Werkelijk waar geen idee, is dat op de een of andere manier na te gaan of heb je daar überhaupt invloed op?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien hou je wat minder vocht vast?![]()
Ik vraag me serieus af of ik morgen kan deadliften.
Ik heb 9 jaar gebulkt (ongeveer vanaf het moment dat ik weer een relatie hadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Dat is nu precies waar ik weer mee bezig ben.
Aangezien ik flinke Kcal. moet nemen om aan te komen leek dat me wel eens wat om te proberen.
In combi met volkorenbrood.
Op de weegschaal gaan staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee, is dat op de een of andere manier na te gaan of heb je daar überhaupt invloed op?
Jah, dat zal het waarschijnlijk worden. Effe een goede warmup en ik voel het niet meer.quote:Deadliften gewoon door je spierpijn heen joh
Sowieso krijg je een massive LONG LASTING pump van water met carbs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bronwater is ook goed.![]()
Maar het is goed om je organen te spoelen met water.
Voor iemand die jaren heeft lopen klooien en in juni weer begonnen is vind ik een 90 kilo BP respectabel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Situatieschets:
Ik heb jarenlang maar wat 'aangekloot' in de gym. Sinds de geboorte van mijn zoontje (maart 2012) heb ik nagenoeg niets meer gedaan. Deze zomer heb ik besloten de draad op te pakken, maar nu serieuzer. In juni ben ik begonnen met m'n lichaam (spieren, pezen, alles) weer te laten wennen aan diverse oefeningen. Om er even in te komen.
Meteen na het maken van de eerste foto's (21 juni) ben ik begonnen met m'n eerste echte schema. Ik kwam in een opstartfase terecht en merkte dat ik na 1,5 - 2 weken pas echt lekker begon te trainen/groeien.
Sinds afgelopen weekend ben ik begonnen met een nieuw (verbeterd) schema). Ik heb nog geen idee hoe lang ik dit bulken ga volhouden. Als m'n vetpercentage niet te ver gaat stijgen, ga ik door tot de 90 kg. Daarna flink cutten.
Het ziet er wellicht nog niet zo indrukwekkend uit, maar het is een begin. Overigens niet geheel onbelangrijk om te vermelden: ik ben vegetarisch.
[ afbeelding ]
Ik ben altijd blijven hangen bij 80%. Nu snap ik waarom: voeding. In die 5 weken ben ik weer bij 60 kg begonnen, ik begon al snel weer richting de 80 kg te gaan. Nu zit ik dus op 90 kg. Ik besef nu pas het belang van voeding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor iemand die jaren heeft lopen klooien en in juni weer begonnen is vind ik een 90 kilo BP respectabel.
Het is nu gewoon een kwestie van hard blijven werken en goed eten.
Ik heb geduld, Ik ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef me nog een aantal maanden, ik boek wel redelijk vooruitgang
Ik dacht dat jij al wat langer trainde, ben benieuwd naar je eerste half jaar gains.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Panzer is een redelijke successtory imo.
Zelf train ik nog niet lang genoeg voor een successtory, 5,5 maand nu.
Nee ik ook niet, maar er zijn hier veel users die spreken als Hercules maar nooit eens over de brug komen. Gewoon een keer van Wow die heeft wat waar gemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Af en toe een foto is prima, maar ik zit dan weer niet t wachten op een topic vol zelfverheerlijkingsfoto's die er hetzelfde uitzien als de week ervoor
Hmmm, quote crast weer eens(halve tekst), gebeurd hier wel vaken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
genen die dat doen doen dat niet elke maand, wat begrijpelijk is. Maar ze zijn er weldegelijk, voo
Tuurlijk begrijp ik, maar dat moet toch wel in een halfjaartje lukken!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Foto posten doe ik pas als ik meer %bf kwijt ben.
Ik loop regelmatig kilometertje of 10.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Wie van jullie doet er ook duursport bij?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef jeurse04 het volgende:
Aangezien mensen vinden dat er meer foto's/filmpjes gepost moeten worden. Hier een kort filmpje van mij tijdens m'n back workout gister.
Edit: Zit idd bloed op mn rug, korst in me nek van t squatten ging open gister :p
Voeding, en een goed doordachte training, maken je stukken sterker inderdaad. Je voeding juist hebben is beter dan je training helemaal op orde hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben altijd blijven hangen bij 80%. Nu snap ik waarom: voeding. In die 5 weken ben ik weer bij 60 kg begonnen, ik begon al snel weer richting de 80 kg te gaan. Nu zit ik dus op 90 kg. Ik besef nu pas het belang van voeding.
Je klinkt als iemand die geen zma dropt. Vanavond ook weer poppen naar 10 dagen off. Als dat geen seks hebben met Emma Watson achterop een vuurspuwende draak wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef no1uknow het volgende:
Over rust gesproken, ik gister beetje op tijd naar bed na vermoeiend weekend, met de gedachte lekker veel te slapen = goed voor gains, word ik om 3 uur wakker, ben ik klaarwakker. Bizar gedroomd over m'n ex en haar ouders wtfzelfs nu valt ze me nog lastig en verpest ze m'n gains
Enige test boosters die werken moet je intramusculair injecteren en zijn verboden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef KapiteinKoala het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met testo boosters?
Niet aan beginnen, simply go to the gym & do your workout.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef KapiteinKoala het volgende:
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef KapiteinKoala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |