abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136673194
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136673212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sport je? Alleen afvallen (waarbij je zelfs spieren kunt afvallen) gaat niet zo maar helpen met het verbeteren van je conditie.
Ja, ik doe dagelijks aan steps (Zet ik een Concert DVD aan en ga ik bewegen op muziek) ongeveer 2 uur per dag.
Ik loop daarnaast ook nog dagelijks 30-60 minuten.

Ik merk verandering aan mijn lichaam (Het word strakker en dunner) En m`n uithoudingsvermogen is gegroeid, maar bij een lange wandeling ben ik wel wat hijgerig altijd, niet moe, maar gewoon hijgerig (Ik kan namelijk wel zonder problemen 5 km per dag lopen)
pi_136673271
Spruitjes en mash en kip met blauwe kaas was heel lekker ^O^ veel groenters gehad O+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136673301
2 uur steppen en ook nog eens 60 minuten wandelen? wow :D wat doe je verder nog op een dag.

Hijgerig kan ook aan je ademtechniek liggen en heeft niet alleen met conditie te maken. Heb je toevallig astma?
pi_136673383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef Sarabi het volgende:
2 uur steppen en ook nog eens 60 minuten wandelen? wow :D wat doe je verder nog op een dag.

Hijgerig kan ook aan je ademtechniek liggen en heeft niet alleen met conditie te maken. Heb je toevallig astma?
Verder niks.
Heel af en toe rijles :') En ik maak muziek :D

Ik hád astma, heb er nu geen puffertjes meer voor, of vernevelaars of dergelijk, dus dat is redelijk uit m`n systeem, ik rook ook niet (Laatste x dat ik een puffertje of iets had voor astma was in 2001, dus dat is een flinke periode geleden)

Het hijgerige begint al als ik 400-500 meter loop, maar ondanks dat heb ik er verder geen last van, ik kan wel gewoon 5 km lopen zonder enige moeite.

Het is ook geen hele zware hijg, maar meer een licht hijgje... (Weet ook niet hoe ik het uit moet leggen..)
pi_136673405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En als je het nu op 20.15 zet ;) dan kan je toch nog net thuis eten
Haha, sowieso alles beter dan stationsmaaltijd. Wilde volgende week proberen tussen de middag een warme maaltijd op school te eten. Kantine is enorm verbeterd in kwaliteit de laatste jaren.

Ik moet sowieso een heel nieuw ritme krijgen. Sinds februari een baan voor 24 uur in de week en twee dagen naar school. Ik was gewend om lekker de tijd te hebben om te koken elke dag. Nu kook ik in het weekend uitgebreid en neem de restjes mee naar de rest van de week.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 18:32:10 #7
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136673549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Braddie het volgende:
Ik hád astma, heb er nu geen puffertjes meer voor, of vernevelaars of dergelijk, dus dat is redelijk uit m`n systeem, ik rook ook niet (Laatste x dat ik een puffertje of iets had voor astma was in 2001, dus dat is een flinke periode geleden)

Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136673629
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo :+
Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.

(Ik heb overigens een kleine 30 kilo overgewicht)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 18:36:39 ]
pi_136673873
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochel :9 Maar ik zit dan met longfunctietest op net-niet astma :')

Gisteren mn overnight oats vergeten dus brood met chocopasta als ontbijt :+ Ah welll... :P

O: 2 volkoren met pure chocopasta
T: banaan
L:3 volkoren met hummus, een tomaat en een stuk komkommer. 150 gram kwark.
T: sinasappel, rijstwafel
D: Risotto met champignons en koolrabi.
T: nog geen idee :)

Iemand hier wel eens baked oats gemaakt? Is het lekker? Want deze kwam vandaag voorbij (http://www.degroenemeisje(...)-kokos-en-rood-fruit) en dat lijkt mij wel wat voor zaterdagmorgen :9
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 18:59:49 #10
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136674520
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.

(Ik heb overigens een kleine 30 kilo overgewicht)
Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..

quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochel :9 Maar ik zit dan met longfunctietest op net-niet astma :')
Klinkt lekker :9~ Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik vooral last heb wanneer ik mijn medicatie ben vergeten op te halen bij de apotheek :') En al even niet meer schoongemaakt heb (ik heb allergische astma, huisstofmijt :') )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136674547
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:

[..]

Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..

[..]

Klinkt lekker :9~ Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik vooral last heb wanneer ik mijn medicatie ben vergeten op te halen bij de apotheek :') En al even niet meer schoongemaakt heb (ik heb allergische astma, huisstofmijt :') )
Ja ok... Het kan weer terugkomen. Maar daarom wil ik dus afvallen, zodat ik daar geen gedoe meer mee heb.. Want ik vond het maar niks..
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:01:48 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136674593
De Bradster is terug _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136677681
Vanavond een speciaal biertje :9 eens kijken of het lukt om me verder in te houden.
pi_136677790
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Bradster is terug _O_
En weliswaar 11 kilo lichter!
pi_136678176
quote:
12s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

En weliswaar 11 kilo lichter!
Goed gedaan. Wat is je doel voor dit jaar?
pi_136678558
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goed gedaan. Wat is je doel voor dit jaar?
Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.
Dat moet wel goed komen :)
Er is al 11 af, dus nog 22 kilo te gaan..
pi_136679547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.
Dat moet wel goed komen :)
Er is al 11 af, dus nog 22 kilo te gaan..
Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn. :Y
pi_136679634
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn. :Y
Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maand :) Ik wil in de zomer toch wel een redelijk platte buik hebben en zelf verzekerd over het strand kunnen lopen zonder shirt.
pi_136680245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maand :) Ik wil in de zomer toch wel een redelijk platte buik hebben en zelf verzekerd over het strand kunnen lopen zonder shirt.
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets. :P Warrig verhaal. :P
pi_136680320
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets. :P Warrig verhaal. :P
Mijn vel veert gelukkig nog prima mee.
Als ik m`n buik inhoud als ik voor de spiegel sta merk ik dat m`n vel gewoon keurig mee terug veert als het ware (Beetje raar om het zo te zeggen.. Maar hopelijk snap je me)
pi_136680376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Sowieso langzaam afvallen ^O^
pi_136686990
Awww O+ Ik hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn :D . We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihi :D gooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it. :)
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136687040
Hoi!
Mijn zwangerschapskilo's zijn er nog steeds niet af. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Bewegen/sporten is mijn grootste valkuil. Kinderen zijn nu 15 maanden en het is echt tijd voor actie.

Ik lees met jullie mee! Of ik het allemaal kan volgen weet ik nog niet maar ik probeer van me te laten horen zo nu en dan.
Met een meidenkwartet
pi_136692345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Awww O+ Ik hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn :D . We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihi :D gooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it. :)
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
O+ wat lief
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136692481
Lijssie
O: brinta met halfvolle melk
T: 20gram amandelen, appel
L: 2 meergranen bh kip, 1 filet americain
T: banaan
D: salade met carpaccio, pijnboompitten, zongedroogde tomaatjes
T: zelfgemaakte tiramisu (gemaakt voor O+ voor vday) :9
My salvation lies in your love..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: