als het nog start gewoon rijden , ff zonder olie is wel mogelijk hoor. Weet niet wat bij jou 2 rondjes zijn, maar je moet maar eensdie filmpjes opzoeken op fok betreft 1 van een Honda civic zonder Koelvloeistof en Motorolie die nog zeker anderhalf uur alles volhoud en daarna uiteindelijk klapt, en daar werd echt geragd , en 1 met een CRX die het een half uur lang volhoud nadat er een steen op het gaspedaal is gelegd en hij op 7000 rpm zo'n half uur draait..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja het is m'n crossautoof om preciezer te zijn, die van m'n vriendin....
ongeveer 2 rondjes zonder olie/langzaam leeglopen schat ik.... maar hij start iig nog wel...
[..]
Zit ik ook aan te denken en dan de huidige mooi uit elkaar halen als 'oefenproject'. Heb wel vaker meegeholpen aan een motor van een ander, maar nog nooit zelf een motor uitmekaar gehaald.
[..]
En dat is dan ook de reden dat ik nog twijfel...
een VW 1.8 16V KRquote:Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
als het nog start gewoon rijden , ff zonder olie is wel mogelijk hoor. Weet niet wat bij jou 2 rondjes zijn, maar je moet maar eensdie filmpjes opzoeken op fok betreft 1 van een Honda civic zonder Koelvloeistof en Motorolie die nog zeker anderhalf uur alles volhoud en daarna uiteindelijk klapt, en daar werd echt geragd , en 1 met een CRX die het een half uur lang volhoud nadat er een steen op het gaspedaal is gelegd en hij op 7000 rpm zo'n half uur draait..
maargoed dat is honda.. weet niet wat jij hebt.
Nope, heb een Ceedeetje, met alle gegevens van die motor, en hoe die uit en (belangrijker) weer in mekaar moet. Maar die werkt niet onder XP, dus morgen ff een oude pc van zolder trekken en daar 98 opzetten. Die cd maar is eerst bekijken....quote:
www.vmware.comquote:Op woensdag 19 april 2006 23:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nope, heb een Ceedeetje, met alle gegevens van die motor, en hoe die uit en (belangrijker) weer in mekaar moet. Maar die werkt niet onder XP, dus morgen ff een oude pc van zolder trekken en daar 98 opzetten. Die cd maar is eerst bekijken....
lol, nee, maar toch bedankt. Ik heb al genoeg 'rotzooi' (nfi) op m'n PC staan. En daarbij ik zat er aan te denken om die oude PC in de werkplaats neer te zetten, makkelijk als je snel wat wilt opzoeken over hoe iets zit in de auto...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
www.vmware.com
bespaart je een pc van zolder trekken![]()
ah, forget it, danquote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lol, nee, maar toch bedankt. Ik heb al genoeg 'rotzooi' (nfi) op m'n PC staan. En daarbij ik zat er aan te denken om die oude PC in de werkplaats neer te zetten, makkelijk als je snel wat wilt opzoeken over hoe iets zit in de auto...
(edit: en voor MP3tjes natuurlijk)
olyslager cd?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nope, heb een Ceedeetje, met alle gegevens van die motor, en hoe die uit en (belangrijker) weer in mekaar moet. Maar die werkt niet onder XP, dus morgen ff een oude pc van zolder trekken en daar 98 opzetten. Die cd maar is eerst bekijken....
nee, deze:quote:
quote:Volkswagen GTI, Golf, Jetta
Service Manual 1985-1992 - Electronic Edition
Gasoline, Diesel and Turbo Diesel Including 16V
by Bentley Publishers
CD-ROM, Windows 95/98/NT and MacOS
VWoA Literature No.: W42
CD-ROM VW A2 92.03
Bentley Stock Number: EVA2
Sorry Youpquote:Naja. we kapen het hele topic
echte race al of oefenrijden?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Youp het volgende:
vandaag circuit dag #1 gehad... jeeezus wat heeft die auto er van langs gekregen!en wat was het vet
(had zelf nog nooit op t circuit gereden)
foto's en eventueel filmpjes volgen nog wel
we rijden time trials in feitequote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
echte race al of oefenrijden?
standaard GSi voor en standaard GT achter (ik weet alleen niet of daar verschil in zit)quote:
Ik zie dat de concurrerende teams ook Astra's rijden, krijgen deze mensen de zelfde dingen gesponsord zoals onderstel enzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef Youp het volgende:
[..]
standaard GSi voor en standaard GT achter (ik weet alleen niet of daar verschil in zit)
maar dat was ook de bedoeling, volgende keer gaan we met de eerste upgrade (waarschijnlijk het AST onderstel en/of slicks) om te kijken wat voor vooruitgang we geboekt hebben
nope, ieder groepje (dus iedere auto) moet voor zn eigen materiaal zorgenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik zie dat de concurrerende teams ook Astra's rijden, krijgen deze mensen de zelfde dingen gesponsord zoals onderstel enzo?
preciezzquote:Op donderdag 20 april 2006 20:15 schreef Repeat het volgende:
ah ok, de nieuwe veren en dempers zaten er dus nog niet onder.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:41 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, ieder groepje (dus iedere auto) moet voor zn eigen materiaal zorgeneen ander team van Venlo heeft ook AST vering toevallig maar het andere team niet... en het andere team van Roermond (onze dagelijkse directe concurrenten die zodanig hun best hebben gedaan dat ze vandaag nieteens naar het circuit konden komen met de auto) krijgt ook geen AST vering.. qua sponsorgeld kan je het zo ruim hebben als je het zelf maakt
[..]
preciezz
whehehe de andere teams hadden allemaal lichtmetaal met redelijk brede en low profile banden... en een van de auto's van de andere teams was zelfs een beetje verlaagd... ook hebben ze er volgens ons stiekem wat mee geknoeid om ons voor te blijven aangezien die auto's vorig jaar ook al gebruikt zijn...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Duidelijk. Dus echt je armen uit de mouwen steken om alles zo goed mogelijk in orde te krijgen.
! Waren de tijden van jullie vergelijkbaar met de andere teams?
niet slechtquote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
whehehe de andere teams hadden allemaal lichtmetaal met redelijk brede en low profile banden... en een van de auto's van de andere teams was zelfs een beetje verlaagd... ook hebben ze er volgens ons stiekem wat mee geknoeid om ons voor te blijven aangezien die auto's vorig jaar ook al gebruikt zijn...
maar onze snelste tijd was +- 1:10.xx en hun snelste tijd was 1:09.xx en dat had een jongen gepresteerd die jaren lang op dat circuit gekart heeft... en wij allemaal met nihil circuit ervaring
de gemiddelde tijden lagen zo tussen de 1:11.5-1:14.5 omdat eigenlijk niemand genoeg tijd had om aan de auto en de baan te wennen... in eerste instantie reed iedereen 5 rondjes... daarna een keer 3 rondjes... en daarna nog eens 2 rondjes omdat we nog wat tijd over hadden
mwah... er zijn ooit eens nieuwe spatbordranden en spatschermen in gelast... dit kan je wel zien wanneer je er naar gaat kijken... ook heeft hij voor lichte schade gehad, de motorkap is een beetje beschadigd en daarna erg slecht bijgewerkt en de bumper heeft een beetje een vouw.... verder ziet hij er nog best fris uitquote:Op donderdag 20 april 2006 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
en hij is nog helemaal spik en spak, superstrak in de lak. (toch?)
was zeker een nette auto! had maar 133.000 gelopen en hij was letterlijk van een oud opatje geweest... het interieur was in super staat zoals je ook in het begin van dit topic kan zien (het staat overigens nog steeds te koopquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
als dat alles is dan is het echt een nette auto zeg. zeker in vergelijking met mijn fordje
wat je kunt proberen is zware delen vervangen door kunststof delen om gewicht te besparen, heb je daar ook al naar gezocht.... of zou dat echt alleen bij BMW's werken
Mijn kameraad had z'n remschijven opgeboord voor zijn crossauto om gewicht te besparenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Youp het volgende:
[..]
was zeker een nette auto! had maar 133.000 gelopen en hij was letterlijk van een oud opatje geweest... het interieur was in super staat zoals je ook in het begin van dit topic kan zien (het staat overigens nog steeds te koop)
over lichtgewicht delen hebben we natuurljk nagedacht! en misschien komt dat ook nog welkunstof ruitjes enzo...
jepquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Cosworth het volgende:
Is dat normaal een kart-circuit?
quote:De ingaande low- en highspeed demping kan gescheiden afgesteld worden, door middel van een 12 clicks lowspeed en een 11 clicks highspeed verstelling. De uitgaande slag wordt gedempt met behulp van een 12 clicks afstelknop.
en dan vergeet je deze jongens nog :quote:Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Repeat het volgende:
vette shit
maar heb je ook niet een set mooie velgen met dikke banden ofzo? ipv deze (zo op het oog lijkende) daihartsu style?
en hoe zijn deze dempers nu instelbaar?
edit: heb het al gevonden
[..]
zoals ik al zeg, de school betaald de velgen, omdat we toch wielen nodig hebben om de slicks op te leggen... en die zie ik niet echt op onze 14" stalen wielen liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Tommeh het volgende:
Ik denk dat je dat geld aan betere zaken kan besteden dan een paar lichtere velgen
Magnesium heb je echt niet nodig. Zoek gewoon een paar goedkope, lichte velgen. Als je goed zoekt, kun je juist met die kneuzige tuners-velgen soms goed uit zijn. Puur kijken naar gewicht. Wij hadden op onze rally auto's af en toe ook de grootste crap liggen, als het licht is en niet kapot gaa,t is het goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef Youp het volgende:
zeker een boel, maar de school betaalden wanneer ze niet te hufterig duur zijn nemen we liever magnesium... anders alu, maar wel professionele race velgen, geen tunerz AEZjes ofzo
ja dat geloof ik graag, maar in Venlo hebben ze ook van die OZjes... en alles wat ze in venlo hebben moeten wij ook hebben en dan nog wat beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef Drive-r het volgende:
Ik meende het serieus.... Wij kochten af en toe wat van die lelijke velgjes voor weinig. Even kijken hoeveel ze wegen en je heb weer iets om aan gort te rijden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |