Pullups kunnen altijd, en maximum aesthetic potential.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:09 schreef Intentiion het volgende:
van 6:20 tot 13.00 gewerkt, zo maar naar de gymwel zin maar moe.
Gelukkig upper power dus geen squats![]()
Dit had ik idd ook begrepen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
soms heb je van die dagen idd. Dat je een half uur nadat je jezelf hebt afgetopt (met goed BB voer uiteraard) alweer honger hebt lol.
Als ik het goed begreep spreek je juist meer je hammies aan met front squat.
We gaan het zien, nog nooit gedaan, dus of ik lazer met gewicht en al stijl voor of achterover, of ik heb morgen thuiszorg en een rolstoel nodig i.v.m. DOMS.
Hier precies het omgekeerde. Al twee weken geen ijzer aangeraakt / genoeg gegeten, kan niet wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
Bijna vakantie, tijd om ff helemaal niks te doen. Kan amper mn nest uit komen Sochtends, begin last van pijntjes links en rechts te krijgen en herstel ook een stuk moeilijker.
Ook maar rustig aan doen met de cardio, het vele hardlopen en zwemmen de laatste tijd begint toch zn tol te eisen.
Blijf veilig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Hiatus het volgende:
Gvd iets gesnapped in me onderrug bij laatste rep deadlift. Voelde iets verekken/poppen.
Dat rusten gaat nog lastig worden. Volgende week Lowlands, week daarna dekmantel festival. Wordt een aanslag gok ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier precies het omgekeerde. Al twee weken geen ijzer aangeraakt / genoeg gegeten, kan niet wachten.4 kg in de min ofzo, nog steeds 'buff' maar lang niet zo pumped als normaal. De hele 'spanning' op je pecs, traps, etc neemt af.
Rust goed uit man!
Ja maar bij jouw zijn ze sowieso aestheticquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pullups kunnen altijd, en maximum aesthetic potential.
hij maakt wel stabilizer gainsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de pers. Het bestaat dus echt.
Incluis pussypad. Gains van zijn leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke weights.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft iedereen die ik zie een (te) hoge incline?! Ik snap het niet...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo verziek je je schouders op de juiste manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen die ik zie een (te) hoge incline?! Ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook naar moet kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo verziek je je schouders op de juiste manier.![]()
En dan die eikel op een bosu daarachter,,,
Zelfs de incline BB bench heeft die hellingshoek dus ik kan enigszins inkomen dat een beginner het niet doorheeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk, nee. Je stabiliserende spieren moeten iets meer werk verrichten. Maar het is vooral coördinatie wat je er mee traint. Oftewel zo stabiel mogelijk staan op een bewegend oppervlak. Vandaar dat het vooral voor revalideren wordt gebruikt om coördinatie extra te trainen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Is dat niet enorm gevaarlijk om squats te doen op een bosuEn waarom zou je dat doen, moeten je corespieren dan veel harder werken om je stabiel te houden en train je ze daarom beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |