Ja natuurlijk, heb veel gezien hoor! Alleen niet van de deelnemers zelf meemakenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nieuws niet gevolgd de laatste tijd?
Dat klinkt als een goede voorbereiding, inderdaad. Hoe vaak ben je omhooggefietst?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:31 schreef Jobos1982 het volgende:
Geweldig evenement!
Ik heb ongeveer 3500 km gefietst als training! Mee gedaan met bijvoorbeeld Limburg Mooiste 135km tour tocht.
In de winter MTBen, rugspier en beentraining in de sportschool gedaan. Vanaf maart rustig begonnen met heuvel training. In en rond Nijmegen daarna om de 2 weken intensievere heuvels. Dus Camerig in de buurt, mergellandroute, Trois Ponts enz enz.
Tussendoor duurtraining van 150km in het weekend maken.
Gaat veel tijd in zitten maar zo mooi om iets met een groep op te bouwen.
6 keer is met dit schema goed te doen! Ik heb steeds series van 2 gereden en daarna boven een half uurtje rust gepakt. Alleen aan het eind van de dag vind je buik al die sportdrank, krentenbollen en bananen niet fijn haha. Maar wel genoten van de dag. De eerste om half 5 was het mooiste! In het donker die klim doen alleen wel het moeilijkst gezien het lastig is tussen al die mensen je eigen ritme te pakken. De laatste is de emotioneelste.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede voorbereiding, inderdaad. Hoe vaak ben je omhooggefietst?
Netjes!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Jobos1982 het volgende:
[..]
6 keer is met dit schema goed te doen! Ik heb steeds series van 2 gereden en daarna boven een half uurtje rust gepakt. Alleen aan het eind van de dag vind je buik al die sportdrank, krentenbollen en bananen niet fijn haha. Maar wel genoten van de dag. De eerste om half 5 was het mooiste! In het donker die klim doen alleen wel het moeilijkst gezien het lastig is tussen al die mensen je eigen ritme te pakken. De laatste is de emotioneelste.
Maar ook in de week van de Alp nog getraind op de zondag en maandag. Daarna rust gepakt. Maar ook nog de Croix la Fer meegepakt.
Je moet het ook niet zelf aftikken, je moet zorgen voor sponsors.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef superpark het volgende:
Ik zou wel willen fietsen maar om nou 2500 euro te gaan aftikken, ne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |