*hugs*quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
Ooh, men, ik weet zoooooooooooooo hoe je je voelt helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
Wat de neuk. Ik had die andere post gemaakt voordat ik deze lasquote:Op zondag 16 februari 2014 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vandaag dieettechnisch goed uitkomen want ik ga zo m'n havermout eten en die dierenarts net zo lang in elkaar rammen tot ik m'n ideaalgewicht heb bereikt. Na een nacht lezenden een doodzieke kat vertroetelen blijkt zijn diagnose hoogstwaarschijnlijkop lucht gebaseerd te zijn en heeft hij me leugens aangepraat. Ik ga zo naar het dierenziekenhuis met hem want ook de arts daar vond het klinken als waanzin. En daar durft de vuile teringhond dan 200 euro voor te vragen![]()
.
Jezus fuck. Ik zou echt serieus als het geen fip blijkt te zijn die gast onaangekondigd opzoeken en op zijn bek slaanquote:
Ai, maar hopelijk betekent dit dat er iets minder ernstigs aan de hand is en je nog lang mag genieten van je poezel.quote:
Foto? Veel werk om pasta te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregenben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Foto? Veel werk om pasta te maken?
Gefeliciteerd Sarabi!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregenben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom op CC dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.Slecht eten gaat jou niet helpen en poes niet helpen. Ik duim voor poes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik was ook ineens plus 2 terwijl ik helemaal niet zo slecht gegeten hebquote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd onrustig, dus ik kan ook niet niks doen.
Verder hier +3 ten opzichte van gisteren._!
Lekker bezig PB! Ik vind het tof dat je doorzet en vol weet te houden!!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu![]()
Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
Ik wil niet meer afvallenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helftmaar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Netjesquote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga het ook wel opeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen!
Ohhh! Verschijnt er ineens een spoiler! Wat leuk ster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik doe 4 el havermout, halve el lijnzaad, 2 grote el franse kwark (denk ong 125 gr want maak 4 porties van 1 pot), kwart bakje zomerfruit en scheutje kaneel. En klein beetje water als het te dik is.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ga het ook wel opeten.De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad.
Fijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!
Zeester!!!!
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesomequote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen.Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten
Wat fijn! Is er al bekend wat er precies aan de hand was/is?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!
Zeester!!!!
Onder anderequote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |