Ik hou altijd max 30 graden aan. Daarboven wordt het een halve shoulder press. Maar ik doe liever Decline en flatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Wat is dan eigenlijk de beste hoek voor incline DB press?
Ik hou ongeveer 30 graden aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij van een gemiddelde fitness trainer een schema en advies heeft gekregen. Als hij echt serieus is leert hij wel beter over een tijdje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef botje_bouwer het volgende:
mijn buurjongen van 19 is ook hard aan het trainen... prima aanleg, maar helaas heeft hij wat vreemde ideeën:
squatten hoeft niet zo diep, want als je heel veel gewicht pakt belast je je spieren toch wel
bankdrukken doet ie niet, want daar kun je toch geen massa mee aanzetten
en als klap op de vuurpijl is hij aan het droogtrainen met 16 herhalingen per oefening
ik heb hem een beetje bijgepraat, maar volgens mij kwam het nog niet helemaal aan... zonde van zo'n jongen...
ik lees vaak max 30 gradenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Idd, gisteren borst en tri's gehad en maar eens decline geprobeerd. Was even wennen, ben niet helemaal zeker wb waar de bar moet landen. Anyone? En klopt 't dat je het ook aardig in je triceps voelt of doe ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik lees vaak max 30 graden
edit: Spuit elf![]()
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen..?quote:
Als je van die manier van trainen houdt, en de materialen hebt om het te doen moet je eens op zoek gaan naar Dave Tate, Strong(er) phase 1, 2 en 3.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef kidkash19 het volgende:
Helemaal kapot, niet alleen mn rug maar ook mn biceps, triceps, schouders, core zelfs benen hebben meegewerkt
nice..ben nog op zoek naar een leuke rug oefeningquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef kidkash19 het volgende:
De hand over hand rope pulls met een sled hebben me gisteren gesloopt... Tering hier is echt geen vervanging voor, seated rows zijn uit mijn programma voor altijd
Ik ken hem maar is niet helemaal wat ik zoek, ik volg vooral DeFranco omdat dat bijna naadloos past op American Football.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je van die manier van trainen houdt, en de materialen hebt om het te doen moet je eens op zoek gaan naar Dave Tate, Strong(er) phase 1, 2 en 3.
Dat is vrij specifiek trainen inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik ken hem maar is niet helemaal wat ik zoek, ik volg vooral DeFranco omdat dat bijna naadloos past op American Football.
Heb een aantal jaar geleden wel 5/3/1 gedaan enzo ivm positie wisseling toen
Geheel offtopic maar wie is dat in je forum pic/avatar?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik ken hem maar is niet helemaal wat ik zoek, ik volg vooral DeFranco omdat dat bijna naadloos past op American Football.
Heb een aantal jaar geleden wel 5/3/1 gedaan enzo ivm positie wisseling toen
google denkt wade barrettquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel offtopic maar wie is dat in je forum pic/avatar?
Neuj, gewoon een kruimelige kaas met pepers erinquote:
Leg uit.quote:
is die olybar toevallig uitgebalanceerd in de smith? Ik bedoel, kun je die met 1 vinger hoog houden?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:25 schreef teun1990 het volgende:
Vandaag benen getraind en squatrek was hele tijd bezet. Uiteindelijk maar besloten om een keer squats in de smith te gaan doen. Hiervoor al 3 andere oefeningen gedaan.
Normaal squat ik altijd los, en mijn PR is 3x120kg. Nu ging ik vandaag dus in de smith squatten en tot mijn verbazing kon ik ondanks dat het de 4e oefening was nog aardig wat gewicht pakken. Uiteindelijk 2x130kg gesquat, logisch misschien omdat smith misschien lichter is dan los squatten? Er zit wel een oly stang in de smith trouwens.
Maar mijn broertjes die beide normaal ook los squatten die ervaren de smith machine juist als zwaarder, en dat hoorde ik dus van meer mensen bij onze sportschool. Ik ervaar dit zelf ook als ik bv een keer incline bankdrukken pak in de smith.
Maar wat zegt dit dan over mijn squat? Ben ik met losse squat gewoon te bang om meer te pakken? Let altijd wel goed op techniek namelijk.
15-30 graden, dus gewoon 1 standje omhoog van helemaal platquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja je kan hem met 1 vinger hoog houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is die olybar toevallig uitgebalanceerd in de smith? Ik bedoel, kun je die met 1 vinger hoog houden?
Verder hoef je geen evenwicht te houden in de smith dat scheelt ook kracht/energie/concentratie...
In de smith misschien minder zwaar door verneukte rom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef teun1990 het volgende:
[..]
Ja je kan hem met 1 vinger hoog houden.
Maar wat mij meer opviel is dat andere minder zwaar kunnen in de smith en ik als 4e oefening nog een PR neerzet, en daarvoor had ik ook al aardig wat setjes met 100 en 110 gedraaid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |