abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136775577
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd onrustig, dus ik kan ook niet niks doen.

Verder hier +3 ten opzichte van gisteren. :')_!
Ik was ook ineens plus 2 terwijl ik helemaal niet zo slecht gegeten heb ;(

CC heel veel sterkte. Ik duim mee met DP!
My salvation lies in your love..
  zondag 16 februari 2014 @ 16:21:38 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136776057
Lijstje :

O : 3x spelt, bakje kwark met muesli
T : 4 handjes studentenhaver
L : 4x spelt met kalkoen filet, runderrookvlees, light jam en 20+ kaas, bak kwark met kiwi.
S: 2u over het strand gewandeld.
T: 2 eieren met een banaan erdoor in de pan :9
D: 700gr broccoli :9 aardappelen, kipflet griekse yoghurt
T: Bakje kwark met een appel erdoor.
T2 : Smoothie met 2 knackerbrod.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_136788373
Zo ik heb me zojuist een uurlang afgebeuld met low-impact cardio. Zondag afbeuldag enzo. Dat viel niet mee :') *begaf het zowat op het end*

Ik heb jelly-benen :') Morgen het wekelijkse weegmomentje! Ben zo benieuwd! O+
  zondag 16 februari 2014 @ 21:26:30 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136790198
Lol, ik zit bijna tegen de 3000kcal aan _O-

Is het al morgen? O+ Trainen O+ Heb hardloopschoenen vorige week gekocht, heerlijk op de band hardlopen. En heb ook gelijk gewichthefhandschoenen gekocht voor meer grip O+
pi_136791137
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helft :+ maar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
  zondag 16 februari 2014 @ 21:54:25 #181
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_136792040
Voor de dames die op zoek zijn naar badkleding voor grotere cupmaten, kijk een naar het merk Freya. Ik heb er bikini's en bh's van. Met mijn GG zitten deze goed! En ze hebben ook nog leuke ook!
pi_136793343
:* voor het poesbeest van C_C!

En ik ben wel een beetje benieuwd naar de wolk van Zeester. :)

Hier is de weegschaal heel vriendelijk, terwijl ik er afgelopen week niet echt mijn best voor heb gedaan. (Niet dat ik de teugels enorm heb laten vieren of zo, maar meer dat ik hóópte dat mijn gewicht in elk geval gelijk gebleven zou zijn.) Min 1,5 dus. :)
pi_136801222
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu *O* *O* Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
  maandag 17 februari 2014 @ 08:03:07 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136801323
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van maandag: -9.3 kilo nu *O* *O* Dat is bijna een kwart van het grote hoofddoel (-40kg).
Lekker bezig PB! Ik vind het tof dat je doorzet en vol weet te houden!! _O_
  maandag 17 februari 2014 @ 08:05:58 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136801347
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
3000 calorieën. Bij het denken aan zoveel calorieën zitten ze geloof ik gelijk al aan m'n kont. Jij moet echt als een malle trainen om daarvan nog af te vallen. Ik doe het met de helft :+ maar ik sport 3x per week. Meer dan dat haal ik qua tijd gewoon ook niet momenteel.
Ik wil niet meer afvallen :P ik wil nu vet verliezen. Dus cardio en KT doen. Ga zo om aan de bak met mijn fysio. Hoop dat ze lief voor me is, mijn hand en knie weigeren dienst. Kut reuma.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:25:59 #186
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136801511
quote:
Goed bezig!

Ben trouwens wel benieuwd wel low-impact cardio is? :)
»» Democracy is so overrated »»
pi_136801951
quote:
Netjes *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136803193
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136803272
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overnight oats gemaakt. Ik weet niet wat ik er van vindt...
Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen ;)!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136803293
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het is wel echt zulk soort eten wat je een paar x moet proberen voor je mag oordelen ;)!
Ja, ik ga het ook wel opeten. ;) De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad. :)
pi_136803300
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef Zeester het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh! Verschijnt er ineens een spoiler! Wat leuk ster! *O*
pi_136803317
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik ga het ook wel opeten. ;) De substantie is een beetje gek.
Wat gooien jullie er eigenlijk in?
Ik heb nu lv yoghurt, wat zomerfruit, 2 eetlepels havermout, chiazaad en lijnzaad. :)
Ik doe 4 el havermout, halve el lijnzaad, 2 grote el franse kwark (denk ong 125 gr want maak 4 porties van 1 pot), kwart bakje zomerfruit en scheutje kaneel. En klein beetje water als het te dik is.

Edit: een scheutje kanaal in m'n overnight oats, heerlijk ;)!
pi_136803677
Ik heb er wel moeite mee om het weg te krijgen hoor! :D
pi_136803702
Zooo, daar ben ik weer! *O*
Antwerpen was hartstikke leuk, het waaide als een malle en een paar inimini buitjes gehad maar al met al hebben we erg genoten :) En laat ik over het eten maar niet beginnen :') Volgens mij valt de schade uiteindelijk nog wel mee, maar het was natuurlijk wel heel anders dan wat ik normaal eet en drink. Vooral de speciaalbiertjes :9

Ik ben niet ziek geworden, maar echt strontverkouden. Niet leuk. Dus ik ga vanavond ook niet naar de Grit, denk dat ik dan meer mn neus sta op te halen en te hoesten dan dat ik mee kan doen. En andere mensen ziek maken is ook niet aardig natuurlijk. Hoop dat ik morgen mee kan doen met bodybalance.

Ik heb nog niks gegeten, geen boodschappen in huis en geen honger. Denk dat ik er zo maar brunch van maak. :)

Heb ik nog dingen gemist? Ik las over clums haar poes, sterkte daarmee! Hoop dat ze nog beter kan worden. ( Sorry als ik nu wat doms zeg, ik heb niet helemaal gelezen wat er met haar aan de hand was. )
En Zeester *O* Geniet ervan.

[ Bericht 3% gewijzigd door PluisigNijntje op 17-02-2014 10:46:41 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136804101
Klinkt als een fijn weekend Nijntje!

Waarom begint de week altijd met de drukste dag :D werken op 2 plaatsen en dan nog laat op de avond buikdanstraining.
Achja een voordeel de rest van de week voelt als weekend.
pi_136804152
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken *O*. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!

Zeester!! O+!!
pi_136804481
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor Pluis, niets doms! Poes heeft de nacht goed doorgehaald dus goed teken *O*. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen, alleen zonde van die stomme verkoudheid!

Zeester!! O+!!
Fijn! :Y

Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen. :@ Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten O+
pi_136804506
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Fijn! :Y

Oh ja, en ik heb natuurlijk wel een doosje Belgische bonbons meegenomen. :@ Mezelf kennende moet het wel lukken om er iedere dag 1 te nemen. Kan ik er ook lekker lang van genieten O+
Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome O+
pi_136804520
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:

Zeester!! O+!!
Wat fijn! Is er al bekend wat er precies aan de hand was/is?
pi_136804547
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ben je naar The Chocolate Line geweest? Ik was zaterdag ook in Antwerpen, die zaak is echt zo awesome O+
Onder andere :@ :@
Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')