Ik vrat dat echt vaak. Kip, uitje, paprika. Alleen die wraks zijn een schietlood aan kcal. Prima bulkvoer, maar voor een cut niks. Zeker niet voor mijn lunchquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Poidertje het volgende:
Heb sinds kort ook wraps in mijn voedingsschema gegooid.
Ideaal en makkelijk klaar te maken.
Gewoon simpel met kipfilet sla en paprika. En philadelhia light om de boel te laten plakken.
Je moet toch wat als je geen microwave op je werk hebt
Hoezo meer schouder? Schouders zorgen voor abductie van de armen, terwijl shrugs de bovenzijde van de trapezius aanspreekt en zorgt voor elevatie van de schouderbladen. Ik zou het eerder bij rug plaatsen waarbij ook adductie van de schouderbladen wordt uitgevoerd, en ook (weliswaar in mindere mate) de bovenzijde wordt aangesproken. En qua zicht, zoals je zelf ook aangeeft, vormt het de achterzijde van je lichaam.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, ik deed het eerst ook om en om toen ik split deed. Maar beter om per spiergroep te doen inderdaad, na 1 oefening voel je het vaak goed aan in je spieren. Dus kan je efficienter trainen. Na BP en incline kan ik bijv beter flies doen en erg letten op het samenknijpen.
Shrugs zijn wel meer schouder idd, maar vind het zelf meer een pull oefening. En je traps zijn eigenlijk ook meer deel van je rug imo.
u mirin brah? “u jelly?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:36 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Zeta niet goed wijs was, meen ik echt. Hij post altijd heel vreemd, onvoorspelbaar. Uit frustraties vanuit het niets. Ik weet niet precies wat het is, maar er het is een aparte.
quote:
Drie keer per week trainen is niet serieus bezig zijn? Drie a vier keer per week is imo juist een prima frequentie om te trainen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Poidertje het volgende:
Ik post heel af en toe. Maar ben dan ook absoluut niet serieus bezig. Train ook maar 3 keer per week.
Want kinderen.
Geef me nog een aantal maanden, ik boek wel redelijk vooruitgangquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:25 schreef ZetaOS het volgende:
Weet je, ik mis gewoon de "success stories", in dit topic.
Gewoon foto`s van héy dit was ik en kijk na alle input die ik hier gelezen heb is dit het geworden.
Dat vind ik jammer...
Dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Drie keer per week trainen is niet serieus bezig zijn? Drie a vier keer per week is imo juist een prima frequentie om te trainen.
True. Hij staat niet voor niets bovenaan in de OP.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Een hele toepasselijke quote.
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
Panzer is een redelijke successtory imo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:25 schreef ZetaOS het volgende:
Gewoon foto`s van héy dit was ik en kijk na alle input die ik hier gelezen heb is dit het geworden.
Dat vind ik jammer...
En hoe vaak wil je dat zien? Af en toe een foto is prima, maar ik zit dan weer niet t wachten op een topic vol zelfverheerlijkingsfoto's die er hetzelfde uitzien als de week ervoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:25 schreef ZetaOS het volgende:
Dat vind ik jammer...
Er is sowieso een beperkt aantal mensen die foto´s plaatst. En degenen die dat doen doen dat niet elke maand, wat begrijpelijk is. Maar ze zijn er weldegelijk, voor en na foto´s, alleen niet veel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:25 schreef ZetaOS het volgende:
Dat vind ik jammer...
Omdat je alleen dan serieus met de sport bezig bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me af waarom mensen foto's persé moeten delen hier?
nee joh dat zie je verkeerd, alleen als je zwaar aan de juice zit neem je de sport pas echt serieus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je alleen dan serieus met de sport bezig bent
Of soortgelijke kromme logica.
ik heb er met 1 jaar liften meer verstand van dan jullie allemaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee joh dat zie je verkeerd, alleen als je zwaar aan de juice zit neem je de sport pas echt serieus.
![]()
![]()
Foto posten doe ik pas als ik meer %bf kwijt ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:25 schreef ZetaOS het volgende:
Dat vind ik jammer...
Doe je dan wel je hoodie uit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Foto posten doe ik pas als ik meer %bf kwijt ben.
Wel foto's maken nu zonder ze te posten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Foto posten doe ik pas als ik meer %bf kwijt ben.
prcies. laag niveau hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
ik heb er met 1 jaar liften meer verstand van dan jullie allemaal
Ik kan nergens vinden waar en wanneer Arnold die uitspraak heeft gedaan. Een Google-search geeft alleen maar citaten in signatures op Nederlandse fora, en via daar weer op wat andere sites.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Een hele toepasselijke quote.
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
Haha goddamn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:
Hoorde trouwens laatst een pt over veel water drinken om droger te worden. Dat dit ervoor zorgt dat er genoeg vocht is en je lichaam minder vet gaat opslaan (want vloeibaar). Lijkt mij onzin. Al is veel water drinken natuurlijk wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |