abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:11:15 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_131849932
Beste FOK!'ers :),

Voor school hebben we een uitnodiging gehad om mee te doen aan de inzamelingsactie Alpe d'HuZes. Mij lijkt dit een zeer bijzondere ervaring waar je veel voor opzij moet zetten. Ik vroeg mij af hoe dit voor deelnemers (die mischien hier zitten) in zijn werk is gegaan. Hoeveel heb je getraind? Hoe was het? Was het bijzonder?

Alvast bedankt! :)
pi_131850008
Nieuws niet gevolgd de laatste tijd?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_131850440
Wil je gaan lopen of fietsen?

Naast de ontiegelijke hoge inleg die zelf moet meenemen waarbij je niet weet naar wie het geld gaat zou ik toch nog eventjes nadenken. Buiten dat om is het natuurlijk wel een leuke sport ervaring. Daarnaast is het geen wedstrijd dus toptijden hoef je niet neer te zetten.
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:35:57 #4
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_131850511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nieuws niet gevolgd de laatste tijd?
Ja natuurlijk, heb veel gezien hoor! Alleen niet van de deelnemers zelf meemaken :).

Oh en over dat geld wat verdween, tja...
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:01:19 #5
356891 Abed
hooggeleid
pi_131851012
De directeur zal je dankbaar zijn.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_131851103
Zorg dat je voldoende kilometers en hoogtemeters gemaakt hebt voor die tijd.
Als je een beetje goede conditie hebt, kom je altijd wel één keer boven.

Verder is bij mij de meeste tijd in het sponsorwerven gaan zitten.
En ja, het is een machtig mooi evenement!
pi_131851775
Geweldig evenement!

Ik heb ongeveer 3500 km gefietst als training! Mee gedaan met bijvoorbeeld Limburg Mooiste 135km tour tocht.

In de winter MTBen, rugspier en beentraining in de sportschool gedaan. Vanaf maart rustig begonnen met heuvel training. In en rond Nijmegen daarna om de 2 weken intensievere heuvels. Dus Camerig in de buurt, mergellandroute, Trois Ponts enz enz.

Tussendoor duurtraining van 150km in het weekend maken.

Gaat veel tijd in zitten maar zo mooi om iets met een groep op te bouwen.
pi_131852565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:31 schreef Jobos1982 het volgende:
Geweldig evenement!

Ik heb ongeveer 3500 km gefietst als training! Mee gedaan met bijvoorbeeld Limburg Mooiste 135km tour tocht.

In de winter MTBen, rugspier en beentraining in de sportschool gedaan. Vanaf maart rustig begonnen met heuvel training. In en rond Nijmegen daarna om de 2 weken intensievere heuvels. Dus Camerig in de buurt, mergellandroute, Trois Ponts enz enz.

Tussendoor duurtraining van 150km in het weekend maken.

Gaat veel tijd in zitten maar zo mooi om iets met een groep op te bouwen.
Dat klinkt als een goede voorbereiding, inderdaad. Hoe vaak ben je omhooggefietst?
pi_131852851
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef cafca het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goede voorbereiding, inderdaad. Hoe vaak ben je omhooggefietst?
6 keer is met dit schema goed te doen! Ik heb steeds series van 2 gereden en daarna boven een half uurtje rust gepakt. Alleen aan het eind van de dag vind je buik al die sportdrank, krentenbollen en bananen niet fijn haha. Maar wel genoten van de dag. De eerste om half 5 was het mooiste! In het donker die klim doen alleen wel het moeilijkst gezien het lastig is tussen al die mensen je eigen ritme te pakken. De laatste is de emotioneelste.

Maar ook in de week van de Alp nog getraind op de zondag en maandag. Daarna rust gepakt. Maar ook nog de Croix la Fer meegepakt.
pi_131854448
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Jobos1982 het volgende:

[..]

6 keer is met dit schema goed te doen! Ik heb steeds series van 2 gereden en daarna boven een half uurtje rust gepakt. Alleen aan het eind van de dag vind je buik al die sportdrank, krentenbollen en bananen niet fijn haha. Maar wel genoten van de dag. De eerste om half 5 was het mooiste! In het donker die klim doen alleen wel het moeilijkst gezien het lastig is tussen al die mensen je eigen ritme te pakken. De laatste is de emotioneelste.

Maar ook in de week van de Alp nog getraind op de zondag en maandag. Daarna rust gepakt. Maar ook nog de Croix la Fer meegepakt.
Netjes!
Ik heb zelf op de woensdag gereden, net te weinig tijd voor de 4 keer. Als ik nog een keer ga, ga ik ook voor de 6 :Y
pi_131861084
Ik zou wel willen fietsen maar om nou 2500 euro te gaan aftikken, ne.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_131873979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef superpark het volgende:
Ik zou wel willen fietsen maar om nou 2500 euro te gaan aftikken, ne.
Je moet het ook niet zelf aftikken, je moet zorgen voor sponsors.

Neemt niet weg dat je zelf ook nog wel redelijke kosten maakt aan inschrijfgeld, keuring, reis- en verblijfkosten, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')