abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:58:42 #1
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129848600

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
pi_129851702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Asgard het volgende:

Vanavond ff uitproberen. :9
250 Kcal
34g eiwit
:9~ :9~ :9~
Resultaat:

Smaakte erg goed!
Had er nog wat stukjes kipfilet ingezet. :9~
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:17:19 #4
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129851743
Ugh, muffins met broccoli.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_129854035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef Asgard het volgende:

[..]

Resultaat:
[ afbeelding ]

Smaakte erg goed!
Lekker hoor!
pi_129854442
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:17 schreef seto het volgende:
Ugh, muffins met broccoli.
Dat zijn geen muffins meer imho, maar een heel anders soort dingetje; ze lijken me wel lekker.

En banaan met pindakaas is mijn huidige verslaving :@ Komt eigenlijk omdat ik ijs van banaan ging maken en de website zei dat een el pindakaas erdoor ook lekker was, dus dat gedaan en was idd lekker. Toen redeneerde ik dat een gewone banaan + pindakaas dus ook wel lekker zou zijn 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:22:14 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129854483
Vanavond om 6 uur kan ik weer terecht in mijn sportschool en ik ben er dus ook om 6 uur. Alle apparatuur zou dan vervangen zijn (en ik vrees dat het er niet beter op zal zijn geworden). Nu maar hopen dat niet iedereen besluit om vanavond al direct te gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129856151
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Kaas is toch heel vet? I heb aanleg en als ik een tijdje kaas eet zie ik dat wel op mn buik ja.
Je wordt niet ineens dikker als je een vet product eet. Je wordt dikker als je teveel eet.
pi_129856692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zijn geen muffins meer imho, maar een heel anders soort dingetje; ze lijken me wel lekker.
Inderdaad, het enige dat ze gemeen hebben met muffins zijn de bakken waar je ze in maakt.

@seto, check de bijgevoegde youtubevideo. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Asgard op 09-08-2013 10:59:00 ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:58:21 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129857701
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:15 schreef Asgard het volgende:

[..]

Inderdaad, het enige dat ze gemeen hebben met muffins zijn de bakken waar je ze in maakt.

@Raymond, check de bijgevoegde youtubevideo. :9
@ me? why me? :D

What have i done now! :X

;) :+
pi_129857725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

:D
Verkeerd gekeken, bedoelde seto. :@
pi_129857734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

omdat je nog niet genoegt eet.... dat moge duidelijk zijn :p
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:01:50 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:13:52 #15
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129858093
quote:

[..]

Resultaat:
[ afbeelding ]

Smaakte erg goed!
Ziet er goed uit. Ga ik dit weekend eens uitproberen. Lijkt me ook ideaal om mee naar het werk te nemen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:22:06 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129858322
Vandaag begonnen met m'n nieuw schema (UB/LB):
SPOILER
Tot nu toe zag mijn schema er als volgt uit.
Dag 1: 3xborst - 3xschouders - 2xtriceps
Dag 2: 3xrug - 3xbenen - 2xbiceps

Vandaag ben ik begonnen met LB: 2xborst (BP, incl flyes) - 2xrug (chin up, DB row) - 1x schouders (OHP) - 1xtriceps (pulldown) - 1xbiceps (BB curl)

Ondanks dat ik aardig uitgeput ben (vooral de OHP waren slopend), heb ik heb gevoel dat ik niet alles gevraagd heb van de betreffende spiergroepen. Is dat psychologisch (minder oefeningen per spiergroep)? Meer oefeningen per spiergroep is echt niet te doen bij dit schema.

Morgen maar eens kijken hoe LB bevalt.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:31:16 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129858579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag begonnen met m'n nieuw schema (UB/LB):
SPOILER
Tot nu toe zag mijn schema er als volgt uit.
Dag 1: 3xborst - 3xschouders - 2xtriceps
Dag 2: 3xrug - 3xbenen - 2xbiceps

Vandaag ben ik begonnen met LB: 2xborst (BP, incl flyes) - 2xrug (chin up, DB row) - 1x schouders (OHP) - 1xtriceps (pulldown) - 1xbiceps (BB curl)

Ondanks dat ik aardig uitgeput ben (vooral de OHP waren slopend), heb ik heb gevoel dat ik niet alles gevraagd heb van de betreffende spiergroepen. Is dat psychologisch (minder oefeningen per spiergroep)? Meer oefeningen per spiergroep is echt niet te doen bij dit schema.

Morgen maar eens kijken hoe LB bevalt.
Ben je van een split naar UB/LB gegaan? If yes, dan is dat normaal. Ik doe periodes full body waar ik de eerste weken ook even aan moet wennen.

En nee, je moet zeker niet meer oefeningen gaan doen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:52:50 #18
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129859200
Man, nog helemaal sire sjest en tricepsen van die Power yoga.
En die trut heeft lopen trekken aan m'n poten in deze stand:

Even voor de volledigheid, dit ben ik niet, maar dit geeft aardig aan hoever ik nog niet eens kan komen met m'n hielen lol. Die moeten plat op de grond.kunnen in deze stand.

Gaat die tut hola m'n benen om armen van achter in die stand, en er met d'r volle gewicht er aan naar achter hangen om m'n knieen in het slot en hielen aan de grond te krijgen. Mofo
En nou heb ik een gepulde muscle in m'n heup volgens mij :'(
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:08:43 #19
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129859860
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ben je van een split naar UB/LB gegaan? If yes, dan is dat normaal. Ik doe periodes full body waar ik de eerste weken ook even aan moet wennen.

En nee, je moet zeker niet meer oefeningen gaan doen.
Meer oefeningen zal zeker ook niet gaan. Ik ben helemaal 'leeg' na iets meer dan een uur knallen. Maar in vergelijking met het splitschema in mn vorige post, heb ik een minder voldaan gevoel.

Zal wel psychologisch zijn. Eerst maar even wennen aan dit nieuwe schema.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:13:53 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129860048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:08 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Meer oefeningen zal zeker ook niet gaan. Ik ben helemaal 'leeg' na iets meer dan een uur knallen. Maar in vergelijking met het splitschema in mn vorige post, heb ik een minder voldaan gevoel.

Zal wel psychologisch zijn. Eerst maar even wennen aan dit nieuwe schema.
Kun je je werksetjes op heavy compounds nog net zo hoog houden als in je split?
pi_129860080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
Man, nog helemaal sire sjest en tricepsen van die Power yoga.
En die trut heeft lopen trekken aan m'n poten in deze stand

Even voor de volledigheid, dit ben ik niet, maar dit geeft aardig aan hoever ik nog niet eens kan komen met m'n hielen lol. Die moeten plat op de grond.kunnen in deze stand.
Een tijdje yoga doen zou ook wel goed voor mij zijn denk ik, het irriteert me ontzettend hoe stijf ik ben overal. Ik doe alleen al zoveel, naast 4x in de week naar de gym ook 6 uur Krav Maga.

Merk je al een verschil met toen je net aan yoga begon of gaat dat niet zo snel?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:18:46 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129860193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Een tijdje yoga doen zou ook wel goed voor mij zijn denk ik, het irriteert me ontzettend hoe stijf ik ben overal. Ik doe alleen al zoveel, naast 4x in de week naar de gym ook 6 uur Krav Maga.

Merk je al een verschil met toen je net aan yoga begon of gaat dat niet zo snel?
ja absoluut. Zeker de oefeningen die wekelijks herhaalt worden die ga je na een paar weken al wel wat beter doen.
Alleen m'n benen zijn nog even stijf. Die ben ik nu elke avond ook zo aan het doen:

vreselijke kut spier om te strechen.

Evenwicht was bij mij ook een massive probleem, en dat gaat nu 100x beter.
En mezelf tot rust laten komen door anders te ademen lukt ook nu.
pi_129860404
Ah, interessant om te horen. :)
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:30:14 #24
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129860546
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Kun je je werksetjes op heavy compounds nog net zo hoog houden als in je split?
Vandaag in ieder geval wel. BP en DB row zaten ook mn vorig schema en gingen zelfs nog iets zwaarder vandaag.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:31:51 #25
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129860607
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja absoluut. Zeker de oefeningen die wekelijks herhaalt worden die ga je na een paar weken al wel wat beter doen.
Alleen m'n benen zijn nog even stijf. Die ben ik nu elke avond ook zo aan het doen:
[ afbeelding ]
vreselijke kut spier om te strechen.

Evenwicht was bij mij ook een massive probleem, en dat gaat nu 100x beter.
En mezelf tot rust laten komen door anders te ademen lukt ook nu.
Nu merk ik wel het voordeel van ondertussen 15 jaar vechtsport: na een benendag vind ik het heerlijk om nog even te rekken en in een bijna-split tot rust te komen. :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_129860718
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:50 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Je wordt niet ineens dikker als je een vet product eet. Je wordt dikker als je teveel eet.
Ja dat snap ik ook nog wel :p
pi_129860810
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook nog wel :p
Zo logisch is dat niet, gezien je opmerking over kaas en het aantal mensen die ervan overtuigd zijn dat je vet zoveel mogelijk moet vermijden en dat low-fat producten gezond zijn. :)
pi_129863026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:37 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Zo logisch is dat niet, gezien je opmerking over kaas en het aantal mensen die ervan overtuigd zijn dat je vet zoveel mogelijk moet vermijden en dat low-fat producten gezond zijn. :)
vetten geven nog wel de meeste calorieen per gram, dus helemaal gek is het niet om over te gaan op low-fat als je enige doel is om af te vallen (maar je kunt beter gewoon direct naar de calorieen kijken).

Zelf ben ik een tijdje in Indonesie geweest. Een keer wezen trainen in een gym van Ade Rai (streeffysiek). Het viel me op dat in die gym aardig wat extreem brede gasten rondlopen. Op je eten letten daar is wat lastiger. Veel kip en vis, maar ook veel fruit en extreem veel suiker in alles.

Ondertussen mijn schema omgegooid naar 3 day split:
1 Benen/schouder: squat, hack-squat, leg-curl, OHP, lateral raises
2 Rug/biceps: deadlift, face pull, (assisted) pull-upps, pull downs, 21s
3 Borst/triceps: BP, Decline BP (voor het eerst gedaan, wel lekker), Cable flies, Tricep pulldown en wil er dips bij gaan doen.

Wat tips over wat er zeker bij moet?
pi_129863650
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:37 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegt denk ik wel een beetje zo. Ik probeer vetten te vermijden. Ik val wel af maar ik wil ook breder en droger worden. Maar nu ik eens heb nagedacht werkt het niet naar wens. Ik heb al een lange tijd iets minder dan 1 cm buikvet (als ik sta) op alle abs

Hoe gaat dat dan ooit weg? Moet ik wel vet eten?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:10:49 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129864091
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegt denk ik wel een beetje zo. Ik probeer vetten te vermijden. Ik val wel af maar ik wil ook breder en droger worden. Maar nu ik eens heb nagedacht werkt het niet naar wens. Ik heb al een lange tijd iets minder dan 1 cm buikvet (als ik sta) op alle abs

Vetten vermijden is helemaal stom natuurlijk, vet zorgt namelijk voor je testosteron aanmaak ook. Raad eens wat er mede voor zorgt dat je breder word......

Gooi eerst eens suiker en lege calorieen eruit ga daarna desnoods even je calorieen bepalen voor onderhoud en ga daar 500 onder zitten.
Denk niet dat vet slecht is, koolhydraten zijn dit ook niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:12:08 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129864139
quote:

[..]

Vet op zich maakt je niet vet. Teveel vet wel,maar teveel proteine of carbs ook. Je verhouding in je macro´s moet goed zijn. Als ik af wil vallen verlaag ik mijn carbs intake, en verhoog ik de proteine en vet inname zodat ik aan bv 2700kcal per dag kom.
pi_129864379
quote:

[..]

Uiteindelijk gaat het om je totale calorie inname. Hoe je dit bereikt maakt niet zoveel uit. Als je niet afvalt is je inname te hoog. Zelf cut ik, terwijl ongeveer 40-50% van mijn voeding uit vet bestaat.

De meeste producten waar vet uit is gehaald, wordt suiker aan toegevoegd. Dit is nodig omdat vet voor de smaak zorgt. Genoeg vetten binnenkrijgen is erg belangrijk voor je lichaam (zoals hormonen).

Hoe je macro verhouding precies moet zijn is heel persoonlijk. Sommigen hebben veel KH nodig (omdat ze dat gewend zijn), ik geef er zelf weinig om en hou mijn KH inname liever laag.

edit:
volgende keer wat sneller typen :P
pi_129866345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Vetten vermijden is helemaal stom natuurlijk, vet zorgt namelijk voor je testosteron aanmaak ook. Raad eens wat er mede voor zorgt dat je breder word......

Gooi eerst eens suiker en lege calorieen eruit ga daarna desnoods even je calorieen bepalen voor onderhoud en ga daar 500 onder zitten.
Denk niet dat vet slecht is, koolhydraten zijn dit ook niet
Ik eet trouwens wel veel pindakaas, dat is dan ook weer vet.

Ik raak door wat ik zelf zeg in de war :?

Ik moet eens een eetschema gaan maken denk ik. Iemand ervaring met gewoon half eetschema? Ik woon nog thuis dus over het avond eten heb ik weinig te zeggen
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:09:17 #34
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129866418
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:07 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Ik eet trouwens wel veel pindakaas, dat is dan ook weer vet.

Ik raak door wat ik zelf zeg in de war :?

Ik moet eens een eetschema gaan maken denk ik. Iemand ervaring met gewoon half eetschema? Ik woon nog thuis dus over het avond eten heb ik weinig te zeggen
Gewoon afwegen wat je opschept, invullen bij de rest van de dag in je myfitnesspall app en je ziet zo wat er nog niet klopt aan het eind v.d. dag, zit je chronisch tientallen procenten scheef met je macro's, dan weet je wel dat je over de dag beter e.e.a. kan aanpassen.
pi_129866541
Ik gebruik ook gen shakes of iets. Die haal ik volgende maand denk ik. Goed idee??

Ik wou eerst mijzelf bewijzen tegenover mijzelf dat ik een jaar lang +-5 dagen per week bezig ging met sport
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:14:02 #36
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129866625
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik gebruik ook gen shakes of iets. Die haal ik volgende maand denk ik. Goed idee??

Ik wou eerst mijzelf bewijzen tegenover mijzelf dat ik een jaar lang +-5 dagen per week bezig ging met sport
Als je het mij vraagt heb je in een goed (lees volledig) voedingsschema geen shakes nodig. 't kan wel makkelijk zijn af en toe...
Of dus om je macro's te fixen
pi_129866634
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef terrorsjaak het volgende:
Een shake is een aanvulling voor een tekort. Je moet er eerst achter komen hoeveel je nu eet.
pi_129866672
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt heb je in een goed (lees volledig) voedingsschema geen shakes nodig. 't kan wel makkelijk zijn af en toe...
Of om je macro's te fixen
Over shakes gesproken, heb een 5kg whey zak gefixed met 40% korting. (van ON :9 )
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:15:41 #39
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129866689
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Over shakes gesproken, heb een 5kg whey zak gefixed met 40% korting. (van ON :9 )
wat is ON ?

edit: Optimum nutrition :@
pi_129866755

deze.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_129866763
Op een normale dag eet ik dit:

9:00 0,7L brinta
12:00 4 broodjes of 0,5L yoghurt + muesli
15:00 4 broodjes pindakaas
18:00 avondeten
20:00 yoghurt/fruit
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:21:36 #42
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129866908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef terrorsjaak het volgende:

't zegt niet zoveel als je verder je behoefte niet weet...

Alles wegen en inkloppen in fitnesspal, en kijken wat het is in totaal.
Je kcals bepalen aan de hand van een week tracen of/en m.b.v. online calculator
en dan verder kijken wat je moet aanpassen. Of je op die 2gram/kg BW proteine zit bijv. En heo je met je carbs en vetten en totaal kcals zit dan.

Let op als je voeding uit de database kiest dat je niet iets pakt waarvan alleen de proteine is ingevuld. Of alleen de carbs.
Zijn van die klapmongolen die dus alleen maar focussen op proteine tellen of carbs tellen bijv, en dan klopt er niks van de macro's die die app aangeeft... ;)
pi_129868472
Ik ga even kijken samen met die app!

Nog een handige app voor trainingsschemas en heel veel oefeningen: Jefit
Geen idee of die al eens langs gekomen is maar een aanrader!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:11:24 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129868810
Jefit is zeker chill
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129869391
En libra om je gewicht bij te houden is ook wel handig vind ik.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:56:34 #46
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129870228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef terrorsjaak het volgende:

Nou met je eiwitten zit het wel goed zie ik :s)
Luck is for losers
pi_129870464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:56 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nou met je eiwitten zit het wel goed zie ik :s)
Al is het misschien wat veel met die halve kilo tonijn bij het avondeten.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:27:14 #48
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129871025
quote:

[..]

Resultaat:
[ afbeelding ]

Smaakte erg goed!
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:02:13 #49
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_129880280
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Per kilo nog even duur als de normale whey van B&F zeker?
Confidence through competence
pi_129881225
We hebben in de sportschool allemaal Matrix apparatuur gekregen. Alles is er, incl squatrek, maar ik denk dat het wel wennen wordt. Veel plastic, bar van de lat. pulldown is van rubber en wordt slippery als je bezwete handen hebt. Daarbij moest ik eerst op het bankje gaan staan voor ik de bar omlaag kon krijgen, want die kon ik net met mijn vingertoppen aanraken als ik op de grond sta :') Kon overigens met gemak 5 kg toevoegen aan mijn deadlift en nog voelde het niet zo zwaar als vorige week.

De 'oude inboedel' (in mijn ogen betere kwaliteit, veel Hammer Strength) is allemaal in 1x verkocht.
pi_129881236
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Per kilo nog even duur als de normale whey van B&F zeker?
Net ietsje goedkoper maar vond de whey van B&F niet te vreten waar dit echt gigantisch lekker is.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:34:52 #52
366465 Virtud
y paciencia
pi_129881428
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:28 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Net ietsje goedkoper maar vond de whey van B&F niet te vreten waar dit echt gigantisch lekker is.
Serieus? Ik had ook eens zo'n pot chocolate whey van ON en geef mij die chocolate van B&F maar... Daarnaast wat is dat spul bizar: als ik havermout maak en ik mix B&F whey erin wordt het nog wat dikker; maar mix ik ON whey erin wordt het ineens weer vloeibaar,, How?
pi_129881459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef Virtud het volgende:

[..]

Serieus? Ik had ook eens zo'n pot chocolate whey van ON en geef mij die chocolate van B&F maar... Daarnaast wat is dat spul bizar: als ik havermout maak en ik mix B&F whey erin wordt het nog wat dikker; maar mix ik ON whey erin wordt het ineens weer vloeibaar,, How?
moet even een disclaimer bij: alleen vanilla icecream is te vreten

sws, ben van alle chocolate smaken afgestapt toen ik zag dat bepaalde merken er daarvoor extra suiker bij deden.
pi_129881568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef Isabeau het volgende:
We hebben in de sportschool allemaal Matrix apparatuur gekregen. Alles is er, incl squatrek, maar ik denk dat het wel wennen wordt. Veel plastic, bar van de lat. pulldown is van rubber en wordt slippery als je bezwete handen hebt. Daarbij moest ik eerst op het bankje gaan staan voor ik de bar omlaag kon krijgen, want die kon ik net met mijn vingertoppen aanraken als ik op de grond sta :') Kon overigens met gemak 5 kg toevoegen aan mijn deadlift en nog voelde het niet zo zwaar als vorige week.

De 'oude inboedel' (in mijn ogen betere kwaliteit, veel Hammer Strength) is allemaal in 1x verkocht.
Matrix is echt troep :') sterkte.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:41:30 #55
366465 Virtud
y paciencia
pi_129881604
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

moet even een disclaimer bij: alleen vanilla icecream is te vreten

sws, ben van alle chocolate smaken afgestapt toen ik zag dat bepaalde merken er daarvoor extra suiker bij deden.
Hmm, heb je daar wat meer info over? Ik moet wel zeggen dat sinds ik vanilla heb gehad ik eigenlijk niet meer terug wil naar chocolate.

So far de smaakjes.. Volgende week weer beginnen na een maand afwezigheid. Nieuwe gym gevonden hier in Leuven (en dat is nog verdomde moeilijk).. Iemand een idee wat beter zou zijn? Ik zat zelf te denken aan gewoon weer full body om te starten en vervolgens overgaan op een 4day split; waar ik dus sinds maart mee bezig was.
pi_129881612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:39 schreef Push. het volgende:

Matrix is echt troep :') sterkte.
Ik vond de kwaliteit al niet geweldig. En het is allemaal nieuw. Kan je nagaan.
pi_129881695
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond de kwaliteit al niet geweldig. En het is allemaal nieuw. Kan je nagaan.
Ja is gewoon bagger spul. Alles is vast aan elkaar, dus je kan nooit precies evenveel werk doen. Plus die handvaten zijn niet relaxt, veel te dik en glad. Sterkte :') Heb er ook een jaar mee getraind.
pi_129881748
De dumbbells zijn ook heel...lang. We hadden vrij compacte metalen dumbbells, maar deze voelen echt heel anders. Wel een voordeel, wat er eerder lag ging met 2 kg in gewicht omhoog (4,6,8,10 kg dumbbells) en hier kan ik ook 9 kg pakken bijv :+
pi_129881786
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Push. het volgende:

Ja is gewoon bagger spul. Alles is vast aan elkaar, dus je kan nooit precies evenveel werk doen. Plus die handvaten zijn niet relaxt, veel te dik en glad. Sterkte :') Heb er ook een jaar mee getraind.
Bedoel je die pre-fab barbells? Wel heel vaag hoor. Maar die heb ik laten liggen. Ik heb een barbell van een bench press station gepakt (plastic gewicht veert overigens mee als je er de vloer mee aantikt bij de deadlift :+ )
pi_129883271
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die van jouw zien er zo een stuk beter uit, hoe smaakten ze? :9
pi_129883365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedoel je die pre-fab barbells? Wel heel vaag hoor. Maar die heb ik laten liggen. Ik heb een barbell van een bench press station gepakt (plastic gewicht veert overigens mee als je er de vloer mee aantikt bij de deadlift :+ )
Nee die machines zijn bagger. Dumbells zijn wel oké op zich.
pi_129893331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Push. het volgende:

[..]

Wij hebben ook die matrix troep maar vind je van de plate loaded machines? Ik vind die seated row en supine bench wel redelijk
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:25:24 #63
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_129894238
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Kaas is toch heel vet? I heb aanleg en als ik een tijdje kaas eet zie ik dat wel op mn buik ja.
Vet eten maakt niet vet.

De reden waarom je van kaas snel aankomt, is omdat het veel calorieën bevat. Daar wordt je 'dik' van, niet van het vet. Gewoon je calorieën en macro's tellen, dan kun je eten wat je wilt zonder 'dik' te worden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:42:25 #64
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129895778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Asgard het volgende:

[..]

Die van jouw zien er zo een stuk beter uit, hoe smaakten ze? :9
Ik heb ze net gegeten. Eentje koud :r Niet zo zeer de smaak, maar de structuur/substantie was niet prettig.
De rest opgewarmd in de magnetron, dan is het een stuk lekkerder! ^O^ :Y)
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:45:11 #65
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129895837
Wij hebben ook matrix. Ben er niet kapot van. Handvaten scheuren snel, uiteindes gaan kapot, gewoon kut eigenlijk
pi_129896447
wat vinden jullie van nautilus?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_129896886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Wij hebben ook die matrix troep maar vind je van de plate loaded machines? Ik vind die seated row en supine bench wel redelijk
Wij hadden niet eens plate loaded machines :+ Was echte health troep daar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
Goed merk. Vind alleen de 'vertical bench press', ja zo heet ie echt, niet fijn. Maar die gebruik ik eigenlijk toch nooit, dus heb er geen last van.
pi_129897640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
Bij ons is alles Nautilus, vind het over het algemeen niet slecht.
pi_129909861
Iemand goeie oblique oefeningen zonder dat er crunchen aan te pas komt?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:35:46 #70
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129910099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Push. het volgende:
Side bends of side planks
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_129910132
quote:
woodchoppers
pi_129910135
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Side bends of side planks
Kan absoluut geen lichte diastasis verergeren?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:48:12 #73
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129910631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef Push. het volgende:

[..]

Kan absoluut geen lichte diastasis verergeren?
Wat is de bedoeling dan? Diastasis verminderen of obliques trainen? Want je 'core' spieren gebruik je altijd tegelijk.
Verbo is terug?
pi_129910741
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wat is de bedoeling dan? Diastasis verminderen of obliques trainen? Want je 'core' spieren gebruik je altijd tegelijk.
Ik wil beide :+

Diastasis verminderen ben ik mee bezig, voor hoe ver dat kan. Heb je daar een mening over toevallig? Uit oogpunt van een fysio dus.

Maar wil tegelijk ook obliques trainen, want m'n buik begint achter te lopen omdat ik als de dood ben meer diastasis te krijgen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:40:47 #75
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129913027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:50 schreef Push. het volgende:

[..]

Ik wil beide :+

Diastasis verminderen ben ik mee bezig, voor hoe ver dat kan. Heb je daar een mening over toevallig? Uit oogpunt van een fysio dus.

Maar wil tegelijk ook obliques trainen, want m'n buik begint achter te lopen omdat ik als de dood ben meer diastasis te krijgen.
Heb ik me verder niet in verdiept. Kan wel eens wat onderzoeken/info erover lezen. Maar zeg er nu niks over, aangezien het ook averechts kan werken.
Verbo is terug?
pi_129927997
Slim heb een stuk eelt weggescheurd bij mijn pink en nu een lekkere wond op die plek :') Dat wordt morgen fijn trainen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:42:21 #77
77130 star_gazer
pi_129928163
Geef mij maar hammer strength ^O^
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:42:45 #78
77130 star_gazer
pi_129928168
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slim heb een stuk eelt weggescheurd bij mijn pink en nu een lekkere wond op die plek :') Dat wordt morgen fijn trainen.
Lekker zout erin wrijven, goed voor de grip enzo jwz :7
-
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:43:15 #79
77130 star_gazer
pi_129928173
quote:
Side planks. Ik ken je probleem. het is er bij mij niet erger op geworden.

SPOILER
-
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 11:39:50 #80
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129930113
*Zucht*
Mense die barbell curls(willen) doen, maar in plaats daarvan hun schouders trainen: armen haaks houden en dan eerst de ellebogen naar achteren gooien en vervolgens naar voren.

:|W
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 11:44:33 #81
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129930244
Wat is nou een goede app om je vorderingen bij te houden? Welke gebruiken jullie?
F.K.A. SuperwormJim
pi_129930898
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is nou een goede app om je vorderingen bij te houden? Welke gebruiken jullie?
Ik heb myfitnesspal gisteren gedownload, werkt best makkelijk
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:26:00 #83
366465 Virtud
y paciencia
pi_129931145
quote:
Workouts schrijf ik gewoon op in een schriftje, werkt voor mij nog altijd het makkelijkst en het meest overzichtelijk. Voeding, gewicht etc. doe ik met myfitnesspal; misschien dat je er de eerste maand nog wat meer tijd in moet steken, maar ik gebruik het nu bijna een jaar en alles wat er niet instond heb ik extra ingevoerd en het werkt nu uiterst efficiënt, denk dat ik zo'n 3minuutjes kwijt ben om een dag te loggen.
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 12:34:17 #84
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129931361
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Virtud het volgende:

[..]

Workouts schrijf ik gewoon op in een schriftje, werkt voor mij nog altijd het makkelijkst en het meest overzichtelijk. Voeding, gewicht etc. doe ik met myfitnesspal; misschien dat je er de eerste maand nog wat meer tijd in moet steken, maar ik gebruik het nu bijna een jaar en alles wat er niet instond heb ik extra ingevoerd en het werkt nu uiterst efficiënt, denk dat ik zo'n 3minuutjes kwijt ben om een dag te loggen.
Ik schrijf m'n workouts ook op in een kladblokje. Maar misschien is er een handige app waarmee je meteen bijvoorbeeld een mooi overzicht kunt creeëren wat betreft de progressie van een compound.
In m'n kladblok moet ik telkens terugbladeren en kan ik geen overzicht per oefening maken.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:14 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik heb myfitnesspal gisteren gedownload, werkt best makkelijk
Eens even kijken ^O^
F.K.A. SuperwormJim
pi_129931747
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:42 schreef star_gazer het volgende:
Geef mij maar hammer strength ^O^
Solide spul :Y

quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
*Zucht*
Mense die barbell curls(willen) doen, maar in plaats daarvan hun schouders trainen: armen haaks houden en dan eerst de ellebogen naar achteren gooien en vervolgens naar voren.

:|W
Zijn hier mensen die er wat van zeggen als je ziet dat iemand de mist in gaat? Ik durf dat echt niet.
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:52:11 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129931898
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:

Zijn hier mensen die er wat van zeggen als je ziet dat iemand de mist in gaat? Ik durf dat echt niet.
Alleen als iemand echt zijn of haar lijf staat te verzieken. Alle andere stommiteit probeer ik te negeren.
pi_129931970
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef Snakey het volgende:

Alleen als iemand echt zijn of haar lijf staat te verzieken. Alle andere stommiteit probeer ik te negeren.
Ook dat zie ik gebeuren, maar dan kijken ze er zo serieus en dedicated bij dat ik nog steeds mijn mond hou :X
(en ik vrees dat ze mijn grote ogen interpreteren als aanbidding, ipv shock)
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 13:01:59 #88
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129932244
quote:

[..]

[..]

Normaal gesproken niet, geen zin om betweterig over te komen. De meesten zijn toch volhardend in hun eigen mening en durven niet de oefening correct uit voeren en daarbij minder gewicht te nemen.
Alleen bij duidelijke beginners, wil ik nog wel eens wat tips geven.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:06:45 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129932394
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook dat zie ik gebeuren, maar dan kijken ze er zo serieus en dedicated bij dat ik nog steeds mijn mond hou :X
(en ik vrees dat ze mijn grote ogen interpreteren als aanbidding, ipv shock)
Je krijgt meestal wat SwJ zegt, ze blijven eigenwijs. Hoewel Ik sommigen de volgende keer dat ik ze zie ineens wel een betere form hebben.
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:43:30 #90
77130 star_gazer
pi_129939186
quote:
Fitocracy. Zit gelijk een leuk sociaal element aan :)
-
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:32:30 #91
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_129944543
quote:

[..]

[..]

Ikmkijk wel goed uit met die schaamtecultuur lui bij ons :')

Maar zelfs als ze je vragen hoe iets werkt kijken ze je aan met een blik 'ik weet het toch beter' en trekken ze zich niets van het antwoord aan.

Vanmiddag stond er weer een met 60kg te deadliften. Bar tot kniehoogte en weer omhoog. No floor or rack was touched.....

Prima. Zodra z'n rug het begeeft is het rack weer wat vaker vrij
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:45:35 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129945064
Ik spotte een tijdje geleden iemand BP. Beetje een praatje waarbij hij zei dat hij al maanden vast zat op 70 kilo. Paar tips gegeven, na een maand zat hij op 85 kilo. Dan is het leuk om te helpen.
pi_129945263
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef stinkie het volgende:

[..]

Maar zelfs als ze je vragen hoe iets werkt kijken ze je aan met een blik 'ik weet het toch beter' en trekken ze zich niets van het antwoord aan.

Vanmiddag stond er weer een met 60kg te deadliften. Bar tot kniehoogte en weer omhoog. No floor or rack was touched.....

Bij RDL hoort de bar de grond ook niet te raken.
Soukidan op je oogbal.
pi_129945558
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:45 schreef Snakey het volgende:
Ik spotte een tijdje geleden iemand BP. Beetje een praatje waarbij hij zei dat hij al maanden vast zat op 70 kilo. Paar tips gegeven, na een maand zat hij op 85 kilo. Dan is het leuk om te helpen.
Geef mij ook eens wat tips aub. Heb moeite om voorbij de 55 te komen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:19:08 #95
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129946222
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Meer eten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_129946458
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Meer eten.
Lastig als ik aan het cutten ben he :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:26:57 #97
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129946471
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef Beach het volgende:

[..]

Lastig als ik aan het cutten ben he :P
Moet je ook niet zeuren dat je je BP niet omhoog krijgt. :)
pi_129946598
Waarom heeft NY Pizza de voedingswaarden van hun site verwijderd?

Nouja zal wel ongeveer 900 zijn, ben toch weer langzaam aan het bulken dus een 100 meer is ook geen probleem.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:41:31 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129946903
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat is zo goed als onmogelijk om te doen zonder te zien hoe je nu benched. Het zijn vaak een paar kleine aanpassingen. Wat je kan doen is als jenu 8x55 pakt, 5x60 doen, bijvoorbeeld dan. Het is niet zo handig typen op een tablet dus ik hou het kort.
pi_129947035
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is zo goed als onmogelijk om te doen zonder te zien hoe je nu benched. Het zijn vaak een paar kleine aanpassingen. Wat je kan doen is als jenu 8x55 pakt, 5x60 doen, bijvoorbeeld dan. Het is niet zo handig typen op een tablet dus ik hou het kort.
Ja snap ik dat het zonder video lastig te zien is. Anyway 60 krijg ik misschien één keer omhoog maar ben ik bang.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:50:46 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129947196
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja snap ik dat het zonder video lastig te zien is. Anyway 60 krijg ik misschien één keer omhoog maar ben ik bang.
Dan zou ik niet proberen te maxen met 1 rep. De kans op een blessure is te groot. Wat je dan beter kan doen is iets minder gewicht en een tijdje puur op je form trainen. Goed opletten waar je zwaktes zitten en daar aan werken met assist training.
pi_129949864
Hoe erg is het om een dag dik in de min te staan qua calorie-aantal en de dag er op deze pas er bij te eten? Je lichaam kijkt toch naar een bepaalde periode dus dit lijkt me niet kwaad te kunnen, lettend op spiermassa oid?
Net een eind gefietst namelijk en zit al buiten mn IF-window. ;(

[ Bericht 27% gewijzigd door Kerol op 11-08-2013 20:06:54 ]
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_129950207
Wat bij mij erg hielp met benchpress is erg letten op m'n vorm. Lichte arch in rug, schouders samengeknepen en je schouderbladen als het ware kantelen wanneer je gaat liggen. Hierdoor lig je met je schouders op de bench en met je onderrug, zoals in deze afbeelding:

Een deel van je rug komt dan los van de bank. Kostte bij mij wat oefening om die form goed te krijgen, maar als je veel video's kijkt en probeert komt het vanzelf. Wat je veel gasten ziet doen is helemaal plat liggen. Of zelfs plat liggen met hun benen ook nog in de lucht.

Daarnaast natuurlijk rep range, ik doe nu een paar opwarm setjes met licht gewicht en daarna gewoon 5x5, 5 setjes van 5 herhalingen met hetzelfde gewicht, lukt dat, dan doe ik er de volgende sessie 2.5kg bij.

En je kunt nog kijken naar assistance exercises, om zeg maar de zwakkere schakels aan te pakken. Overhead press, close grip bench press en in mindere mate pullups en db rows.

quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Hoe erg is het om een dag dik in de min te staan qua calorie-aantal en de dag er op deze pas er bij te eten? Je lichaam kijkt toch naar een bepaalde periode dus dit lijkt me niet kwaad te kunnen, lettend op spiermassa oid?
Spiermassa verlies je sowieso niet door 1 dag je kcals niet te halen.
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:21:50 #104
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129950675
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Wat bij mij erg hielp met benchpress is erg letten op m'n vorm. Lichte arch in rug, schouders samengeknepen en je schouderbladen als het ware kantelen wanneer je gaat liggen. Hierdoor lig je met je schouders op de bench en met je onderrug, zoals in deze afbeelding:

[ afbeelding ]

Een deel van je rug komt dan los van de bank. Kostte bij mij wat oefening om die form goed te krijgen, maar als je veel video's kijkt en probeert komt het vanzelf. Wat je veel gasten ziet doen is helemaal plat liggen. Of zelfs plat liggen met hun benen ook nog in de lucht.

Daarnaast natuurlijk rep range, ik doe nu een paar opwarm setjes met licht gewicht en daarna gewoon 5x5, 5 setjes van 5 herhalingen met hetzelfde gewicht, lukt dat, dan doe ik er de volgende sessie 2.5kg bij.

En je kunt nog kijken naar assistance exercises, om zeg maar de zwakkere schakels aan te pakken. Overhead press, close grip bench press en in mindere mate pullups en db rows.

[..]

Spiermassa verlies je sowieso niet door 1 dag je kcals niet te halen.
Hmmmm, ik plaats juist m'n voeten (de hak eigenlijk) net nog op het bankje en duw mn hele rug plat. Op die manier krijg ik minder snel last van mn rug (ik ben één keer goed door mn rug gegaan, daarna is dat altijd een zwak punt gebleven).

Zo dus:

F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:23:49 #105
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129950757
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik vroeg vandaag aan een instructeur om te kijken of mn form goed was bij de DL. Het is voor het eerst dat ik een DL uitgevoerd (vanwege een zwakke onderrug nooit aangedurfd). Na even te hebben gekeken vond hij dat ik de bar maar niet tot aan de grond moest laten zakken omdat mijn rug op het laatste moment een klein beetje bolde.

Wat is nu juist?
F.K.A. SuperwormJim
pi_129950900
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hmmmm, ik plaats juist m'n voeten (de hak eigenlijk) net nog op het bankje en duw mn hele rug plat. Op die manier krijg ik minder snel last van mn rug (ik ben één keer goed door mn rug gegaan, daarna is dat altijd een zwak punt gebleven).

Zo dus:

[ afbeelding ]
Met iets bolle rug is geloof ik ook meer de powerlifting form. Geen idee of plat liggen op een andere manier helpt. Ik vind zelf plat liggen nooit fijn, merk dat ik niet zo stabiel lig dan en makkelijker "rol".

Opzich zou het geen probleem moeten zijn voor je rug om iets hol te liggen, zolang je maar niet los komt van de bank. Maarja dat kun jij zelf het beste aanvoelen natuurlijk.

Deadlift niet tot de grond heet Romanian Deadlift, tot net onder je knie laten zakken en dan terug. Niks mis mee wanneer je goed let op je form en kromming van je rug.
pi_129951490
quote:
4s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Side planks. Ik ken je probleem. het is er bij mij niet erger op geworden.

SPOILER
Thanks! Wordt weer toegevoegd aan mn routine.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:46 #108
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129953122
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Zo dus:

[ afbeelding ]
Voeten op de bank is leuk voor een warming up en recreanten. Ik zou absoluut geen zware press aandurven op die manier.

Dat je rug iets bolt is niet erg, als het de bovenkant van je rug betreft. Als het de onderkant is is het gewoon een kwestie van form aanleren. Ik raad je geen romenian deadlift aan als je al iets met je rug hebt. Je hebt dan een contante spanning op je rug, en de meeste mensen kunnen niet meer dan 4 of 5 reps een goede form houden bij de RDL.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:21:40 #109
19297 stinkie
pi_129953482
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Bij RDL hoort de bar de grond ook niet te raken.
Aha, RDL, dat verklaart de kromme rug :')

De meeste deadlifters doen het niet eens uit onwetendheid maar nemen het over uit de les Miles klasjes. En wie ben i om tegen een instructeur in te gaan
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:23:07 #110
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129953563
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Met iets bolle rug is geloof ik ook meer de powerlifting form. Geen idee of plat liggen op een andere manier helpt. Ik vind zelf plat liggen nooit fijn, merk dat ik niet zo stabiel lig dan en makkelijker "rol".

Opzich zou het geen probleem moeten zijn voor je rug om iets hol te liggen, zolang je maar niet los komt van de bank. Maarja dat kun jij zelf het beste aanvoelen natuurlijk.

De enige reden waar powerlifters kun rug zo ver mogelijk bollen, of zelfs hun kont van de bench optillen indien toegestaan, is dat ze zo de baan van de bar verkorten. Ze doen dan een J form bench, wat inhoudt dat ze de bar van ongeveer hun kin naar onderkant borst brengen, daar waar de borst het hoogst is. Dat is dus om de baan te verkorten waardoor ze meer kunnen liften. (Ook een reden waarom de zo´n wijd mogelijke grip hanteren, de baan verkorten).

Plat bankliften is eigenlijk de zwakste manier van benchen. Door je rug iets te bollen kan je je schouders beter op de bank krijgen, en je voeten stevig op de grond. Zo krijg je de meeste krachtoverbreniging van de bar naar de bank en de vloer, wat je nodig hebt om wat zwaarder te kunnen benchen, zonder een echter powerlift bench te doen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:24:35 #111
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129953651
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Aha, RDL, dat verklaart de kromme rug :')

De meeste deadlifters doen het niet eens uit onwetendheid maar nemen het over uit de les Miles klasjes. En wie ben i om tegen een instructeur in te gaan
Ik luister dan ook niet naar instructeurs en personal trainers. Alleen naar ervaren coaches. :P
pi_129953685
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Snakey het volgende:
Plat bankliften is eigenlijk de zwakste manier van benchen.
Wat bedoel je daar precies mee, Snakey? Dat je op een incline zwaarder kan benchen?
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:26:23 #113
19297 stinkie
pi_129953735
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik vroeg vandaag aan een instructeur om te kijken of mn form goed was bij de DL. Het is voor het eerst dat ik een DL uitgevoerd (vanwege een zwakke onderrug nooit aangedurfd). Na even te hebben gekeken vond hij dat ik de bar maar niet tot aan de grond moest laten zakken omdat mijn rug op het laatste moment een klein beetje bolde.

Wat is nu juist?
Negeer die vent voortaan.
Deadlift is gewicht vanaf de grond omhoog, weer terug oo de grond, moment van ontspanning (fractie van een seconde is genoeg, bijvoorbeeld even vingers ontspannen) en herhaling.

Als je rug bolt kun je iets verder met rechte rug door je knieën zakken. Ik ben zelf begonnen met rackpulls om die rug goed recht te krijgen en daarna over gestapt op deadlift.

Dat grond niet raken is een typische BodyPump uitvoering, waarbij je de grond niet raakt omdat het allemaal te snel gaat, met een heel laag gewicht. En eigenlijk ook nog een stiffed legged uitvoering is.

Anders even filmpje maken en posten, dan kijkt iedereen hier wel mee.
pi_129953768
quote:

[..]

De enige reden waar powerlifters kun rug zo ver mogelijk bollen, of zelfs hun kont van de bench optillen indien toegestaan, is dat ze zo de baan van de bar verkorten. Ze doen dan een J form bench, wat inhoudt dat ze de bar van ongeveer hun kin naar onderkant borst brengen, daar waar de borst het hoogst is. Dat is dus om de baan te verkorten waardoor ze meer kunnen liften. (Ook een reden waarom de zo´n wijd mogelijke grip hanteren, de baan verkorten).

Plat bankliften is eigenlijk de zwakste manier van benchen. Door je rug iets te bollen kan je je schouders beter op de bank krijgen, en je voeten stevig op de grond. Zo krijg je de meeste krachtoverbreniging van de bar naar de bank en de vloer, wat je nodig hebt om wat zwaarder te kunnen benchen, zonder een echter powerlift bench te doen.
Dat eerste deel klinkt logisch inderdaad, kortere ROM = meer gewicht.

De tweede alinea is inderdaad waarom ik merkte dat een iets hollere rug beter is. Makkelijker kracht overbrengen op de bar en je ligt ook stabieler op de bench.
pi_129953789
Zin in deadlifts gekregen van dit topic. :9~
pi_129953827
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:

[..]
Dat grond niet raken is een typische BodyPump uitvoering, waarbij je de grond niet raakt omdat het allemaal te snel gaat, met een heel laag gewicht. En eigenlijk ook nog een stiffed legged uitvoering is.
Of grond niet raken is een typische Romanian deadlift oefening, om je lockout te perfectioneren wanneer je daarop faalt op een PR.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:28:19 #117
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129953833
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee, Snakey? Dat je op een incline zwaarder kan benchen?
Nee, met je rug volledig op de bank. Dus geen enkele bolling. Wat we eigenlijk holling moeten noemen... :P

Een incline press zal altijd minder zijn dan een bench press.
pi_129953965
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Snakey het volgende:

Nee, met je rug volledig op de bank. Dus geen enkele bolling. Wat we eigenlijk holling moeten noemen... :P

Een incline press zal altijd minder zijn dan een bench press.
Oh, zo bedoel je :Y Ik probeer de bench alleen met kont & schouders aan te raken. En dan voeten stevig op de vloer.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:31:00 #119
19297 stinkie
pi_129953981
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Of grond niet raken is een typische Romanian deadlift oefening, om je lockout te perfectioneren wanneer je daarop faalt op een PR.
Als je ze bezig ziet begrijp,je wwarom ik het een 'typische bodypump' uitvoering noem en geen RDL. Maar ik snap je punt.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:31:59 #120
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129954037
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat eerste deel klinkt logisch inderdaad, kortere ROM = meer gewicht.

De tweede alinea is inderdaad waarom ik merkte dat een iets hollere rug beter is. Makkelijker kracht overbrengen op de bar en je ligt ook stabieler op de bench.
Squat, DL en bench press zijn typische powerlifter lifts, daarom is het interesant om het van hun te leren. Deels dan, ik las gisteren een boek van een powerlifter die bijvoorbeeld vooral het belang van lats, schouders en triceps benadrukte op de BP. Pecs intereseert ze geen hol, die helpen een beetje in hun opinie. Dat is voor een body builder heel anders natuurlijk, dan wil je juist de nadruk op je pecs krijgen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:33:54 #121
19297 stinkie
pi_129954154
quote:
11s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
Zin in deadlifts gekregen van dit topic. :9~
Ik gebruik DL tegenwoordig als warming up :9~
Elke keer weer.

Kan alleen maar 1 keer per week zwaar gaan. Nu na 5 dagen rust nog niet op zwaarste gewicht. Na een week lukt dat wel
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:35:11 #122
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129954220
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Elke keer weer.

Kan alleen maar 1 keer per week zwaar gaan. Nu na 5 dagen rust nog niet op zwaarste gewicht. Na een week lukt dat wel
Hoe moet ik dat voor mij zien, DL als warm up? Ik pak hem meestal als laatste, lekker zwaar en dan strompelend naar de kleedkamer.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:36:36 #123
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129954293
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, zo bedoel je :Y Ik probeer de bench alleen met kont & schouders aan te raken. En dan voeten stevig op de vloer.
Derde wet van Newton, voor elke kracht in een bepaalde richting bestaat eenzelfde kracht de tegenover gestelde kant op. Het houdt in dat wanneer je de bar van je afduwt, je dezelfde kracht neerwaarts krijgt. Daarom is het belangrijk je rug, en zelfs je lats proberen iets op de bench te krijgen. Zo kun je meer weerstand bieden aan het gewicht wat je benched.
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 21:38:39 #124
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129954409
quote:

Plat bankliften is eigenlijk de zwakste manier van benchen.
Ik bench altijd al met een platte rug. Nu ik weer serieus ben begonnen, zit ik op dit moment op 6 x 90kg als max. Dit zou dus betekenen dat wanneer ik m'n voeten op de grond zet (in plaats van op het bankje) en m'n rug een beetje hol, ik dan dus (iets) meer zou kunnen benchen. Of dat het in ieder geval makkelijker zou moeten zijn?

Ga ik meteen de volgende keer uitproberen. :)
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:38:48 #125
19297 stinkie
pi_129954426
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat voor mij zien, DL als warm up? Ik pak hem meestal als laatste, lekker zwaar en dan strompelend naar de kleedkamer.
50% werkgewicht, 3 setjes ofzo.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:39:26 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129954457
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dan doe ik toch liever rack pulls zodat je de bar elke keer opnieuw pakt ipv de spanning op je rug houden. Maar misschien is dat alleen maar voorkeur, de RDL is een gerespecteerde lift voor zover ik weet.
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 21:41:08 #127
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129954568
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:

[..]

Negeer die vent voortaan.
Deadlift is gewicht vanaf de grond omhoog, weer terug oo de grond, moment van ontspanning (fractie van een seconde is genoeg, bijvoorbeeld even vingers ontspannen) en herhaling.

Als je rug bolt kun je iets verder met rechte rug door je knieën zakken. Ik ben zelf begonnen met rackpulls om die rug goed recht te krijgen en daarna over gestapt op deadlift.

Anders even filmpje maken en posten, dan kijkt iedereen hier wel mee.
Even wat nagezocht (http://www.dieselcrew.com/how-to-deadlift-deadlifting-techniques) en volgens mij moet ik gewoon in de startpositie m'n heupen meer laten zakken (en dus ook in de eindpositie). De volgende maar eens met een lichter gewicht en voor de spiegel oefenen.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:48:51 #128
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129954990
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Even wat nagezocht (http://www.dieselcrew.com/how-to-deadlift-deadlifting-techniques) en volgens mij moet ik gewoon in de startpositie m'n heupen meer laten zakken (en dus ook in de eindpositie). De volgende maar eens met een lichter gewicht en voor de spiegel oefenen.
Sowieso altijd met een gewicht beginnen wat je goed aankan. Dit is ook een goede, wel vrij lang. :P

http://powerliftingacademy.com/the-deadlift-exercise-guide/
pi_129955065
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik bench altijd al met een platte rug. Nu ik weer serieus ben begonnen, zit ik op dit moment op 6 x 90kg als max. Dit zou dus betekenen dat wanneer ik m'n voeten op de grond zet (in plaats van op het bankje) en m'n rug een beetje hol, ik dan dus (iets) meer zou kunnen benchen. Of dat het in ieder geval makkelijker zou moeten zijn?

Waarom zet je je voeten überhaupt op het bankje? Heeft totaal geen toegevoegde waarde. Maar denk idd dat je zo richting de 100kg gaat als je die dingen aanpast.

Ik bench zelf vrij powerlifter achtig,
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 21:55:05 #130
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129955365
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Waarom zet je je voeten überhaupt op het bankje? Heeft totaal geen toegevoegde waarde. Maar denk idd dat je zo richting de 100kg gaat als je die dingen aanpast.

Ik bench zelf vrij powerlifter achtig,
Ik ben een tijd geleden flink door mn rug gegaan en daarna bij een fysio geweest. Die raadde me aan om bij oefeningen als pull over en bench press, m'n rug zo plat mogelijk te houden door mn voeten op het bankje te plaatsen.

Maar dat is alweer een hele tijd geleden. Intussen is dat een gewoonte geworden, ik denk er verder niet bij na. Tot nu dan.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 21:56:28 #131
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129955440
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sowieso altijd met een gewicht beginnen wat je goed aankan. Dit is ook een goede, wel vrij lang. :P

http://powerliftingacademy.com/the-deadlift-exercise-guide/
Er beginnen gewoon 4 youtube-filmpjes tegelijk met afspelen als ik op die link klik ;(

Even uitgezet, nu rustig doorlezen.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:09:22 #132
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129956109
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Er beginnen gewoon 4 youtube-filmpjes tegelijk met afspelen als ik op die link klik ;(

Even uitgezet, nu rustig doorlezen.
Ow, nice. :')
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:12:05 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129956231
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, dat het dan onmiddelijk makkelijker gaat. Je bent nu aan deze manier van benchen gewend, alles wat je anders doet wordt dan wennen.
pi_129961123
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben een tijd geleden flink door mn rug gegaan en daarna bij een fysio geweest. Die raadde me aan om bij oefeningen als pull over en bench press, m'n rug zo plat mogelijk te houden door mn voeten op het bankje te plaatsen.

Naar welke fysio ga je? Dan weet ik namelijk welke ik moet vermijden.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_129964193
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Elke keer weer.

Week om te herstellen? Doe je dan 1 rep max of iets?
pi_129966084
Allemaal praatjesmakers hier,
De meeste hier babbelen veel, er zijn er maar een paar die hun foto duidelijk durven te posten.
Vooral de gene die dan commentaar hebben, posten zelf nooit een foto.

Volgens mij zijn de meeste hier nog steeds klein, dik, skinnyfat, praten groot over Deadlifts en Squats, maar dumbbell curls 4x per week als ze al gaan trainen.
Weet bijna zeker dat er hier maar twee of drie zijn die daadwerkelijk 100 kilo bankdrukken, laat staat de 140 kilo die ik eerst wou opschrijven.
Zelfs Snakey schrijft alsof hij al jaaaaren een Bodybuiler is, terwijl hij relatief pas kort traint, met een boel bombarie ineens op het forum verscheen. (Kleine herinnering: Hij wou de boel zelfs sluiten omdat het niet goed hier zou gaan.)
Wil wel eens zien wie hier nou de Alpha males zijn en wie hebben gefaald.
En Snake, je bent een fijne vent, maar laat maar eens zien wat de training heeft gebracht.

Dus Kom op mannen post allemaal eens een foto, gewoon duidelijk..en met je gezicht er op.
Zullen we eens kijken wie er hier op wie lijkt en wie hier gains hebben gemaakt.
Ben benieuwd!

Jullie geliefde,
Zeta.
:W

SPOILER
pi_129966114
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 02:11 schreef ZetaOS het volgende:
De meeste hier babbelen veel, er zijn er maar een paar die hun foto duidelijk durven te posten.

Volgens mij zijn de meeste hier nog steeds klein, dik, skinnyfat, praten groot over Deadlifts en Squats, maar dumbbell curls 4x per week als ze al gaan trainen.
Weet bijna zeker dat er hier maar twee of drie zijn die daadwerkelijk 100 kilo bankdrukken, laat staat de 140 kilo die ik eerst wou opschrijven.
Zelfs Snakey schrijft alsof hij al jaaaaren een Bodybuiler is, terwijl hij relatief pas kort traint, met een boel bombarie ineens op het forum verscheen. (Kleine herinnering: Hij wou de boel zelfs sluiten omdat het niet goed hier zou gaan.)
En Snake, je bent een fijne vent, maar laat maar eens zien wat de training heeft gebracht.

Dus Kom op mannen post allemaal eens een foto, gewoon duidelijk..en met je gezicht er op.
Zullen we eens kijken wie er hier op wie lijkt en wie hier gains hebben gemaakt.
Ben benieuwd!

Jullie geliefde,
Zeta.

SPOILER
Ik voel mij niet aangesproken, maar waar komt dit ineens vandaan?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 12 augustus 2013 @ 05:37:43 #138
77130 star_gazer
pi_129966797
quote:

[..]

Dit. Ik ben na een set deadlifts helemaal uitgeteld. Soms zelfs koppijn. Direct na het setje ga ik eerst even zitten om te voorkomen dat ik gestrekt ga :')
-
  maandag 12 augustus 2013 @ 07:38:31 #139
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129967157
quote:

[..]

Je DL als laatste?
Heavy compounds als eerste :Y ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 07:54:50 #140
157922 fathank
pi_129967290
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

50% werkgewicht, 3 setjes ofzo.
Dat is geen warming up imho
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:04:41 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129967388
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 02:15 schreef esv7 het volgende:

[..]

lol

quote:
Ben benieuwd!

Zeta zocht gewoon fap materiaal om in slaap te komen that is all.
:+

Maar mag wel wat meer foto's menschen. Zeta kan nou ff niet meer reageren want hij heeft persoonlijk een ban gekregen van Snakey :+ :D

En idd. incl hoofd (van mijn part uitgepixeld) en incl een deur of zo, zodat je ook een deurpost en een deurklink in het plaatje ziet.
Als je namelijk 155cm bent, en redelijk aan de maat, dan lijk je gdvr wel Arnold als je vergenoeg inzoomt zonder referentie lol.
Als dan de deurklink tot je kin komt weten we dat tenminste ook, relativeerd tenminste een beetje, anders denken we allemaal dat we d'r niks van kunnen B-) ~O>

PS:
Mijn legg day vid komt pas over een tijdje :{ . Momenteel ben ik bezig met m'n hamstrings op te rekken (my god the horror, dat doet echt zeer niet te filmen) want m'n squat form was om te huilen. Ging langzaam aan richting een goodmorning, en het werd met de week erger leek wel :@ :'(

Rek nu al een paar dagen meerdere keren per dag, en het voelt al 100x beter. Ook gewoon met gaan zitten enzo. En m'n onderrug is niet meer zo geirriteerd/vermoeid overdag.

Doe nu front squats, maar das wel ff wennen zeg. 8)7 Wel leuk om te doen trouwens een nieuwe oefening.

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 12-08-2013 08:22:56 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:11:35 #142
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129967455
Ik heb 6x deze gekocht trouwens in wit en zwart en grijs. Online.

http://www.wefashion.nl/T(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html

Redelijk beschaafde tanks (alleen voor in de gym uiteraard, daar buiten is voor kampers en tokkies)
Zijn strech.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 12-08-2013 08:30:24 ]
pi_129968244
Ik zoek juist zonder strech, ik hoef er niet continu aan herrinert te worden dat ik vet op mn pens heb :p
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:14:20 #144
157922 fathank
pi_129968350
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef Questular het volgende:
Ik zoek juist zonder strech, ik hoef er niet continu aan herrinert te worden dat ik vet op mn pens heb :p
Lekker toch zo'n zacht buikje. Niet te gespierd hoor dat is echt niet mooi
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:17:57 #145
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129968424
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef Questular het volgende:
lol

is het zo erg?
Ik ben ook niet uber ribbed, maar dat zie je er echt niet door heen heur.
Sterker nog, je ziet een sixpack in de vorm van zweet met die grijze _O- SRS. Terwijl ik met pijn en moeite een 4pack 2pack kan squizen momenteel haha :')
pi_129969048
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol

is het zo erg?
Ik ben ook niet uber ribbed, maar dat zie je er echt niet door heen heur.
Sterker nog, je ziet een sixpack in de vorm van zweet met die grijze _O- SRS. Terwijl ik met pijn en moeite een 4pack 2pack kan squizen momenteel haha :')
nah, ben alleen niet zo van de strak zittende t-shirts/kleding vind dat niet echt lekker zitten :)
pi_129972633
ik haal die krengen gewoon bij de H&M, 4,95. Wel met stretch inderdaad. Misschien zonder stretch bij de Zeeman?
pi_129972746
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:11 schreef RaymondK het volgende:
Ik heb 6x deze gekocht trouwens in wit en zwart en grijs. Online.

http://www.wefashion.nl/T(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html

Redelijk beschaafde tanks (alleen voor in de gym uiteraard, daar buiten is voor kampers en tokkies)
Zijn strech.
Ja die heb ik ook, wil niks anders meer. Die van de H&M zijn van die goedkope slappe dingen en die zitten maar irritant.
pi_129972839
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook, wil niks anders meer. Die van de H&M zijn van die goedkope slappe dingen en die zitten maar irritant.
(nog) geen last van gehad
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:07:12 #150
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129972935
Die van de Zeeman zijn de beste tank-tops die ik ooit gedragen heb en zitten echt perfect.

Helaas zijn ze overal uitverkocht
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:25:02 #151
19297 stinkie
pi_129973489
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:53 schreef Push. het volgende:

[..]

Week om te herstellen? Doe je dan 1 rep max of iets?
Nee, setjes van 5 (of 8 met iets lager gewicht). Maar wel tot gaatje. Na een dag of 5 kan ik dan weer hetzelfde gewicht pakken.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:33:19 #152
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129973711
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die van de Zeeman zijn de beste tank-tops die ik ooit gedragen heb en zitten echt perfect.

Helaas zijn ze overal uitverkocht
Hier bij mij in de buurt nog in overvloed.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129973763
Lieve jongens,

Ik heb nu enkele maanden trainen achter de rug d.m.v. Stronglifts. Nu ik toch een beetje verslingerd ben geraakt aan breder worden en spiermassa aanzetten zit ik te overwegen om mijn schema aan te gaan passen omdat SL toch vooral kracht is (5x5) en zich minder richt op hypertrophy. Het 3 keer per week trainen komt mij op dit moment en in de nabije toekomst nog steeds het beste uit, 5 keer per week is geen optie. Hierdoor kom je in zekere zin toch weer bij een FB schema terecht, maar ik kwam op internet dit tegen:

Workout A
Squat 3x5/Leg press 2x8
Deadlift 3x5/Leg curl 2x8
Bench Press 3x5/2x8
Barbell row 3x5/inverted row 2x8
Overhead Press 2x8-10/incline dumbbell press 2x10-12
Chin-up (assisted) 2x8-10/lat pull down 2x10-12
Side raise 2x10-12

Workout B
Squat 3x5/Leg press 2x8
Deadlift 3x5/romanian deadlift 2x8
Overhead Press 3x5/incline bench press 2x8
Chin-up (assisted) 3x5/lat pull down 2x8
Bench Press 2x8-10/push-ups (assisted) 2x10-12
Inverted Row 2x8-10/machine row 2x10-12
Side raise 2x10-12

Een combinatie dus. Hebben jullie op of aanmerkingen hierop, redenen waarom ik het wel of niet zou moeten doen/proberen?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:36:24 #154
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_129973788
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 02:15 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee gehad dat Zeta niet goed wijs was, meen ik echt. Hij post altijd heel vreemd, onvoorspelbaar. Uit frustraties vanuit het niets. Ik weet niet precies wat het is, maar er het is een aparte.
pi_129973800
Lijkt mij erg zwaar, eerst maximaal squatten en daarna ook nog maximaal deadliften. En om het af te maken nog bench press en overhead press er achteraan. Als ik squat ben ik altijd al halfgaar, dan zou ik niet daarna nog 3-4 andere compounds kunnen doen.
pi_129973920
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt mij erg zwaar, eerst maximaal squatten en daarna ook nog maximaal deadliften. En om het af te maken nog bench press en overhead press er achteraan. Als ik squat ben ik altijd al halfgaar, dan zou ik niet daarna nog 3-4 andere compounds kunnen doen.
Ik doe nu SL:

A
Squat
OHP
Deadlift

B
Squat
BP
BOR

Dus in zekere zin doe ik nu ook meerdere compounds in 1 workout.

edit: en ik doe naar eigen inzicht nog dips, schouder isolatie, een beetje curlen :@ en chinups erbij.

[ Bericht 5% gewijzigd door no1uknow op 12-08-2013 12:46:03 ]
pi_129974179
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol

[..]

Zeta zocht gewoon fap materiaal om in slaap te komen that is all.
[ afbeelding ]

Maar mag wel wat meer foto's menschen. Zeta kan nou ff niet meer reageren want hij heeft persoonlijk een ban gekregen van Snakey :+ :D

En idd. incl hoofd (van mijn part uitgepixeld) en incl een deur of zo, zodat je ook een deurpost en een deurklink in het plaatje ziet.
Als je namelijk 155cm bent, en redelijk aan de maat, dan lijk je gdvr wel Arnold als je vergenoeg inzoomt zonder referentie lol.
Als dan de deurklink tot je kin komt weten we dat tenminste ook, relativeerd tenminste een beetje, anders denken we allemaal dat we d'r niks van kunnen B-) ~O>

PS:
Mijn legg day vid komt pas over een tijdje :{ . Momenteel ben ik bezig met m'n hamstrings op te rekken (my god the horror, dat doet echt zeer niet te filmen) want m'n squat form was om te huilen. Ging langzaam aan richting een goodmorning, en het werd met de week erger leek wel :@ :'(

Rek nu al een paar dagen meerdere keren per dag, en het voelt al 100x beter. Ook gewoon met gaan zitten enzo. En m'n onderrug is niet meer zo geirriteerd/vermoeid overdag.

Doe nu front squats, maar das wel ff wennen zeg. 8)7 Wel leuk om te doen trouwens een nieuwe oefening.

Ik vind persoonlijk de volgende stretch de fijnste voor de hamstrings:
http://physicaltherapy.ab(...)amstingstretch_2.htm
pi_129974452
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:36 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee gehad dat Zeta niet goed wijs was, meen ik echt. Hij post altijd heel vreemd, onvoorspelbaar. Uit frustraties vanuit het niets. Ik weet niet precies wat het is, maar er het is een aparte.
Same, beetje halve retard. :+
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:57:52 #159
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129974509
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:48 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de volgende stretch de fijnste voor de hamstrings:
http://physicaltherapy.ab(...)amstingstretch_2.htm
ja die doen we met yoga ook altijd.
Nu doe ik hem op m'n rug liggend met een riem om m'n voet, been gestrekt en dan trekken aan die riem
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mejpv0pFrn1rpxo9mo1_500.jpg

Kun je voor m'n gevoel verder gaan.
pi_129974620
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nu doe ik hem op m'n rug liggend met een riem om m'n voet, been gestrekt en dan trekken aan die riem

Oké, ga ik eens proberen.
pi_129974944
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Met dat soort stretches die meer druk geven dan je zelf zou kunnen geven moet je oppassen. Deed ik zelf ook een tijdje. Heb nu beschadigde kniekapsels en m'n hamstring deed op een hele vage manier veel pijn.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:37:25 #162
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129975918
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:11 schreef Push. het volgende:

[..]

Met dat soort stretches die meer druk geven dan je zelf zou kunnen geven moet je oppassen. Deed ik zelf ook een tijdje. Heb nu beschadigde kniekapsels en m'n hamstring deed op een hele vage manier veel pijn.
kniekapsel van die? Zo hard kun je toch niet trekken? Komt dat daar wel van?
:X
pi_129976167
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

kniekapsel van die? Zo hard kun je toch niet trekken? Komt dat daar wel van?
:X
Ik had het opgelopen bij oefeningen waarbij je tegendruk uitoefent op de stretch. Dus ergens je been op leggen en dan zelf voorover leunen bijvoorbeeld. Beetje soortgelijk idee dit, want er zit ook tegendruk bij. Moet wel zeggen dat ik een volhouder ben, en dat ik hele stijve/korte spieren/pezen heb.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:57:52 #164
77130 star_gazer
pi_129976640
Wel grappig hoe een klein verschil in gewicht een groot verschil in haalbare reps kan maken. Afgelopen vrijdag 3x5x50kg overhead press, vandaag bij 52.5kg stokte ik al in set 2, rep 3. Uiteindelijk 5x52.5, 3x52.5, 3x52.5 geworden.

Nouja, weer een nieuwe uitdaging om te overwinnen :P

Vandaag ook eens geëxperimenteerd met langere rustpauzes tussen sets. Bevalt wel. Korte rustpauzes is misschien wel goed voor je uithoudingsvermogen, maar daarvoor sta ik uiteindelijk niet in het squatrek. Als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel hardlopen :{w Ik pers er dan liever een extra rep uit.

[ Bericht 18% gewijzigd door star_gazer op 12-08-2013 14:03:15 ]
-
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:59:09 #165
77130 star_gazer
pi_129976690
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:35 schreef no1uknow het volgende:
Lieve jongens,

Ik heb nu enkele maanden trainen achter de rug d.m.v. Stronglifts. Nu ik toch een beetje verslingerd ben geraakt aan breder worden en spiermassa aanzetten zit ik te overwegen om mijn schema aan te gaan passen omdat SL toch vooral kracht is (5x5) en zich minder richt op hypertrophy. Het 3 keer per week trainen komt mij op dit moment en in de nabije toekomst nog steeds het beste uit, 5 keer per week is geen optie. Hierdoor kom je in zekere zin toch weer bij een FB schema terecht, maar ik kwam op internet dit tegen:

Workout A
Squat 3x5/Leg press 2x8
Bench Press 3x5/2x8
Side raise 2x10-12

Workout B
Squat 3x5/Leg press 2x8
Side raise 2x10-12

Een combinatie dus. Hebben jullie op of aanmerkingen hierop, redenen waarom ik het wel of niet zou moeten doen/proberen?
Veel teveel volume lijkt me. Je zou ook upper/lower/full body kunnen doen. Maandag: upper, woensdag: lower, vrijdag: full-body. Upper/lower split op hypertrophy, full-body op kracht.
-
pi_129977063
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:35 schreef no1uknow het volgende:
Lieve jongens,

Workout A
Squat 3x5/Leg press 2x8
Bench Press 3x5/2x8
Side raise 2x10-12

Workout B
Squat 3x5/Leg press 2x8
Side raise 2x10-12

Als je per se full body will doen zou ik de compounds over de dagen verdelen. Maar ik zou eerder een 3 split doen, ub push/ub pull/lb.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:12:49 #167
77130 star_gazer
pi_129977217
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Als je per se full body will doen zou ik de compounds over de dagen verdelen. Maar ik zou eerder een 3 split doen, ub push/ub pull/lb.
Dan zit je met schouders en borst op 1 dag. lijkt me niet ideaal.
-
pi_129977346
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dan zit je met schouders en borst op 1 dag. lijkt me niet ideaal.
Front en side delts bij borst, traps en rear delts bij back. Je zou schouders bij benen kunnen doen maar ik zou liever een hele training voor benen hebben.

Geef zelf overigens de voorkeur aan een 4-split, heb je een aparte dag voor schouders maar hij geeft aan 3 dagen te willen trainen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:19:03 #169
77130 star_gazer
pi_129977434
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Front en side delts bij borst, traps en rear delts bij back. Je zou schouders bij benen kunnen doen maar ik zou liever een hele training voor benen hebben.

Geef zelf overigens de voorkeur aan een 4-split, heb je een aparte dag voor schouders maar hij geeft aan maar 3 dagen te willen trainen.
Ik vind persoonlijk dat schouders nou ook weer niet een aparte dag moet hebben. Ik zou dan eerder borst / rug / benen / schouders + armen pakken.

Maargoed, dit een onderwerp dat intussen wel kapot gediscussieerd is. ieder z'n ding. Driedaags zou ik denk ik borst/tri, rug/bi, benen/schouders doen.
-
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:23:09 #170
19297 stinkie
pi_129977574
quote:

Ben benieuwd!

Jullie geliefde,
Zeta.

SPOILER
Het linkje naar je foto werkt niet :')
pi_129978005
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat schouders nou ook weer niet een aparte dag moet hebben. Ik zou dan eerder borst / rug / benen / schouders + armen pakken.

Maargoed, dit een onderwerp dat intussen wel kapot gediscussieerd is. ieder z'n ding. Driedaags zou ik denk ik borst/tri, rug/bi, benen/schouders doen.
Klopt, dat doe ik op het moment precies maar ik had (boven)armen even niet als aparte spiergroep genomen. Ik doe bv ook abs bij benen en onderarmen bij rug.
pi_129978627
quote:

Ben benieuwd!

Jullie geliefde,
Zeta.

SPOILER
Je kan niet verwachten van mensen dat ze herkenbaar op de foto willen i.v.m werk. Wij snappen wel dat dit puur om sportspecifieke doeleinden gaat. Maar als een van ons gegoogled wordt en we staan met een blij hoofd in een boxer/bikini, reken maar op vraagtekens.
Verder post ik wel gewoon foto's maar hoofd/lichaam apart er mogen inderdaad wel meer foto's gepost worden.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:02:53 #173
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129978920
als iemand al over Alpha Males gaat praten haak ik al af...
Luck is for losers
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:05:22 #174
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129979006
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je kan niet verwachten van mensen dat ze herkenbaar op de foto willen i.v.m werk. Wij snappen wel dat dit puur om sportspecifieke doeleinden gaat. Maar als een van ons gegoogled wordt en we staan met een blij hoofd in een boxer/bikini, reken maar op vraagtekens.
Verder post ik wel gewoon foto's maar hoofd/lichaam apart er mogen inderdaad wel meer foto's gepost worden.
We zitten op Fok! hea..... de gemiddelde Fok!ker kan redelijk overweg met photoshop :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:28:00 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:41:10 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129980660
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Snakey het volgende:
Trolls, don't feed them.
Merendeel hier bestaat uit trolls.

Enige die ik echt serieus neem is jij vanwege het trainen met je prothese, en Raymond omdat hij gewoon foto's en video's post en ook daadwerkelijk motiverend wil overkomen (en doet).

De rest (excuse me voor degene die ik vergeet) is lang niet zo serieus bezig.
YouTube
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:45:12 #177
77130 star_gazer
pi_129980859
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Enige die ik echt serieus neem is jij vanwege het trainen met je prothese, en Raymond omdat hij gewoon foto's en video's post en ook daadwerkelijk motiverend wil overkomen (en doet).

Je vergeet er nu wel een paar hoor ;) Stereo, Verbosity, Panzer, CarbonC, Yuri, enz enz. Overigens durf ik mezelf ook serieus te noemen; ik ben zeker wel hard bezig.
-
pi_129980959
quote:

[..]

Ik denk dat je nu wel erg kort door de bocht aan het gaan bent, er zitten hier een hoop mensen tussen die zeker serieus bezig zijn, sowieso hoe kun je nu zo een conclusie trekken aan de hand van wat mensen op een forum neerzetten?
pi_129981062
quote:

[..]

Jammer dat het zo overkomt, kan er echter niet wakker van liggen.
pi_129981216
Denken dat je een soort halfgod bent ofzo die kan bepalen voor anderen of ze wel of niet serieus trainen.

:')²
pi_129981254
Overigens hebben de meeste hier al wel eens een filmpje of foto geplaatst. Rare post.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129981426
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef ssebass het volgende:
Overigens hebben de meeste hier al wel eens een filmpje of foto geplaatst. Rare post.
Dit inderdaad.
Plus ik train zelf nog eens met een paar hele specifieke doelen, lijkt me serieus genoeg.
pi_129981432
quote:

[..]

maandag 12 augustus 2013 @ 15:56:41 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129981433
quote:

[..]

Dat valt wel mee hoor. En je moet niet iemand serieus nemen omdat diegene toevallig op een prothese traint, ik wordt liever serieus genomen om m'n training.
pi_129981525
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. En je moet niet iemand serieus nemen omdat diegene toevallig op een prothese traint, ik wordt liever serieus genomen om m'n training.
Oeeiiii. Ik vergeet heel vaak dat jij maar een been hebt, gelijke behandeling enzo. Lijkt me ergens wel irritant als mensen heel de tijd je been erbij halen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:00:42 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129981627
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Oeeiiii. Ik vergeet heel vaak dat jij maar een been hebt, gelijke behandeling enzo. Lijkt me ergens wel irritant als mensen heel de tijd je been erbij halen.
Dat valt wel mee, dit was de eerste keer dit jaar volgens mij. In de gym kijken mensen wel eens even raar op, maar ik word door niemand anders behandeld door m'n been.

Ligt ook aan jezelf denk ik. Ik verberg het niet, maar ik loop er ook niet mee te koop.
pi_129981633
Hoorde trouwens laatst een pt over veel water drinken om droger te worden. Dat dit ervoor zorgt dat er genoeg vocht is en je lichaam minder vet gaat opslaan (want vloeibaar). Lijkt mij onzin. Al is veel water drinken natuurlijk wel goed.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:01:26 #188
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129981675
Natuurlijk is dat onzin.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_129981806
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:
Hoorde trouwens laatst een pt over veel water drinken om droger te worden. Dat dit ervoor zorgt dat er genoeg vocht is en je lichaam minder vet gaat opslaan (want vloeibaar). Lijkt mij onzin. Al is veel water drinken natuurlijk wel goed.
Je kan beter niet teveel water drinken tijdens trainen enzo omdat je dan vocht vast gaat houden toch?
pi_129981815
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef seto het volgende:
Natuurlijk is dat onzin.
Wie verzint dit soort dingen. Dit zijn dan ook nog eens pt's die mensen adviseren.
pi_129981924
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wie verzint dit soort dingen. Dit zijn dan ook nog eens pt's die mensen adviseren.
PT'ers zijn altijd druk bezig met speciale theorieen te ontwikkelen om zich te kunnen onderscheiden van de concurrentie. Dit trekt ook nieuwe klanten aan bladiebla.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:27:13 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129982813
Oh no! ik ben niet serieus! Crap! nou dan ga ik maar iets anders doen :)
Luck is for losers
  FOK!fotograaf maandag 12 augustus 2013 @ 16:30:18 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_129982925
Ik zou best personal trainer willen worden, maar denk dat je niet serieus genomen wordt. Juist omdat je geen bullshit loopt te verspreiden. Mensen zijn gewend om (in mijn ogen) domme dingen te horen en dat serieus te nemen, succes om dat te veranderen als het er eenmaal in zit.
,,/
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:49:09 #194
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129983658
Ok point taken.

Let me rephrase that:

De mensen die hier het meeste posten (over het algemeen) zijn het minst serieus bezig.
Net zoals de mensen die het meeste reageren op hetgeen wat een ander post (in de meeste gevallen negatief)

Dan hoef ik geen namen te noemen :')
YouTube
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:53:06 #195
157922 fathank
pi_129983799
quote:

[..]

gelukkig ben jij alwetend en weet je hoe de regulars uit dit topic trainen
pi_129983853
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok point taken.

Let me rephrase that:

De mensen die hier het meeste posten (over het algemeen) zijn het minst serieus bezig.
Net zoals de mensen die het meeste reageren op hetgeen wat een ander post (in de meeste gevallen negatief)

Dan hoef ik geen namen te noemen :')
Doe maar gewoon niet.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:55:00 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129983980
Een hele toepasselijke quote.
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
pi_129986948
Tweede en laatste keer dat ik een potentieel schema ga droppen hier :@ Het is niet m'n bedoeling hier een zooi schema's neer te plempen zonder er daadwerkelijk wat mee te doen :* Maar dat vorige schema was eigenlijk wel dramatisch :@ Op basis van het commentaar van Snakey en de anderen (mijn dank is groot) ben ik verder gaan zoeken.

Deze ziet er qua verdeling wat beter uit, wat meer isolatie wat ik graag wil omdat SL wat saai werd en meer massa aanzetten. Heb dit van DBB geplukt, heel klein beetje aangepast nog.

Wat is ook jullie commentaar op dat sommige oefeningen van bepaalde spiergroepen meteen na elkaar komen, kan je dat niet beter afwisselend in je workout verwerken? Dus vrijdag bijvoorbeeld niet squats en daarna leg press maar squats, standing calf raises en daarna legpress. Zelfde geldt voor deadlifts en daarna BOR's.

Maandag:
Bench-Press 3x8
Overhead Press 3x8
Dumbbell Flyes 3x10
Incline Dumbbell 3x10
Barbell Upright Row 3x10
Dumbbell Lateral Raise 3x10 of Delts Machine
Parallel Bar Dips 3x10
Triceps Bench Dips 3x10

Woensdag:
Deadlift 3x5
Bent Over Rows 3x10
Lat Pull Down 3x10
Chin-Ups 3x8
Shrug 3x8
Dumbbell Curl 3x10
Hammer Curl 3x10
Behind The Back Wrist Curls 3x10

Vrijdag:
Squat 3x8
Horizontal leg press 3x10
Horizontal leg curl 3x10
Standing Calf Raises 3x12
Leg Raises 3x15
Dumbbell Side Bend 3x8

Ma: Borst, schouders, triceps
Wo: Rug en biceps
Vrij: Benen en buik

Ik hoor graag jullie mening :)

[ Bericht 4% gewijzigd door no1uknow op 12-08-2013 18:44:54 ]
pi_129987127
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef no1uknow het volgende:
Tweede en laatste keer dat ik een potentieel schema ga droppen hier :@ Het is niet m'n bedoeling hier een zooi schema's neer te plempen zonder er daadwerkelijk wat mee te doen :*

Deze ziet er qua verdeling wat beter uit, wat meer isolatie wat ik graag wil omdat SL wat saai werd en meer massa aanzetten. Heb dit van DBB geplukt, heel klein beetje aangepast nog.

Wat is ook jullie commentaar op dat sommige oefeningen van bepaalde spiergroepen meteen na elkaar komen, kan je dat niet beter afwisselend in je workout verwerken? Dus vrijdag bijvoorbeeld niet squats en daarna leg press maar squats, standing calf raises en daarna legpress. Zelfde geldt voor deadlifts en daarna BOR's.

Maandag:
Bench-Press 3x8
Overhead Press 3x8
Dumbbell Flyes 3x10
Incline Dumbbell 3x10
Barbell Upright Row 3x10
Parallel Bar Dips 3x10
Triceps Bench Dips 3x10

Woensdag:
Deadlift 3x5
Bent Over Rows 3x10
Lat Pull Down 3x10
Chin-Ups 3x8
Shrug 3x8
Dumbbell Curl 3x10
Hammer Curl 3x10

Vrijdag:
Squat 3x8
Horizontal leg curl 3x10
Leg Raises 3x15
Dumbbell Side Bend 3x8

Gewoon luisteren naar je lichaam, niet iedereen gaat even goed op hetzelfde schema en iedereen heeft verschillende groepen die hard gaan of achterblijven.
pi_129987144
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gewoon luisteren naar je lichaam, niet iedereen gaat even goed op hetzelfde schema en iedereen heeft verschillende groepen die hard gaan of achterblijven.
m.a.w. je advies is gewoon proberen.
pi_129987169
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef no1uknow het volgende:

[..]

m.a.w. je advies is gewoon proberen.
ja, de meeste BB-ers hebben veel geprobeerd qua's schema's
niemand kan voorspellen hoe jouw lichaam erop reageert.
pi_129989726
Die verdeling vind ik erg fijn, ik doe zelf ook push/pull/legs, maar dan met A en B dagen, zodat ik alle drie de trainingen 2x per week kan pakken.

Push: Borst, schouders, triceps.
Pull: Rug, rear delts, traps, biceps.
Legs: ja, benen :P .

Zoals Agentperry al zei, front en side delt pak je met borst, rear delt en traps met rug. Bevalt mij echt prima die manier van trainen, wil nooit iets anders meer tbh.
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:13:38 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129991045
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef no1uknow het volgende:
Tweede en laatste keer dat ik een potentieel schema ga droppen hier :@ Het is niet m'n bedoeling hier een zooi schema's neer te plempen zonder er daadwerkelijk wat mee te doen :* Maar dat vorige schema was eigenlijk wel dramatisch :@ Op basis van het commentaar van Snakey en de anderen (mijn dank is groot) ben ik verder gaan zoeken.

Maandag:
Bench-Press 3x8
Overhead Press 3x8
Dumbbell Flyes 3x10
Incline Dumbbell 3x10
Barbell Upright Row 3x10
Parallel Bar Dips 3x10
Triceps Bench Dips 3x10

Woensdag:
Deadlift 3x5
Bent Over Rows 3x10
Lat Pull Down 3x10
Chin-Ups 3x8
Shrug 3x8
Dumbbell Curl 3x10
Hammer Curl 3x10

Vrijdag:
Squat 3x8
Horizontal leg curl 3x10
Leg Raises 3x15
Dumbbell Side Bend 3x8

Ziet er prima uit, gewoon een maand of twee mee werken en kijken hoe het gaat. ik ben het met je eens dat sommige oefeningen wat te dicht op elkaar zitten. BP en OHP na elkaar ben ik niet zo´n fan van. DL en BORS achter elkaar ook niet. Maar i8k zou gewoon kijken hoe het gaat. Als je bv het idee hebt dat je op de OHP in moet inleveren doordat je net van de BP af komt zou ik wat gaan schuiven.
pi_129991189
Klopt, ik pak OHP pas nadat ik borst heb afgemaakt. Na BP wil ik liever de staat van mind muscle connection gebruiken om daarna incline en flies te doen. Pas daarna doe ik OHP en een tweede schouderoefening.

Maar schema ziet er prima uit :) . Lijkt veel op de A-dagen van wat ik doe en dat traint altijd erg lekker.
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:22:46 #206
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129991440
Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar ik doe liever behind the neck press als ik op diezelfde dag benchpress. :P

Jaja, kan blessure gevoelig zijn. Ik heb er nog nooit wat aan over gehouden. >:O
pi_129991712
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die verdeling vind ik erg fijn, ik doe zelf ook push/pull/legs, maar dan met A en B dagen, zodat ik alle drie de trainingen 2x per week kan pakken.

Push: Borst, schouders, triceps.
Pull: Rug, rear delts, traps, biceps.
Legs: ja, benen :P .

Zoals Agentperry al zei, front en side delt pak je met borst, rear delt en traps met rug. Bevalt mij echt prima die manier van trainen, wil nooit iets anders meer tbh.
zou je jouw schema eens willen posten, zou na de vakantie ook zoiets willen doen.
pi_129992050
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef esv7 het volgende:

[..]

zou je jouw schema eens willen posten, zou na de vakantie ook zoiets willen doen.
quote:
Push

A:
benchpress max effort
incline db press
incline flies
cable low flies
overhead presses
side raises
dips
tricep rope

B:
overhead press (laatste paar reps vaak push press)
incline db press
cable flies
side raises
front raise
close grip benchpress
tricep kickback
tricep rope

Pull

A:

deadlift max effort
pullups
bent over row
cable rows
face pull
cable rear delt fly
shrugs
EZ bar curls

B:
deficit deadlift
pullups
bent over row
straight arm pulldown
dumbbell rows
cable rear delt fly
shrugs
DB hammer curls

Legs

A:
low bar squat max effort
lunges
pistolsquat variatie
leg extensions
ham oefening (glute ham raise/leg curl)
core werk

B:
frontsquat
goodmornings
stiff legged dl
glute ham raises
dumbell hamstring oefening
core werk
Compounds doe ik altijd 5x5 met hetzelfde gewicht (bench press, squat variaties, deadlift, bent over row, overhead press). Andere oefeningen (incl stiff legged dl en deficit dl) gewoon 4 setjes van 10/10/8/8 of 10/10/8/6 ofzo.
pi_129992467
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[..]

Compounds doe ik altijd 5x5 met hetzelfde gewicht (bench press, squat variaties, deadlift, bent over row, overhead press). Andere oefeningen (incl stiff legged dl en deficit dl) gewoon 4 setjes van 10/10/8/8 of 10/10/8/6 ofzo.
Bedankt.
pi_129993268
Ah dus in tegenstelling tot wat ik dacht is het juist handig om alle oefeningen per groep te groeperen tijdens je workout?!

Verder merkt een vriend van me op dat ik shrugs beter op maandag zou kunnen doen want dat is schouder, gedachten hierover?

Net de maandag workout gehad, was heerlijk om te doen, voel de verzuring goed en vooral m'n schouders zijn op. Leuk om weer eens andere oefeningen te doen, SL werd toch wat eentonig, mooie uitdaging dit ^O^.
pi_129993560
Klopt ja, ik deed het eerst ook om en om toen ik split deed. Maar beter om per spiergroep te doen inderdaad, na 1 oefening voel je het vaak goed aan in je spieren. Dus kan je efficienter trainen. Na BP en incline kan ik bijv beter flies doen en erg letten op het samenknijpen.

Shrugs zijn wel meer schouder idd, maar vind het zelf meer een pull oefening. En je traps zijn eigenlijk ook meer deel van je rug imo :P .
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 21:07:44 #212
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129993664
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef no1uknow het volgende:

Verder merkt een vriend van me op dat ik shrugs beter op maandag zou kunnen doen want dat is schouder, gedachten hierover?
Ik zou het gewoon laten staan zo. Je doet die dag ook al BOR, waar je ook een beetje dezelfde spieren meeneemt. Er zit meer pull in die dag.
F.K.A. SuperwormJim
pi_129993903
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, ik deed het eerst ook om en om toen ik split deed. Maar beter om per spiergroep te doen inderdaad, na 1 oefening voel je het vaak goed aan in je spieren. Dus kan je efficienter trainen. Na BP en incline kan ik bijv beter flies doen en erg letten op het samenknijpen.

Shrugs zijn wel meer schouder idd, maar vind het zelf meer een pull oefening. En je traps zijn eigenlijk ook meer deel van je rug imo :P .
Oke thanks voor het advies, ik ga 't aanpassen. Sowieso is het natuurlijk een beetje stoeien met nieuwe oefeningen en indeling, logisch als je aan een nieuw schema begint. Tel daar bij op dat ik eigenlijk alleen ervaring heb met compounds door Stronglifts, dumbbell fly's zijn o.a. nieuw voor me. Lekkere oefening trouwens :9

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon laten staan zo. Je doet die dag ook al BOR, waar je ook een beetje dezelfde spieren meeneemt. Er zit meer pull in die dag.
Oke thanks ^O^
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:19:46 #214
19297 stinkie
pi_129994294
Supersetten jullie trouwens? Ik merk dat omdat steeds vaker doe. Efficiënter qua tijd en ben tenminste continue bezig. Zo krijg ik met een split toch nog een 2e trainingsmoment, hoe licht dan ook.

Geen idee of het wat helpt, maar ti's wel lekker :9
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 21:22:24 #215
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129994448
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef stinkie het volgende:
Supersetten jullie trouwens? Ik merk dat omdat steeds vaker doe. Efficiënter qua tijd en ben tenminste continue bezig. Zo krijg ik met een split toch nog een 2e trainingsmoment, hoe licht dan ook.

Geen idee of het wat helpt, maar ti's wel lekker :9
Soms wel. Als ik bijvoorbeeld een beetje in tijdnood kom, wil ik de laatste 2 oefeningen (biceps - triceps) wel eens supersetten. Maar niet standaard. Het is ook wel eens lekker als afwisseling, even goed afmatten.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:44:49 #216
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129998504
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hier bij mij in de buurt nog in overvloed.
Je hebt verschillende soorten, die fijne zijn echt overal uitverkocht. Die anderen zitten echt kut en zien er niet uit
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:53:14 #217
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129998865
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Je hebt verschillende soorten, die fijne zijn echt overal uitverkocht. Die anderen zitten echt kut en zien er niet uit
Ik heb een shirt waar ik genoeg ruimte rond mijn oksels heb en dergelijke.
Zitten perfect.
YouTube
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:00:26 #218
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129999217
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb een shirt waar ik genoeg ruimte rond mijn oksels heb en dergelijke.
Zitten perfect.
Staat in het neklabel alleen de maat of ook de stof waarvan het gemaakt is?
pi_130000292
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Je vergeet er nu wel een paar hoor ;) Stereo, Verbosity, Panzer, CarbonC, Yuri, enz enz. Overigens durf ik mezelf ook serieus te noemen; ik ben zeker wel hard bezig.
Hey ik post regelmatig ook me workouts O-)
Weet verder meestal ook niet zoveel te zeggen :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:19:12 #220
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130000332
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Staat in het neklabel alleen de maat of ook de stof waarvan het gemaakt is?
Stof en maat.
YouTube
pi_130000742
Ik post heel af en toe. Maar ben dan ook absoluut niet serieus bezig. Train ook maar 3 keer per week.

Want kinderen. :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:32:02 #222
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_130000982
Kom hier sporadisch een keer kijken, niet te veel lullen maar gewoon liften.
pi_130001077
Zijn we die discussie nog steeds aan het voeren?
pi_130001117
Jup. Ben meer aan het meelurken. Gewoon hard liften! En af en toe ff een updatetje posten.
pi_130001137
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Poidertje het volgende:
Jup. Ben meer aan het meelurken. Gewoon hard liften! En af en toe ff een updatetje posten.
Ok
pi_130001329
Heb sinds kort ook wraps in mijn voedingsschema gegooid.

Ideaal en makkelijk klaar te maken.
Gewoon simpel met kipfilet sla en paprika. En philadelhia light om de boel te laten plakken.

Je moet toch wat als je geen microwave op je werk hebt :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:23:37 #227
19297 stinkie
pi_130003061
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Poidertje het volgende:
Heb sinds kort ook wraps in mijn voedingsschema gegooid.

Ideaal en makkelijk klaar te maken.
Gewoon simpel met kipfilet sla en paprika. En philadelhia light om de boel te laten plakken.

Je moet toch wat als je geen microwave op je werk hebt :')
Ik vrat dat echt vaak. Kip, uitje, paprika. Alleen die wraks zijn een schietlood aan kcal. Prima bulkvoer, maar voor een cut niks. Zeker niet voor mijn lunch
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:36:24 #228
77130 star_gazer
pi_130005079
Ze verkopen hier van die getoaste sandwiches met een kilo vleeswaren erop. De "fidel castro", vol met salami en ham, is echt ideaal bulkvoer :')
-
pi_130005545
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:

Hoezo meer schouder? Schouders zorgen voor abductie van de armen, terwijl shrugs de bovenzijde van de trapezius aanspreekt en zorgt voor elevatie van de schouderbladen. Ik zou het eerder bij rug plaatsen waarbij ook adductie van de schouderbladen wordt uitgevoerd, en ook (weliswaar in mindere mate) de bovenzijde wordt aangesproken. En qua zicht, zoals je zelf ook aangeeft, vormt het de achterzijde van je lichaam.
pi_130006359
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:36 schreef H1N1 het volgende:

[..]

u mirin brah? “u jelly?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 05:58:16 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 06:20:41 #231
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_130006398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 05:55 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

u mirin brah? “u jelly?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_130006420
Weet je, ik mis gewoon de "success stories", in dit topic.
Gewoon foto`s van héy dit was ik en kijk na alle input die ik hier gelezen heb is dit het geworden.
Dat vind ik jammer...
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 07:17:27 #233
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130006630
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Poidertje het volgende:
Ik post heel af en toe. Maar ben dan ook absoluut niet serieus bezig. Train ook maar 3 keer per week.

Want kinderen. :)
Drie keer per week trainen is niet serieus bezig zijn? Drie a vier keer per week is imo juist een prima frequentie om te trainen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_130008095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 06:25 schreef ZetaOS het volgende:
Gewoon foto`s van héy dit was ik en kijk na alle input die ik hier gelezen heb is dit het geworden.
Dat vind ik jammer...
Geef me nog een aantal maanden, ik boek wel redelijk vooruitgang :*
pi_130008311
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 07:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Drie keer per week trainen is niet serieus bezig zijn? Drie a vier keer per week is imo juist een prima frequentie om te trainen.
Dit.
pi_130008343
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Fanta-stick het volgende:
True. Hij staat niet voor niets bovenaan in de OP.
pi_130009618
quote:
Dat vind ik jammer...
Panzer is een redelijke successtory imo.

Zelf train ik nog niet lang genoeg voor een successtory, 5,5 maand nu.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:45:44 #238
19297 stinkie
pi_130010057
quote:
Dat vind ik jammer...
En hoe vaak wil je dat zien? Af en toe een foto is prima, maar ik zit dan weer niet t wachten op een topic vol zelfverheerlijkingsfoto's die er hetzelfde uitzien als de week ervoor
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:48:25 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130010135
quote:
Dat vind ik jammer...
Er is sowieso een beperkt aantal mensen die foto´s plaatst. En degenen die dat doen doen dat niet elke maand, wat begrijpelijk is. Maar ze zijn er weldegelijk, voor en na foto´s, alleen niet veel.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:51:56 #240
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130010234
Vraag me af waarom mensen foto's persé moeten delen hier?
Deathlift or Die.
pi_130010266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me af waarom mensen foto's persé moeten delen hier?
Omdat je alleen dan serieus met de sport bezig bent 8-)

Of soortgelijke kromme logica.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:05:04 #242
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130010643
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat je alleen dan serieus met de sport bezig bent 8-)

Of soortgelijke kromme logica.

nee joh dat zie je verkeerd, alleen als je zwaar aan de juice zit neem je de sport pas echt serieus.

:') :')

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 13-08-2013 11:38:58 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:43:00 #243
157922 fathank
pi_130011918
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nee joh dat zie je verkeerd, alleen als je zwaar aan de juice zit neem je de sport pas echt serieus.

:') :')
ik heb er met 1 jaar liften meer verstand van dan jullie allemaal
pi_130011985
quote:
Dat vind ik jammer...
Foto posten doe ik pas als ik meer %bf kwijt ben.
pi_130012584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Beach het volgende:

[..]

Doe je dan wel je hoodie uit?
pi_130012647
quote:

[..]

Wel foto's maken nu zonder ze te posten.

Kun je mooi een timeline van maken om goed het verschil te zien.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:09:43 #247
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130012754
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef fathank het volgende:

[..]

ik heb er met 1 jaar liften meer verstand van dan jullie allemaal
prcies. laag niveau hier
aldus

_O-
pi_130013240
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik kan nergens vinden waar en wanneer Arnold die uitspraak heeft gedaan. Een Google-search geeft alleen maar citaten in signatures op Nederlandse fora, en via daar weer op wat andere sites. :D

quote:
Haha goddamn. :') _O-
pi_130013655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:03 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Doe je dan wel je hoodie uit?
Voor jou wel Ronnie.
pi_130013673
Wie van jullie doet er ook duursport bij?
pi_130014379
quote:
Bron?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:20:06 #252
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130015214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bron?
Bronwater is ook goed. :Y

Maar het is goed om je organen te spoelen met water.
pi_130015447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bron?
Om bijvoorbeeld deze redenen:

Vergeet niet dat een mens voor circa 60% uit water bestaat.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:32:05 #254
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130015701
Aangezien mensen vinden dat er meer foto's/filmpjes gepost moeten worden. Hier een kort filmpje van mij tijdens m'n back workout gister.

Edit: Zit idd bloed op mn rug, korst in me nek van t squatten ging open gister :p
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_130016529
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef jeurse04 het volgende:
Aangezien mensen vinden dat er meer foto's/filmpjes gepost moeten worden. Hier een kort filmpje van mij tijdens m'n back workout gister.

Edit: Zit idd bloed op mn rug, korst in me nek van t squatten ging open gister :p
sick shredded cunt :7 wel erg motiverende muziek. Lijkt veel op mijn gym :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:56:27 #256
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130016561
quote:

Netjes. Je bent vrij droog zo te zien.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:01:42 #257
157922 fathank
pi_130016747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik doe paardrijden das vrij prijzig

Edit: kut geen ONZ :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:13:59 #258
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130017159
quote:

^O^
pi_130018424
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Snakey het volgende:

Tijdens mijn urologie coschappen zei de uroloog dat als elke Nederlander minstens 1,5 l water per dag zou drinken hij een stuk minder patiënten zou hebben.
pi_130018488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef Intentiion het volgende:

Cindy Lauper O+
Mijn gym heeft 1 cd op shuffle geloof ik. Elke keer exact dezelfde nummers.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:03:27 #261
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130019010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tijdens mijn urologie coschappen zei de uroloog dat als elke Nederlander minstens 1,5 l water per dag zou drinken hij een stuk minder patiënten zou hebben.
Dat geloof ik ook wel idd.

2jr terug een rond reis IJsland gedaan met m'n ouders samen. Ik had als een alcoholist constant een fles water naast me staan in de auto, en elke stop moets i bijna gevuld worden,
Zei dronken af en toe een kopje koffie en that's it!!! wtf daar heb ik wel wat van gezegd toen.
Ik krijg na 10 minuten gewoon een droge bakkes, puur omdat ik gewend ben om veel water te drinken...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:14:32 #262
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130019493
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Haha daarom altijd eigen muziek in.
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Netjes. Je bent vrij droog zo te zien.
Thanks, ik zit rond de 12%. Ikzelf vind dit nog te hoog. M'n doel is ongv 6-8%. Maar het cutten gaat zo sloom (snacks :P). Aangezien de einde van de zomer nadert zit ik er aan te denken om te gaan bulken, maar aan de andere kant vind ik het mooi om steeds droger te worden, je ziet de aderen en spieren gewoon beter zichtbaar worden :D. En ik heb echt geen zin om een papzak te worden, is een leanbulk aan te raden? Ben bijna 2 jaar aan het trainen en ben geen ecto dus aankomen is niet zo moeilijk voor mij.
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_130019920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

[..]

Thanks, ik zit rond de 12%. Ikzelf vind dit nog te hoog. M'n doel is ongv 6-8%. Maar het cutten gaat zo sloom (snacks :P). Aangezien de einde van de zomer nadert zit ik er aan te denken om te gaan bulken, maar aan de andere kant vind ik het mooi om steeds droger te worden, je ziet de aderen en spieren gewoon beter zichtbaar worden :D. En ik heb echt geen zin om een papzak te worden, is een leanbulk aan te raden? Ben bijna 2 jaar aan het trainen en ben geen ecto dus aankomen is niet zo moeilijk voor mij.
je kan toch ook tot 9-10% cutten? 6-8% Is ERG laag en de kans op massa verlies is best wel groot
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:23:45 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130019934
quote:

[..]

[..]

Je kunt mij beter geen advies over voeding vragen. Daar ben ik niet zo goed in. :P

6 - 8% vind ik niet mooi meer, zeker niet op jouw level. Dan zou ik er voor kiezen eerst groter te worden en dan naar zoiets te cutten. Maar dat is ook maar wat je wil natuurlijk, ik zou niet lager dan 12% gaan.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:28:54 #265
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130020131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Intentiion het volgende:

[..]

je kan toch ook tot 9-10% cutten? 6-8% Is ERG laag en de kans op massa verlies is best wel groot
Mja zou kunnen, maar daar zal ik nog wel wat weken voor nodig hebben en dan is de zomer alweer voorbij. Zal dus wel gaan bulken, maar dan in de vorm van een leanbulk denk ik, wil niet al te vet worden :p
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je kunt mij beter geen advies over voeding vragen. Daar ben ik niet zo goed in. :P

6 - 8% vind ik niet mooi meer, zeker niet op jouw level. Dan zou ik er voor kiezen eerst groter te worden en dan naar zoiets te cutten. Maar dat is ook maar wat je wil natuurlijk, ik zou niet lager dan 12% gaan.
Dat zal idd niet mooi zijn op mijn level, ik bedoel het dan ook meer als uiteindelijke doel. Ik zal sowieso meer massa moeten gaan pakken voordat 6-8% mooi is bij mij maar ik heb bijv. nog geen full sixpack en dus wil ik er eigenlijk nog wat %tjes eraf.
pi_130020143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Mja zou kunnen, maar daar zal ik nog wel wat weken voor nodig hebben en dan is de zomer alweer voorbij. Zal dus wel gaan bulken, maar dan in de vorm van een leanbulk denk ik, wil niet al te vet worden :p

[..]

Dat zal idd niet mooi zijn op mijn level, ik bedoel het dan ook meer als uiteindelijke doel. Ik zal sowieso meer massa moeten gaan pakken voordat 6-8% mooi is bij mij maar ik heb bijv. nog geen full sixpack en dus wil ik er eigenlijk nog wat %tjes eraf.
kijk deze even :)
pi_130020178
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 07:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Beetje trollen toch. Tuurlijk ben ik wel serieus bezig.
3 keer per week en als de tijd het toelaat nog een 4e keer. :)
pi_130020281
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik vrat dat echt vaak. Kip, uitje, paprika. Alleen die wraks zijn een schietlood aan kcal. Prima bulkvoer, maar voor een cut niks. Zeker niet voor mijn lunch
Dat is nu precies waar ik weer mee bezig ben. :)
Aangezien ik flinke Kcal. moet nemen om aan te komen leek dat me wel eens wat om te proberen.

In combi met volkorenbrood.
pi_130020362
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Poidertje het volgende:

[..]

Aangezien ik flinke Kcal. moet nemen om aan te komen leek dat me wel eens wat om te proberen.

bagels zijn ook heerlijk en goed voor bulking :7 2 bagels met een pak kipfilet ertussen
pi_130020510
quote:

[..]

[..]

Thanks, ik zit rond de 12%. Ikzelf vind dit nog te hoog. M'n doel is ongv 6-8%. Maar het cutten gaat zo sloom (snacks :P). Aangezien de einde van de zomer nadert zit ik er aan te denken om te gaan bulken, maar aan de andere kant vind ik het mooi om steeds droger te worden, je ziet de aderen en spieren gewoon beter zichtbaar worden :D. En ik heb echt geen zin om een papzak te worden
Met dit dilemma zit ik ook, rond de 11-12% en wil eigenlijk naar 9%. Zit alleen nu al 8 maanden te cutten (waaronder een gedwongen gym-stop van 3 a 4 maanden) en heb daar wel genoeg van.

Aan de andere kant motiveert het steeds iets droger worden me om ermee door te gaan, daarnaast is de winter bijna voorbij en wil ook weer niet bulkend de zomer in gaan. :)
pi_130020787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Intentiion het volgende:

[..]

bagels zijn ook heerlijk en goed voor bulking :7 2 bagels met een pak kipfilet ertussen
Zal ik ook eens proberen. Thnx. :)
pi_130024111
Het placebo effect van een nieuw schema is echt lekker.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:12:03 #273
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130024245
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef no1uknow het volgende:
Het placebo effect van een nieuw schema is echt lekker.
Nou, ik ben vanaf gisteren naar een full body schema gegaan. Maar mijn lichaam zegt dat er weinig placebo aan is. :')
pi_130024347
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nou, ik ben vanaf gisteren naar een full body schema gegaan. Maar mijn lichaam zegt dat er weinig placebo aan is. :')
lol true, ik heb flinke spierpijn in m'n schouders en borst, maar ik heb nu al het idee dat er meer definitie in m'n schouders zit, daar waar m'n schouders en biceps samenkomen, dat bedoel ik :D
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:17:05 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130024435
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef no1uknow het volgende:

[..]

lol true, ik heb flinke spierpijn in m'n schouders en borst, maar ik heb nu al het idee dat er meer definitie in m'n schouders zit, daar waar m'n schouders en biceps samenkomen, dat bedoel ik :D
Misschien hou je wat minder vocht vast? :P

Ik vraag me serieus af of ik morgen kan deadliften. :D
pi_130024447
Maakt het overigens heel erg veel uit als ik ipv whey nu Total Protein van B&F haal? Is alleen maar bedoelt als post workout. Is goedkoper, vandaar :@
pi_130024475
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien hou je wat minder vocht vast? :P

Ik vraag me serieus af of ik morgen kan deadliften. :D
Werkelijk waar geen idee, is dat op de een of andere manier na te gaan of heb je daar überhaupt invloed op?

Deadliften gewoon door je spierpijn heen joh *O*
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:47:55 #278
19297 stinkie
pi_130025591
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Poidertje het volgende:

[..]

Ik heb 9 jaar gebulkt (ongeveer vanaf het moment dat ik weer een relatie had :@ )
Ik eet ze nog steeds, maar wel beperkt. 2 wraks, kipfilet en flink groente. Ongeveer 1000 kcal voor een avond maaltijd :9
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:02:28 #279
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130026066
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Werkelijk waar geen idee, is dat op de een of andere manier na te gaan of heb je daar überhaupt invloed op?
Op de weegschaal gaan staan. :P Geen idee of je het overall kan beinvloeden, vast wel. Maar je lichaam houdt soms meer vocht vast dan andere keren, denk dat je daar dan weer weinig invloed op uit kan oefenen.

quote:
Deadliften gewoon door je spierpijn heen joh *O*
Jah, dat zal het waarschijnlijk worden. Effe een goede warmup en ik voel het niet meer. :)
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:54:41 #280
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130032647
Meer foto's? Wacht, even iets bij elkaar zoeken.....
F.K.A. SuperwormJim
pi_130033330
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sowieso krijg je een massive LONG LASTING pump van water met carbs.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:13:22 #282
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130033525
Situatieschets:
Ik heb jarenlang maar wat 'aangekloot' in de gym. Sinds de geboorte van mijn zoontje (maart 2012) heb ik nagenoeg niets meer gedaan. Deze zomer heb ik besloten de draad op te pakken, maar nu serieuzer. In juni ben ik begonnen met m'n lichaam (spieren, pezen, alles) weer te laten wennen aan diverse oefeningen. Om er even in te komen.
Meteen na het maken van de eerste foto's (21 juni) ben ik begonnen met m'n eerste echte schema. Ik kwam in een opstartfase terecht en merkte dat ik na 1,5 - 2 weken pas echt lekker begon te trainen/groeien.

Sinds afgelopen weekend ben ik begonnen met een nieuw (verbeterd) schema). Ik heb nog geen idee hoe lang ik dit bulken ga volhouden. Als m'n vetpercentage niet te ver gaat stijgen, ga ik door tot de 90 kg. Daarna flink cutten.

Het ziet er wellicht nog niet zo indrukwekkend uit, maar het is een begin. Overigens niet geheel onbelangrijk om te vermelden: ik ben vegetarisch.

F.K.A. SuperwormJim
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:13:46 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130033540
Ja ik weet het, ik geef licht. Dat is m'n aura.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:32:08 #284
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130034536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Situatieschets:
Ik heb jarenlang maar wat 'aangekloot' in de gym. Sinds de geboorte van mijn zoontje (maart 2012) heb ik nagenoeg niets meer gedaan. Deze zomer heb ik besloten de draad op te pakken, maar nu serieuzer. In juni ben ik begonnen met m'n lichaam (spieren, pezen, alles) weer te laten wennen aan diverse oefeningen. Om er even in te komen.
Meteen na het maken van de eerste foto's (21 juni) ben ik begonnen met m'n eerste echte schema. Ik kwam in een opstartfase terecht en merkte dat ik na 1,5 - 2 weken pas echt lekker begon te trainen/groeien.

Sinds afgelopen weekend ben ik begonnen met een nieuw (verbeterd) schema). Ik heb nog geen idee hoe lang ik dit bulken ga volhouden. Als m'n vetpercentage niet te ver gaat stijgen, ga ik door tot de 90 kg. Daarna flink cutten.

Het ziet er wellicht nog niet zo indrukwekkend uit, maar het is een begin. Overigens niet geheel onbelangrijk om te vermelden: ik ben vegetarisch.

[ afbeelding ]
Voor iemand die jaren heeft lopen klooien en in juni weer begonnen is vind ik een 90 kilo BP respectabel.

Het is nu gewoon een kwestie van hard blijven werken en goed eten.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:36:49 #285
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130034774
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Voor iemand die jaren heeft lopen klooien en in juni weer begonnen is vind ik een 90 kilo BP respectabel.

Het is nu gewoon een kwestie van hard blijven werken en goed eten.
Ik ben altijd blijven hangen bij 80%. Nu snap ik waarom: voeding. In die 5 weken ben ik weer bij 60 kg begonnen, ik begon al snel weer richting de 80 kg te gaan. Nu zit ik dus op 90 kg. Ik besef nu pas het belang van voeding.
F.K.A. SuperwormJim
pi_130035087
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:20 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Geef me nog een aantal maanden, ik boek wel redelijk vooruitgang :*
Ik heb geduld, Ik ben benieuwd!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Panzer is een redelijke successtory imo.

Zelf train ik nog niet lang genoeg voor een successtory, 5,5 maand nu.
Ik dacht dat jij al wat langer trainde, ben benieuwd naar je eerste half jaar gains.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef stinkie het volgende:

[..]
Af en toe een foto is prima, maar ik zit dan weer niet t wachten op een topic vol zelfverheerlijkingsfoto's die er hetzelfde uitzien als de week ervoor
Nee ik ook niet, maar er zijn hier veel users die spreken als Hercules maar nooit eens over de brug komen. Gewoon een keer van Wow die heeft wat waar gemaakt.
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
genen die dat doen doen dat niet elke maand, wat begrijpelijk is. Maar ze zijn er weldegelijk, voo
Hmmm, quote crast weer eens(halve tekst), gebeurd hier wel vaken.
Hmmmm, eigenlijk het zelfde antwoord als aan stinkie, mis de successen.
Weet je Snake, zoveel die trainen hier en zo weinig foto & video materiaal, dat ik mij dus hardop af vroeg of het allemaal praatjes waren of dat er echt vooruitgang geboekt wordt.
Kijk als je je echt 100% inzet dan schaam je je niet om een paar goede progressie foto`s of training filmpje te posten.
Laatste maanden heb ik maar 2 filmpjes gezien waarvan 1van mij was en we weten allemaal wie de ander was. (top video trouwens).
quote:

[..]

Tuurlijk begrijp ik, maar dat moet toch wel in een halfjaartje lukken!?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik loop regelmatig kilometertje of 10.
quote:

^O^
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:43:17 #287
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130035103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik ben altijd blijven hangen bij 80%. Nu snap ik waarom: voeding. In die 5 weken ben ik weer bij 60 kg begonnen, ik begon al snel weer richting de 80 kg te gaan. Nu zit ik dus op 90 kg. Ik besef nu pas het belang van voeding.
Voeding, en een goed doordachte training, maken je stukken sterker inderdaad. Je voeding juist hebben is beter dan je training helemaal op orde hebben.
pi_130035185
Klopt, ik geloof altijd in deze verdeling:

50% voeding
25% training
25% rust
pi_130035374
Over rust gesproken, ik gister beetje op tijd naar bed na vermoeiend weekend, met de gedachte lekker veel te slapen = goed voor gains, word ik om 3 uur wakker, ben ik klaarwakker. Bizar gedroomd over m'n ex en haar ouders wtf :') zelfs nu valt ze me nog lastig en verpest ze m'n gains
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:35:39 #290
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130037822
Kwam deze tegen na een gesprek met een vriendin over cleans en muscle cleans:
(het is een playlist, maar fok doet het stom)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:44:41 #291
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130038200
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef no1uknow het volgende:
Over rust gesproken, ik gister beetje op tijd naar bed na vermoeiend weekend, met de gedachte lekker veel te slapen = goed voor gains, word ik om 3 uur wakker, ben ik klaarwakker. Bizar gedroomd over m'n ex en haar ouders wtf :') zelfs nu valt ze me nog lastig en verpest ze m'n gains
Je klinkt als iemand die geen zma dropt. Vanavond ook weer poppen naar 10 dagen off. Als dat geen seks hebben met Emma Watson achterop een vuurspuwende draak wordt.
BEASTMODE
pi_130040589
Wie neemt hier allemaal ZMA?
pi_130040660
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef no1uknow het volgende:
Wie neemt hier allemaal ZMA?
Me
pi_130041798
Heeft iemand hier ervaring met testo boosters?
pi_130042001
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef KapiteinKoala het volgende:
Enige test boosters die werken moet je intramusculair injecteren en zijn verboden.
pi_130044889
quote:
Niet aan beginnen, simply go to the gym & do your workout.

Keep your purpose in mind!
pi_130045170
quote:
ja
pi_130045206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja
Vertel ons er alles over.
pi_130045228
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vertel ons er alles over.