Je hebt gelijk. OP aangepast.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
Kap eens met die sneren naar Ambrosius.
Excuses.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef APK het volgende:
Leuk dat je het topic ook even in de reeks hebt gezet.
Donder toch op.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Een beetje oplettende mod had dit trouwens allang in de reeks gezet.
Is ironie je vreemd ? Ik zette er toch een knipoog achter. Ga ergens anders lopen schelden. Was just kidding man.quote:
Net even op je naam geklikt. Je bent wel een fervente sportposter zag ik.quote:
Hou het even ontopic hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net even op je naam geklikt. Je bent wel een fervente sportposter zag ik.
Ambrosius, Leatherface, Snakeyquote:
Is wel wat overdreven idd, maar kan op zich verder ook niet zoveel kwaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Szura het volgende:
Gaan we nu voor iedere wielerkoers een eigen topic maken?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jeetje, al een eigen topic.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedere flutkoers heeft zijn eigen topic
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het loopt wel een beetje uit de hand wmb.
quote:
SPT / Wielrennen #134 - Au revoir, bonsoirquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef Chiappucci het volgende:
Inderdaad. Koersen als Volta Limburg Classic, Driedaagse vd Panne en Dwars door Vlaanderen hoeven echt geen eigen topic. Dat kan prima in deze reeks.
Dat kan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:25 schreef Chase_Utley het volgende:
SPT / [MLB] Season 2013 #14: Eindelijk weer baseball.
Kan een mod hier 2013 van maken?
Dit idd! Sowieso, WTF?quote:Op zondag 7 april 2013 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Topicreeks: Parijs-Roubaix 2013 #1 Geen Tommeke
Topicreeks: Swetsje bedankt, Swetsje bedankt....
Mogen die worden samengevoegd en dat oude topic weg uit de reeks?
Denk omdat het reeksid 4187 moet zijn, en dat topic heeft topicid 4187. Foutje met intikken denk ik.quote:
True, true.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Denk omdat het reeksid 4187 moet zijn, en dat topic heeft topicid 4187. Foutje met intikken denk ik.
Ja, dat kan ik niet weghalen, maar wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima.Hij heeft ook nog een url in zijn sig staan.
Pfff, TS weet nog niet eens hoe hij een nieuw topic in een reeks aanmaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef borisz het volgende:
Dione #11 mag terug in de reeks
SPT / Dione de Graaff # 11 Was elke vrouw maar zo leuk en aantrekkelijk
Wat ben je toch een zeiksnor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pfff, TS weet nog niet eens hoe hij een nieuw topic in een reeks aanmaakt.
KLB / VOLKSWAGEN GOLFquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weet iemand waar ik het golf-topic kan vinden?
Als er ook een reeks van gemaakt kan worden, dan heeft de knop "open nieuw deel" ook daadwerkelijk nut.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:55 schreef NotGuilty het volgende:
Zouden deze twee topics kunnen worden samengevoegd?
Dus deze: SPT / Shaun T - Insanity workout #3 - Dig Deeper
Toevoegen aan deze: SPT / Shaun T - Insanity workout #3
De ene is via de knop "open nieuw deel " en de andere niet
Jaja, op 2 plaatsen hoeft niet. Aangepast.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:19 schreef vosss het volgende:
Zijn er SPT mods online?
Indien ja, kijk dan even naar mijn TR aub over het Le Mans topic.
Bedankt alvast
Done.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Zouden jullie modjes mijn topic naar voetbal kunnen verwijzen VBL / Mister Ajax 75 jaar
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] European Championship #2 Taylor, van Gerwen of toch een ander? reeks?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
SPT / Topsprinter Gay betrapt op doping, niet naar WK Atletiek.
Dubbel: SPT / Sprinter Tyson Gay betrapt op doping
Kan ie alvast gereekst worden ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef borisz het volgende:
SPT / WK Atletiek 2013 #1: Met 23 Nederlanders in er had nog Moskou achter gemoeten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Evertjan het volgende:
SPT / Het Team Belkin-topic #5 Verder zonder Jerommeke kan dit onder wielrennen worden geplaatst?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef borisz het volgende:
SPT / WK Atletiek 2013 #1: Met 23 Nederlanders in Moskou er had nog Moskou achter gemoeten.
Drie maal done.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoi. En ik kan dat niet doen, maar het is gevraagd.
Bedanktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoi. En ik kan dat niet doen, maar het is gevraagd.
Ok.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
SPT / Discuswerpster schakelt op pijnlijke wijze concurente uit
Zielig
Nog zieliger.quote:
Waarom ze jou ooit als sportmod hebben aangesteld blijft voor mij een raadsel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog zieliger.
Je bent echt de slechtste mod van FOK!
Dat was al aangepast.quote:
Done.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
SPT / [Bodybuilding] #389 Focus! : graag de OP van dit topic vervangen door die van topic SPT / [Bodybuilding] #365 Kuren met Dinokoeken : OP is in #366 verkracht door iemand zonder verstand van zaken. Voor verdere onderbouwing: zie #389.
Heldquote:
Dit topic stond niet meer in m'n MyAt...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Held _O Ambtotini doet hier weken over.
Ambrotini heeft heel SPT uit z'n AT verwijderd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic stond niet meer in m'n MyAt...
+1quote:
+1 Ik ben het met je eens dat in het algemeen er wel wat sneller geacteerd kan worden m.b.t. SPT-Feedback...quote:Ambrotini doet hier weken over.
Dat heb je met modjes die óf amper aanwezig zijn óf er blijkbaar geen zin in hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+1 Ik ben het met je eens dat in het algemeen er wel wat sneller geacteerd kan worden m.b.t. SPT-Feedback...
Pino voor modquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je met modjes die óf amper aanwezig zijn óf er blijkbaar geen zin in hebben.
#teampienjowquote:
Dit is ook een rustig forum hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht trouwens serieus dat SoK SPT-mod was, maar dat is helemaal niet zo.
Van Snakey wist ik helemaal niet dat ie mod was.
Tijd voor een paar nieuwen?
Als je er niet bent val je niet op nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is ook een rustig forum heDus je valt al niet zo snel op.
Was dat ook niet in TdFquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je er niet bent val je niet op nee.
Done.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag SPT / [centraal] Autocross Topic | Deel 1 weer open?
Billenkoek?quote:Op zondag 1 september 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Vuelta 2013 #8 - Muurtjes beklimmen
Topickaap (TS had geen lapo) + continu Sky-adoratie TT's. Kan daar iets aan worden gedaan?
Preventief voor een volgende keer wel.quote:Op zondag 1 september 2013 17:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Billenkoek?
Het topic loopt nu dus er is niet veel meer aan te doen.
Done.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Het grote Bram Tankink fan-topic
Filter wielrennen aub.
Er wordt tig keer zo vaak genoeg doping geïnsinueerd, terwijl dat net zo goed offtopic is.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPT / Vuelta 2013 #9 - Life begins at 40
Voor de 322e keer wordt Froome erbij gehaald die helemaal niet meedoet.
Renners die niet meedoen erbij halen vind ik persoonlijk irritanter, hoewel de dopeirritatie begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er wordt tig keer zo vaak genoeg doping geïnsinueerd, terwijl dat net zo goed offtopic is.
Done.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef Arcee het volgende:
SPT / Lance Armstrong #6 verliest sponsoren
Kan er #6 in de TT worden gezet?
quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer ga je inzien dat jouw notegedrag wbt 'Topshow' alleen maar averechts werkt?
Hier hoort het idd, vandaar geen reactie.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Poging 2. Misschien antwoord je nu wel.
[..]
Ah, persoonlijke smaak dus bij het modden. Jij mag blijkbaar VBL niet, dus lekker anti-VBL gedrag tonen door Topshow te gaan notenquote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier hoort het idd, vandaar geen reactie.
We zullen zien, dat kinderachtige gedrag uit VBL en inmiddels het halve forum moet gewoon stoppen, simpel.
Ja, ik lees TR's, maar mobiel is reeks vrij onmogelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013
SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013 GesinkGod.
SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013 Gees is back!
Reeks aub en tevens #2 en #3 in de TT.
En ik wacht nog op antwoord op #103.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik lees TR's, maar mobiel is reeks vrij onmogelijk.
Ik zie geen vraag in die reactie.
Ben geen mod hier maar ik heb ze even gereekst, zit niet mobiel namelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik zeg ook niet dat je op een vraag moet antwoorden. Maar dan niet, gewoon niet antwoorden en blijven noten.
En er zijn nog twee andere SPT-mods (volgens mij, zie ze amper eigenlijk) dus die kunnen ook reeksen als ze dit lezen.
Dank.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ben geen mod hier maar ik heb ze even gereekst, zit niet mobiel namelijk.
Kunnun jullie dan een beetje minderen met dat 'topshow'?
Het is net zoiets als in elk topic heel vaak 'poep' posten
Ach weet je, Ambro probeert het volgens mij hier gewoon een beetje leesbaar te houden (Ik las mee overigens) en hij had wmb een punt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
Zoals ik al zei werd in SPT amper 'Topshow' gepost, pas toen Ambro er onzinnige notes voor ging uitdelen.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
We zullen zien, dat kinderachtige gedrag uit VBL en inmiddels het halve forum moet gewoon stoppen, simpel.
Deet ie dat in feedback maar vaker.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ach weet je, Ambro probeert het volgens mij hier gewoon een beetje leesbaar te houden (Ik las mee overigens) en hij had wmb een punt.
Anyways, iedereen heeft zijn punt volgens mij wel gemaakt dus laten we gewoon een beetje rekening houden met elkaar en lekker over sport lullen
Dubbele Rietbergers.quote:
De leukste FOK!kers zijn jong en jong van geest en geen verzuurde bejaarden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je 14 bent, gek hè?
Ik zag je post toevallig, aangepastquote:Op maandag 30 september 2013 02:20 schreef star_gazer het volgende:
Hallo!
Kan iemand het topic-nummer in het nieuwe deel in het bodybuilding topic fixen voor mij?
SPT / [Bodybuilding] #395 Mr Olympia 2013
Moet 395 zijnDanku!
quote:Op maandag 30 september 2013 02:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag je post toevallig, aangepast
Heb het iets anders gedaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
Kan er Epke na de puntjes in de TT ?
SPT / Eén naam.....
Alvast bedankt
Volgens mij mag het allebei.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Olympische Winterspelen 2014. 7 tot en met 23 februari Sotsji, Rusland
Sotsji -> Sochi.
Mjah, maar ik zocht op Sochi en toen kwam ik op het OS2014-topic uit 2011. Denk dat de meesten zoeken op Sochi en niet op Sotsji.quote:
Cool. Epke verdient geen topic.quote:
Beter kijken. SPT / WK Turnen 2013 in Antwerpen #2: Epke Held.quote:
Dat is een algemeen WK topic. Epke is een individuele Nederlandse held.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beter kijken. SPT / WK Turnen 2013 in Antwerpen #2: Epke Held.
Daar hoeft niet nog een topic voor te worden geopend.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Pino112 het volgende:
SPT / 'Waar is Gesink?' #4: WAAR O WAAR IS GESINK?!
Filter aub.
Done.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef borisz het volgende:
Zou de nieuwe schaatsagenda in de OP kunnen?
SPT / [schaatsen] - algemeen deel 4
Vooruit dan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Davis Cup 11/12 #1: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
en
SPT / Davis Cup 11/12 #2: thuis tegen Zwitserland: makkie
mogen toe worden gevoegd aan
Topicreeks: Davis Cup 11/12 #3: Met meer zonneschijn en minder Borsato
al in gepost voor de centralisatie zeg maarquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
SPT / [Beoefenaarstopic] (Kick)boxing/Muay Thai Central?
Dat was dus #27.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand SPT / Darts #28 Op naar de PC. ff checken?
Lijkt me wel ja, weet eigenlijk niet meer hoe dat tijdens vorige Winterspelen is gegaan. Al denk ik dat het per sport ook wel werkt, anders wordt het lichtelijke chaotisch verwacht ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef heywoodu het volgende:
Kan een topic over de Winter Universiade de moeite waard zijn? Ik wil wel even een OP maken met de Nederlanders en evt Belgen die in actie komen en het programma erin. Vraag is vooral omdat Eurosport best veel uit gaan zenden, en er dus zeker anderhalve week lang genoeg van te zien zal zijn.
Zou er zoveel aandacht zijn voor bijvoorbeeld het langlaufen? Bij de 2 wedstrijden van vandaag stonden de hoogst geklasseerden op de wereldranglijst rond de 55e plek, dus echte wereldtop is het meestal niet. Aan de andere kant, helemaal geen Universiade-topic lijkt me ook niet handig, zeker omdat het gewoon uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, weet eigenlijk niet meer hoe dat tijdens vorige Winterspelen is gegaan. Al denk ik dat het per sport ook wel werkt, anders wordt het lichtelijke chaotisch verwacht ik.
Lastig inschatten, maar zo'n langlaufwedstrijd sneeuwt dan volledig onder als er tegelijk schaatsen is bijvoorbeeld. Dat geldt voor alles tegelijk met het schaatsen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou er zoveel aandacht zijn voor bijvoorbeeld het langlaufen? Bij de 2 wedstrijden van vandaag stonden de hoogst geklasseerden op de wereldranglijst rond de 55e plek, dus echte wereldtop is het meestal niet. Aan de andere kant, helemaal geen Universiade-topic lijkt me ook niet handig, zeker omdat het gewoon uitgezonden wordt.
Zeg het maar, ik kijk evt straks wel even of ik er wat van kan maken dan
1 voor schaatsen en 1 voor de rest?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lastig inschatten, maar zo'n langlaufwedstrijd sneeuwt dan volledig onder als er tegelijk schaatsen is bijvoorbeeld. Dat geldt voor alles tegelijk met het schaatsen.
Kan iemand SPT / OKT Schaatsen #1: Natuurlijk ook met Prestatiematrix er nog aan toevoegen?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:32 schreef tong80 het volgende:
Ideetje om hier een reeks van te maken ?
SPT / OKT Schaatsen #2: Erben heeft er sin in
Tussen de konijnenpoten door.
Ook alleen maar omdat het 3,5 jaar stilgelegen heeftquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef Arcee het volgende:
SPT / Studio Sport topic - voor alle op- en aanmerkingen
SPT / Studio Sport topic #2 - voor alle op- en aanmerkingen
Even reeks van maken?
Deel 1 hoort bij de langzaamste topics ooit van SPT, trouwens.
quote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef Arcee het volgende:
SPT / Studio Sport topic - voor alle op- en aanmerkingen
SPT / Studio Sport topic #2 - voor alle op- en aanmerkingen
Even reeks van maken?
Deel 1 hoort bij de langzaamste topics ooit van SPT, trouwens.
Twee keer done.quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan iemand SPT / OKT Schaatsen #1: Natuurlijk ook met Prestatiematrix er nog aan toevoegen?
Aan Topicreeks: OKT Schaatsen #2: Erben heeft er sin in dus.
Sure, sugesties?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef TheFastOne het volgende:
Zou SPT / [NBA] #55 - Christmas Day nee man eind januari even een basketball-relevante TT mogen krijgen. Een of andere baggeraar vond het een strak plan een topic te kapen.
"All-star weekend coming up" of iets van die strekking zou top zijn!quote:
Done. En het topic even opgeruimd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:01 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
"All-star weekend coming up" of iets van die strekking zou top zijn!
Dank voor de snelle reactie trouwens
Done.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:36 schreef Modus het volgende:
Kan dit gereekst worden?
SPT / [Snooker] Algemeen topic #2
SPT / [Snooker] Algemeen topic
SPT / [Golf] Centraal #5: Joost Luiten, onze enige man in de top100quote:
Ik word hier uitgescholden voor mongool, door een moderator nota bene. Ik ben daar echt niet van gediend en ik vind ook niet dat ik goede aanleiding heb gegeven om uitgescholden te worden.quote:
Interesseert me niet of je moderator op SPT bent of niet. Je bent blijkbaar een (officiële) medewerker van deze website en ik laat me niet voor mongool uitmaken, of jij nu denkt dat daar een goede reden voor is of niet. Ik eis dat je je excuses maakt, en ik hoop ook dat je er niet zonder waarschuwing van de leiding van FOK van afkomt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben in SPT geen moderator maar user en 3 jaar lang zonder lichten fietsen is imo genoeg reden om je voor mongool uit te maken, zoals ik je min of meer al in het topic zelf gezegd heb.
Bij deze wil ik mijn welgemeende excuus aanbieden en ik wacht in spanning mijn berisping van de FA's of A's af.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Interesseert me niet of je moderator op SPT bent of niet. Je bent blijkbaar een (officiële) medewerker van deze website en ik laat me niet voor mongool uitmaken, of jij nu denkt dat daar een goede reden voor is of niet. Ik eis dat je je excuses maakt, en ik hoop ook dat je er niet zonder waarschuwing van de leiding van FOK van afkomt.
Uitstekend, geaccepteerd. Hoop dat het iig niet weer gebeurt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mijn welgemeende excuus aanbieden en ik wacht in spanning mijn berisping van de FA's of A's af.
Ik doe mijn uiterste best ervoor, maar kan uiteraard geen garanties gevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Uitstekend, geaccepteerd. Hoop dat het iig niet weer gebeurt.
gr John
Done.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:40 schreef wimderon het volgende:
SPT / [Tennis] Indian Wells 2014 #1: Qualifier uit, altijd lastig
Wijzigen in 2014 graag
Leg uit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:32 schreef tong80 het volgende:
Werd een Olympische sporter voor Mongool uitgescholden.
Poetin dacht dat het niet zo verstandig was Mongolië binnen te vallen.
Ironie uitleggenquote:
Gaat me meer om wat het met dit topic te maken heeft?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ironie uitleggen
Dat doe ik niet eens als de laatste legpuzzle voor je neus ligt.
Hoe moet ik weten dat je op mij reageert? Als je nou eens quote, oh wacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:57 schreef tong80 het volgende:
Totaal niks. Net zo als je op mij reageert als het niks met het topic te maken heeft. Je valt me altijd aan. Ik reageer één keer off topic op jou en je gaat vragen stellen.
Kan even niet quoten.
Dat zul je ook wel weer gebruiken.
Leatherface
Ik kijk nu naar de EO. Ik ben ook barmhartig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat je op mij reageert? Als je nou eens quote, oh wacht.
Tong.
1 2 | [u][i][b]Racekalender 2014, bestaande uit 19 races[/b][/i][/u] [ [url=http://i.imgur.com/PmMVIXK.png]afbeelding[/url] ] |
1 2 | [u][i][b]Racekalender 2014, bestaande uit 19 races[/b][/i][/u] [ [url=http://i.imgur.com/Rnh2Qmi.png]afbeelding[/url] ] |
Ja en nee. Het is aangepast door de TS van het volgende topic, maar er blijkt nog een foutje in te zitten. Dit is de url van de verbeterde versie: http://i.imgur.com/Bio0SG7.pngquote:
Okee, aangepast.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is aangepast door de TS van het volgende topic, maar er blijkt nog een foutje in te zitten. Dit is de url van de verbeterde versie: http://i.imgur.com/Bio0SG7.png
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
SPT / [NCAA] College Basketball #5
SPT / [NCAA] College Basketball #4
mag er een reeks komen
Ok.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef borisz het volgende:
SPT / Ronde van Vlaanderen 2014 #1: De Hoogmis mag nog in het juiste subforum
Geld ophaalt voor een sponsorloop bedoel je? Niet dat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er evt een Alpe d'huez topic, zeg maar die sponsorloop voor geld ophalen....
SPT / Meedoen aan Alpe d'HuZesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er evt een Alpe d'huez topic, zeg maar die sponsorloop voor geld ophalen....
Veranderd bedoel je, maar dat is gebeurd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef Syntix het volgende:
Mag de typo (blijf) in de TT van SPT / 2014 Formula 1 GP's #24 - Frank Williams is (en blijft) een baas! even verandert worden?
Top!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veranderd bedoel je, maar dat is gebeurd.
Done.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:03 schreef ß het volgende:
Wil een lieve mod 2013 aanpassen naar 2014? Alvast bedankt.
SPT / 24 Heures du Mans 2014 #15:
Done.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] World Matchplay 2014 #1
*World Matchplay
Het topic staat nu in TDF, maar gaat daarna weer terug naar SPT.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef tong80 het volgende:
SPT / Lotto nieuwe hoofdsponsor van Belkin-ploeg
Is toch meer dan een TDF-Topic?
Groot Nederlands wielernieuws toch ?
Wat heeft dat met de actuele situatie te makenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het topic staat nu in TDF, maar gaat daarna weer terug naar SPT.
Done.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / Clásica San Sebastián 2014
Vergeten in het subforum ''Wielrennen/MTB'' te plaatsen.
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten>
Cocaïnequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:13 schreef Arcee het volgende:
SPT / Marco Pantani overleden - deel 2
Mag deze open? Er is nieuws...
Dicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:01 schreef swimmie86 het volgende:
SPT / EK Zwemmen 2014 te Berlijn #2 Hup Nederland!
Mag deze aub dicht, na veel F5en geen nieuw deel gezien en een nieuwe geopend, toen wel een nieuw actief deel gezien.
Ik kan die niet meer verplaatsen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:
TDF / 'Waar is Gesink?' #4: WAAR O WAAR IS GESINK?!
-> SPT
Dan vraag je een (F)A.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan die niet meer verplaatsen.
alstuquote:
Bedankt.quote:
Yep, done.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:30 schreef FastFox91 het volgende:
SPT / Recreatief Wielrennen #428 waar we vet en koolh. verbranden
Kan iemand de link in de spoilers verwijderen van de bovenstaande posts aub.
Idd, dank.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Meld hier Nederlandse sporters en teams naar OS 2016 in Rio mogen
Meld.
Done.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef borisz het volgende:
SPT / Hockey #3: Met Caldas aan het roer bij de mannen mag in een reeks met SPT / Centraal Hockey-topic # 2 Den Bosch rules.
Dit is via PM afgehandeld, trouwens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:12 schreef Klokov het volgende:
Is er een mod die de code van de OP kan posten? Ik ga de OP aanpassen/uitbreiden.
SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
Aangepakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef WEST het volgende:
SPT / Ongeval Jules Bianchi - Nieuws en discussie
Troll, Past een quote van een andere aan in negatieve zin.
Schijnbaar niet goed genoeg want hij is er nog en doet niks anders dan irritant zitten trollen.quote:
Die is gereekst, maar mist een paar delen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPT / European Championship Darts #5: Bunting bunting bunting
Reeks graag
Yup, done.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef Guard het volgende:
SPT / Trail, Fell en Ultra Running #1
SPT / Trail, Fell en Ultra Running #2
Kan hier ook een topicchain van gemaakt worden?
Bvd!
Kan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:53 schreef borisz het volgende:
SPT / Wereldkampioenschap Schaken 2014
Kan 2013 2014 worden?
Het duurde maar even in ieder geval.quote:Op maandag 24 november 2014 17:41 schreef WEST het volgende:
SPT / 2014 Formula 1 GP's #74 Waar we nog 107 dagen moeten wachten
Is die troll weer unband ofzo
Yep, done.quote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef roos85 het volgende:
Mogen de nominaties voor de Jaap Eden Awards in de OP?
SPT / Jaap Eden Awards / NOC*NSF Sportgala 2014 #1
Mannen:
Michel Mulder (schaatsen)
Stefan Groothuis (schaatsen)
Sven Kramer (schaatsen)
Jorrit Bergsma (schaatsen)
Jeroen Dubbeldam (springruiter)
Epke Zonderland (turnen)
Arjen Robben (voetbal)
Vrouwen:
Dafne Schippers (atletiek)
Jorien ter Mors (schaatsen/shorttrack)
Sifan Hassan (atletiek)
Ireen Wüst (schaatsen)
Sportploegen
Achtervolging mannen (schaatsen)
Achtervolging vrouwen (schaatsen)
Hippische spring ploeg (paardensport)
Hockeyploeg vrouwen
Nederlands elftal (voetbal)
Gehandicapte sporter
Bibian Mentel (snowbordcross)
Rixt van der Horst (dressuur)
Alijda Norbruis (wielrennen)
Inge Huitzing (rolstoelbasketbal)
Talent
Ilse Paulis (Roeien)
Michiel van der Heijden (moutainbike)
Max Verstappen (autocoureur)
Coach
Louis van Gaal (voetbal)
Bart Bennema (de coach van Dafne Schippers)
Max Caldas (hockeyvrouwen)
Rob Ehrens (springruiters)
Jac Orie (schaatscoach)
Gerard Kemkers (schaatscoach)
Alvast bedankt
Done.quote:Op maandag 1 december 2014 11:50 schreef loor123 het volgende:
Hoi ik heb hier net een topic gepost maar ik las later pas dat je er maar 1 mag openen en die wil ik graag open laten in de categorie school en studie. Dus deze kan gesloten worden!
SPT / Enquete volwassenen en dans lessen (respondenten gezocht!)
Sure. Topicreeks: Olympische Spelen 2016 - Rio de Janeiro!quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef roos85 het volgende:
Mogen de OS 2016 topics gereekst worden? Alvast bedankt
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure. Topicreeks: Olympische Spelen 2016 - Rio de Janeiro!
SPOILER: venues en sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekwalificeerden:
Paardensport
Team dressuur
Team eventing
Team springen
SPT / Meld hier Nederlandse sporters en teams naar OS 2016 in Rio mogen
De normen en limieten zijn hier te vinden.
Kan zelf niet meer wijzigen. Alvast bedankt
[ Bericht 1% gewijzigd door roos85 op 10-12-2014 22:08:10 ]
Ook dat mag.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Mag de OP van het nieuwe deel gewijzigd worden in:
Uh, nee.quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef icloud het volgende:
Dart topic titel change in arrogante mvg.
Ambro he, dan krijg je datquote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wat nu weer? Het hele topic staat vol met vrouwen en omdat ik er eentje post die een schone toiletpot likt krijg ik een note?
Omdat 'meneer' het vies vind gaat hij noten en vervolgens ook nog wel een ban proberen aan te smeren. In alle andere subfora blijft het plaatje staan, behalve in sport. Man man.quote:
#BoswachterForModquote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat 'meneer' het vies vind gaat hij noten en vervolgens ook nog wel een ban proberen aan te smeren. In alle andere subfora blijft het plaatje staan, behalve in sport. Man man.
Ik kreeg een ban aangesmeerd van hem wegens een plaatje van een porno-acteur waar je alleen het hoofd van Mike Horner zag. Als grapje over de winnaar van de ronde van Spanje.quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat 'meneer' het vies vind gaat hij noten en vervolgens ook nog wel een ban proberen aan te smeren. In alle andere subfora blijft het plaatje staan, behalve in sport. Man man.
Done.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef heywoodu het volgende:
SPT / Skispringen #8 Vierschansentournee
Zou de titel misschien aangepast kunnen worden naar iets als "Skispringen #8 Vierschansentournee 2014-2015"?
Er is al een topic: SPT / Studio Brazil - Het beste sportjaar ooit [zo 28-12, 18:10, NL1].quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Mag WK / [NOS] Studio Brasil #10 HugoGod naar SPT? Vanavond is er weer een uitzending in de vorm van een jaaroverzicht.
Mag "Brazil" gewijzigd worden naar "Brasil"? Foutje in de TTquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is al een topic: SPT / Studio Brazil - Het beste sportjaar ooit [zo 28-12, 18:10, NL1].
Owh, die had ik niet gezien.quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is al een topic: SPT / Studio Brazil - Het beste sportjaar ooit [zo 28-12, 18:10, NL1].
Done.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:30 schreef heywoodu het volgende:
SPT / Skeletonster Kimberley Bos - Fantopic
Zou die eventueel gewijzigd kunnen worden naar "Skeletonster Kimberley Bos - Fantopic", "Het skeletonster Kimberley Bos-topic" of iets dergelijks? Het gaat immers nog wel volledig over haar, maar niet echt meer over "stel je vragen", wat gericht was op het interview van vorige maand
Nog steeds niet gedaan, deel 3 is er al:quote:Op maandag 19 januari 2015 12:32 schreef franklop het volgende:
Kan een mod deze topics reeksen ?
SPT / Australian Open 2015 #2: Australische TienerGoden
SPT / Australian Open 2015 #1
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef nils7 het volgende:
Ik wil toch iemand vragen die foto's te verwijderen of achter een link, kan me niet voorstellen dit topic op je mobiel te openen met data limiet (mijn Macbook heeft er toch echt moeite mee)
Is al opgelost zo te zien?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef WEST het volgende:
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 160
mag uit deze post even de fotos verwijderd worden. De browser flipt om de haverklap vanwege een te grote fotos die hij moet laden
Wordt ook al in het topic gevraagd.
[..]
nee hij crasht nog steeds fotos zitten er nog wel in.quote:
Ik merk er niks van? Mobiel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:21 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hij crasht nog steeds fotos zitten er nog wel in.
ja nu doet die topic weer goed zonder te crashen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Snakey het volgende:
Ik heb ze verwijderd. Waren erg grote foto´s.
Verplaatst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:17 schreef truedestiny het volgende:
VBL / komend seizoen geen video assistent
Verkeerde subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |