SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik doe dagelijks aan steps (Zet ik een Concert DVD aan en ga ik bewegen op muziek) ongeveer 2 uur per dag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sport je? Alleen afvallen (waarbij je zelfs spieren kunt afvallen) gaat niet zo maar helpen met het verbeteren van je conditie.
Verder niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef Sarabi het volgende:
2 uur steppen en ook nog eens 60 minuten wandelen? wowwat doe je verder nog op een dag.
Hijgerig kan ook aan je ademtechniek liggen en heeft niet alleen met conditie te maken. Heb je toevallig astma?
Haha, sowieso alles beter dan stationsmaaltijd. Wilde volgende week proberen tussen de middag een warme maaltijd op school te eten. Kantine is enorm verbeterd in kwaliteit de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En als je het nu op 20.15 zetdan kan je toch nog net thuis eten
Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Braddie het volgende:
Ik hád astma, heb er nu geen puffertjes meer voor, of vernevelaars of dergelijk, dus dat is redelijk uit m`n systeem, ik rook ook niet (Laatste x dat ik een puffertje of iets had voor astma was in 2001, dus dat is een flinke periode geleden)
Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo
Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochelquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet toch astma is? Waarom ben je destijds gestopt met pufjes, en heb je recentelijk nog long(inhouds)onderzoek oid gehad?
Want de momenten dat ík last van mijn astma heb zijn meestal juist niet de momenten die met zware inspanning gespaard gaan, maar bijvoorbeeld als ik op bed lig ofzo
Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb verder geen last meer van eigenlijk, ben gestopt omdat ze toen zeiden dat mijn longen *goed* waren dus dat het niet meer nodig was.
(Ik heb overigens een kleine 30 kilo overgewicht)
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb er juist weer last van na het sporten, vooral met buitensport. Hoestbuien van 30 minuten zijn geen uitzondering, inclusief oncharmant gerochelMaar ik zit dan met longfunctietest op net-niet astma
![]()
Ja ok... Het kan weer terugkomen. Maar daarom wil ik dus afvallen, zodat ik daar geen gedoe meer mee heb.. Want ik vond het maar niks..quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee, maar 't kan dan toch weer terugkomen? Vooral als je nu overgewicht hebt en toen niet. Ik vind dat eigenlijk wel gek van je ha..
[..]
Klinkt lekkerEerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik vooral last heb wanneer ik mijn medicatie ben vergeten op te halen bij de apotheek
En al even niet meer schoongemaakt heb (ik heb allergische astma, huisstofmijt
)
Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wat is je doel voor dit jaar?
Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn doel voor dit jaar is 90 kilo.
Dat moet wel goed komen
Er is al 11 af, dus nog 22 kilo te gaan..
Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maandquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ong 2 kilo per maand dus. Moet te doen zijn.
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik streef zelf naar ongeveer 3-4 kilo per maandIk wil in de zomer toch wel een redelijk platte buik hebben en zelf verzekerd over het strand kunnen lopen zonder shirt.
Mijn vel veert gelukkig nog prima mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets.Warrig verhaal.
Sowieso langzaam afvallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar, ik denk dat als je er langer over doet je er meer plezier van zult hebben qua vel wat misschien nog wat mee veert. Dus ik zou persoonlijk iets rustiger aan doen, dan maar 1 jaar wachten op het strand maar nog 60 jaar plezier hebben van je iets strakkere vel. Zoiets.Warrig verhaal.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
AwwwIk hoor net van m'n lief dat we dit weekend een nachtje in Antwerpen slapen voor Valentijn
. We zouden morgenavond uit eten gaan, hij zei: "We gaan morgen trouwens niet uit eten. We gaan zaterdag. In Antwerpen. Met hotel."
Hihigooit wel extreem mijn studie en eetplannen overhoop, maar so be it.
![]()
Nu maar hopen dat ik me morgen niet zieker voel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |