SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik doe dagelijks aan steps (Zet ik een Concert DVD aan en ga ik bewegen op muziek) ongeveer 2 uur per dag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sport je? Alleen afvallen (waarbij je zelfs spieren kunt afvallen) gaat niet zo maar helpen met het verbeteren van je conditie.
Verder niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef Sarabi het volgende:
2 uur steppen en ook nog eens 60 minuten wandelen? wowwat doe je verder nog op een dag.
Hijgerig kan ook aan je ademtechniek liggen en heeft niet alleen met conditie te maken. Heb je toevallig astma?
Haha, sowieso alles beter dan stationsmaaltijd. Wilde volgende week proberen tussen de middag een warme maaltijd op school te eten. Kantine is enorm verbeterd in kwaliteit de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En als je het nu op 20.15 zetdan kan je toch nog net thuis eten
Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Braddie het volgende:
Ik hád astma, heb er nu geen puffertjes meer voor, of vernevelaars of dergelijk, dus dat is redelijk uit m`n systeem, ik rook ook niet (Laatste x dat ik een puffertje of iets had voor astma was in 2001, dus dat is een flinke periode geleden)
Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo
Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochelquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo
Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.
(Ik heb overigens een kleine 30 kilo overgewicht)
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochelMaar ik zit dan met longfunctietest op net-niet astma
![]()
Ja ok... Het kan weer terugkomen. Maar daarom wil ik dus afvallen, zodat ik daar geen gedoe meer mee heb.. Want ik vond het maar niks..quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..
[..]
Klinkt lekkerEerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik vooral last heb wanneer ik mijn medicatie ben vergeten op te halen bij de apotheek
En al even niet meer schoongemaakt heb (ik heb allergische astma, huisstofmijt
)
Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wat is je doel voor dit jaar?
Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.
Dat moet wel goed komen
Er is al 11 af, dus nog 22 kilo te gaan..
Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maandquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn.
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maandIk wil in de zomer toch wel een redelijk platte buik hebben en zelf verzekerd over het strand kunnen lopen zonder shirt.
Mijn vel veert gelukkig nog prima mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets.Warrig verhaal.
Sowieso langzaam afvallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets.Warrig verhaal.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
AwwwIk hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn
. We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihigooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it.
![]()
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
Hehehe, rozen etc zijn ook wel belachelijk duur nu hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij doen niet aan Valentijnsdag. Ik quote: "Commerciële kutrommel"![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat leuk PN!
En Cathmar, welkom! Je zou toch zeggen dat je met 2 dreumessen genoeg beweging krijgt.
Wat lief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
AwwwIk hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn
. We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
![]()
Wat ontzettend lief van hem!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
Ontbijt dan....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Sushi aan het maken voor vanavond, maar ik heb nog niet ontbeten dus krijg er trek van
Wilde eerst de sushi klaar hebbenquote:
Zo vroeg ook maar denken aan sushi, ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Sushi aan het maken voor vanavond, maar ik heb nog niet ontbeten dus krijg er trek van
Ik zou naar bijvoorbeeld Livera gaan....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Peepz ik heb hulp nodig
Ik heb het zwemmen weer opgepakt maar omdat mij tieten steeds uit mijn badpak drijven leek het mij tijd voor een nieuwe
Ik had er 3 besteld bij de wehkamp (met mega veel van die elastiek er in om de boel lekker onder controle te houden) maar ze zitten allemaal niet goed rond mijn tieten. Ze geven echt veel te weinig steun
Wie weet er een goed merk of adresje (online zou fijn zijn, heb geen tijd om te gaan shoppen) met badpakken die veel steun geven?
Misschien met een beugel er in?
Ik ben nog niet echt klaar voor een bikini (hoewel dat wel veel fijner lijkt dan een badpak qua vorm)
Maar geen beugelsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef douche-eendje het volgende:
Prima donna heeft nu ook een zwem-collectie. Prijzig maar sowieso een fijn merk!
Nee van die badpakken speciaal voor dikkertjes met extra elastiek op strategische plekken (en dus bij de boobs)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Wat voor zwempakken had je nu gekocht dan? Van die zwempakken voor het mooie, of een echt sport zwempak?
Jukkie!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef Ole het volgende:
Al eens aan een fatkini gedacht? (Even googelen)
Ik vind die van beachwave ook fijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb nu voor de aquarobic een badpak van beachwave, wel corrigerend, maar ondersteuning geeft hij niet echt..
Maar op dit moment doe ik het er wel mee, misschien van de zomer nog weer eens achter iets van een bikini aan.
Ik heb er eentje met halterhals, dus die knoop ik wat strakker in mijn nek en dan gaat het wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
ja er waren er een aantal van beachwave inderdaad
Maar ik heb echt mega jetsers en het geeft echt niet genoeg steun
Het trekt ze omlaag en duwt ze plat, maar dat vind ik helemaal niks
Ik heb het probleem ook met mijn cup F/G Echt bijna niet te vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
ja er waren er een aantal van beachwave inderdaad
Maar ik heb echt mega jetsers en het geeft echt niet genoeg steun
Het trekt ze omlaag en duwt ze plat, maar dat vind ik helemaal niks
Dat gaat ook niet, want ze zijn serieus grootquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met halterhals, dus die knoop ik wat strakker in mijn nek en dan gaat het wel.
ah een medestanderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook met mijn cup F/G Echt bijna niet te vinden.
Ja, maar niet eentje die goed zit. Had er ooit eentje van Triumph (geloof ik) die zat wel goed. Maar kan ik nergens meer vindenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet, want ze zijn serieus groot
Een haltertopje zorgt gegarandeerd voor nekklachten
[..]
ah een medestander
Heb je een badpak/bikini?
lekkere lotgenoot ben jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar niet eentje die goed zit. Had er ooit eentje van Triumph (geloof ik) die zat wel goed. Maar kan ik nergens meer vinden![]()
Die hebben ook fijne BH's trouwens.
Ja ben ook op zoek!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekkere lotgenoot ben jijhier heb ik niks aan!
![]()
Broodje gezond! Is het eerste wat mij te binnen schiet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Rhubarbje, als je een eigen topic opent krijg je vast meer goede tips.
Ik ben tegen kwart over 5 thuis, totaal geen zin om te koken.. iemand nog snelle gezonde ideeën?
Beetje spinazie en ui roerbakken, wat knoflook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben tegen kwart over 5 thuis, totaal geen zin om te koken.. iemand nog snelle gezonde ideeën?
Ik heb nog een sportbadpak bijbesteld, dat komt morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
oeh die gaat hier ook weer eens op het 'te maken lijstje'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Thanks. Een soort pastasalade is idd wel een goed idee
Ik heb het perfecte badpak, wacht even...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb nog een sportbadpak bijbesteld, dat komt morgen
Als dat ook niks is zal ik er eens een topic tegen aan gooien
Al een poosje. Alleen geen zin om te posten. Heb al 2 weken ofzo een unban.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al een poosje. Alleen geen zin om te posten. Heb al 2 weken ofzo een unban.
Hond is onlangs overleden, dus verdrietig enzo.. Maar denk kom ff kijken
Jaquote:
Gisteren ook sushi wezen eten. Heerlijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Sarabi het volgende:
De sushi is echt heerlijk
Nog een paar stukjes bewaard voor vanavond.
sushi is echt zo geweldig hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gisteren ook sushi wezen eten. Heerlijk!
Omdat ik mezelf al een tijdje aan een strict dieet hou, en ik had zoiets van, 1 keertje in de zoveel tijd kan ik best 1 bord extra nemen als beloning.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
sushi is echt zo geweldig hahaha
braddie waarom twee borden?
Je kan ook prima sporten om meer te kunnen eten. Of het de handigste methode is.. a la. Maar meer eten moet je toch als je sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Vind het een beetje vreemde redenatie om meer (niet voedzamer) te gaan eten omdat je toch nog gaat sporten
je sport toch juist om af te vallen
ja dat is ook zo maar dan wil je toch hopelijk wel wat nuttigs etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook prima sporten om meer te kunnen eten. Of het de handigste methode is.. a la. Maar meer eten moet je toch als je sport.
Maar hij heeft toch al uitgelegd waarom hij dat heeft gegeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ja dat is ook zo maar dan wil je toch hopelijk wel wat nuttigs eten
Het is vrijdag avond, en ik was sowieso tóch van plan om nog te bewegen, en het is een flinke poos geleden (zeker 2 maanden) dat ik macaroni heb gegeten.. Dus ik liet me even gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Vind het een beetje vreemde redenatie om meer (niet voedzamer) te gaan eten omdat je toch nog gaat sporten
je sport toch juist om af te vallen
Yesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch al uitgelegd waarom hij dat heeft gegeten?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Niet elke dag hoeft een afvaldag te zijn, zolang het maar geen aankomdag is.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Niet elke dag hoeft een afvaldag te zijn, zolang het maar geen aankomdag is.
Zo doe ik het altijd al en ik ben er 15 kilo mee afgevallenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook wel eens een aankom dag hoor
Maar goed, daarom sta ik ook al eeuwen stil waarschijnlijk
Ik wil alleen echt niet elke dag bezig zijn met calorieën tellen en afwegen hoeveel ik gesport heb etc
Ik wil ook wel eens gewoon niet nadenken en met de flow mee gaan
Ik zwéér bij personal training! Mij stimuleert het echt om te blijven gaan (ook zelf) en inderdaad, ze weten je zo complimentjes te geven dat je er blij van wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ruim 2,5 uur gesport.
20 minuten lopen
35 minuten (5km) roeien
KT: armen en benen
20 minuten fietsen.
En naar de uni en terug was ook 2x20 minuten fietsen, dus qua bewegen zit het wel goed vandaag. Aangezien ik wel erg weinig had gegeten overdag, en omdat vrijdag, en omdat goedzo-c_c, heb ik mezelf getrakteerd op bami met kipsaté
.
Overigens helpt zo'n personal coach wel serieus, omdat hij me direct vroeg of ik het programma had gevolgd, en me complimenteerde toen ik zei dat ik het had gedaan. Klinkt kinderlijk, maar het helpt wel.
op zich wel goed van je! Maar bedenk je wel dat je lichaam, vooral je spieren wel brandstof nodig hebben. 'S avonds iets kleins eten is helemaal niet zo erg. Het duurt immers nogwel even voor je weer gaat eten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:08 schreef Braddie het volgende:
Voel me blij
WIlde een uurtje terug een snee brood maken (met Gebraden gehakt) En toen dacht ik, toen ik het brood al klaar had liggen "nee, ik doe het niet.. Ik neem wel een glas water"
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:30 schreef Ole het volgende:
Mooi lijstje Q!
Zo ongeveer moet ik ook eten. Gefeliciteerd met je mooie waarden.
Heb vanmiddag crematie van kroegvriend. Zal daarna wel borrelen worden. In elk geval nu goed eten, nog even sporten en wat goede tussendoortjes mee in de tas.
( hij heeft gelukkig een mooi leven gehad, is 85 geworden. Blijft verdrietig, was een leuke man)
Same. Heb ook 2x p.w PT. Ideaal ook voor als je steeds meer uit je training wilt. Plus ik vind het heerlijk om afgebeuld te worden. En als ik met m'n dumbells sta en niet meer kan loopt ie te schreeuwen dat er heus nog 3 inzitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zwéér bij personal training! Mij stimuleert het echt om te blijven gaan (ook zelf) en inderdaad, ze weten je zo complimentjes te geven dat je er blij van wordt.
Daarbij laten ze me dingen doen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen, is het veel afwisselender dan zelf trainen en gewoon leuk. Wel zwaar, dat wel.
Ik heb nu 2x per week PT. Ik overdrijf misschien even nu, maar een avond in de kroeg kost me meer geld dan een keer trainen
Mja... Ik had 2 borden macaroni op, en 1,5 uur later kwam m`n moeder aanzetten met een puddingbroodje "Want het is valentijnsdag"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Ole het volgende:
[..]
op zich wel goed van je! Maar bedenk je wel dat je lichaam, vooral je spieren wel brandstof nodig hebben. 'S avonds iets kleins eten is helemaal niet zo erg. Het duurt immers nogwel even voor je weer gaat eten!
Wat had je de rest van de dag gegeten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja... Ik had 2 borden macaroni op, en 1,5 uur later kwam m`n moeder aanzetten met een puddingbroodje "Want het is valentijnsdag"Dus ik dacht. Laat ik me maar gewoon weer gaan concentreren op m`n workout, en niet nog meer eten.
Hetzelfde als altijd:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat had je de rest van de dag gegeten?
Broodjes zijn boterhammen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd:
2 broodjes in de ochtend
4 broodjes in de middag.
Mijn volledige eet/drinkpatroon bestaat uit:
2 broodjes > ochtend
4 broodjes > Middag
1 bord eten > Avond.
1 broodje > Avond(Na m`n avond eten)
Drinken:
Kopje koffie > ochtend
Kopje koffie > Middag.
Kopje Koffie > Middag.
2 liter water > hele dag.
Ik eet 2x per week een appel of een banaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Broodjes zijn boterhammen?
En eet je ook fruit?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet 2x per week een appel of een banaan
Broodjes zijn gewoon sneetjes.. Dus in totaal 6 sneetjes .
Maar! Als ik om bijvoorbeeld 6 uur in de ochtend al op sta neem ik niet 2 sneetjes in de ochtend maar 4. (Als ik na 9 uur wakker word neem ik er maar 2..)
Mijn dagelijkse inname zit rond de 1500-1750 kcal volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Gisteren was trouwens een goede vrijdagavond, kwam net onder de 1900kcal. Kan wel merken dat de knop weer om is.
Nu kijken hoe het vanavond gaat, in principe wil ik eigenlijk niets snacken (heb vooral snoep/chips voor de gasten in huis gehaald die ik zelf niet lekker vind).
ongeveer 30-35 euro per half uur.quote:
Ahh dat is wel duur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
ongeveer 30-35 euro per half uur.
ik train met mijn fysio. Een deel wordt bij mij vergoed omdat ik een chronische enkelblessure heb.
In elk geval een deel. Alleen trainen wordt meestal niet vergoed. Of je moet speciaal naar een sportschool die aangesloten is (ACHMEA heeft dat bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dat is wel duur.
Fijn dat het vergoed wordt
Ik las steeds rij-strepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:43 schreef Ole het volgende:
Rijstrepen van de Aldi geprobeerd. Zit niet veel in, maar het is dan ook niks
Vind je 1200-1400 in combinatie met sporten (als man zijnde!) niet veel te weinig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Buffell het volgende:
Sinds een weekje en wat dagen ook bezig om voor de zomer wat beter in vorm te komen. Eet een stuk minder (1200-1400 kcal per dag aan brood, zuivel, fruit/groente en vis) en ga 2/3x in de week hardlopen en 2x voetballen. Initieel doel is 10 kilo. Momenteel na 1.5 week al 2 kwijt, dus goed begin.
*boks*quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
ongeveer 30-35 euro per half uur.
ik train met mijn fysio. Een deel wordt bij mij vergoed omdat ik een chronische enkelblessure heb.
Ooh ik hoop niet dat de verzekering meeleestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Hier ook fysio en enkelblessure
Ik zat nog aan asos.com te denken. Die hebben wel een DD+ swimwear collectiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar niet eentje die goed zit. Had er ooit eentje van Triumph (geloof ik) die zat wel goed. Maar kan ik nergens meer vinden![]()
Die hebben ook fijne BH's trouwens.
Hoe zat je sportbadpak?quote:
Nah. Bier daarentegen.quote:
demnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
*hugs*quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
Ooh, men, ik weet zoooooooooooooo hoe je je voelt helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat de neuk. Ik had die andere post gemaakt voordat ik deze lasquote:Op zondag 16 februari 2014 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vandaag dieettechnisch goed uitkomen want ik ga zo m'n havermout eten en die dierenarts net zo lang in elkaar rammen tot ik m'n ideaalgewicht heb bereikt. Na een nacht lezenden een doodzieke kat vertroetelen blijkt zijn diagnose hoogstwaarschijnlijkop lucht gebaseerd te zijn en heeft hij me leugens aangepraat. Ik ga zo naar het dierenziekenhuis met hem want ook de arts daar vond het klinken als waanzin. En daar durft de vuile teringhond dan 200 euro voor te vragen![]()
.
Jezus fuck. Ik zou echt serieus als het geen fip blijkt te zijn die gast onaangekondigd opzoeken en op zijn bek slaanquote:
Ai, maar hopelijk betekent dit dat er iets minder ernstigs aan de hand is en je nog lang mag genieten van je poezel.quote:
Foto? Veel werk om pasta te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregenben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Foto? Veel werk om pasta te maken?
Gefeliciteerd Sarabi!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregenben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom op CC dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.Slecht eten gaat jou niet helpen en poes niet helpen. Ik duim voor poes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik was ook ineens plus 2 terwijl ik helemaal niet zo slecht gegeten hebquote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd onrustig, dus ik kan ook niet niks doen.
Verder hier +3 ten opzichte van gisteren._!
Lekker bezig PB! Ik vind het tof dat je doorzet en vol weet te houden!!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu![]()
Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
Ik wil niet meer afvallenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helftmaar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Netjesquote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
Ja, ik ga het ook wel opeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen!
Ohhh! Verschijnt er ineens een spoiler! Wat leuk ster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik doe 4 el havermout, halve el lijnzaad, 2 grote el franse kwark (denk ong 125 gr want maak 4 porties van 1 pot), kwart bakje zomerfruit en scheutje kaneel. En klein beetje water als het te dik is.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ga het ook wel opeten.De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad.
Fijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!
Zeester!!!!
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesomequote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen.Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten
Wat fijn! Is er al bekend wat er precies aan de hand was/is?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!
Zeester!!!!
Onder anderequote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome
Hoi! Je bent al goed bezig zo te zien! Ik heb niet echt kritiek of tips, want het zijn mooie lijstjes. Het enige wat ik me afvroeg is of je lunch groot genoeg is. Red je het op 2 boterhammen en je T daarna tot het diner? Ik weet van mezelf namelijk dat ik dan rond 3-4 uur gigantische trek en honger krijg. 1400 kcal per dag is mooi om snel mee af te vallen, maar wel tricky. Misschien dat als je het iets ruimer neemt, dat het makkelijker vol te houden is.quote:
Ja misschien dat ik tussendoor nog een extra boterham pak, of een kop cup a soup. Ik merk dat ik heel erg een snacker ben, vooral als ik thuis ben. Dus de hele dag door willen eten. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik altijd iets van groente bij heb om te 'snacken'.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Je bent al goed bezig zo te zien! Ik heb niet echt kritiek of tips, want het zijn mooie lijstjes. Het enige wat ik me afvroeg is of je lunch groot genoeg is. Red je het op 2 boterhammen en je T daarna tot het diner? Ik weet van mezelf namelijk dat ik dan rond 3-4 uur gigantische trek en honger krijg. 1400 kcal per dag is mooi om snel mee af te vallen, maar wel tricky. Misschien dat als je het iets ruimer neemt, dat het makkelijker vol te houden is.
Cup a soup zit niets nuttigs in, alleen maar veel zout (wat we al genoeg binnenkrijgen).quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik tussendoor nog een extra boterham pak, of een kop cup a soup. Ik merk dat ik heel erg een snacker ben, vooral als ik thuis ben. Dus de hele dag door willen eten. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik altijd iets van groente bij heb om te 'snacken'.
Ik denk dat de meeste gewoon water/thee drinkenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Zie veel gezonde lijstjes langs komen maar wat mij opvalt, ik zie zelden wat jullie drinken. Waarom wordt dit nooit gepost? Qua drinken kan je al snel veel kcal binnen krijgen.
Van dattem. Maar het is inderdaad waar dat je met drinken ook een hoop binnen kan krijgen. Vooral automaat-koffie is een vuile speler daarbij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste gewoon water/thee drinken
En als ze iets van cola of een sapje drinken dat dat juist in de lijstjes wel vermeld wordt. Althans ik heb het wel eens gezien.
Spierpijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van dattem. Maar het is inderdaad waar dat je met drinken ook een hoop binnen kan krijgen. Vooral automaat-koffie is een vuile speler daarbij.
Ik ben trouwens na alle ellende de afgelopen 2 dagen 1,5 kilo kwijt. Hoera, zullen we maar zeggen. Straks weer sporten. Ik ben benieuwd of ik ooit nog een dag zonder spierpijn mee ga maken.
Spierpijn zijn vetcellen die huilen omdat ze je lichaam moeten verlatenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
SpierpijnIk had zo'n goede conditie, kon makkelijk 2 uur sporten op een dag zonder iets te voelen. En nu voel ik een half uurtje fietsen al de volgende dag. Ik voel me er ook echt gewoon rot om. Niet eens om de spierpijn, maar het voelt echt als falen terwijl ik er niks aan kan doen.
Hahaha, ik hoop dat ik de volgende keer toch een beetje kan lachen als ik spierpijn hebquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spierpijn zijn vetcellen die huilen omdat ze je lichaam moeten verlaten. Medisch natuurlijk flauwekul, maar dat hou ik mezelf voor op de sportschool
.
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zichquote:Op maandag 17 februari 2014 14:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil gewoon NU die laatste 2,5 kilo kwijt zijn. Nu. Niet morgen, of over een uur, maar NU.
Haha echt eh super gewoonquote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zich!
Omdat water & thee niet zo spannend zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Zie veel gezonde lijstjes langs komen maar wat mij opvalt, ik zie zelden wat jullie drinken. Waarom wordt dit nooit gepost? Qua drinken kan je al snel veel kcal binnen krijgen.
En toch snap ik Tink wel. Ik ben er ook ergens wel een beetje klaar mee, alhoewel het opletten etc gewoon blijft. Gewoon je streef halen is toch niet zo makkelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zich!
Ik heb dat met gedroogde banaan... die haal ik dan ook niet in huis....quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver, ik ben te verzot op zongedroogde abrikozen.12 gehad.
Hallo suikers. Hallo meer dan 200 kcal.
Maar toch nog relatief gezond hoop ik.
Ja.quote:
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Ik pak er dan 2 per keer of zo en als je dat een aantal keer doet...
Kan het ook beter niet meer halen of mezelf echt een max aantal stellen. 5 of zo.
Klopt. Je eet ze redelijk snel, maar vergeet dat het een equivalent is van 12 stukken fruit.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.
Ik haal ze ook niet in huis.
Als je een banaan doormidden snijdt en de 2 stukken naast elkaar ligt is het wel écht een handvol volgens mijquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
En een banaan is wel meer dan mijn handvolMaar qua portionering klopt dat wel.
Ik wou voor morgen een lijstje posten maar het wordt overdag hetzelfde als altijd en avondeten weet ik nog niet.
En ik heb net een stuk boterkoek gehad, god knows whyNog een beetje de munchies van dit weekend denk ik.
Snap ik maar misschien krijgen veel mensen onbewust door slechte dranken veel kcal binnen,quote:Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat water & thee niet zo spannend zijn
Spruitjes roerbakkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie nog wat lekkere groenten voor deze week?
Broccoli vorige week nog gegeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Broccoli?
Ik heb vanavond canelloni gemaakt. vulling van spinazie en pancetta, creme fraiche en ei, en tomatensaus erover. Het was zeer goed te eten.
Verder ben ik niet fit, en heb ik heel erge snaaitrek. Nog 3 daagjes doorbijten en dan een weekje "vrij".
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Spruitjes roerbakken
Rode bieten bakken met een uitje
Witlof in de oven
Bloemkool met lekkere kruiden
Wortels geglaceerd met honing
Pompoen en zoete aardappel zijn nu ook nog verkrijgbaar. Pompoensoep![]()
Spinazie met knof en pijnboompitjes
Salade
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broccoli vorige week nog gegeten.
[..]
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.
Maar bedankt iig.
Met chorizo en pijnboompitjes? Hmm, dat klinkt samen wel goed, al weet ik niet hoe het smaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven.
Dat ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb laatst spruitjes geroerbakken met chilisaus. Even zoeken hoor.
http://www.kayotic.nl/blog/sweet-chili-brussels-sprouts
Ehm, ik vermoed voor 3 a 4 personen. Ik ben van een pond spruiten uitgegaan en mijn peuter en ik hebben het niet opgekregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit.
Voor hoeveel mensen is dat recept?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.
Hoi!quote:
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Pompoen
Mijn +3 van zaterdag is inmiddels een +2 geworden. Vooruitgang!
Ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.
Ik sportte heel veel op het moment helemaal niet. Als ik weer echt kan gaan knallen dan zal ik op die dagen wel wat extra's eten maar dat zal nog wel even duren ben ik bangquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?
• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?
• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).
En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen!
Succes!
Maar ik ging niet schranzen tijdens het zuipen. Of daarna.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Tsk.
Ik kreeg na hardloopwedstrijd zondag te horen, toen ik over de finish kwam 'dat ik ook maar af bleef vallen en dat ik binnen de kortste keren een lean-mean-running-machine zou zijn'. Ik zie 't zelf niet zo, maar ik hoop dat ze gelijk hebbenzie 't wel bij m'n man. Die is echt goed afgevallen sinds hij net zo fanatiek loopt als ik!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Die wrapstip.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?
• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?
• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).
En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen!
Succes!
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wrapstip.Ga ik proberen.
Nu nog verzinnen wat ik erop zou doen.
Oh my, daar heb ik nu zo'n trek inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesDit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht
Dat klinkt verdomd lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesDit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht
Receptje opgeslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
Succes!
Ik wil het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo lang je er niet te veel van eet is er niets mis met (vol)vette producten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch?
Als je de spekblokjes uitbakt en het vet weggooit valt het wel mee met de vettigheid. Creme fraiche kun je ook deels vervangen door (magere) yoghurt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch?
Die heb ik zaterdag opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens curry met romanesco, geen idee wat ik er anders mee moest maar vind het er altijd zo leuk uit zien
Eten is sowieso leuker als je bord er mooi uitzietquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
Wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat jammer
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Maar moet er geen makkelijkere manier zijn? Want ruggengraat kweken is altijd lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Die wraps zijn goedkoper dan wanneer je ze kant en klaar koopt! Véél goedkoper zelfs! En snelhet kost je denk ik in totaal 5 minuten om ze te maken! Zeker als je alleen bent en maar de helft ofzo van dat deegspullie hoeft te maken
[/wrapjehova]
Je kan de wraps die je over hebt ook invriezen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest weg). Ik dacht dat je zo'n pers nodig had om ze te maken maar je kunt ze dus ook gewoon rollen, nice
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Waarom heb je zo weinig gegeten, hoe ga je dat vandaag anders doen en kunnen we je daar nog op de een of andere manier bij helpen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen. Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
Fijn dat het wel iets beter gaat met de poesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen. Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds weken weer keihard gesport.Was het vandaag toch niet zo'n slechte dag.
Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmorgen 0,7 zwaarder dan zondag, maar de riem van mijn jas kon wel een gaatje strakkerYay voor krachttraining i guess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |