Jezus fuck. Ik zou echt serieus als het geen fip blijkt te zijn die gast onaangekondigd opzoeken en op zijn bek slaanquote:
Ai, maar hopelijk betekent dit dat er iets minder ernstigs aan de hand is en je nog lang mag genieten van je poezel.quote:
Foto? Veel werk om pasta te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregenben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Foto? Veel werk om pasta te maken?
Gefeliciteerd Sarabi!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Een pastamachine gekregenben er zo blij mee want pasta gewoon uitrollen is echt vreselijk werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.
Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom op CC dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeeeeer me niet in oud gedrag te gooien en te gaan eten. Net heb ik bij de AH ipv een kroketbroodje en een croissant maar speltbrood gehaald, nutella teruggelegd en pindakaas gepakt, en aardappeltjes meegenomen om mee te koken. Ik twijfel nog of ik even bij de bakker binnenstap en m'n favo muffin haal.Slecht eten gaat jou niet helpen en poes niet helpen. Ik duim voor poes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik was ook ineens plus 2 terwijl ik helemaal niet zo slecht gegeten hebquote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd onrustig, dus ik kan ook niet niks doen.
Verder hier +3 ten opzichte van gisteren._!
Lekker bezig PB! Ik vind het tof dat je doorzet en vol weet te houden!!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu![]()
Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
Ik wil niet meer afvallenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helftmaar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Netjesquote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga het ook wel opeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen!
Ohhh! Verschijnt er ineens een spoiler! Wat leuk ster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik doe 4 el havermout, halve el lijnzaad, 2 grote el franse kwark (denk ong 125 gr want maak 4 porties van 1 pot), kwart bakje zomerfruit en scheutje kaneel. En klein beetje water als het te dik is.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ga het ook wel opeten.De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad.
Fijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!
Zeester!!!!
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesomequote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen.Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten
Wat fijn! Is er al bekend wat er precies aan de hand was/is?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!
Zeester!!!!
Onder anderequote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome
Hoi! Je bent al goed bezig zo te zien! Ik heb niet echt kritiek of tips, want het zijn mooie lijstjes. Het enige wat ik me afvroeg is of je lunch groot genoeg is. Red je het op 2 boterhammen en je T daarna tot het diner? Ik weet van mezelf namelijk dat ik dan rond 3-4 uur gigantische trek en honger krijg. 1400 kcal per dag is mooi om snel mee af te vallen, maar wel tricky. Misschien dat als je het iets ruimer neemt, dat het makkelijker vol te houden is.quote:
Ja misschien dat ik tussendoor nog een extra boterham pak, of een kop cup a soup. Ik merk dat ik heel erg een snacker ben, vooral als ik thuis ben. Dus de hele dag door willen eten. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik altijd iets van groente bij heb om te 'snacken'.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Je bent al goed bezig zo te zien! Ik heb niet echt kritiek of tips, want het zijn mooie lijstjes. Het enige wat ik me afvroeg is of je lunch groot genoeg is. Red je het op 2 boterhammen en je T daarna tot het diner? Ik weet van mezelf namelijk dat ik dan rond 3-4 uur gigantische trek en honger krijg. 1400 kcal per dag is mooi om snel mee af te vallen, maar wel tricky. Misschien dat als je het iets ruimer neemt, dat het makkelijker vol te houden is.
Cup a soup zit niets nuttigs in, alleen maar veel zout (wat we al genoeg binnenkrijgen).quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik tussendoor nog een extra boterham pak, of een kop cup a soup. Ik merk dat ik heel erg een snacker ben, vooral als ik thuis ben. Dus de hele dag door willen eten. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik altijd iets van groente bij heb om te 'snacken'.
Ik denk dat de meeste gewoon water/thee drinkenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Zie veel gezonde lijstjes langs komen maar wat mij opvalt, ik zie zelden wat jullie drinken. Waarom wordt dit nooit gepost? Qua drinken kan je al snel veel kcal binnen krijgen.
Van dattem. Maar het is inderdaad waar dat je met drinken ook een hoop binnen kan krijgen. Vooral automaat-koffie is een vuile speler daarbij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste gewoon water/thee drinken
En als ze iets van cola of een sapje drinken dat dat juist in de lijstjes wel vermeld wordt. Althans ik heb het wel eens gezien.
Spierpijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van dattem. Maar het is inderdaad waar dat je met drinken ook een hoop binnen kan krijgen. Vooral automaat-koffie is een vuile speler daarbij.
Ik ben trouwens na alle ellende de afgelopen 2 dagen 1,5 kilo kwijt. Hoera, zullen we maar zeggen. Straks weer sporten. Ik ben benieuwd of ik ooit nog een dag zonder spierpijn mee ga maken.
Spierpijn zijn vetcellen die huilen omdat ze je lichaam moeten verlatenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
SpierpijnIk had zo'n goede conditie, kon makkelijk 2 uur sporten op een dag zonder iets te voelen. En nu voel ik een half uurtje fietsen al de volgende dag. Ik voel me er ook echt gewoon rot om. Niet eens om de spierpijn, maar het voelt echt als falen terwijl ik er niks aan kan doen.
Hahaha, ik hoop dat ik de volgende keer toch een beetje kan lachen als ik spierpijn hebquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spierpijn zijn vetcellen die huilen omdat ze je lichaam moeten verlaten. Medisch natuurlijk flauwekul, maar dat hou ik mezelf voor op de sportschool
.
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zichquote:Op maandag 17 februari 2014 14:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil gewoon NU die laatste 2,5 kilo kwijt zijn. Nu. Niet morgen, of over een uur, maar NU.
Haha echt eh super gewoonquote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zich!
Omdat water & thee niet zo spannend zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Zie veel gezonde lijstjes langs komen maar wat mij opvalt, ik zie zelden wat jullie drinken. Waarom wordt dit nooit gepost? Qua drinken kan je al snel veel kcal binnen krijgen.
En toch snap ik Tink wel. Ik ben er ook ergens wel een beetje klaar mee, alhoewel het opletten etc gewoon blijft. Gewoon je streef halen is toch niet zo makkelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Fijn, je druk maken over 2,5e kilo, terwijl je er voorheen 45 had om te verliezen! Al een prestatie op zich!
Ik heb dat met gedroogde banaan... die haal ik dan ook niet in huis....quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver, ik ben te verzot op zongedroogde abrikozen.12 gehad.
Hallo suikers. Hallo meer dan 200 kcal.
Maar toch nog relatief gezond hoop ik.
Ja.quote:
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Ik pak er dan 2 per keer of zo en als je dat een aantal keer doet...
Kan het ook beter niet meer halen of mezelf echt een max aantal stellen. 5 of zo.
Klopt. Je eet ze redelijk snel, maar vergeet dat het een equivalent is van 12 stukken fruit.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.
Ik haal ze ook niet in huis.
Als je een banaan doormidden snijdt en de 2 stukken naast elkaar ligt is het wel écht een handvol volgens mijquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
En een banaan is wel meer dan mijn handvolMaar qua portionering klopt dat wel.
Ik wou voor morgen een lijstje posten maar het wordt overdag hetzelfde als altijd en avondeten weet ik nog niet.
En ik heb net een stuk boterkoek gehad, god knows whyNog een beetje de munchies van dit weekend denk ik.
Snap ik maar misschien krijgen veel mensen onbewust door slechte dranken veel kcal binnen,quote:Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat water & thee niet zo spannend zijn
Spruitjes roerbakkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie nog wat lekkere groenten voor deze week?
Broccoli vorige week nog gegeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Broccoli?
Ik heb vanavond canelloni gemaakt. vulling van spinazie en pancetta, creme fraiche en ei, en tomatensaus erover. Het was zeer goed te eten.
Verder ben ik niet fit, en heb ik heel erge snaaitrek. Nog 3 daagjes doorbijten en dan een weekje "vrij".
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Spruitjes roerbakken
Rode bieten bakken met een uitje
Witlof in de oven
Bloemkool met lekkere kruiden
Wortels geglaceerd met honing
Pompoen en zoete aardappel zijn nu ook nog verkrijgbaar. Pompoensoep![]()
Spinazie met knof en pijnboompitjes
Salade
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broccoli vorige week nog gegeten.
[..]
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.
Maar bedankt iig.
Met chorizo en pijnboompitjes? Hmm, dat klinkt samen wel goed, al weet ik niet hoe het smaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven.
Dat ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb laatst spruitjes geroerbakken met chilisaus. Even zoeken hoor.
http://www.kayotic.nl/blog/sweet-chili-brussels-sprouts
Ehm, ik vermoed voor 3 a 4 personen. Ik ben van een pond spruiten uitgegaan en mijn peuter en ik hebben het niet opgekregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit.
Voor hoeveel mensen is dat recept?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.
Hoi!quote:
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Pompoen
Mijn +3 van zaterdag is inmiddels een +2 geworden. Vooruitgang!
Ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.
Ik sportte heel veel op het moment helemaal niet. Als ik weer echt kan gaan knallen dan zal ik op die dagen wel wat extra's eten maar dat zal nog wel even duren ben ik bangquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?
• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?
• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).
En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen!
Succes!
Maar ik ging niet schranzen tijdens het zuipen. Of daarna.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Tsk.
Ik kreeg na hardloopwedstrijd zondag te horen, toen ik over de finish kwam 'dat ik ook maar af bleef vallen en dat ik binnen de kortste keren een lean-mean-running-machine zou zijn'. Ik zie 't zelf niet zo, maar ik hoop dat ze gelijk hebbenzie 't wel bij m'n man. Die is echt goed afgevallen sinds hij net zo fanatiek loopt als ik!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Die wrapstip.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?
• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?
• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).
En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen!
Succes!
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wrapstip.Ga ik proberen.
Nu nog verzinnen wat ik erop zou doen.
Oh my, daar heb ik nu zo'n trek inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesDit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht
Dat klinkt verdomd lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crčme fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesDit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht
Receptje opgeslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
Succes!
Ik wil het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo lang je er niet te veel van eet is er niets mis met (vol)vette producten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch?
Als je de spekblokjes uitbakt en het vet weggooit valt het wel mee met de vettigheid. Creme fraiche kun je ook deels vervangen door (magere) yoghurt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch?
Die heb ik zaterdag opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens curry met romanesco, geen idee wat ik er anders mee moest maar vind het er altijd zo leuk uit zien
Eten is sowieso leuker als je bord er mooi uitzietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
Wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat jammer
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Maar moet er geen makkelijkere manier zijn? Want ruggengraat kweken is altijd lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Die wraps zijn goedkoper dan wanneer je ze kant en klaar koopt! Véél goedkoper zelfs! En snelhet kost je denk ik in totaal 5 minuten om ze te maken! Zeker als je alleen bent en maar de helft ofzo van dat deegspullie hoeft te maken
[/wrapjehova]
Je kan de wraps die je over hebt ook invriezen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest weg). Ik dacht dat je zo'n pers nodig had om ze te maken maar je kunt ze dus ook gewoon rollen, nice
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Waarom heb je zo weinig gegeten, hoe ga je dat vandaag anders doen en kunnen we je daar nog op de een of andere manier bij helpen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen. Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
Fijn dat het wel iets beter gaat met de poesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen. Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds weken weer keihard gesport.Was het vandaag toch niet zo'n slechte dag.
Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmorgen 0,7 zwaarder dan zondag, maar de riem van mijn jas kon wel een gaatje strakkerYay voor krachttraining i guess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |