Jaquote:
Gisteren ook sushi wezen eten. Heerlijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Sarabi het volgende:
De sushi is echt heerlijk
Nog een paar stukjes bewaard voor vanavond.
sushi is echt zo geweldig hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gisteren ook sushi wezen eten. Heerlijk!
Omdat ik mezelf al een tijdje aan een strict dieet hou, en ik had zoiets van, 1 keertje in de zoveel tijd kan ik best 1 bord extra nemen als beloning.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
sushi is echt zo geweldig hahaha
braddie waarom twee borden?
Je kan ook prima sporten om meer te kunnen eten. Of het de handigste methode is.. a la. Maar meer eten moet je toch als je sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Vind het een beetje vreemde redenatie om meer (niet voedzamer) te gaan eten omdat je toch nog gaat sporten
je sport toch juist om af te vallen
ja dat is ook zo maar dan wil je toch hopelijk wel wat nuttigs etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook prima sporten om meer te kunnen eten. Of het de handigste methode is.. a la. Maar meer eten moet je toch als je sport.
Maar hij heeft toch al uitgelegd waarom hij dat heeft gegeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ja dat is ook zo maar dan wil je toch hopelijk wel wat nuttigs eten
Het is vrijdag avond, en ik was sowieso tóch van plan om nog te bewegen, en het is een flinke poos geleden (zeker 2 maanden) dat ik macaroni heb gegeten.. Dus ik liet me even gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Vind het een beetje vreemde redenatie om meer (niet voedzamer) te gaan eten omdat je toch nog gaat sporten
je sport toch juist om af te vallen
Yesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch al uitgelegd waarom hij dat heeft gegeten?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Niet elke dag hoeft een afvaldag te zijn, zolang het maar geen aankomdag is.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Niet elke dag hoeft een afvaldag te zijn, zolang het maar geen aankomdag is.
Zo doe ik het altijd al en ik ben er 15 kilo mee afgevallenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook wel eens een aankom dag hoor
Maar goed, daarom sta ik ook al eeuwen stil waarschijnlijk
Ik wil alleen echt niet elke dag bezig zijn met calorieën tellen en afwegen hoeveel ik gesport heb etc
Ik wil ook wel eens gewoon niet nadenken en met de flow mee gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |