Hoi!quote:
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Pompoen
Mijn +3 van zaterdag is inmiddels een +2 geworden. Vooruitgang!
Ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk gewoon een -1 sinds gisteren.
Ik sportte heel veel op het moment helemaal niet. Als ik weer echt kan gaan knallen dan zal ik op die dagen wel wat extra's eten maar dat zal nog wel even duren ben ik bangquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?
• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?
• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).
En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen!
Succes!
Maar ik ging niet schranzen tijdens het zuipen. Of daarna.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Tsk.
Ik kreeg na hardloopwedstrijd zondag te horen, toen ik over de finish kwam 'dat ik ook maar af bleef vallen en dat ik binnen de kortste keren een lean-mean-running-machine zou zijn'. Ik zie 't zelf niet zo, maar ik hoop dat ze gelijk hebbenzie 't wel bij m'n man. Die is echt goed afgevallen sinds hij net zo fanatiek loopt als ik!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Die wrapstip.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
• vervang de maisboterhammen door (grof)volkoren of spelt ofzo. Maisboterhammen zitten vooral vol suiker. Heb je wel eens je eigen brood gebakken?
• rijstewafels zijn 'mager', maar er zit niet veel in qua nuttige stiffen, eigenlijk geen. Misschien dat vervangen door een hand ongezouten noten?
• probeer je wraps eens zelf te maken! Supersimpel en snel, en gezonder. De mijne maak ik met volkoren en spelt bloem, en het is niet meer dan dat + wat water en een beetje zout. (voor 6 wraps: 175 gram bloem (mix van spelt en volkoren bijvoorbeeld), halve tl zout, iets van 110ml water. Mixen, kneden, 6 balletjes van maken en laten rusten onder een theedoek ofzo. Dan uitrollen en in een droge koekenpan op hoog vuur bakken (iets van een 40 seconden op elke kant ofzo? Ligt aan je pan/gas/etc. Ze moeten nog soepel zijn).
En 1400/1500kcal is best weinig. Je bent 1.75, sport/beweegt.. ik zou toch zeker wel op 1750 gaan proberen te zitten als je de Kcals gaat tellen en wat langzamer en duurzamer afvallen!
Succes!
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crème fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wrapstip.Ga ik proberen.
Nu nog verzinnen wat ik erop zou doen.
Oh my, daar heb ik nu zo'n trek inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crème fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesDit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht
Dat klinkt verdomd lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: als je eens een keer besluit om een kip te grillen, koop dan een iets grotere waarvan je weet dat je 't niet op gaat krijgen. Pluis het restvlees uit en mix dat met wat crème fraiche, knoflook en uitgebakken baconblokjesDit met wat spinazie in die wrap en je hebt een heerlijk lunchgerecht
Receptje opgeslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Mijn tips:
Succes!
Ik wil het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo lang je er niet te veel van eet is er niets mis met (vol)vette producten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |