Hehehe, rozen etc zijn ook wel belachelijk duur nu hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij doen niet aan Valentijnsdag. Ik quote: "Commerciële kutrommel"![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat leuk PN!
En Cathmar, welkom! Je zou toch zeggen dat je met 2 dreumessen genoeg beweging krijgt.
Wat lief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
AwwwIk hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn
. We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihigooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it.
![]()
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
Wat ontzettend lief van hem!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
AwwwIk hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn
. We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihigooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it.
![]()
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
Ontbijt dan....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Sushi aan het maken voor vanavond, maar ik heb nog niet ontbeten dus krijg er trek van
Wilde eerst de sushi klaar hebbenquote:
Zo vroeg ook maar denken aan sushi, ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Sushi aan het maken voor vanavond, maar ik heb nog niet ontbeten dus krijg er trek van
Ik zou naar bijvoorbeeld Livera gaan....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Peepz ik heb hulp nodig
Ik heb het zwemmen weer opgepakt maar omdat mij tieten steeds uit mijn badpak drijven leek het mij tijd voor een nieuwe
Ik had er 3 besteld bij de wehkamp (met mega veel van die elastiek er in om de boel lekker onder controle te houden) maar ze zitten allemaal niet goed rond mijn tieten. Ze geven echt veel te weinig steun
Wie weet er een goed merk of adresje (online zou fijn zijn, heb geen tijd om te gaan shoppen) met badpakken die veel steun geven?
Misschien met een beugel er in?
Ik ben nog niet echt klaar voor een bikini (hoewel dat wel veel fijner lijkt dan een badpak qua vorm)
Maar geen beugelsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef douche-eendje het volgende:
Prima donna heeft nu ook een zwem-collectie. Prijzig maar sowieso een fijn merk!
Nee van die badpakken speciaal voor dikkertjes met extra elastiek op strategische plekken (en dus bij de boobs)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Wat voor zwempakken had je nu gekocht dan? Van die zwempakken voor het mooie, of een echt sport zwempak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |