Ik zwéér bij personal training! Mij stimuleert het echt om te blijven gaan (ook zelf) en inderdaad, ze weten je zo complimentjes te geven dat je er blij van wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ruim 2,5 uur gesport.
20 minuten lopen
35 minuten (5km) roeien
KT: armen en benen
20 minuten fietsen.
En naar de uni en terug was ook 2x20 minuten fietsen, dus qua bewegen zit het wel goed vandaag. Aangezien ik wel erg weinig had gegeten overdag, en omdat vrijdag, en omdat goedzo-c_c, heb ik mezelf getrakteerd op bami met kipsaté
.
Overigens helpt zo'n personal coach wel serieus, omdat hij me direct vroeg of ik het programma had gevolgd, en me complimenteerde toen ik zei dat ik het had gedaan. Klinkt kinderlijk, maar het helpt wel.
op zich wel goed van je! Maar bedenk je wel dat je lichaam, vooral je spieren wel brandstof nodig hebben. 'S avonds iets kleins eten is helemaal niet zo erg. Het duurt immers nogwel even voor je weer gaat eten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:08 schreef Braddie het volgende:
Voel me blij
WIlde een uurtje terug een snee brood maken (met Gebraden gehakt) En toen dacht ik, toen ik het brood al klaar had liggen "nee, ik doe het niet.. Ik neem wel een glas water"
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:30 schreef Ole het volgende:
Mooi lijstje Q!
Zo ongeveer moet ik ook eten. Gefeliciteerd met je mooie waarden.
Heb vanmiddag crematie van kroegvriend. Zal daarna wel borrelen worden. In elk geval nu goed eten, nog even sporten en wat goede tussendoortjes mee in de tas.
( hij heeft gelukkig een mooi leven gehad, is 85 geworden. Blijft verdrietig, was een leuke man)
Same. Heb ook 2x p.w PT. Ideaal ook voor als je steeds meer uit je training wilt. Plus ik vind het heerlijk om afgebeuld te worden. En als ik met m'n dumbells sta en niet meer kan loopt ie te schreeuwen dat er heus nog 3 inzitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zwéér bij personal training! Mij stimuleert het echt om te blijven gaan (ook zelf) en inderdaad, ze weten je zo complimentjes te geven dat je er blij van wordt.
Daarbij laten ze me dingen doen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen, is het veel afwisselender dan zelf trainen en gewoon leuk. Wel zwaar, dat wel.
Ik heb nu 2x per week PT. Ik overdrijf misschien even nu, maar een avond in de kroeg kost me meer geld dan een keer trainen
Mja... Ik had 2 borden macaroni op, en 1,5 uur later kwam m`n moeder aanzetten met een puddingbroodje "Want het is valentijnsdag"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Ole het volgende:
[..]
op zich wel goed van je! Maar bedenk je wel dat je lichaam, vooral je spieren wel brandstof nodig hebben. 'S avonds iets kleins eten is helemaal niet zo erg. Het duurt immers nogwel even voor je weer gaat eten!
Wat had je de rest van de dag gegeten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja... Ik had 2 borden macaroni op, en 1,5 uur later kwam m`n moeder aanzetten met een puddingbroodje "Want het is valentijnsdag"Dus ik dacht. Laat ik me maar gewoon weer gaan concentreren op m`n workout, en niet nog meer eten.
Hetzelfde als altijd:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat had je de rest van de dag gegeten?
Broodjes zijn boterhammen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd:
2 broodjes in de ochtend
4 broodjes in de middag.
Mijn volledige eet/drinkpatroon bestaat uit:
2 broodjes > ochtend
4 broodjes > Middag
1 bord eten > Avond.
1 broodje > Avond(Na m`n avond eten)
Drinken:
Kopje koffie > ochtend
Kopje koffie > Middag.
Kopje Koffie > Middag.
2 liter water > hele dag.
Ik eet 2x per week een appel of een banaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Broodjes zijn boterhammen?
En eet je ook fruit?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet 2x per week een appel of een banaan
Broodjes zijn gewoon sneetjes.. Dus in totaal 6 sneetjes .
Maar! Als ik om bijvoorbeeld 6 uur in de ochtend al op sta neem ik niet 2 sneetjes in de ochtend maar 4. (Als ik na 9 uur wakker word neem ik er maar 2..)
Mijn dagelijkse inname zit rond de 1500-1750 kcal volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Gisteren was trouwens een goede vrijdagavond, kwam net onder de 1900kcal. Kan wel merken dat de knop weer om is.
Nu kijken hoe het vanavond gaat, in principe wil ik eigenlijk niets snacken (heb vooral snoep/chips voor de gasten in huis gehaald die ik zelf niet lekker vind).
ongeveer 30-35 euro per half uur.quote:
Ahh dat is wel duur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
ongeveer 30-35 euro per half uur.
ik train met mijn fysio. Een deel wordt bij mij vergoed omdat ik een chronische enkelblessure heb.
In elk geval een deel. Alleen trainen wordt meestal niet vergoed. Of je moet speciaal naar een sportschool die aangesloten is (ACHMEA heeft dat bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dat is wel duur.
Fijn dat het vergoed wordt
Ik las steeds rij-strepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:43 schreef Ole het volgende:
Rijstrepen van de Aldi geprobeerd. Zit niet veel in, maar het is dan ook niks
Vind je 1200-1400 in combinatie met sporten (als man zijnde!) niet veel te weinig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Buffell het volgende:
Sinds een weekje en wat dagen ook bezig om voor de zomer wat beter in vorm te komen. Eet een stuk minder (1200-1400 kcal per dag aan brood, zuivel, fruit/groente en vis) en ga 2/3x in de week hardlopen en 2x voetballen. Initieel doel is 10 kilo. Momenteel na 1.5 week al 2 kwijt, dus goed begin.
*boks*quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
ongeveer 30-35 euro per half uur.
ik train met mijn fysio. Een deel wordt bij mij vergoed omdat ik een chronische enkelblessure heb.
Ooh ik hoop niet dat de verzekering meeleestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Hier ook fysio en enkelblessure
Ik zat nog aan asos.com te denken. Die hebben wel een DD+ swimwear collectiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar niet eentje die goed zit. Had er ooit eentje van Triumph (geloof ik) die zat wel goed. Maar kan ik nergens meer vinden![]()
Die hebben ook fijne BH's trouwens.
Hoe zat je sportbadpak?quote:
Nah. Bier daarentegen.quote:
demnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat wil je niet. Want dan ga je naar de dierenarts en denk je dat het beter gaat maar geeft hij alles over en ga je naar de spoeddierenarts en die vertelt dan dat je kat op sterven ligt en we nog één poging kunnen doen maar dat als hij daar niet op reageert inslapen de beste optie is en jank je je ogen eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |