Merendeel hier bestaat uit trolls.quote:
Je vergeet er nu wel een paar hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Merendeel hier bestaat uit trolls.
Enige die ik echt serieus neem is jij vanwege het trainen met je prothese, en Raymond omdat hij gewoon foto's en video's post en ook daadwerkelijk motiverend wil overkomen (en doet).
De rest (excuse me voor degene die ik vergeet) is lang niet zo serieus bezig.
Ik denk dat je nu wel erg kort door de bocht aan het gaan bent, er zitten hier een hoop mensen tussen die zeker serieus bezig zijn, sowieso hoe kun je nu zo een conclusie trekken aan de hand van wat mensen op een forum neerzetten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Enige die ik echt serieus neem is jij vanwege het trainen met je prothese, en Raymond omdat hij gewoon foto's en video's post en ook daadwerkelijk motiverend wil overkomen (en doet).
Jammer dat het zo overkomt, kan er echter niet wakker van liggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef ssebass het volgende:
Overigens hebben de meeste hier al wel eens een filmpje of foto geplaatst. Rare post.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. En je moet niet iemand serieus nemen omdat diegene toevallig op een prothese traint, ik wordt liever serieus genomen om m'n training.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oeeiiii. Ik vergeet heel vaak dat jij maar een been hebt, gelijke behandeling enzo. Lijkt me ergens wel irritant als mensen heel de tijd je been erbij halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. En je moet niet iemand serieus nemen omdat diegene toevallig op een prothese traint, ik wordt liever serieus genomen om m'n training.
Dat valt wel mee, dit was de eerste keer dit jaar volgens mij. In de gym kijken mensen wel eens even raar op, maar ik word door niemand anders behandeld door m'n been.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oeeiiii. Ik vergeet heel vaak dat jij maar een been hebt, gelijke behandeling enzo. Lijkt me ergens wel irritant als mensen heel de tijd je been erbij halen.
Je kan beter niet teveel water drinken tijdens trainen enzo omdat je dan vocht vast gaat houden toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:
Hoorde trouwens laatst een pt over veel water drinken om droger te worden. Dat dit ervoor zorgt dat er genoeg vocht is en je lichaam minder vet gaat opslaan (want vloeibaar). Lijkt mij onzin. Al is veel water drinken natuurlijk wel goed.
Wie verzint dit soort dingen. Dit zijn dan ook nog eens pt's die mensen adviseren.quote:
PT'ers zijn altijd druk bezig met speciale theorieen te ontwikkelen om zich te kunnen onderscheiden van de concurrentie. Dit trekt ook nieuwe klanten aan bladiebla.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wie verzint dit soort dingen. Dit zijn dan ook nog eens pt's die mensen adviseren.
gelukkig ben jij alwetend en weet je hoe de regulars uit dit topic trainenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok point taken.
Let me rephrase that:
De mensen die hier het meeste posten (over het algemeen) zijn het minst serieus bezig.
Net zoals de mensen die het meeste reageren op hetgeen wat een ander post (in de meeste gevallen negatief)
Dan hoef ik geen namen te noemen
Gewoon luisteren naar je lichaam, niet iedereen gaat even goed op hetzelfde schema en iedereen heeft verschillende groepen die hard gaan of achterblijven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef no1uknow het volgende:
Tweede en laatste keer dat ik een potentieel schema ga droppen hierHet is niet m'n bedoeling hier een zooi schema's neer te plempen zonder er daadwerkelijk wat mee te doen
Deze ziet er qua verdeling wat beter uit, wat meer isolatie wat ik graag wil omdat SL wat saai werd en meer massa aanzetten. Heb dit van DBB geplukt, heel klein beetje aangepast nog.
Wat is ook jullie commentaar op dat sommige oefeningen van bepaalde spiergroepen meteen na elkaar komen, kan je dat niet beter afwisselend in je workout verwerken? Dus vrijdag bijvoorbeeld niet squats en daarna leg press maar squats, standing calf raises en daarna legpress. Zelfde geldt voor deadlifts en daarna BOR's.
Maandag:
Bench-Press 3x8
Overhead Press 3x8
Dumbbell Flyes 3x10
Incline Dumbbell 3x10
Barbell Upright Row 3x10
Dumbbell Lateral Raise 3x10 of Delts Machine
Parallel Bar Dips 3x10
Triceps Bench Dips 3x10
Woensdag:
Deadlift 3x5
Bent Over Rows 3x10