abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36577673
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:35 schreef Pumatje het volgende:
youp echt een geweldig project man!
ik wil dit ook wel , zo ga ik graag naar school hoor echt vet, heel erg leuk hoe je alles aanpakt enzo.. maar hadden jullie niet beter een honda civicje van 91 kunnen pakken dan ofzo ? Ik weet dat hij door school gegeven is maar een opel astra had ik niet gedacht, niet dat er iets mis is met opel

die hydralische klepstoters zijn wel makkelijk, nooit meer kleppen stellen , maar 't nadeel ervan was dat ze nooit goed kunnen fingeren bij motoren die hogere rev's draaien? of heb ik het nu fout.

hoeveel pk heeft dat blokkie straks eigelijk ( wat is het doel ) en bij welk rpmheeft ie izjn meeste vermogen ?
Astra's zijn goedkoop

in sportmotoren enzo worden idd geen hydraulische klepstoters gebruikt en dat heeft te maken met de hoge toerentallen ja (14.000-16.000 is geen uitzondering) verder zitten ze wel in zo'n beetje elke denkbare (relatief moderne) automotor

en het vermogen wordt niet spectaculair, nu heeft hij 116pk en draait hij iets van 6800toeren maximaal en dat krijgen we al niet op de weg overgebracht in de 1 en de 2, straks komt er misschien een sperdiff in en dan wordt het wel al wat leuker maar buiten een uitlaatje en zelf chippen doen we er niks aan misschien met veel geluk 125-130pk en wat meer toeren ofzo...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 2 april 2006 @ 23:12:19 #202
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_36594180
Tip voor het sperdiff zoek een Omega A station van het laatste bouwjaar, liefst met 2.4 erin ! Check het kaartje op het diff als het goed is hebben sommige de letter "K" erop staan ! schroef hem er dan maar onderuit dan heb je een 30procent platen sper die dmv shims tot 90procent is tekrijgen (30,60,90). Het is idd van een achterwiel aandrijver maar die past in je F16/F20 bak

Heb hem zelf ook in m'n A corsa 2.0 16V sprinter (in combi met een F16FCR bak).
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_36594254
een 90% sper?
  zondag 2 april 2006 @ 23:20:48 #204
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_36594496
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Repeat het volgende:
een 90% sper?
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_36605153
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:56 schreef RallyAstra het volgende:
Is zelf simpel af te stellen als je de gegevens hebt, gewoon schroenedraaier er in en klikjes tellen, teminste ik neem aan dat het net zo werkt als proflex
Tuurlijk is zo'n onderstel makkelijk in te stellen maar afstellen is een ander verhaal. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden dus simpel afstellen zit er niet in.
pi_36714299
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Tuurlijk is zo'n onderstel makkelijk in te stellen maar afstellen is een ander verhaal. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden dus simpel afstellen zit er niet in.
zijn idd VEEL TE VEEL combinaties mogelijk
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36714494
en een kleine update!

zomaar een foto


carterventilatie aangesloten op een apart "reservoir" en afgedopt op het gasklephuis, ook hebben we de gasklephuisverwarming verwijderd en doorgelust...






de kooi heeft een "kleur" (wit is stiekem toch geen kleur ) gewoon met de kwast overigens


de auto staat op bokken want vandaag zijn de standaard schokbrekers en veren naar AST gegaan, daar word voor ons een set op maat gemaakt




en weer een van mijn creaties overigens komt de nood schakelaar hier ook nog op te zitten waarschijnlijk en misschien nog het een of het ander...


het knopje met FAN er bij is overigens voor de ventilator op de radiateur, hiermee kunnen we ten alle tijden de ventilator 100% aansturen... normaal wordt hij automatisch aangestuurd op 50% of op 100% maar aangezien wij als een stel bezopen boeren met het ding gaan scheuren willen we gewoon dat wanneer de motor 2 minuten gelopen heeft hij 100% aan gaat en aan blijft staan mocht de temperatuur wat teruglopen dan kunnen we de auto altijd zelf nog laten regelen.. de engine start is trouwens ook wel geinig, je bedient gewoon de startmotor met het groene knopje en dat ding er boven is een groen lampje dat gaat branden wanneer je aan het starten bent gewoon voor de leukigheid
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36714671
Dashboard heb ik ook zelf gemaakt, met contact, massa, startknop, fan en benzine pomp....

benzine pomp schakelaar geen optie? bij brand kun weet je dan zeker dat de pomp niet meer loopt...
pi_36714733
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:03 schreef BroesWillems het volgende:
Dashboard heb ik ook zelf gemaakt, met contact, massa, startknop, fan en benzine pomp....

benzine pomp schakelaar geen optie? bij brand kun weet je dan zeker dat de pomp niet meer loopt...
benzinepomp loopt niet meer wanneer de massa uit is en de motor uitgeschakeld word... nu kan je de massa wel uitschakelen maar dan loopt het blok doodleuk verder op de massa van de dynamo dus we gaan de ontsteking ook onderbreken op de massaschakelaar dan is het pats boem gedaan met alles en pompt de benzinepomp ook niet meer en je zet zo de motor nog directer stop dan door de benzinepomp te onderbreken (dan loopt het blok rustig nog even verder...)
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 6 april 2006 @ 22:22:37 #210
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36723335
wij hebben op ons werk op het moment de C2 rally wagen van Marco kuipers staan, enorm aardige vent, die nooit verveeld is om wat te vertellen, prachtige bak, maar heeft maar 180 pk.\

In ieder geval, die consoles die ze in hun dash hebben zijn echt

alles digitaal, voltage, amp, olie druk, olie temp, hoeveelheid, kmpu, RPM en de bestuurder met eigen consoles en pedaal, maar wat ik nog niet kende was het brandblus systeem met sproeierkoppen in de auto verspreid, naar motor en onder dashboard, hebben jullie die niet 1 nodig?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36723568
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Pumatje het volgende:
wij hebben op ons werk op het moment de C2 rally wagen van Marco kuipers staan, enorm aardige vent, die nooit verveeld is om wat te vertellen, prachtige bak, maar heeft maar 180 pk.\

In ieder geval, die consoles die ze in hun dash hebben zijn echt

alles digitaal, voltage, amp, olie druk, olie temp, hoeveelheid, kmpu, RPM en de bestuurder met eigen consoles en pedaal, maar wat ik nog niet kende was het brandblus systeem met sproeierkoppen in de auto verspreid, naar motor en onder dashboard, hebben jullie die niet 1 nodig?
wij krijgen gewoon een los blussertje in de auto geloof ik misschien dat dat ergens heen geleid moet worden maar daar weet ik nog niks van...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36735734
filmpje!

het is wel een MP4

push the button

we hebben zoals je ziet het lampje dat geschakeld was met de startknop een beetje aangepast... het brandt nu wanneer de motor loopt en wanneer de motor uit staat (auto kan best op contact blijven staan) gaat het lampje ook uit ook is de massaschakelaar op het plaatje geplaatst
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:54:37 #213
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36745190
is er ook 1 massaschakelaar al aan de buitekant geplaatst?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36755114
dan ben je blij als je een goeie rolkooi hebt

http://www.thehiltons.net/downloads/rallymasters.wmv
pi_36763395
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:58 schreef Repeat het volgende:
dan ben je blij als je een goeie rolkooi hebt

http://www.thehiltons.net/downloads/rallymasters.wmv
die gaan dr aardig tegenaan (letterlijk en figuurlijk)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36847620
M'n neus is krom....


De neus wijst naar links....

duidelijk knik in het frame...

steun van Startmoter afgeknapt en heeft daarmee het olie filter meegenomen... (heb 2 rondjes zonder olie gereden Kwam ik na de tijd pas achter....)


met motorkap ter verduideleking...


Daarnaast ook nog een gat in de accu
Het was een zeer zware cross afgelopen zondag... geen doorkomen aan, in die drek zooi.

Hopelijk gaat het met je rallybak beter af....
pi_36851611
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef BroesWillems het volgende:
M'n neus is krom....

[afbeelding]
De neus wijst naar links....
[afbeelding]
duidelijk knik in het frame...
[afbeelding]
steun van Startmoter afgeknapt en heeft daarmee het olie filter meegenomen... (heb 2 rondjes zonder olie gereden Kwam ik na de tijd pas achter....)

[afbeelding]
met motorkap ter verduideleking...


Daarnaast ook nog een gat in de accu
Het was een zeer zware cross afgelopen zondag... geen doorkomen aan, in die drek zooi.

Hopelijk gaat het met je rallybak beter af....
dat gaat wel goedkomen... onze bak heeft wat minder te lijden dan een crossauto aangezien we op glad asfalt rijden

momenteel loopt hij btw op KMS komen straks (wanneer ik thuis ben) wel weer wat fototjes van enzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36851781
KMS?
pi_36854434
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef Sloper het volgende:
KMS?
http://kms.vankronenburg.nl
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_36856427
laat maar dus.

[ Bericht 40% gewijzigd door Repeat op 11-04-2006 15:22:03 ]
pi_36858016
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:28 schreef Youp het volgende:

[..]

wij krijgen gewoon een los blussertje in de auto geloof ik misschien dat dat ergens heen geleid moet worden maar daar weet ik nog niks van...
Als je inderdaad een rally keuring nodig hebt (daar zei je eerder iets over), dan zul je ook een blusinstallatie nodig hebben. Dit zijn (pin me er niet op vast) minimaal 3 nozzles onder de motorkap en drie bij de bestuurder en navigator. Alles te bedienen met een schakelaar binnen en eentje buiten. Het zijn vrij standaard setjes, te koop bij Biesheuvel o.i.d.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_36860922
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:09 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

http://kms.vankronenburg.nl
juist!

sorry mensen sommige foto's zijn weer mislukt door die ontzettende zuiphand (trilhand) van me

KMS


meer KMS


ook de Bosch alles tester mag niet ontbreken


wired


zelfgemaakte B-stijl brug




monteren




en ons controlepaneeltje is weer geupdate




Hopeloos benzine verslaafd
pi_36861136
Ziet er goed uit Youp, erg netjes allemaal!
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:56:32 #225
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36861348
aaargh kms (L)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36935853
is dit niet een beter motortje voor je assie??

pi_36935887
en dan wel met het echte werk DTA
pi_36936802
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef chucky666 het volgende:

is dit niet een beter motortje voor je assie??

[afbeelding]
je snapt het volgensmij niet helemaal
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36939137
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:43 schreef chucky666 het volgende:
en dan wel met het echte werk DTA
Het echte werk is Motec, DTA heeft erg weinig 'datapunten'. We zijn ooit ook benaderd met dat spul en het is zeker interessant. Maar goed, als je die stap wilt maken, neem dan direct motec.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 13 april 2006 @ 23:37:52 #230
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36939753
godsakker die jongen gaat lekker met school hobbyrallyen, zit niet zo enorm te mierenneuken met ik weet een product dat beter is en dat zal ik in je neus wrijven gedoe zeg :\
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36939968
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Pumatje het volgende:
godsakker die jongen gaat lekker met school hobbyrallyen, zit niet zo enorm te mierenneuken met ik weet een product dat beter is en dat zal ik in je neus wrijven gedoe zeg :\
?

Was jij niet degene die begon te zeuren over KMS?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 13 april 2006 @ 23:55:30 #232
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36940274
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]

?

Was jij niet degene die begon te zeuren over KMS?
misschien begin je the hallucineren ofzo.. maar ik heb in geen enkele post gesproken over onderdelen die youp heeft besloten te gebruiken op een negatieve manier of ondertoon.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36940390
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:56 schreef Pumatje het volgende:
aaargh kms (L)
Sorry, ik wist niet dat het bovenstaande positief bedoeld was?

Anyway, maakt me ook geen donder uit. Iemand maakte een opmerking over het feit dat DTA beter zou zijn dan KMS. Leek me niet echt een nuttige opmerking voor iemand die net KMS heeft gekregen en al helemaal niet omdat DTA zelf ook enigzins pruts-spul is.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_36941844
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat het bovenstaande positief bedoeld was?

Anyway, maakt me ook geen donder uit. Iemand maakte een opmerking over het feit dat DTA beter zou zijn dan KMS. Leek me niet echt een nuttige opmerking voor iemand die net KMS heeft gekregen en al helemaal niet omdat DTA zelf ook enigzins pruts-spul is.
ja in de tunerzz en ricerzzz scene zal dat heel gaaf zijn maar in de profi scene is dat idd geen klote waard... KMS is leuk.... maar motec is beter maar hey... KMS hebben we van school gekregen toch niet misselijk...
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 14 april 2006 @ 01:58:07 #235
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_36942883
Ik mag aannemen dat nu er een B-stijl brug inzit er ook een fatsoenlijke brug tussen de veerpoten voor en achter komt? Lijkt me toch het minste wat je kunt doen als je zulke fancy dempers krijgt of mis ik iets ?

Wat kost zo'n rolkooi normaal trouwens, ik vind het nl. wel leip staan .
Life is too short don't stress every day
pi_36943668
Leuk project!! 'k Blijf het volgen dankzij de:

Trilhand Van 't Pilsen
Formerly known as an anonymous Fok!Lurker
Fervent '...'- en :')-gebruiker
pi_36944472
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 00:57 schreef Youp het volgende:

[..]

ja in de tunerzz en ricerzzz scene zal dat heel gaaf zijn maar in de profi scene is dat idd geen klote waard... KMS is leuk.... maar motec is beter maar hey... KMS hebben we van school gekregen toch niet misselijk...
kms kan minimaal evenveel als een dta systeem!
het heeft als grote voordeel dat het een in nederland ontwikkeld systeem is en dat er een erg goede tuner achter zit!

motec, aem zijn allemaal systemen wat een paar flinke centen meer kost maar waarmee je vaak hetzelfde resultaat mee bereikt! (tenzij je op topniveau zit)
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_36946999
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:58 schreef Kolkie het volgende:
Ik mag aannemen dat nu er een B-stijl brug inzit er ook een fatsoenlijke brug tussen de veerpoten voor en achter komt? Lijkt me toch het minste wat je kunt doen als je zulke fancy dempers krijgt of mis ik iets ?

Wat kost zo'n rolkooi normaal trouwens, ik vind het nl. wel leip staan .
Een standaard rolkooi kun je vaak al vanaf 400 euro kopen met FIA goedkeuring, dus het hoeft niet duur te zijn. Als je enkel voor het optische effect gaat, kun je ook kijken naar een rolbeugel, die laat vaak meer ruimte bij in- en uitstappen en voor de passagiers achterin.

Ik ben niet goed bekend met KMS, maar het lijkt me hetzelfde als DTA (hoewel ik niet weet hoe 'fancy' de software is). Motec is in principe hetzelfde spul, maar gewoon nauwkeuriger. Voor jullie doel is KMS echt top, eigenlijk al meer dan je nodig hebt. Maar het is erg leerzaam om zelf te gaan 'mappen'! Gaan jullie gewoon zelf verder vanaf een basis-map? Of krijgen jullie hier meer ondersteuning bij?

Kan KMS ook meerdere maps opslaan? Dat vond ik bij Motec altijd erg fijn, dat ik over kon schakelen tussen verschillende maps. Je zou dit goed kunnen gebruiken bij het vervoeren of opwarmen van de wagen. Dan kun je hem tijdens het racen op het randje afstellen, maar tijdens al het overige werk sparen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_36961460
meerdere mappen kan zo'n kmsje niet
en ned. product is het zeker niet !!!!
het word alleen door van john verkocht met zijn naam en sticker er op
maar in een anderland weer met een andere sticker
DTA is makkelijker programeren heb ik me door mijn afsteller laten vertellen
en je zit eigenlijk alleen aan de van kronenburg vast{af je moet zelf het programma hebben}
maar ik snap niet dat je met een 8v zo veel werk maakt als je met een standaard GSI 20/16v al meer vermogen had

maar ik spring er net in{op dit forum} en heb dus het vorige niet gelezen dus sorry daar voor
pi_37040887
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:58 schreef Kolkie het volgende:
Ik mag aannemen dat nu er een B-stijl brug inzit er ook een fatsoenlijke brug tussen de veerpoten voor en achter komt? Lijkt me toch het minste wat je kunt doen als je zulke fancy dempers krijgt of mis ik iets ?

Wat kost zo'n rolkooi normaal trouwens, ik vind het nl. wel leip staan .
B-stijl brug hebben we inderdaad zelf gemaakt, dit vooral omdat de gordels onder een bepaalde hoek de stoel moeten verlaten voor de goedkeuring maar de extra stijfheid van de carosserie zal ook wel ten goede komen wat onze rolkooi gekost heeft weet ik niet precies

-edit-

veerpootbruggen komen ook nog maar dat pas wanneer de AST vering er ook daadwerkelijk onder gaat we gaan nu donderdag voor het eerst naar het circuit en dan moet het onderstel en de motor zo standaard mogelijk zijn
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37041031
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:46 schreef chucky666 het volgende:
meerdere mappen kan zo'n kmsje niet
en ned. product is het zeker niet !!!!
het word alleen door van john verkocht met zijn naam en sticker er op
maar in een anderland weer met een andere sticker
DTA is makkelijker programeren heb ik me door mijn afsteller laten vertellen
en je zit eigenlijk alleen aan de van kronenburg vast{af je moet zelf het programma hebben}
maar ik snap niet dat je met een 8v zo veel werk maakt als je met een standaard GSI 20/16v al meer vermogen had

maar ik spring er net in{op dit forum} en heb dus het vorige niet gelezen dus sorry daar voor
wij kunnen geloof ik wel meerdere mappen opslaan

en je zou inderdaad het hele topic eens moeten doorkijken als het je intresseerd wij zijn bezig met een schoolproject en we hebben deze auto's gekregen van school... voor het circuit waar wij gaan rijden zijn de 8v's overigens genoeg want de kans bestaat dat we zn 3 nieteens halen... en in de 2 is het zonder sper (wij krijgen er waarschijnlijk wel een ) toch alleen maar spinnende wielen

we hebben btw nu ook een website, hier moet echter nog veel aan gebeuren... maar hey! we volgen nou eenmaal geen opleiding webdesign

www.rallyteama.nl
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37093202
Ik heb m'n lagers naar de kloten....
pi_37093499
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb m'n lagers naar de kloten....
vreemd


pi_37093970
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:29 schreef Sloper het volgende:

[..]

vreemd

Tja oliefilter krijg tik, olie loopt der uit, en ik zag niks omdat m'n olielampje kapot is...
  woensdag 19 april 2006 @ 15:17:46 #245
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37096356
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb m'n lagers naar de kloten....
Veel beschadigd dan?
Anders moet je ook nog overmaats lagers e.d. erin jassen.
Word je ook niet echt speciaal blij van
pi_37096662
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:17 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Veel beschadigd dan?
Anders moet je ook nog overmaats lagers e.d. erin jassen.
Word je ook niet echt speciaal blij van
durf nog niet te kijken....

nee, ik heb nog geen tijd gehad om hem het van dichtbij te bekijken...
  woensdag 19 april 2006 @ 15:29:32 #247
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37096730
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

durf nog niet te kijken....

nee, ik heb nog geen tijd gehad om hem het van dichtbij te bekijken...
Lang zonder olie gereden dan?
Maw. tikt het al lekker hard?

Dan kan je je krukas wel afschrijven

Het is toch van je crossauto hoop ik?
pi_37097385
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:17 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Veel beschadigd dan?
Anders moet je ook nog overmaats lagers e.d. erin jassen.
Word je ook niet echt speciaal blij van
een donor blok is goedkoper denk ik
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 19 april 2006 @ 15:56:10 #249
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37097628
Een donor blok is ws minder betrouwbaar. Je weet niet wat er mee gebeurt is.
pi_37098982
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:29 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Lang zonder olie gereden dan?
Maw. tikt het al lekker hard?

Dan kan je je krukas wel afschrijven

Het is toch van je crossauto hoop ik?
Ja het is m'n crossauto of om preciezer te zijn, die van m'n vriendin....
ongeveer 2 rondjes zonder olie/langzaam leeglopen schat ik.... maar hij start iig nog wel...
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:50 schreef Youp het volgende:

[..]

een donor blok is goedkoper denk ik
Zit ik ook aan te denken en dan de huidige mooi uit elkaar halen als 'oefenproject'. Heb wel vaker meegeholpen aan een motor van een ander, maar nog nooit zelf een motor uitmekaar gehaald.
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
Een donor blok is ws minder betrouwbaar. Je weet niet wat er mee gebeurt is.
En dat is dan ook de reden dat ik nog twijfel...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2006 16:32:00 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 16:41:56 #251
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37099374
Motor reviseren is gewoon een kwestie van doen.
Daar ben ik nu onderhand ook wel achter. (zie sig. zaterdag weer rijden WOEI!!!)
  woensdag 19 april 2006 @ 18:03:12 #252
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_37101992
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ja het is m'n crossauto of om preciezer te zijn, die van m'n vriendin....
ongeveer 2 rondjes zonder olie/langzaam leeglopen schat ik.... maar hij start iig nog wel...
[..]

Zit ik ook aan te denken en dan de huidige mooi uit elkaar halen als 'oefenproject'. Heb wel vaker meegeholpen aan een motor van een ander, maar nog nooit zelf een motor uitmekaar gehaald.
[..]

En dat is dan ook de reden dat ik nog twijfel...
als het nog start gewoon rijden , ff zonder olie is wel mogelijk hoor. Weet niet wat bij jou 2 rondjes zijn, maar je moet maar eensdie filmpjes opzoeken op fok betreft 1 van een Honda civic zonder Koelvloeistof en Motorolie die nog zeker anderhalf uur alles volhoud en daarna uiteindelijk klapt, en daar werd echt geragd , en 1 met een CRX die het een half uur lang volhoud nadat er een steen op het gaspedaal is gelegd en hij op 7000 rpm zo'n half uur draait..

maargoed dat is honda.. weet niet wat jij hebt.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_37103878
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef Pumatje het volgende:

[..]

als het nog start gewoon rijden , ff zonder olie is wel mogelijk hoor. Weet niet wat bij jou 2 rondjes zijn, maar je moet maar eensdie filmpjes opzoeken op fok betreft 1 van een Honda civic zonder Koelvloeistof en Motorolie die nog zeker anderhalf uur alles volhoud en daarna uiteindelijk klapt, en daar werd echt geragd , en 1 met een CRX die het een half uur lang volhoud nadat er een steen op het gaspedaal is gelegd en hij op 7000 rpm zo'n half uur draait..

maargoed dat is honda.. weet niet wat jij hebt.
een VW 1.8 16V KR
  woensdag 19 april 2006 @ 19:19:01 #254
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_37104233
tjah vergeet t dan maar
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_37105945
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:19 schreef Pumatje het volgende:
tjah vergeet t dan maar
  woensdag 19 april 2006 @ 23:18:21 #256
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37113241


Heb je al gekeken Tom?
pi_37113615
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Tjabbo het volgende:


Heb je al gekeken Tom?
Nope, heb een Ceedeetje, met alle gegevens van die motor, en hoe die uit en (belangrijker) weer in mekaar moet. Maar die werkt niet onder XP, dus morgen ff een oude pc van zolder trekken en daar 98 opzetten. Die cd maar is eerst bekijken....
pi_37113784
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Nope, heb een Ceedeetje, met alle gegevens van die motor, en hoe die uit en (belangrijker) weer in mekaar moet. Maar die werkt niet onder XP, dus morgen ff een oude pc van zolder trekken en daar 98 opzetten. Die cd maar is eerst bekijken....
www.vmware.com
bespaart je een pc van zolder trekken
pi_37113927
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

www.vmware.com
bespaart je een pc van zolder trekken
lol, nee, maar toch bedankt. Ik heb al genoeg 'rotzooi' (nfi) op m'n PC staan. En daarbij ik zat er aan te denken om die oude PC in de werkplaats neer te zetten, makkelijk als je snel wat wilt opzoeken over hoe iets zit in de auto...

(edit: en voor MP3tjes natuurlijk)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2006 23:37:17 ]
pi_37114023
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

lol, nee, maar toch bedankt. Ik heb al genoeg 'rotzooi' (nfi) op m'n PC staan. En daarbij ik zat er aan te denken om die oude PC in de werkplaats neer te zetten, makkelijk als je snel wat wilt opzoeken over hoe iets zit in de auto...

(edit: en voor MP3tjes natuurlijk)
ah, forget it, dan
succes trouwens
  donderdag 20 april 2006 @ 00:45:06 #261
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37115641
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Nope, heb een Ceedeetje, met alle gegevens van die motor, en hoe die uit en (belangrijker) weer in mekaar moet. Maar die werkt niet onder XP, dus morgen ff een oude pc van zolder trekken en daar 98 opzetten. Die cd maar is eerst bekijken....
olyslager cd?

Naja. we kapen het hele topic
nieuw topic met je rebuild broes?
pi_37121086
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

olyslager cd?
nee, deze:
quote:
Volkswagen GTI, Golf, Jetta
Service Manual 1985-1992 - Electronic Edition
Gasoline, Diesel and Turbo Diesel Including 16V
by Bentley Publishers
CD-ROM, Windows 95/98/NT and MacOS
VWoA Literature No.: W42
CD-ROM VW A2 92.03
Bentley Stock Number: EVA2
quote:
Naja. we kapen het hele topic
Sorry Youp

edit:
misschien belangstelling genoeg voor een Centraal Autocross Topic?

edit2:

DONE
Cross Topic

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2006 11:35:12 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 11:12:44 #263
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_37121555
bring it on.
Life is too short don't stress every day
pi_37134995
vandaag circuit dag #1 gehad... jeeezus wat heeft die auto er van langs gekregen! en wat was het vet (had zelf nog nooit op t circuit gereden)

foto's en eventueel filmpjes volgen nog wel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37135563
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Youp het volgende:
vandaag circuit dag #1 gehad... jeeezus wat heeft die auto er van langs gekregen! en wat was het vet (had zelf nog nooit op t circuit gereden)

foto's en eventueel filmpjes volgen nog wel
echte race al of oefenrijden?
pi_37136079
nou hier nog wat foto's van vorige week en gisteren...

onze eigen Buster de crash test dummy


stickers plakken!




op de brug


en tsjah dan is hij ver klaar... en dan...? wassen! achteraf gezien bleek dit niet zo'n strak plan aangezien zo ongeveer alle rubbers op de banden na van de auto verwijderd zijn... dus er stond een aardige plas water in de auto




is t geen plaatje?


voor de oplettende kijkbuiskindertjes, nog niet alle sponsorstickers zitten er op hoor, er moeten nog een boel geleverd worden door de lokale stickermaker

opgevoerde grille voor meer koelwind




en tsjah... dan is hij zo ver klaar om een dagje op het circuit te gaan knallen... en wat doen we dan om het te vieren? juist! bier en vlaai (en het zonnetje) we blijven nou eenmaal Limburgers


en tijdens het nuttigen van ons natje en ons droogje kregen we nog een mooi telefoontje... we hebben weer kentekenplaten! die moesten natuurlijk meteen even gemonteerd worden...




en nou de circuitdag zelf....


paar mooie foto's van t circuit








achterwielen vervangen... het profiel was niet kapot te krijgen aangezien we van die ******* michelin energy's en van die andere "fuelsaver" bagger banden hebben... leuk.. het nadeel is alleen dat ze ook geen grip hebben en piepen als de ziekte maargoed dat was de hele insteek van de eerste dag...


de achterbanden werden dus ook niet vervangen omdat ze op waren maar omdat er een lading asfalt aan kleefde om bang van te worden


ook werden er broodjes frikandel genuttigd!


de 2 concurrerende teams uit Venlo


onze service bus vol met materiaal + onze astra in de "pitsstraat"


spreekt voor zich... een moment vandaag was dat de dikste en de langste streep die er getrokken werd


er staat btw, "made by Michel V team A Roermond" onze crashtestdummy


en de Patser ongehavend weer vrolijk op zn plek op school

meer foto's volgen nog aangezien er genoeg digicams enzo mee zijn genomen... nadeel : ik moet alle foto's zien te verzamelen deze foto's zijn alleen van m'n telefoon
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37136126
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

echte race al of oefenrijden?
we rijden time trials in feite en we moeten inderdaad proberen zo hard mogelijk te gaan... volgende keer (ik geloof 13 juni alweer) gaan we met het AST onderstel om te kijken wat voor winst we boeken we hebben overigens ook met een AP22 gereden, een testkastje wat de G-krachten en acceleratie enzo bijhoudt wat we kunnen gebruiken voor berekeningen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37136277
Leuk circuitje daar, ben er wel eens geweest om video-opnames van een drift-club te maken. Zit leuk in elkaar en zou er zelf ook graag eens wat rondjes rijden met bijv. zo'n Astra
pi_37136309
Hij staat wel erg hoog op z'n poten
pi_37136477
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef Repeat het volgende:
Hij staat wel erg hoog op z'n poten
standaard GSi voor en standaard GT achter (ik weet alleen niet of daar verschil in zit)

maar dat was ook de bedoeling, volgende keer gaan we met de eerste upgrade (waarschijnlijk het AST onderstel en/of slicks) om te kijken wat voor vooruitgang we geboekt hebben
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37138150
ah ok, de nieuwe veren en dempers zaten er dus nog niet onder.
pi_37139013
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef Youp het volgende:

[..]

standaard GSi voor en standaard GT achter (ik weet alleen niet of daar verschil in zit)

maar dat was ook de bedoeling, volgende keer gaan we met de eerste upgrade (waarschijnlijk het AST onderstel en/of slicks) om te kijken wat voor vooruitgang we geboekt hebben
Ik zie dat de concurrerende teams ook Astra's rijden, krijgen deze mensen de zelfde dingen gesponsord zoals onderstel enzo?
pi_37139103
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Ik zie dat de concurrerende teams ook Astra's rijden, krijgen deze mensen de zelfde dingen gesponsord zoals onderstel enzo?
nope, ieder groepje (dus iedere auto) moet voor zn eigen materiaal zorgen een ander team van Venlo heeft ook AST vering toevallig maar het andere team niet... en het andere team van Roermond (onze dagelijkse directe concurrenten die zodanig hun best hebben gedaan dat ze vandaag nieteens naar het circuit konden komen met de auto) krijgt ook geen AST vering.. qua sponsorgeld kan je het zo ruim hebben als je het zelf maakt
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:15 schreef Repeat het volgende:
ah ok, de nieuwe veren en dempers zaten er dus nog niet onder.
preciezz
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37139146
en hij is nog helemaal spik en spak, superstrak in de lak. (toch?)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37139173
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:41 schreef Youp het volgende:

[..]

nope, ieder groepje (dus iedere auto) moet voor zn eigen materiaal zorgen een ander team van Venlo heeft ook AST vering toevallig maar het andere team niet... en het andere team van Roermond (onze dagelijkse directe concurrenten die zodanig hun best hebben gedaan dat ze vandaag nieteens naar het circuit konden komen met de auto) krijgt ook geen AST vering.. qua sponsorgeld kan je het zo ruim hebben als je het zelf maakt
[..]

preciezz
Duidelijk. Dus echt je armen uit de mouwen steken om alles zo goed mogelijk in orde te krijgen. ! Waren de tijden van jullie vergelijkbaar met de andere teams?
pi_37139386
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Duidelijk. Dus echt je armen uit de mouwen steken om alles zo goed mogelijk in orde te krijgen. ! Waren de tijden van jullie vergelijkbaar met de andere teams?
whehehe de andere teams hadden allemaal lichtmetaal met redelijk brede en low profile banden... en een van de auto's van de andere teams was zelfs een beetje verlaagd... ook hebben ze er volgens ons stiekem wat mee geknoeid om ons voor te blijven aangezien die auto's vorig jaar ook al gebruikt zijn...

maar onze snelste tijd was +- 1:10.xx en hun snelste tijd was 1:09.xx en dat had een jongen gepresteerd die jaren lang op dat circuit gekart heeft... en wij allemaal met nihil circuit ervaring

de gemiddelde tijden lagen zo tussen de 1:11.5-1:14.5 omdat eigenlijk niemand genoeg tijd had om aan de auto en de baan te wennen... in eerste instantie reed iedereen 5 rondjes... daarna een keer 3 rondjes... en daarna nog eens 2 rondjes omdat we nog wat tijd over hadden
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37139514
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef Youp het volgende:

[..]

whehehe de andere teams hadden allemaal lichtmetaal met redelijk brede en low profile banden... en een van de auto's van de andere teams was zelfs een beetje verlaagd... ook hebben ze er volgens ons stiekem wat mee geknoeid om ons voor te blijven aangezien die auto's vorig jaar ook al gebruikt zijn...

maar onze snelste tijd was +- 1:10.xx en hun snelste tijd was 1:09.xx en dat had een jongen gepresteerd die jaren lang op dat circuit gekart heeft... en wij allemaal met nihil circuit ervaring

de gemiddelde tijden lagen zo tussen de 1:11.5-1:14.5 omdat eigenlijk niemand genoeg tijd had om aan de auto en de baan te wennen... in eerste instantie reed iedereen 5 rondjes... daarna een keer 3 rondjes... en daarna nog eens 2 rondjes omdat we nog wat tijd over hadden
niet slecht Die Patser ( ) van jullie ziet er zo burgerlijk (lees: fout) uit, dat het weer stoer is om tussen al die Astra's GSi mee te rijden
pi_37139533
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
en hij is nog helemaal spik en spak, superstrak in de lak. (toch?)
mwah... er zijn ooit eens nieuwe spatbordranden en spatschermen in gelast... dit kan je wel zien wanneer je er naar gaat kijken... ook heeft hij voor lichte schade gehad, de motorkap is een beetje beschadigd en daarna erg slecht bijgewerkt en de bumper heeft een beetje een vouw.... verder ziet hij er nog best fris uit een van mn klasgenoten is vandaag wel volgas rechtdoor gegaan bij een chicane die gemaakt was met van die kunststof blokken maar dat heeft alleen een deuk opgeleverd in onze "patser" nummerplaat
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37140365
als dat alles is dan is het echt een nette auto zeg. zeker in vergelijking met mijn fordje

wat je kunt proberen is zware delen vervangen door kunststof delen om gewicht te besparen, heb je daar ook al naar gezocht.... of zou dat echt alleen bij BMW's werken
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37141981
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
als dat alles is dan is het echt een nette auto zeg. zeker in vergelijking met mijn fordje

wat je kunt proberen is zware delen vervangen door kunststof delen om gewicht te besparen, heb je daar ook al naar gezocht.... of zou dat echt alleen bij BMW's werken
was zeker een nette auto! had maar 133.000 gelopen en hij was letterlijk van een oud opatje geweest... het interieur was in super staat zoals je ook in het begin van dit topic kan zien (het staat overigens nog steeds te koop )

over lichtgewicht delen hebben we natuurljk nagedacht! en misschien komt dat ook nog wel kunstof ruitjes enzo...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37145365
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Youp het volgende:

[..]

was zeker een nette auto! had maar 133.000 gelopen en hij was letterlijk van een oud opatje geweest... het interieur was in super staat zoals je ook in het begin van dit topic kan zien (het staat overigens nog steeds te koop )

over lichtgewicht delen hebben we natuurljk nagedacht! en misschien komt dat ook nog wel kunstof ruitjes enzo...
Mijn kameraad had z'n remschijven opgeboord voor zijn crossauto om gewicht te besparen ....
....nu zijn de remmen van een crossauto ook veel minder belangrijk dan op het circuit, daar kun je beter een paar goede hebben.

Super Toll trouwens tot nu toe
pi_37229135
zoals gezegd nog wat extra foto's:

op de trailer






het andere team wat dus niet meeging




last minute sticker plakken




de servicebus


in actie!










tribune


AP22




Hopeloos benzine verslaafd
pi_37273834
en nog een mooie luchtfoto van ons "thuis circuit"

Hopeloos benzine verslaafd
pi_37273925
Is dat normaal een kart-circuit?
pi_37274048
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Cosworth het volgende:
Is dat normaal een kart-circuit?
jep wel een groot kartcircuit... wat meer als 1km lang en op sommige plaatsen 9m breed
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37422150
zo en we hebben weer goodies! of moet ik zeggen porno...

een Sparco veerpootbrug!


AST!!!











wat een materiaal trouwens de achterschokbreker op de foto's heeft nog geen veer er op zitten en dat klopt, we moeten eerst de auto aanpassen op dit systeem omdat hij normaal een losse veer heeft en een losse schokdemper maar nu zit alles in elkaar.. en daar is net niet genoeg plaats voor

Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 30 april 2006 @ 15:17:56 #287
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_37427210
Strak werk 8) ! Zitten die fusees nou bij zo'n pakketje in of komen deze van de auto zelf af?
Life is too short don't stress every day
pi_37439605
dit zijn de originele fuseestukken inderdaad, die zijn opgeknapt en daar is de rest opgebouwd

-edit-

we hebben trouwens ook nog wat nieuwe sponsorstickering aangebracht!









deze foto's zijn alweer van een paar dagen geleden, links naast het Nedam logo staat nu nog een groot Opel logo, onder de logo's van Koenen op de achterschermen zitten nu ook nog stickers van de Nedam (zoals op de motorkap) en op de voorschermen onder het Gilde opleidingen logo (rechts naast het Gamma logo) gaan we nu kleine stickertjes verzamelen, nu zitten er aan beide kanten stickertjes van Sparco (bij de veerpootbrug gekregen) er zijn overigens ook nog sponsorstickers in de maak en we hebben nog een nieuwe stapel stickers gekregen van AST die er zeker ook op komen aangezien dat toch wel de hoofdsponsor is

[ Bericht 79% gewijzigd door Youp op 30-04-2006 23:00:10 ]
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37455244
vette shit

maar heb je ook niet een set mooie velgen met dikke banden ofzo? ipv deze (zo op het oog lijkende) daihartsu style?

en hoe zijn deze dempers nu instelbaar?

edit: heb het al gevonden
quote:
De ingaande low- en highspeed demping kan gescheiden afgesteld worden, door middel van een 12 clicks lowspeed en een 11 clicks highspeed verstelling. De uitgaande slag wordt gedempt met behulp van een 12 clicks afstelknop.


[ Bericht 29% gewijzigd door Repeat op 01-05-2006 16:02:09 ]
  maandag 1 mei 2006 @ 20:59:07 #290
61608 Youp
Jaap!
pi_37466288
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Repeat het volgende:
vette shit

maar heb je ook niet een set mooie velgen met dikke banden ofzo? ipv deze (zo op het oog lijkende) daihartsu style?

en hoe zijn deze dempers nu instelbaar?

edit: heb het al gevonden
[..]
en dan vergeet je deze jongens nog :


camberplates en de rijhoogte is ook instelbaar

overigens zijn we op zoek naar n stuk of 2 sets professionele race velgen (liefst magnesium ofzo en 2e hands natuurlijk)
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 1 mei 2006 @ 21:02:39 #291
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37466434
Haha. Enig idee wat magnesium velgen kosten?????

Kan je beter voor alu kijken en de rest in je zak steken
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 1 mei 2006 @ 21:04:49 #292
61608 Youp
Jaap!
pi_37466515
zeker een boel, maar de school betaald en wanneer ze niet te hufterig duur zijn nemen we liever magnesium... anders alu, maar wel professionele race velgen, geen tunerz AEZjes ofzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37466797
Ik denk dat je dat geld aan betere zaken kan besteden dan een paar lichtere velgen
pi_37466959
vet project, alleen daarvoor al zou ik de opleiding willen doen
pi_37467139
toch vind ik het zonde om al die mooie spullen op een ouwe astra te bouwen maar het blijft wel heel vet.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:28:41 #296
61608 Youp
Jaap!
pi_37467313
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Tommeh het volgende:
Ik denk dat je dat geld aan betere zaken kan besteden dan een paar lichtere velgen
zoals ik al zeg, de school betaald de velgen, omdat we toch wielen nodig hebben om de slicks op te leggen... en die zie ik niet echt op onze 14" stalen wielen liggen

maar waar zou jij het nog aan uitgeven dan?

we zijn trouwens ook nog op zoek naar een manier om onze stabilisatorstangen te verstevigen en we moeten nog een veerpootbrug hebben voor achteren! B-stijl brug hebben we zelf al gemaakt (is een paar pagina's terug te zien)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37469064
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef Youp het volgende:
zeker een boel, maar de school betaald en wanneer ze niet te hufterig duur zijn nemen we liever magnesium... anders alu, maar wel professionele race velgen, geen tunerz AEZjes ofzo
Magnesium heb je echt niet nodig. Zoek gewoon een paar goedkope, lichte velgen. Als je goed zoekt, kun je juist met die kneuzige tuners-velgen soms goed uit zijn. Puur kijken naar gewicht. Wij hadden op onze rally auto's af en toe ook de grootste crap liggen, als het licht is en niet kapot gaa,t is het goed.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 1 mei 2006 @ 22:36:51 #298
61608 Youp
Jaap!
pi_37470321
nou even zonder gekheid, we zijn gewoon op zoek naar zoiets :



lelijk, maar licht

deze zijn ook leuk, maar waarschijnlijk meteen een stuk duurder :





en dan 16" ofzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37470433
Ik meende het serieus.... Wij kochten af en toe wat van die lelijke velgjes voor weinig. Even kijken hoeveel ze wegen en je heb weer iets om aan gort te rijden....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 1 mei 2006 @ 22:45:17 #300
61608 Youp
Jaap!
pi_37470796
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef Drive-r het volgende:
Ik meende het serieus.... Wij kochten af en toe wat van die lelijke velgjes voor weinig. Even kijken hoeveel ze wegen en je heb weer iets om aan gort te rijden....
ja dat geloof ik graag, maar in Venlo hebben ze ook van die OZjes... en alles wat ze in venlo hebben moeten wij ook hebben en dan nog wat beter zeker omdat onze lokatie (Roermond) dit project pas voor het eerste jaar uitvoert en in Venlo doen ze het al voor de 2e keer... dus de drang om ze te verslaan met hun voorsprong is alleen maar groter 1 team van Venlo staat ook op AST maar die hebben de achterkuipen niet aangepast op de AST schokbreker + veer en hebben gewoon een verlagingsveer gemonteerd en de schokbreker los.... wij gaan de kuip aanpassen zodat de AST set er compleet in kan om maar een voorbeeld te noemen.. heel stiekem zijn wij ook aan het kijken naar een sperdiff wat ze in Venlo ook niet hebben...

en als je kan kiezen... een setje lichte billigtek wielen of een setje ozjes... dan ga je toch zeker voor de ozjes? wij rijden ze ook niet kapot daar op het circuit en de school betaald ze!
Hopeloos benzine verslaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')