toppie thanks voor de tipquote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Jason22 het volgende:
Het Duitse jaaroverzicht WK 2014. Best veel Nederland erin en bijna alle wedstrijden van het WK wordt behandeld. http://www.ardmediathek.d(...)73606&bcastId=723230
Maar doe dit dat dan als apart dingetje.quote:Op maandag 29 december 2014 03:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk jaaroverzicht. Sommige dingen ontbraken idd. Maar dat hou je ieder jaar. En qua beelden viel het allemaal best wel mee. De beelden die je al zo vaak hebt gezien. Ik vond de gespreken juist zeer leuk. Ik kan me nog een jaaroverzicht uit 88 herinneren. Zaten ze met een paar man aan een ronde tafel te keuvelen. En dat met van Gennip en van Basten. Dit was gevarieerd. En 100 minuten is helemaal niet weinig. Ik vind het juist veel. Ik zou het gewoon terugkijken als ik jou was. De stemming was hier al negatief voor het begon. Krijg nu de indruk dat niemand zijn mening wil herzien.
Ah moet ik nog zien.quote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toppie thanks voor de tip
Ik kijk zelf ook altijd naar het Sporza Wielerjaaroverzicht voor het Wielrennen
Ik heb er over nagedacht. Lig ziek in bed. Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb vannacht de herhaling gezien. En er teveel naar gekeken als amusementsprogramma. Het had door Paul de Leeuw gepresenteerd kunnen worden. Met een sportjaaroverzicht had het niks te maken. Sorry voor m'n ongenuanceerde post van vannacht.quote:Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij een sportjaaroverzicht verwachten veel mensen dat het daadwerkelijk een overzicht is, met allerlei beelden enzo en tussen de beelden door heel eventjes wat gepraat.
Cool.quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Jason22 het volgende:
Het Duitse jaaroverzicht WK 2014. Best veel Nederland erin en bijna alle wedstrijden van het WK wordt behandeld. http://www.ardmediathek.d(...)73606&bcastId=723230
Je hebt helemaal gelijk Borisz. Er werd gisteren meer gemist dan uitgezonden.quote:Op maandag 29 december 2014 12:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar doe dit dat dan als apart dingetje.
Ik wil gewoon jaaroverzicht van Garmisch en het WK Darten t/m het EK Handbal/ WK korte baan zwemmen met vooral de beelden.
Ik vond het al niet des tongsquote:Op maandag 29 december 2014 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht. Lig ziek in bed. Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb vannacht de herhaling gezien. En er teveel naar gekeken als amusementsprogramma. Het had door Paul de Leeuw gepresenteerd kunnen worden. Met een sportjaaroverzicht had het niks te maken. Sorry voor m'n ongenuanceerde post van vannacht.
"Bei der Wiedergabe ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später noch einmal."quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Jason22 het volgende:
kreeg later ook een bericht dat het alleen in Duitsland bekeken kon wordenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Bei der Wiedergabe ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später noch einmal."
laten we hopen dat de ZDF of ARD Jack overneemt van de NOSquote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze hebben ook vaak het commentaar van Jack van Gelder gebruikt.
Ik had me voorgenomen om toch te kijken (afgelopen zondag maar half gezien), maar ben ook al afgehaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een pauper.
Zojuist afgezet.
Moet je ff hola aanzetten of naar Duitsland gaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Bei der Wiedergabe ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später noch einmal."
Met Hola werkte het ook niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Moet je ff hola aanzetten of naar Duitsland gaan.
Ah! mooi. Mag weer veelzeggend zijn dat onze oosterburen een beter jaaroverzicht in elkaar kunnen flansen dan onze eigen NOS.quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Jason22 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |