Kom je uit Langeveen? daar is aankomend weekend Cross...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef valek het volgende:
Binnenkort in ons dorp autocross.
Volgens mij komend weekend zelfs.
Ik kan helaas niet gaan kijken, maar het is echt geweldig.
Wil het zelf een keer gaan doen, hoewel ik niet techisch ben met
auto's. Dus dan zou ik een monteur moeten hebben.
Het meeste wat je ziet zijn toch Golf GTI'tjes en Kadett GSI'tjes, goedkoop en veel onderdelen voor te vinden. Verder kunnen die goed mee komen bij de Regio Rijders.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef Go0s het volgende:
Zou ook wel eens mee willen doen aan zo'n crossIs er eigenlijk een ideale auto om daar aan mee te doen?
Dat verschilt echt heel erg, ik had eerst een Ascona en daar is 6 of 7 crossen meegereden, daarna mijn vriendin nog 1 cross. Iemand anders had een Nissan Sunny en daar zijn wel 15 crossen meegereden, zonder echte schade.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Go0s het volgende:
En hoelang gaat zo'n auto mee? Of ligt dat aan wat voor race je mee doet (vrije race)
Is de verhouding 1:1? 1 Race is 1 auto; dus dat ie helemaal gaar gereden is/wordt aan het eind?
Die is ondertussen naar het oude ijzer...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Tjabbo het volgende:
da's nog steeds die GSI ?
In Bentelo is altijd de Crazy Car Crash, daar gaat het meer om het beuken dan om de eerste plaatsquote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
Collega van me komt uit bentelo. Daar is het crossen schijnbaar ook flink populair.
Ken je die jongens toevallig? (ik zal mijn collega eens vragen naar hun site, daar staan ook veel foto's op)
Ken je Rien Nijland?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In Bentelo is altijd de Crazy Car Crash, daar gaat het meer om het beuken dan om de eerste plaats.
is ook leuk natuurlijk
Ik ken wel lui uit Bentelo, maar geen crossers.
Die bovenste is even zijn ceedeetje aan het verwisselen?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah, autocross
Ik kan dit jaar helaas niet bij de van Sexbierum zijn, maar ga wel naar die van Hallum en Menaldum
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog veel meer foto's als je iets specifieks wilt zien, roep maar, dan kijk ik even in mn archief of ik het heb
nee hij maakt zn gordel los om er zo vlug mogelijk uit te gaan, dit was tijdens en super rodeo, waarbij eerst zoveel mogelijk auto's kapot gereden worden. Daarom worden daar ook veel Jaguars met Opel Kadett motoren voor gebruikt, die hebben een lekker grote kreukelzonequote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Die bovenste is even zijn ceedeetje aan het verwisselen?
Viund het zo zonde he ,heel de winter bouwen (spaceframe ) e.d en dan in een middag kapotrossen
Dan zie ik je daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem is ook een vrij fanatieke autocross bezoeker, zo is hij 1 juli weer te vinden in Blauwhuis wat mooi dicht bij zijn woonplaats is. Daarnaast gaat hij 23 juli naar Sint Maarten. Verder denk ik dat ik deze zomer naar Texel ga en ook Venray (dit is op asfalt) staat op de planning indien het doorgaat.
Qua andere crossen nog wat afwachten waar vrienden meerijden en dergelijke.
http://www.nac-autocross.nl/?id=nieuwsquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand meer info over de avondcross zaterdag in Sexbierum?
dank je. daar meost ik dan maar weer eens kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
http://www.nac-autocross.nl/?id=nieuws
alstu
Is geheel correct, maar hij gaat toch in 2008 naar Venray zelf. Er is in ieder geval veel gespeculeer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar.
Ik woon in Ysselsteyn, waar die baan officieel ligt, maar voor het gemak zeggen ze altijd Venray, omdat dat wat bekender is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |