abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:00:09 #276
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129829530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef teun1990 het volgende:

[..]

Ja je kan hem met 1 vinger hoog houden.

Maar wat mij meer opviel is dat andere minder zwaar kunnen in de smith en ik als 4e oefening nog een PR neerzet, en daarvoor had ik ook al aardig wat setjes met 100 en 110 gedraaid..
dan mag je de bar al niet meewegen alvast.
pi_129829894
Ik gebruik normaliter eigenlijk altijd die padding bij squatten (sissy pad inderdaad), daarvan is er maar een. Helaas stonden er net twee gasten naast mij in de smith te 30kg te squatten met padding... Die hadden ze wel echt nodig. Dus toen heb ik maar 110kg zonder gedaan. Moet zeggen dat ik daar minder last van dan gedacht. Wel even handdoek tussen gelegd.

Heb zelf de stang redelijk hoog liggen. Waar ligt die bij jullie? Bij mij ter hoogte van de bovenkant van mijn schouderbladen. Gebruiken jullie de sissy pad?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129830088
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef ssebass het volgende:
Ik gebruik normaliter eigenlijk altijd die padding bij squatten (sissy pad inderdaad), daarvan is er maar een. Helaas stonden er net twee gasten naast mij in de smith te 30kg te squatten met padding... Die hadden ze wel echt nodig. Dus toen heb ik maar 110kg zonder gedaan. Moet zeggen dat ik daar minder last van dan gedacht. Wel even handdoek tussen gelegd.

Heb zelf de stang redelijk hoog liggen. Waar ligt die bij jullie? Bij mij ter hoogte van de bovenkant van mijn schouderbladen. Gebruiken jullie de sissy pad?
Je raakt er aan gewend zonder pad. in het begin kan je wat last krijgen van schaafplekken op je traps of bloeduitstortingen maar na een tijdje is dat geen probleem meer.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:16:17 #279
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129830099
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef ssebass het volgende:

Het eerste wat ik doe als ik ga squatten is de sissy/pussy pad eraf halen. Vervolgens lowbar positie aannemen zodat de barbell op de spina scapulea valt en de achterste schouderkop.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:16:38 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129830112
Pussypad is kut. Na 3 x zonder ben je eraan gewend en wil je niet anders meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129830122
Neverusedpussypad-crew.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:52 schreef Intentiion het volgende:

[..]

15-30 graden, dus gewoon 1 standje omhoog van helemaal plat :)
Wow. Meestal gooien ze hem hier op stand 3, om extra goed die bovenkant borst te pakken. En dan het liefst ook nog met een draai aan het eind, 'zo span je binnenkant borst goed aan'. _O_
pi_129830853
quote:
Ik zou er in ieder geval een oefening indoen voor de achterkant schouder. Voor de rest lijkt het mij wel genoeg oefeningen voor de biceps, ik zou er zelf eentje weglaten zelfs. En ik zou dumbell rows vervangen voor (weighted) chin ups.
Misschien nog een leg extension erbij, en je doet erg veel tot failure of valt dit wel mee?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129833072

Vanavond ff uitproberen. :9
250 Kcal
34g eiwit
:9~ :9~ :9~
pi_129833273
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het eerste wat ik doe als ik ga squatten is de sissy/pussy pad eraf halen. Vervolgens lowbar positie aannemen zodat de barbell op de spina scapulea valt en de achterste schouderkop.
Ja zit nog een beetje met de juiste positie. Vond dat filmpje ook mooi, waar die gast squat zonder zijn handen te gebruiken. Ik ga eens even plaatjes zoeken voor goede positionering. Trouwens nu kneiterveel spierpijn in mijn hamstrings. Lekker als je op kantoor zit en na een paar uur weer op wilt staan. Ouch.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129835228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik zou er in ieder geval een oefening indoen voor de achterkant schouder. Voor de rest lijkt het mij wel genoeg oefeningen voor de biceps, ik zou er zelf eentje weglaten zelfs. En ik zou dumbell rows vervangen voor (weighted) chin ups.
Misschien nog een leg extension erbij, en je doet erg veel tot failure of valt dit wel mee?
Valt in de praktijk wel mee, met sommige oefeningen proberen ik echt tot het uiterste te gaan, maar bij de meeste oefeningen voel ik wel wanneer ik aan m'n grens zit. Wat betreft chin-ups, ik haal er misschien 2 maar meer komt er niet uit.. ik snap het ook niet, waarschijnlijk is mijn rug te zwak, of m'n armen zijn gewoon te zwak :')
pi_129835480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef J03llV het volgende:

[..]

Valt in de praktijk wel mee, met sommige oefeningen proberen ik echt tot het uiterste te gaan, maar bij de meeste oefeningen voel ik wel wanneer ik aan m'n grens zit. Wat betreft chin-ups, ik haal er misschien 2 maar meer komt er niet uit.. ik snap het ook niet, waarschijnlijk is mijn rug te zwak, of m'n armen zijn gewoon te zwak :')
Oke, je lan gewoon telkens max reps doen dan kan je er na een tijdje wel meer. Maar een oefening voor de achterkant schouder was hetgeen wat ik meer miste in je schema, helemaal omdat er wel een inzit voor de voorkant.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129841054
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef esv7 het volgende:

[..]

Oke, je lan gewoon telkens max reps doen dan kan je er na een tijdje wel meer. Maar een oefening voor de achterkant schouder was hetgeen wat ik meer miste in je schema, helemaal omdat er wel een inzit voor de voorkant.
Heb je suggesties? Sta er graag voor open.

Ook zit ik met een probleempje, morgen ga ik 3 weken op vakantie. Blijf gewoon in nederland maar ga dus kamperen. Op 10 minuten rijden zit een BasicFit dus ik kan daar gewoon sporten, maar op voeding kan ik niet letten ivm gebrek aan ruimte om te bewaren. Ik wilde gewoon op Maandag woensdag en vrijdag blijven sporten, maar heeft dit wel veel zin?
pi_129841137
Trainen heeft altijd zin... en wat ga je eten dan als je niet 'op je voeding kan letten' 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129841207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:55 schreef J03llV het volgende:

[..]

Ook zit ik met een probleempje, morgen ga ik 3 weken op vakantie. Blijf gewoon in nederland maar ga dus kamperen. Op 10 minuten rijden zit een BasicFit dus ik kan daar gewoon sporten, maar op voeding kan ik niet letten ivm gebrek aan ruimte om te bewaren. Ik wilde gewoon op Maandag woensdag en vrijdag blijven sporten, maar heeft dit wel veel zin?
Als je 3 weken niet traint en niet goed vreet ga je flink achteruit.

Als je 3 weken blijft trainen en eten iets minder serieus neemt blijf je stilstaan.

Up to you.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_129841946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:52 schreef Intentiion het volgende:

[..]

15-30 graden, dus gewoon 1 standje omhoog van helemaal plat :)
Wat ik me dan afvraag waarom de hoek van veel incline benches minimaal 30 graden is.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:36:31 #291
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129842395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Als je 3 weken blijft trainen en eten iets minder serieus neemt blijf je stilstaan.

Up to you.
Als je 3 weken niks doet gaat het heus niet flink achteruit. Als je niet te veel eet zal de vetgain reuze meevallen. En spierbehoud is makkelijker dan spieropbouw. Enige wat echt achteruit gaat is je coördinatie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_129842488
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:36 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je 3 weken niks doet gaat het heus niet flink achteruit. Als je niet te veel eet zal de vetgain reuze meevallen. En spierbehoud is makkelijker dan spieropbouw. Enige wat echt achteruit gaat is je coördinatie.
Dat is waarschijnlijk wel waar ja... Mijn ervaring was vanuit een cherso vakantie :') Dat is 12 dagen alleen maar zuipen en bijna niks eten. Dan is het na 2 weken alsof je weer voor het eerst ooit een sportschool binnenloopt. ;(
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_129842549
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:24 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag waarom de hoek van veel incline benches minimaal 30 graden is.
1 standje vanaf plat is 15 volgens mij. Bij mijn gym iig wel
pi_129842789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:40 schreef Intentiion het volgende:

[..]

1 standje vanaf plat is 15 volgens mij. Bij mijn gym iig wel
Ik bedoel de barbellvariant waarbij het bankje aan het apparaat/barbellhouder vast zit.
pi_129842818
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:47 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik bedoel de barbellvariant waarbij het bankje aan het apparaat/barbellhouder vast zit.
Ja dat is zo. Ik voel die barbell ook altijd enorm in me delts. Daarom doe ik maar dumbell incline.
pi_129843086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Trainen heeft altijd zin... en wat ga je eten dan als je niet 'op je voeding kan letten' 8)7
's ochtends een paar boterhammen met pindakaas/kipfilet.
's middags wss ook of ergens op een terrasje een broodje eten
als avondeten is het totaal random, de ene keer kip, de andere keer spareribs de andere keer patat met een frikandel. Noem het maar op

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Up to you.
Ik kies voor dat laatste
pi_129843872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:55 schreef J03llV het volgende:

[..]

http://www.exrx.net/Weigh(...)earLateralRaise.html

En gewoon lekker sporten als je zin hebt, en al doe je dit 3 weken niet gaat de wereld ook niet ten onder.
pi_129845113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef J03llV het volgende:

's ochtends een paar boterhammen met pindakaas/kipfilet.
's middags wss ook of ergens op een terrasje een broodje eten
als avondeten is het totaal random, de ene keer kip, de andere keer spareribs de andere keer patat met een frikandel. Noem het maar op

Ik kies voor dat laatste
Ik zie allerlei eiwitten en gezonde vetten langskomen. Wat is het probleem? Haal wat kleine pakjes chocomelk (hoeft niet in de koelkast) en wat bananen en dan neem je na het trainen een pakje chocomelk en een banaan met pindakaas. Dan een paar uur later iets met kipfilet of een lekker groot stuk vlees (zoals die spareribs). Je kan heus prima eten na je training. Je hebt geen koelkast vol supplementen of blender met eiwitpoeders nodig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129847257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie allerlei eiwitten en gezonde vetten langskomen. Wat is het probleem? Haal wat kleine pakjes chocomelk (hoeft niet in de koelkast) en wat bananen en dan neem je na het trainen een pakje chocomelk en een banaan met pindakaas. Dan een paar uur later iets met kipfilet of een lekker groot stuk vlees (zoals die spareribs). Je kan heus prima eten na je training. Je hebt geen koelkast vol supplementen of blender met eiwitpoeders nodig.
Hmm klinkt goed, maar banaan met pindakaas daar dacht ik wel even wtf bij, dus wtf? Banaan met pindakaas!? Ik neem cacao poeder mee, en roer dat door mn melk. Vind ik zelf heel lekker :)
pi_129848493
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Leg uit.
Kaas is toch heel vet? I heb aanleg en als ik een tijdje kaas eet zie ik dat wel op mn buik ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')