Wond. Heelt nooit.quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die is heel leuk. Ging dat over je vrouw?
Haha, kan jou dat nou schelen man. Heerlijk toch?quote:
Nu moet je niet suggereren dat mijn hypothetische vrouw een stripper is.quote:
Als het je niet bevalt ga je maar ergens anders naartoe.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mods users beledigen?
quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Momo... het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
15 september 2013, een glorierijke dag.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Momo... het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Je bent sarcastisch, toch?quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar ergens anders naartoe.![]()
![]()
![]()
Je hoeft hier niet te posten.![]()
![]()
Als er niet zo klinisch gemod werd was het nooit zo uit de hand gelopen natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer ga je inzien dat jouw notegedrag wbt 'Topshow' alleen maar averechts werkt?
Nee, dat is altijd de eerste reactie van mods als je iets op ze te zeiken hebt.quote:
Of Kun-Aguero krijgt even een schop onder zijn kont.quote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er niet zo klinisch gemod werd was het nooit zo uit de hand gelopen natuurlijk.
Maar goed, just my 2 cents.
Ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik heb er opeens 3 notes bij gekregen. Topshow!
Dat is wel de catalysator van deze ongein ja. De bron van alle problemen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Kun-Aguero krijgt even een schop onder zijn kont.
Ik 0, omdat ik dat ene woord deze middag niet gezegd heb hier. Ik ben dan ook het braafste jongetje van de klas.quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik heb er opeens 3 notes bij gekregen. Topshow!
Doe eens niet.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral quoten zodat er nog een keer een veel te lange reactie staat inderdaad
Was niet zo snugger, nee.quote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral quoten zodat er nog een keer een veel te lange reactie staat inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |