Sportjaar 2014 wordt afgedaan in 100 minuten met veel geouwehoer en weinig beelden. Hierbij het topic zodat we lekker kunnen gaan ergeren.quote:2014 was het beste sportjaar ooit voor Nederland. Nog nooit werden 'we' zo vaak wereld- en Olympisch kampioen. En van al dat succes kan op 28 december nog één keer uitgebreid van worden genoten. Vanaf 18.10 uur blikt Henry Schut in Studio Brasil terug op het afgelopen jaar.
Hij doet dat niet alleen. Aan zijn zijde zijn vaste co-presentatoren van Studio Sportwinter Sochi en Studio Brasil: Erben Wennemars en Hugo Borst.
Zij ontvangen - samen met huishond Messi- een keur aan topsporters en coaches. Zwemsters Ranomi Kromowidjojo en Femke Heemskerk. Atlete Daphne Schippers. Ruiter Jeroen Dubbeldam.
Is dat alles? Nee, want ook shorttrackers Sjinkie Knegt, Niels Kerstholt, Jeroen ter Mors en hun coach Jeroen Otter zullen aanschuiven in de Braziliaanse loft. Bovendien is er een live-videoverbinding met Ireen Wüst en Sven Kramer en zijn er uitgebreide interviews met Arjen Robben en Louis van Gaal.
Als kers op de taart is er de ontknoping in Mulder vs Mulder. De broertjes nemen het op tegen een wel heel speciale tegenstander. Tussen alle gesprekken in de studio is er ruim baan voor mooie beelden. Om nog één keer te genieten van sportjaar 2014.
Zondag 28 december vanaf 18.10 uur op NL 1.
Ik denk de Girorit van Weeningquote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef Evertjan het volgende:
Welk nederlands topsport moment gaan ze dit jaar skippen? Vorig jaar vergaten ze de finaleplaats van Haase/Sijsling tijdens de AO
Ik vrees zelfs voor de Boom en Terpstraquote:Op donderdag 25 december 2014 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk de Girorit van Weening
maar wel 15 min over de val op de OSquote:Op donderdag 25 december 2014 12:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk trouwens dat de gouden shorttrackrelay overgeslagen wordt.
Neh, ik gok Terpstra een halve minuut en Boom 10 seconden.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs voor de Boom en Terpstra
Ze vergeten de WK-titel van Broersen en de open water titels van Weertman en Van Rouwendaal. Die droeftoeter van een Hugo Borst pakt minstens 75% van de uitzendtijd, samen met die worst op pootjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Neh, ik gok Terpstra een halve minuut en Boom 10 seconden.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:07 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ze vergeten de WK-titel van Broersen en de open water titels van Weertman en Van Rouwendaal. Die droeftoeter van een Hugo Borst pakt minstens 75% van de uitzendtijd, samen met die worst op pootjes.
Van Gerwen die WK werd.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef Evertjan het volgende:
Welk nederlands topsport moment gaan ze dit jaar skippen? Vorig jaar vergaten ze de finaleplaats van Haase/Sijsling tijdens de AO
deze uitzending is mede mogelijk gemaakt dankzij Fox Sportsquote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef Riofan83 het volgende:
Mij is niet helemaal duidelijk wat de toegevoegde waarde van Ronald de Boer is. Er zit toch al iemand met zogenaamd verstand van voetbal.
Alleen al de naam, studio Brasil.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:28 schreef heywoodu het volgende:
Meer of minder dan 50 minuten over het WK voetbal? Place your bets.
Honderdmiljoenmiljard wereld- en olympische titels dit jaar, en dan doen ze het vanuit het oogpunt van iets waar Nederland de finale niet haaldequote:
twitter:KeesJongkind twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:51:25Om 18.10 begint het jaaroverzicht van @NOSsport. Ik mag weer aanschuiven bij Henri, Hugo en Messi op de rode bank voor #anderetijdenkort reageer retweet
Vandaar ook de PIquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een open deur. Hij was niet eens uitgenodigd voor het Sportgala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |