Net ietsje goedkoper maar vond de whey van B&F niet te vreten waar dit echt gigantisch lekker is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per kilo nog even duur als de normale whey van B&F zeker?
Serieus? Ik had ook eens zo'n pot chocolate whey van ON en geef mij die chocolate van B&F maar... Daarnaast wat is dat spul bizar: als ik havermout maak en ik mix B&F whey erin wordt het nog wat dikker; maar mix ik ON whey erin wordt het ineens weer vloeibaar,, How?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Net ietsje goedkoper maar vond de whey van B&F niet te vreten waar dit echt gigantisch lekker is.
moet even een disclaimer bij: alleen vanilla icecream is te vretenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef Virtud het volgende:
[..]
Serieus? Ik had ook eens zo'n pot chocolate whey van ON en geef mij die chocolate van B&F maar... Daarnaast wat is dat spul bizar: als ik havermout maak en ik mix B&F whey erin wordt het nog wat dikker; maar mix ik ON whey erin wordt het ineens weer vloeibaar,, How?
Matrix is echt troepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef Isabeau het volgende:
We hebben in de sportschool allemaal Matrix apparatuur gekregen. Alles is er, incl squatrek, maar ik denk dat het wel wennen wordt. Veel plastic, bar van de lat. pulldown is van rubber en wordt slippery als je bezwete handen hebt. Daarbij moest ik eerst op het bankje gaan staan voor ik de bar omlaag kon krijgen, want die kon ik net met mijn vingertoppen aanraken als ik op de grond staKon overigens met gemak 5 kg toevoegen aan mijn deadlift en nog voelde het niet zo zwaar als vorige week.
De 'oude inboedel' (in mijn ogen betere kwaliteit, veel Hammer Strength) is allemaal in 1x verkocht.
Hmm, heb je daar wat meer info over? Ik moet wel zeggen dat sinds ik vanilla heb gehad ik eigenlijk niet meer terug wil naar chocolate.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
moet even een disclaimer bij: alleen vanilla icecream is te vreten
sws, ben van alle chocolate smaken afgestapt toen ik zag dat bepaalde merken er daarvoor extra suiker bij deden.
Ik vond de kwaliteit al niet geweldig. En het is allemaal nieuw. Kan je nagaan.quote:
Ja is gewoon bagger spul. Alles is vast aan elkaar, dus je kan nooit precies evenveel werk doen. Plus die handvaten zijn niet relaxt, veel te dik en glad. Sterktequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de kwaliteit al niet geweldig. En het is allemaal nieuw. Kan je nagaan.
Bedoel je die pre-fab barbells? Wel heel vaag hoor. Maar die heb ik laten liggen. Ik heb een barbell van een bench press station gepakt (plastic gewicht veert overigens mee als je er de vloer mee aantikt bij de deadliftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Push. het volgende:
Ja is gewoon bagger spul. Alles is vast aan elkaar, dus je kan nooit precies evenveel werk doen. Plus die handvaten zijn niet relaxt, veel te dik en glad. SterkteHeb er ook een jaar mee getraind.
Nee die machines zijn bagger. Dumbells zijn wel oké op zich.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je die pre-fab barbells? Wel heel vaag hoor. Maar die heb ik laten liggen. Ik heb een barbell van een bench press station gepakt (plastic gewicht veert overigens mee als je er de vloer mee aantikt bij de deadlift)
Wij hebben ook die matrix troep maar vind je van de plate loaded machines? Ik vind die seated row en supine bench wel redelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja is gewoon bagger spul. Alles is vast aan elkaar, dus je kan nooit precies evenveel werk doen. Plus die handvaten zijn niet relaxt, veel te dik en glad. SterkteHeb er ook een jaar mee getraind.
Vet eten maakt niet vet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Kaas is toch heel vet? I heb aanleg en als ik een tijdje kaas eet zie ik dat wel op mn buik ja.
Ik heb ze net gegeten. Eentje koudquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Asgard het volgende:
[..]
Die van jouw zien er zo een stuk beter uit, hoe smaakten ze?
Wij hadden niet eens plate loaded machinesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Wij hebben ook die matrix troep maar vind je van de plate loaded machines? Ik vind die seated row en supine bench wel redelijk
Goed merk. Vind alleen de 'vertical bench press', ja zo heet ie echt, niet fijn. Maar die gebruik ik eigenlijk toch nooit, dus heb er geen last van.quote:
Side bends of side planksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Push. het volgende:
Iemand goeie oblique oefeningen zonder dat er crunchen aan te pas komt?
woodchoppersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Push. het volgende:
Iemand goeie oblique oefeningen zonder dat er crunchen aan te pas komt?
Wat is de bedoeling dan? Diastasis verminderen of obliques trainen? Want je 'core' spieren gebruik je altijd tegelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan absoluut geen lichte diastasis verergeren?
Ik wil beidequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan? Diastasis verminderen of obliques trainen? Want je 'core' spieren gebruik je altijd tegelijk.
Heb ik me verder niet in verdiept. Kan wel eens wat onderzoeken/info erover lezen. Maar zeg er nu niks over, aangezien het ook averechts kan werken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik wil beide
Diastasis verminderen ben ik mee bezig, voor hoe ver dat kan. Heb je daar een mening over toevallig? Uit oogpunt van een fysio dus.
Maar wil tegelijk ook obliques trainen, want m'n buik begint achter te lopen omdat ik als de dood ben meer diastasis te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |