weer! *O*
Antwerpen was hartstikke leuk, het waaide als een malle en een paar inimini buitjes gehad maar al met al hebben we erg genoten :) En laat ik over het eten maar niet beginnen :') Volgens mij valt de schade uiteindelijk nog wel mee, maar het was natuurlijk wel heel anders dan wat ik normaal eet en drink. Vooral de speciaalbiertjes :9

Ik ben niet ziek geworden, maar echt strontverkouden. Niet leuk. Dus ik ga vanavond ook niet naar de Grit, denk dat ik dan meer mn neus sta op te halen en te hoesten dan dat ik mee kan doen. En andere mensen ziek maken is ook niet aardig natuurlijk. Hoop dat ik morgen mee kan doen met bodybalance.

Ik heb nog niks gegeten, geen boodschappen in huis en geen honger. Denk dat ik er zo maar brunch van maak. :)

Heb ik nog dingen gemist? Ik las over clums haar poes, sterkte daarmee! Hoop dat ze nog beter kan worden. ( Sorry als ik nu wat doms zeg, ik heb niet helemaal gelezen wat er met haar aan de hand was. )
En Zeester *O* Geniet ervan.

[ Bericht 3% gewijzigd door PluisigNijntje op 17-02-2014 10:46:41 ]
pi_136804101
Klinkt als een fijn weekend Nijntje!

Waarom begint de week altijd met de drukste dag :D werken op 2 plaatsen en dan nog laat op de avond buikdanstraining.
Achja een voordeel de rest van de week voelt als weekend.
pi_136804152
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken *O*. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!

Zeester!! O+!!
pi_136804481
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken *O*. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!

Zeester!! O+!!
Fijn! :Y

Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen. :@ Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten O+
pi_136804506
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Fijn! :Y

Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen. :@ Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten O+
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome O+
pi_136804520
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:

Zeester!! O+!!
Wat fijn! Is er al bekend wat er precies aan de hand was/is?
pi_136804547
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome O+
Onder andere :@ :@
Hihi
pi_136804605
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Onder andere :@ :@
Hihi
:D
pi_136808677
Hoi dames :)

Ik heb al eerder een succesvolle poging gedaan om af te vallen, rond mijn 16e, uiteindelijk woog ik 68 kg bij 1m75 maar ik heb het nog geen jaar volgehouden om op dat gewicht te blijven. Uiteindelijk bleef ik wel zo rond de 78 kilo hangen en daar kon ik op zich wel mee leven.

Alleen twee jaar geleden ben ik op mezelf gaan wonen (mijn moeder was gewichtsconsulente en altijd heel strikt met eten etc.) en toen gingen de remmen eraf. Een knie/rug blessure zorgde er daarnaast voor dat ik van 4 a 5 keer in de week fanatiek korfballen naar helemaal 0 ging, en ja dat is natuurlijk een dodelijke combinatie.

En nu ben ik dus 20, wat jaartjes verder in mijn studie en heel wat zwaarder. Ik heb geen weegschaal dus ik weet niet exact hoeveel ik weeg maar ik schat zo rond de 95 kilo. Ik ben voorlopig nog niet van plan een weegschaal aan te gaan schaffen, de spiegel en kleding moeten in principe ook wel voldoende zeggen. Ik wil me niet teveel op de cijfertjes fixeren.

Ik mag nog steeds niet sporten, maar volg wel fysiotherapie en er lijkt nu eindelijk een stijgende lijn in te zitten. Daarnaast ga ik stage lopen waardoor ik veel meer ritme in mijn leven krijg. Het lijkt me dus een ideale combinatie om er toch maar weer voor te gaan.

Ik heb een lijstje gemaakt voor komende week en vroeg me af wat jullie ervan vinden/denken, ik heb eronder erbij gezet wat ik denk dat er ongeveer aan kcal naar binnen gaat op een dag.

Dinsdag:
O: 2 maisboterhammen, 2 Gebakken eieren zonder vet
T: Banaan, stuk komkommer
L: 2 maisboterhammen met magere filet american
T: 2 Mandarijnen, 2 bospeentjes
S: 45 minuten trainen bij de fysiotherapie
D: Spaghetti met courgette tapenade en garnalen
T: Halfvolle yoghurt
Verwacht kcal: 1400

Woensdag:
O: Brinta met halfvolle melk
T: banaan en 2 bospeentjes
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet en komkommer
T: Rijstewafel appel kaneel
D: 2 wraps met kipfilet mais, paprika & komkommer
Verwacht kcal: 1500

Donderdag:
T: Druiven, stuk komkommer
L: 2 bruine boterhammen met filet american light
T: Rijstewafel met beetje pindakaas en banaan
D: Gebakken krieltjes met peultjes, bospeen en magere spekreepjes
S: Fysiotherapie

Vrijdag: (Mijn oom word 50 en we gaan bij de chinees eten..)
T: Banaan
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet en komkommer
T: Druiven
D: Chinees
Verwacht kcal: 2500 (Dit is echt random, ik heb geen idee)

Zaterdag: (Werken aan de tuin leeghalen, veel sjouwen en sjorren)
T: Banaan en paar druiven
L: Kom erwtensoep
T: Komkommer en druiven
D: Aardappelen, tartaar en witte bonen in tomatensaus (die heb ik nog staan en moet op)
Verwacht kcal: 1500

Zondag
O: 2 maisboterhammen met 2 gebakken eieren
T: 2 mandarijnen
L: 2 maisboterhammen met light filet american
T: rijstewafel, beetje pindakaas en banaan
D: Spinazostampot met gebakken ei

Ik ga vanaf volgende week ook 2 dagen in de week hebben dat ik vanuit mij stage direct door zal moeten naar de fysio, dus ik zoek dingen die ik de dag van te voren kan maken en lekker zijn om onderweg koud op te eten.

Tips en kritiek zijn heel erg welkom!
pi_136808681
Ik was een keer in Brugge, en daar hadden ze zon heel klein zaakje met belgische chocolade. Mijn vriend moest echt bukken om binnen te komen haha! Maar lekkere chocolade, echt hemels!!

Hier gaat het niet lekker met afvallen. Die knop moet weer om. Moet vooral echt beter plannen, want daar loopt het mis! En ik stop te veel slechte dingen in mijn hoofd.....
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136808852
Afgelopen week gemiddeld 1900kcal per dag gegeten en gemiddeld 2300kcal per dag verbrand.
Niet ontevreden maar heb wel te veel gegeten.
pi_136809057
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Fripsel het volgende:
Hoi dames :)

Hoi! Je bent al goed bezig zo te zien! Ik heb niet echt kritiek of tips, want het zijn mooie lijstjes. Het enige wat ik me afvroeg is of je lunch groot genoeg is. Red je het op 2 boterhammen en je T daarna tot het diner? Ik weet van mezelf namelijk dat ik dan rond 3-4 uur gigantische trek en honger krijg. 1400 kcal per dag is mooi om snel mee af te vallen, maar wel tricky. Misschien dat als je het iets ruimer neemt, dat het makkelijker vol te houden is.
pi_136809106
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoi! Je bent al goed bezig zo te zien! Ik heb niet echt kritiek of tips, want het zijn mooie lijstjes. Het enige wat ik me afvroeg is of je lunch groot genoeg is. Red je het op 2 boterhammen en je T daarna tot het diner? Ik weet van mezelf namelijk dat ik dan rond 3-4 uur gigantische trek en honger krijg. 1400 kcal per dag is mooi om snel mee af te vallen, maar wel tricky. Misschien dat als je het iets ruimer neemt, dat het makkelijker vol te houden is.
Ja misschien dat ik tussendoor nog een extra boterham pak, of een kop cup a soup. Ik merk dat ik heel erg een snacker ben, vooral als ik thuis ben. Dus de hele dag door willen eten. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik altijd iets van groente bij heb om te 'snacken'.
pi_136809263
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja misschien dat ik tussendoor nog een extra boterham pak, of een kop cup a soup. Ik merk dat ik heel erg een snacker ben, vooral als ik thuis ben. Dus de hele dag door willen eten. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik altijd iets van groente bij heb om te 'snacken'.
Cup a soup zit niets nuttigs in, alleen maar veel zout (wat we al genoeg binnenkrijgen).
Een extra boterham kan goed.
pi_136812189
Zie veel gezonde lijstjes langs komen maar wat mij opvalt, ik zie zelden wat jullie drinken. Waarom wordt dit nooit gepost? Qua drinken kan je al snel veel kcal binnen krijgen.
pi_136812277
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Zie veel gezonde lijstjes langs komen maar wat mij opvalt, ik zie zelden wat jullie drinken. Waarom wordt dit nooit gepost? Qua drinken kan je al snel veel kcal binnen krijgen.

Ik denk dat de meeste gewoon water/thee drinken
En als ze iets van cola of een sapje drinken dat dat juist in de lijstjes wel vermeld wordt. Althans ik heb het wel eens gezien.
pi_136812493
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste gewoon water/thee drinken
En als ze iets van cola of een sapje drinken dat dat juist in de lijstjes wel vermeld wordt. Althans ik heb het wel eens gezien.
Van dattem. Maar het is inderdaad waar dat je met drinken ook een hoop binnen kan krijgen. Vooral automaat-koffie is een vuile speler daarbij.

Ik ben trouwens na alle ellende de afgelopen 2 dagen 1,5 kilo kwijt :'). Hoera, zullen we maar zeggen. Straks weer sporten. Ik ben benieuwd of ik ooit nog een dag zonder spierpijn mee ga maken.
pi_136812590
Thee en water hier inderdaad, zo af en toe eens koffie. En in het weekend tijdens stappen of uit eten wijn, bier of eens een cassis/bitter lemon/ijsthee.
pi_136812627
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Van dattem. Maar het is inderdaad waar dat je met drinken ook een hoop binnen kan krijgen. Vooral automaat-koffie is een vuile speler daarbij.

Ik ben trouwens na alle ellende de afgelopen 2 dagen 1,5 kilo kwijt :'). Hoera, zullen we maar zeggen. Straks weer sporten. Ik ben benieuwd of ik ooit nog een dag zonder spierpijn mee ga maken.
Spierpijn :'( Ik had zo'n goede conditie, kon makkelijk 2 uur sporten op een dag zonder iets te voelen. En nu voel ik een half uurtje fietsen al de volgende dag. Ik voel me er ook echt gewoon rot om. Niet eens om de spierpijn, maar het voelt echt als falen terwijl ik er niks aan kan doen.
  maandag 17 februari 2014 @ 14:59:44 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136812687
Ik wil gewoon NU die laatste 2,5 kilo kwijt zijn. Nu. Niet morgen, of over een uur, maar NU.
pi_136812740
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Spierpijn :'( Ik had zo'n goede conditie, kon makkelijk 2 uur sporten op een dag zonder iets te voelen. En nu voel ik een half uurtje fietsen al de volgende dag. Ik voel me er ook echt gewoon rot om. Niet eens om de spierpijn, maar het voelt echt als falen terwijl ik er niks aan kan doen.
Spierpijn zijn vetcellen die huilen omdat ze je lichaam moeten verlaten B-). Medisch natuurlijk flauwekul, maar dat hou ik mezelf voor op de sportschool :').
pi_136812770
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Spierpijn zijn vetcellen die huilen omdat ze je lichaam moeten verlaten B-). Medisch natuurlijk flauwekul, maar dat hou ik mezelf voor op de sportschool :').
Hahaha, ik hoop dat ik de volgende keer toch een beetje kan lachen als ik spierpijn heb :P
pi_136815599
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil gewoon NU die laatste 2,5 kilo kwijt zijn. Nu. Niet morgen, of over een uur, maar NU.
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zich ;)!
pi_136816581
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef Zeester het volgende:

[..]

Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zich ;)!
Haha echt eh super gewoon ^O^
pi_136817486
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:

Omdat water & thee niet zo spannend zijn
pi_136819428
Pain is weakness leaving the body :P

Ik heb lekker wraps met kip en veel groente gehad :9 vandaag tel ik geen calorieën, ik kan wel aanvoelen dat het goed zit :) vanavond nog een bonbonnetje O+ en morgen weer een mooi eetlijstje maken.
pi_136819487
Meh, ik moet zo eigenlijk sporten maar heb helemaal geen zin. Ben doodop van het hele kat-gebeuren. Heb de afgelopen 3 uur besteed met het overleggen met dierenartsen. De arts die de verkeerde diagnose stelde blijft bij z'n verhaal, zonder een greintje spijt. Ik heb z'n tanden er bijna via de telefoon uit geslagen. Nu hoofdpijn en moe. Wel normaal gegeten, gelukkig.
pi_136819492
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef Zeester het volgende:

[..]

En toch snap ik Tink wel. Ik ben er ook ergens wel een beetje klaar mee, alhoewel het opletten etc gewoon blijft. Gewoon je streef halen is toch niet zo makkelijk.

Stom plateau :r
  maandag 17 februari 2014 @ 18:13:56 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136819779
Alles gaat traag hier. :') Ook gewoon mijn eigen schuld, want vrij veel verjaardagen/feestjes deze weken en sowieso een beetje een dipje qua braaf eten. Morgen weer knallen in de sportschool, want dat was ook in de benen gezakt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136820785
Godver, ik ben te verzot op zongedroogde abrikozen. :') 12 gehad.

Hallo suikers. Hallo meer dan 200 kcal.

Maar toch nog relatief gezond hoop ik. :o
pi_136820944
12 abrikozen is ook wel erg veel :D
pi_136820968
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver, ik ben te verzot op zongedroogde abrikozen. :') 12 gehad.

Hallo suikers. Hallo meer dan 200 kcal.

Maar toch nog relatief gezond hoop ik. :o
Ik heb dat met gedroogde banaan... die haal ik dan ook niet in huis.... :D
pi_136821088
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:49 schreef Sarabi het volgende:
12 abrikozen is ook wel erg veel :D
Ja. :@ Ik pak er dan 2 per keer of zo en als je dat een aantal keer doet...

Kan het ook beter niet meer halen of mezelf echt een max aantal stellen. 5 of zo.
pi_136821401
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. :@ Ik pak er dan 2 per keer of zo en als je dat een aantal keer doet...

Kan het ook beter niet meer halen of mezelf echt een max aantal stellen. 5 of zo.
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.
Ik haal ze ook niet in huis.
pi_136821598
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.
Ik haal ze ook niet in huis.
Klopt. Je eet ze redelijk snel, maar vergeet dat het een equivalent is van 12 stukken fruit.
pi_136823003
Nou vind ik 12 abrikozen niet het equivalent van 12 stukken fruit. Net als met pruimen, druiven, mandarijnen, aardbeien en ander 'klein fruit' is een portie meer dan 1 met een abrikoos vind ik. Bij de WW houden ze als 'stuk fruit' een handvol aan. Zoals een appel, banaan een sinaasappel een handvol is, zijn ong 3 abrikozen dat dus ook.
pi_136823080
Abrikozen zijn toch niet zo klein?
pi_136824975
En een banaan is wel meer dan mijn handvol :D Maar qua portionering klopt dat wel.

Ik wou voor morgen een lijstje posten maar het wordt overdag hetzelfde als altijd en avondeten weet ik nog niet.
En ik heb net een stuk boterkoek gehad, god knows why :') Nog een beetje de munchies van dit weekend denk ik.
pi_136825106
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
En een banaan is wel meer dan mijn handvol :D Maar qua portionering klopt dat wel.

Ik wou voor morgen een lijstje posten maar het wordt overdag hetzelfde als altijd en avondeten weet ik nog niet.
En ik heb net een stuk boterkoek gehad, god knows why :') Nog een beetje de munchies van dit weekend denk ik.
Als je een banaan doormidden snijdt en de 2 stukken naast elkaar ligt is het wel écht een handvol volgens mij ;)!
pi_136825201
Haha, goed punt.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:39:16 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136825425
Weten jullie nog wat lekkere groenten voor deze week?
pi_136826019
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Omdat water & thee niet zo spannend zijn
Snap ik maar misschien krijgen veel mensen onbewust door slechte dranken veel kcal binnen,
pi_136826027
Broccoli?

Ik heb vanavond canelloni gemaakt. vulling van spinazie en pancetta, creme fraiche en ei, en tomatensaus erover. Het was zeer goed te eten.

Verder ben ik niet fit, en heb ik heel erge snaaitrek. Nog 3 daagjes doorbijten en dan een weekje "vrij".
pi_136826165
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie nog wat lekkere groenten voor deze week?
Spruitjes roerbakken
Rode bieten bakken met een uitje
Witlof in de oven
Bloemkool met lekkere kruiden
Wortels geglaceerd met honing
Pompoen en zoete aardappel zijn nu ook nog verkrijgbaar. Pompoensoep :9
Spinazie met knof en pijnboompitjes
Salade
pi_136826269
Ik heb vanavond lekker zuurkool gegeten. Had een ovenschotel gemaakt voor met z'n 4'tjes, met 1 rookworst en 1 klein bakje uitgebakken spekjes erin, en beetje kaas bovenop. Was heel erg lekker. En een kwart rookworst is ook niet zo slecht.

Qua groenten kan ik ook wel beetje inspiratie gebruiken :D.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:00:37 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136826420
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Broccoli?

Ik heb vanavond canelloni gemaakt. vulling van spinazie en pancetta, creme fraiche en ei, en tomatensaus erover. Het was zeer goed te eten.

Verder ben ik niet fit, en heb ik heel erge snaaitrek. Nog 3 daagjes doorbijten en dan een weekje "vrij".
Broccoli vorige week nog gegeten.

quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Spruitjes roerbakken
Rode bieten bakken met een uitje
Witlof in de oven
Bloemkool met lekkere kruiden
Wortels geglaceerd met honing
Pompoen en zoete aardappel zijn nu ook nog verkrijgbaar. Pompoensoep :9
Spinazie met knof en pijnboompitjes
Salade
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.

Maar bedankt iig. :)
pi_136826566
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Broccoli vorige week nog gegeten.

[..]

Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.

Maar bedankt iig. :)
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven. :)
  maandag 17 februari 2014 @ 21:07:48 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136826772
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven. :)
Met chorizo en pijnboompitjes? Hmm, dat klinkt samen wel goed, al weet ik niet hoe het smaakt.
Ik zal even kijken van de week. Maar de spruitjes worden het sowieso.
pi_136827097
Ik heb laatst spruitjes geroerbakken met chilisaus. Even zoeken hoor.

http://www.kayotic.nl/blog/sweet-chili-brussels-sprouts
  maandag 17 februari 2014 @ 21:19:45 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136827388
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb laatst spruitjes geroerbakken met chilisaus. Even zoeken hoor.

http://www.kayotic.nl/blog/sweet-chili-brussels-sprouts
Dat ziet er wel goed uit.
Voor hoeveel mensen is dat recept?
pi_136827915
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ziet er wel goed uit.
Voor hoeveel mensen is dat recept?
Ehm, ik vermoed voor 3 a 4 personen. Ik ben van een pond spruiten uitgegaan en mijn peuter en ik hebben het niet opgekregen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 06:34:46 #245
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136836962
Gisteren was echt een verloren dag door de verjaardag van mijn vader, en na een weekend met ook ongezonde dingen was de weegschaal vanmorgen onverbiddelijk, bijna 2 kilo erbij. Dat is weer een hele week voor jan met de korte achternaam diëten. :(
pi_136837005
Die kilo's ben je ook zo weer kwijt RoelerMF.

Gewoon vandaag lekker rustig aan doen, en voldoende drinken.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 06:51:48 #247
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136837012
Ik wilde juist weer eens helemaal los in de sportschool. :P Vorige week door de OS ook niet geweest omdat ik steeds schaatsen wilde kijken op de momenten dat ik normaal wel sport. Die 10km vanmiddag kent toch geen verrassingen ;)

Maar inderdaad, je bent zo ook relatief snel weer kwijt, maar het voelt zo onnodig.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:17:29 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136837520
Auw! De weegschaal gaf vanochtend een onverbiddelijk 73,6 kilo aan. Wel mooi punt om kop uit het zand te trekken en weer normaal te gaan doen. Gisteren was al een keurige dag, maar vandaag gaat dus gewoon net zo.

Ik weiger nu ik eindelijk een normaal gewicht heb het allemaal maar weer los te laten. Vanavond de dochter van een vriendinnetje trainen en daarna lekker een avondje op de bank. Morgenavond ipv paardrijden werken, maar vrijdag wel paardrijden en volgende week een dubbele les rijden. Twee uur achter elkaar wordt echt zo ontzettend spierpijn!
pi_136838183
Vanmorgen gewogen, slechts +0.3 kg, da's praktisch niks, erg fijn na dit weekend :)
Verkoudheid gaat vandaag al een stuk beter, dus vanavond bodybalancen en donderdag eindelijk weer pump :)

Goed zo Tink, het allemaal weer loslaten is zonde! Gewoon normaal doen en niet vergeten jezelf te verwennen. Ik heb gister 4 :@ bonbons gehad en toch niks aan de hand. Genieten kan dus ook gewoon!
pi_136838255
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
O+ Pompoen!

Flespompoen is zéér veelzijdig en heerlijk zoet.
Je kunt het heel simpel in blokjes snijden, met een klein beetje olie en wat grof zout ongeveer 25 minuten in de oven op 200 graden en dan dat bij bijvoorbeeld een halve kip met een knoflookdip!

Of je doet datzelfde, maar poft nog wat knoflook mee, en pureert dat met wat peper en zou (samen met die gepofte knoflook) en dan daar risotto mee maken!

Of pompoensoep! Of Pompoen/zoete aardappel puree maken voor bij een stukje vlees en wat broccoli bijvoorbeeld! O+ pompoen O+
Ja doei.
pi_136838451
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Fripsel het volgende:
Hoi dames
Hoi!

Mijn tips:

• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?

• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?

• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).

En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen! :)

Succes!
Ja doei.
pi_136838453
Pompoen O+

Mijn +3 van zaterdag is inmiddels een +2 geworden. Vooruitgang!
pi_136838493
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Pompoen O+

Mijn +3 van zaterdag is inmiddels een +2 geworden. Vooruitgang!
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.
Ja doei.
pi_136838560
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.
Ja. ;)

Ik deed buitensporig met drank en alles, dan krijg je dat.
pi_136838606
Tsk. :{w

Ik kreeg na hardloopwedstrijd zondag te horen, toen ik over de finish kwam 'dat ik ook maar af bleef vallen en dat ik binnen de kortste keren een lean-mean-running-machine zou zijn'. Ik zie 't zelf niet zo, maar ik hoop dat ze gelijk hebben :o zie 't wel bij m'n man. Die is echt goed afgevallen sinds hij net zo fanatiek loopt als ik! :o _O_
Ja doei.
pi_136838628
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoi!

Mijn tips:

• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?

• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?

• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).

En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen! :)

Succes!
Ik sportte heel veel op het moment helemaal niet. Als ik weer echt kan gaan knallen dan zal ik op die dagen wel wat extra's eten maar dat zal nog wel even duren ben ik bang :'(

Ik vind het nadeel van nootjes dat het dan zo moeilijk is om bij die ene hand te blijven.. Ik ben zo iemand die dan in 1 uur 10 keer terug loopt voor nog een handje dus eigenlijk wil ik zulke dingen zo min mogelijk in huis halen.

Dat van de wraps klinkt wel leuk om te proberen! Voor in het weekend dan. Doordeweeks ben ik van 7 uur s ochtends tot 7 uur s avonds weg voor stage en daarmee vang ik 250 per maand :') dus doordeweeks moeten de maaltijden vooral goedkoop en snel zijn.

Bedankt voor de tips!
pi_136838665
Die wraps zijn goedkoper dan wanneer je ze kant en klaar koopt! Véél goedkoper zelfs! En snel :o het kost je denk ik in totaal 5 minuten om ze te maken! Zeker als je alleen bent en maar de helft ofzo van dat deegspullie hoeft te maken :o [/wrapjehova]
Ja doei.
pi_136838672
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Tsk. :{w

Ik kreeg na hardloopwedstrijd zondag te horen, toen ik over de finish kwam 'dat ik ook maar af bleef vallen en dat ik binnen de kortste keren een lean-mean-running-machine zou zijn'. Ik zie 't zelf niet zo, maar ik hoop dat ze gelijk hebben :o zie 't wel bij m'n man. Die is echt goed afgevallen sinds hij net zo fanatiek loopt als ik! :o _O_
Maar ik ging niet schranzen tijdens het zuipen. Of daarna.

SPOILER
pi_136838791
En verder is 't een kwestie van ruggegraat. Klinkt echt heel stom en onaardig misschien, maar je moet gewoon geen hele zak noten wegeten, ook geen heel pak rijstwafels of wat dan ook :+

Desnoods weeg je porties af, doe je die in boterhamzakjes, afgesloten/dichtgeknoopt en mag je dan maar één zo'n zakje openmaken. De rest is dan dicht en alweer meer 'afgebakend', om het zo maar wat te zeggen?
Ja doei.
pi_136838957
Na mijn verjaardagsweekend zit er nu ook een halve kilo aan -O-
Maar die zal zo ook wel weer weg zijn.
pi_136838986
Ik voel me enorm opgeblazen (zal wel door de vele vezels komen van gister), maar het getal op de weegschaal was weer een stukje lager. *O*
pi_136839020
quote:

[..]

Hoi!

Mijn tips:

Succes!
Die wrapstip. _O_ Ga ik proberen.

Nu nog verzinnen wat ik erop zou doen. :o
pi_136839117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die wrapstip. _O_ Ga ik proberen.

Nu nog verzinnen wat ik erop zou doen. :o
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjes :9 Dit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht :9
Ja doei.
pi_136839138
Goede tip moblo.
pi_136840609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjes :9 Dit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht :9
Oh my, daar heb ik nu zo'n trek in :')
pi_136840632
Ja, ik ook ;( :')
Ja doei.
pi_136840889
quote:

[..]

Dat klinkt verdomd lekker
pi_136840934
Goeie tips, die zelf-maak-wraps en dat kiprestant!
pi_136841020
quote:

[..]

Hoi!

Mijn tips:

Succes!
Receptje opgeslagen ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_136841021
Klinkt erg goed inderdaad :9
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:58:29 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136841101
quote:

[..]

Ik wil het. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136848427
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch? :@
pi_136848471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch? :@
Zo lang je er niet te veel van eet is er niets mis met (vol)vette producten.
pi_136848815
Ik ben anti-alles-mijden.

Doe maar gewoon normaal. Met mate. Dus.

Dood aan dieetvarianten van vanalles. Behalve de halfvolle crčme fraîche van de Tesco, die is lekker, maar daar kwam ik achter toen ik 'm een keer per ongeluk had meegenomen.
Ja doei.
pi_136848833
Normaal is ook zo saai ;)
Verder heb je gelijk hoor ^O^
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:18:56 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136848834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Als je de spekblokjes uitbakt en het vet weggooit valt het wel mee met de vettigheid. Creme fraiche kun je ook deels vervangen door (magere) yoghurt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136848865
Vanavond trouwens curry met romanesco, geen idee wat ik er anders mee moest maar vind het er altijd zo leuk uit zien :D
pi_136849035
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens curry met romanesco, geen idee wat ik er anders mee moest maar vind het er altijd zo leuk uit zien :D
Die heb ik zaterdag op :D ook gewoon gekocht omdat t er leuk uitzag :')
pi_136850946
Hahaha eten moet toch ook leuk zijn ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:43:16 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136852369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Hahaha eten moet toch ook leuk zijn ;)
Eten is sowieso leuker als je bord er mooi uitziet :)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:27:09 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136858888
Alles staat te pruttelen in de keuken. :)
Straks even de broccoli kort roerbakken bij de uien en het eten is klaar _O_
pi_136860923
SPOILER
pi_136861140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
SPOILER
Wat jammer
Hoe wil je dit gaan veranderen?
pi_136861238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat jammer
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.
pi_136861339
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.
Maar moet er geen makkelijkere manier zijn? Want ruggengraat kweken is altijd lastig.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:21:23 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136863133
Ik kom net tot de conclusie dat m'n kilo's waarschijnlijk tijd van de maand zijn. Heb iig de bijbehorende migraine... :(
pi_136863998
Ik heb besloten om toch maar niet te gaan bodybalancen. Ben net thuis en zou dan over een kwartier alweer weg moeten, en ben bijna van mijn verkoudheid af. Niet dat bb zwaar is ofzo, maar toch. Ga ik morgen wel naar pump.
pi_136865648
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Die wraps zijn goedkoper dan wanneer je ze kant en klaar koopt! Véél goedkoper zelfs! En snel :o het kost je denk ik in totaal 5 minuten om ze te maken! Zeker als je alleen bent en maar de helft ofzo van dat deegspullie hoeft te maken :o [/wrapjehova]
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest weg :@ ). Ik dacht dat je zo'n pers nodig had om ze te maken maar je kunt ze dus ook gewoon rollen, nice :9 .
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:50:02 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136867803
Mijn god, ik moet echt achterlijk veel eten :')
pi_136868229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest weg :@ ). Ik dacht dat je zo'n pers nodig had om ze te maken maar je kunt ze dus ook gewoon rollen, nice :9 .
Je kan de wraps die je over hebt ook invriezen! :)
pi_136875015
Sinds weken weer keihard gesport. *O* Was het vandaag toch niet zo'n slechte dag.
pi_136875275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_136875506
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen :'). Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:17:22 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136881719
De achterlijke + 1,6 tov m'n atl was vanochtend gedaald naar + 1,2. Kleine stapjes, maar toch. De kopuithetzanderweernormaaldoen-tactiek lijkt geholpen te hebben.

Vandaag een vreemd lijstje, want ik eet op mijn werk en dus ben ik enigszins afhankelijk van waar onze bodes eten gaan halen. Bevalt dat niet (omdat het woensdag-frietdag is ofzo), haal ik zelf een maaltijdsalade bij de AH.

Vooralsnog dus...
O: 3 volkoren, waarvan 1 kapje. 1 lv smeerkaas, 1 gehakt, 1 linerapaté. 250 ml lv yoghurt met 3 eetlepels kersen.
T: Appel of banaan.
L: 4 volkoren. 2 appelstroop met 30+kaas, 2 gehakt.
B: Half uur lunchwandelen.
T: Crackertjes of een appel of banaan, hangt af van ochtend-t.
D: Maaltijdsalade met couscous van de ah. Weet dat het niet zo gezond is als ze je graag doen geloven, maar beter dan friet en het vult iig wel.
- B: Hele avond werken ipv paardrijden. Balen, maar soms is het niet anders.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen :'). Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
Waarom heb je zo weinig gegeten, hoe ga je dat vandaag anders doen en kunnen we je daar nog op de een of andere manier bij helpen?
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:46:34 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136882007
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Fijn dat het wel iets beter gaat met de poes :Y :*
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:46:51 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136882014
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds weken weer keihard gesport. *O* Was het vandaag toch niet zo'n slechte dag.
*O*
pi_136883124
Gisteren maar weer snel vergeten, superavond gehad maar teveel gegeten.
Achja maandag was een nette dag en daar gaan we vandaag weer voor *O*
Met vallen en opstaan.....
pi_136883256
Vanmorgen 0,7 zwaarder dan zondag, maar de riem van mijn jas kon wel een gaatje strakker *O* Yay voor krachttraining i guess :')
pi_136884273
-0.5, de weekendkilo's zijn er voor de helft weer af. *O*

Misschien heb ik zomaar m'n drive weer terug gevonden. *O*
pi_136884409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmorgen 0,7 zwaarder dan zondag, maar de riem van mijn jas kon wel een gaatje strakker *O* Yay voor krachttraining i guess :')
Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch. *O*
pi_136884429
Wat fijn Lonaa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')