Als je de spekblokjes uitbakt en het vet weggooit valt het wel mee met de vettigheid. Creme fraiche kun je ook deels vervangen door (magere) yoghurt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Fripsel het volgende:
Het klinkt heel lekker, maar baconblokjes en creme frache, zijn nou niet echt slanke toevoegingen toch?
Die heb ik zaterdag opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:20 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens curry met romanesco, geen idee wat ik er anders mee moest maar vind het er altijd zo leuk uit zien
Eten is sowieso leuker als je bord er mooi uitzietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
Wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat jammer
Hoe wil je dit gaan veranderen?
Maar moet er geen makkelijkere manier zijn? Want ruggengraat kweken is altijd lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Weer een ruggengraat kweken en mezelf een trap onder m'n kont geven.
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Die wraps zijn goedkoper dan wanneer je ze kant en klaar koopt! Véél goedkoper zelfs! En snelhet kost je denk ik in totaal 5 minuten om ze te maken! Zeker als je alleen bent en maar de helft ofzo van dat deegspullie hoeft te maken
[/wrapjehova]
Je kan de wraps die je over hebt ook invriezen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede tip! Soms maak ik zo'n pak open om 2 wraps te gebruiken (en dan gooi ik de rest weg). Ik dacht dat je zo'n pers nodig had om ze te maken maar je kunt ze dus ook gewoon rollen, nice
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef Patoshik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Waarom heb je zo weinig gegeten, hoe ga je dat vandaag anders doen en kunnen we je daar nog op de een of andere manier bij helpen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen. Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
Fijn dat het wel iets beter gaat met de poesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag frietjes gegeten, maar aangezien de rest van de dag bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en een appel, zat het netto wel meevallen. Ik hoop morgen weer de draad op te kunnen pakken. Morgen ga ik in ieder geval weer lekker sporten, want dat heb ik nu al 3 dagen niet gedaan. Het gaat ietsje beter met de kat, dus ook iets minder zorgen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds weken weer keihard gesport.Was het vandaag toch niet zo'n slechte dag.
Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmorgen 0,7 zwaarder dan zondag, maar de riem van mijn jas kon wel een gaatje strakkerYay voor krachttraining i guess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |