abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:41:10 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129980660
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Snakey het volgende:
Trolls, don't feed them.
Merendeel hier bestaat uit trolls.

Enige die ik echt serieus neem is jij vanwege het trainen met je prothese, en Raymond omdat hij gewoon foto's en video's post en ook daadwerkelijk motiverend wil overkomen (en doet).

De rest (excuse me voor degene die ik vergeet) is lang niet zo serieus bezig.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:45:12 #177
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_129980859
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Enige die ik echt serieus neem is jij vanwege het trainen met je prothese, en Raymond omdat hij gewoon foto's en video's post en ook daadwerkelijk motiverend wil overkomen (en doet).

Je vergeet er nu wel een paar hoor ;) Stereo, Verbosity, Panzer, CarbonC, Yuri, enz enz. Overigens durf ik mezelf ook serieus te noemen; ik ben zeker wel hard bezig.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_129980959
quote:

[..]

Ik denk dat je nu wel erg kort door de bocht aan het gaan bent, er zitten hier een hoop mensen tussen die zeker serieus bezig zijn, sowieso hoe kun je nu zo een conclusie trekken aan de hand van wat mensen op een forum neerzetten?
pi_129981062
quote:

[..]

Jammer dat het zo overkomt, kan er echter niet wakker van liggen.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129981216
Denken dat je een soort halfgod bent ofzo die kan bepalen voor anderen of ze wel of niet serieus trainen.

:')²
pi_129981254
Overigens hebben de meeste hier al wel eens een filmpje of foto geplaatst. Rare post.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129981426
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef ssebass het volgende:
Overigens hebben de meeste hier al wel eens een filmpje of foto geplaatst. Rare post.
Dit inderdaad.
Plus ik train zelf nog eens met een paar hele specifieke doelen, lijkt me serieus genoeg.
pi_129981432
quote:

[..]

maandag 12 augustus 2013 @ 15:56:41 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129981433
quote:

[..]

Dat valt wel mee hoor. En je moet niet iemand serieus nemen omdat diegene toevallig op een prothese traint, ik wordt liever serieus genomen om m'n training.
pi_129981525
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. En je moet niet iemand serieus nemen omdat diegene toevallig op een prothese traint, ik wordt liever serieus genomen om m'n training.
Oeeiiii. Ik vergeet heel vaak dat jij maar een been hebt, gelijke behandeling enzo. Lijkt me ergens wel irritant als mensen heel de tijd je been erbij halen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:00:42 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129981627
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Oeeiiii. Ik vergeet heel vaak dat jij maar een been hebt, gelijke behandeling enzo. Lijkt me ergens wel irritant als mensen heel de tijd je been erbij halen.
Dat valt wel mee, dit was de eerste keer dit jaar volgens mij. In de gym kijken mensen wel eens even raar op, maar ik word door niemand anders behandeld door m'n been.

Ligt ook aan jezelf denk ik. Ik verberg het niet, maar ik loop er ook niet mee te koop.
pi_129981633
Hoorde trouwens laatst een pt over veel water drinken om droger te worden. Dat dit ervoor zorgt dat er genoeg vocht is en je lichaam minder vet gaat opslaan (want vloeibaar). Lijkt mij onzin. Al is veel water drinken natuurlijk wel goed.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:01:26 #188
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129981675
Natuurlijk is dat onzin.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_129981806
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:
Hoorde trouwens laatst een pt over veel water drinken om droger te worden. Dat dit ervoor zorgt dat er genoeg vocht is en je lichaam minder vet gaat opslaan (want vloeibaar). Lijkt mij onzin. Al is veel water drinken natuurlijk wel goed.
Je kan beter niet teveel water drinken tijdens trainen enzo omdat je dan vocht vast gaat houden toch?
pi_129981815
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef seto het volgende:
Natuurlijk is dat onzin.
Wie verzint dit soort dingen. Dit zijn dan ook nog eens pt's die mensen adviseren.
pi_129981924
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wie verzint dit soort dingen. Dit zijn dan ook nog eens pt's die mensen adviseren.
PT'ers zijn altijd druk bezig met speciale theorieen te ontwikkelen om zich te kunnen onderscheiden van de concurrentie. Dit trekt ook nieuwe klanten aan bladiebla.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:27:13 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129982813
Oh no! ik ben niet serieus! Crap! nou dan ga ik maar iets anders doen :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  FOK!fotograaf maandag 12 augustus 2013 @ 16:30:18 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_129982925
Ik zou best personal trainer willen worden, maar denk dat je niet serieus genomen wordt. Juist omdat je geen bullshit loopt te verspreiden. Mensen zijn gewend om (in mijn ogen) domme dingen te horen en dat serieus te nemen, succes om dat te veranderen als het er eenmaal in zit.
,,/
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:49:09 #194
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129983658
Ok point taken.

Let me rephrase that:

De mensen die hier het meeste posten (over het algemeen) zijn het minst serieus bezig.
Net zoals de mensen die het meeste reageren op hetgeen wat een ander post (in de meeste gevallen negatief)

Dan hoef ik geen namen te noemen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:53:06 #195
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129983799
quote:

[..]

gelukkig ben jij alwetend en weet je hoe de regulars uit dit topic trainen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129983853
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok point taken.

Let me rephrase that:

De mensen die hier het meeste posten (over het algemeen) zijn het minst serieus bezig.
Net zoals de mensen die het meeste reageren op hetgeen wat een ander post (in de meeste gevallen negatief)

Dan hoef ik geen namen te noemen :')
Doe maar gewoon niet.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:55:00 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129983980
Een hele toepasselijke quote.
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
pi_129986948
Tweede en laatste keer dat ik een potentieel schema ga droppen hier :@ Het is niet m'n bedoeling hier een zooi schema's neer te plempen zonder er daadwerkelijk wat mee te doen :* Maar dat vorige schema was eigenlijk wel dramatisch :@ Op basis van het commentaar van Snakey en de anderen (mijn dank is groot) ben ik verder gaan zoeken.

Deze ziet er qua verdeling wat beter uit, wat meer isolatie wat ik graag wil omdat SL wat saai werd en meer massa aanzetten. Heb dit van DBB geplukt, heel klein beetje aangepast nog.

Wat is ook jullie commentaar op dat sommige oefeningen van bepaalde spiergroepen meteen na elkaar komen, kan je dat niet beter afwisselend in je workout verwerken? Dus vrijdag bijvoorbeeld niet squats en daarna leg press maar squats, standing calf raises en daarna legpress. Zelfde geldt voor deadlifts en daarna BOR's.

Maandag:
Bench-Press 3x8
Overhead Press 3x8
Dumbbell Flyes 3x10
Incline Dumbbell 3x10
Barbell Upright Row 3x10
Dumbbell Lateral Raise 3x10 of Delts Machine
Parallel Bar Dips 3x10
Triceps Bench Dips 3x10

Woensdag:
Deadlift 3x5
Bent Over Rows 3x10
Lat Pull Down 3x10
Chin-Ups 3x8
Shrug 3x8
Dumbbell Curl 3x10
Hammer Curl 3x10
Behind The Back Wrist Curls 3x10

Vrijdag:
Squat 3x8
Horizontal leg press 3x10
Horizontal leg curl 3x10
Standing Calf Raises 3x12
Leg Raises 3x15
Dumbbell Side Bend 3x8

Ma: Borst, schouders, triceps
Wo: Rug en biceps
Vrij: Benen en buik

Ik hoor graag jullie mening :)

[ Bericht 4% gewijzigd door no1uknow op 12-08-2013 18:44:54 ]
pi_129987127
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef no1uknow het volgende:
Tweede en laatste keer dat ik een potentieel schema ga droppen hier :@ Het is niet m'n bedoeling hier een zooi schema's neer te plempen zonder er daadwerkelijk wat mee te doen :*

Deze ziet er qua verdeling wat beter uit, wat meer isolatie wat ik graag wil omdat SL wat saai werd en meer massa aanzetten. Heb dit van DBB geplukt, heel klein beetje aangepast nog.

Wat is ook jullie commentaar op dat sommige oefeningen van bepaalde spiergroepen meteen na elkaar komen, kan je dat niet beter afwisselend in je workout verwerken? Dus vrijdag bijvoorbeeld niet squats en daarna leg press maar squats, standing calf raises en daarna legpress. Zelfde geldt voor deadlifts en daarna BOR's.

Maandag:
Bench-Press 3x8
Overhead Press 3x8
Dumbbell Flyes 3x10
Incline Dumbbell 3x10
Barbell Upright Row 3x10
Dumbbell Lateral Raise 3x10 of Delts Machine
Parallel Bar Dips 3x10
Triceps Bench Dips 3x10

Woensdag:
Deadlift 3x5
Bent Over Rows 3x10
Lat Pull Down 3x10
Chin-Ups 3x8
Shrug 3x8
Dumbbell Curl 3x10
Hammer Curl 3x10
Behind The Back Wrist Curls 3x10

Vrijdag:
Squat 3x8
Horizontal leg press 3x10
Horizontal leg curl 3x10
Standing Calf Raises 3x12
Leg Raises 3x15
Dumbbell Side Bend 3x8

Ma: Borst, schouders, triceps
Wo: Rug en biceps
Vrij: Benen en buik

Ik hoor graag jullie mening :)
Gewoon luisteren naar je lichaam, niet iedereen gaat even goed op hetzelfde schema en iedereen heeft verschillende groepen die hard gaan of achterblijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')