Je bent waarschijnlijk iets verzwakt, maar je kan gewoon een lichte training doen als je je goed voelt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef terrorsjaak het volgende:
Gister koorts gehad, vandaag rond 19:00 weg
Morgen 10:00 trainen of heeft dat slechte effecten of geen zin?
Ja ik voel me weer goed!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk iets verzwakt, maar je kan gewoon een lichte training doen als je je goed voelt.
Daarom, gewoon effe rustig aan doen. En als je je moe gaat voelen stoppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:00 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ja ik voel me weer goed!
Helaas vandaag geleefd op water, mini bakje brinta, mini bakje yoghurt met muslie en een stroopwafel.
kort, nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft het zin om mijn reps te verhogen om droger/ peziger te worden? Zit nu tussen de 6 - 8 reps en zou dan naar de 16 gaan of is dat nutteloos.
je moet dan je voeding bijstellen, niet de repsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft het zin om mijn reps te verhogen om droger/ peziger te worden? Zit nu tussen de 6 - 8 reps en zou dan naar de 16 gaan of is dat nutteloos.
"Abs are made in the kitchen"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Niet het gevoel gehad dat je biceps iets te verduren hebben gehad, maar ze waren wel uitgeput? Verder pak je de biceps al behoorlijk met de rug training meestal, ik weet natuurlijk niet welke oefeningen je allemaal doet, post het anders even voor een betere inkijk. Ik zou niet je biceps vaker doen dan dat jij volgens jouw schema hebt geplanned aangezien rust ook erg belangrijk is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:05 schreef J03llV het volgende:
Gister Schouders, rug en biceps getraind. Alleen niet echt het gevoel gehad dat mijn biceps iets te voorduren kregen, mijn spieren waren namelijk al helemaal uitgeput. Verstandig om vrijdag nog biceps te doen bij mn benen?
http://forum.dutchbodybui(...)-woe-vrijdag-345685/quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:34 schreef esv7 het volgende:
[..]
Niet het gevoel gehad dat je biceps iets te verduren hebben gehad, maar ze waren wel uitgeput? Verder pak je de biceps al behoorlijk met de rug training meestal, ik weet natuurlijk niet welke oefeningen je allemaal doet, post het anders even voor een betere inkijk. Ik zou niet je biceps vaker doen dan dat jij volgens jouw schema hebt geplanned aangezien rust ook erg belangrijk is.
lol.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Daar is die schreeuwert weer. Goed lijf, maar wat een idioot
Hamvraag is natuurlijk of je haar nog hebt laten hangen/geduwdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:08 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren compleet afgeslacht door een invaljuf bij de Yoga. cotdamn. that was not funny.
Die zag na 1 oefening al dat ik veel te korte hammies had, en ging d'r wel ff aan hangen/duwen een paar keer tijdens rekoefeningenlol.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Hamvraag is natuurlijk of je haar nog hebt laten hangen/geduwd
Klopt. Wel goed je schouderbladen eerst naar achter rollen, dan gaat het al een stuk beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ik had net chest en triceps gekilled het uur daarvoor, ging ze dikke power yoga doen met slow push ups en alles lol. nnjjjjhe
En snel dat het allemaal ging gdvr.
Side Planks met gestrekte armen is ook kut trouwens. Dat doet zeer in je schouders jongens gees.
is het fetta of zo?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef star_gazer het volgende:
Snacken op je rustdag doe je zo:
[ afbeelding ]
Puur eiwit en vet. Praktisch geen carbs. En reken maar dat je er vol van gaat zitten
Wil je vet aankomen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef star_gazer het volgende:
Snacken op je rustdag doe je zo:
[ afbeelding ]
Puur eiwit en vet. Praktisch geen carbs. En reken maar dat je er vol van gaat zitten
IIFYMquote:
Heb goede verhalen gehoord over droogtrainen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
My thoughts exactly. Wat is dan eigenlijk de beste hoek voor incline DB press?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zelfs de incline BB bench heeft die hellingshoek dus ik kan enigszins inkomen dat een beginner het niet doorheeft.
Daarom dus incline DB press op een los bankje met 'n lichte hellingshoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |