Ja.quote:
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Ik pak er dan 2 per keer of zo en als je dat een aantal keer doet...
Kan het ook beter niet meer halen of mezelf echt een max aantal stellen. 5 of zo.
Klopt. Je eet ze redelijk snel, maar vergeet dat het een equivalent is van 12 stukken fruit.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook lastig aan die gedroogde vruchten.
Ik haal ze ook niet in huis.
Als je een banaan doormidden snijdt en de 2 stukken naast elkaar ligt is het wel écht een handvol volgens mijquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
En een banaan is wel meer dan mijn handvolMaar qua portionering klopt dat wel.
Ik wou voor morgen een lijstje posten maar het wordt overdag hetzelfde als altijd en avondeten weet ik nog niet.
En ik heb net een stuk boterkoek gehad, god knows whyNog een beetje de munchies van dit weekend denk ik.
Snap ik maar misschien krijgen veel mensen onbewust door slechte dranken veel kcal binnen,quote:Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat water & thee niet zo spannend zijn
Spruitjes roerbakkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie nog wat lekkere groenten voor deze week?
Broccoli vorige week nog gegeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Broccoli?
Ik heb vanavond canelloni gemaakt. vulling van spinazie en pancetta, creme fraiche en ei, en tomatensaus erover. Het was zeer goed te eten.
Verder ben ik niet fit, en heb ik heel erge snaaitrek. Nog 3 daagjes doorbijten en dan een weekje "vrij".
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Spruitjes roerbakken
Rode bieten bakken met een uitje
Witlof in de oven
Bloemkool met lekkere kruiden
Wortels geglaceerd met honing
Pompoen en zoete aardappel zijn nu ook nog verkrijgbaar. Pompoensoep![]()
Spinazie met knof en pijnboompitjes
Salade
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broccoli vorige week nog gegeten.
[..]
Hmm, spruitjes klinkt wel goed. Misschien met wat spekjes.
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.
Maar bedankt iig.
Met chorizo en pijnboompitjes? Hmm, dat klinkt samen wel goed, al weet ik niet hoe het smaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Soep van maken (met spekjes/chorizo en pijnboompitjes) of krokant bakken in de oven.
Dat ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb laatst spruitjes geroerbakken met chilisaus. Even zoeken hoor.
http://www.kayotic.nl/blog/sweet-chili-brussels-sprouts
Ehm, ik vermoed voor 3 a 4 personen. Ik ben van een pond spruiten uitgegaan en mijn peuter en ik hebben het niet opgekregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit.
Voor hoeveel mensen is dat recept?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet weten wat ik met pompoen moet doen, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |