Ah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Appeltjes met peren enzo. Dit is de kale versie. Ik heb bundel. Is bij de link die jij gaf 16e duurder.
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef gerwinner het volgende:
Zo, eerste fatsoenlijke rit van het jaar ook weer gehad. Eerst 60km met hf <140, daarna twintig minuten bij mijn oma gezeten om Jorrit B en Sven Kte zien schaatsen. De laatste 40km met hf 160 flink doorgefietst, omdat het begon te regenen en ik voor het donker thuis wilde zijn. In totaal goed voor 102km.
Linkje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef the_critic het volgende:
krijg toch beetje kippevel als ik lees dat wielrenner is gevallen en overreden door bus. Uiteraard gebeuren er dagelijk ongelukken.. maar zo wordt je even weer op de feiten gedrukt hoe klein de marges soms zijn.. Vallen, en net voor bus aankomt die niet remmen kan. Denk dat iedereen hier wel eens een keer een moment heeft gehad waarin hij dacht... Dat had best anders kunnen aflopen!
Ah, dat veranderd de zaak wel. Je zal maar blijven steken zo in de tramrails.... Gelukkig rij ik niet zo veel in A'dam.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef No-P het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)al-op-training.dhtml
Ik zie het idd elke keer als ik door a'dam rij. Al what'sappend en snapchattend rondrijden. En dan van links naar rechts slingeren. Ik pak mijn telefoon bijna nooit tijdens het fietsen. Zeker niet voor dingen waarvoor ik er aandacht aan moet besteden, dan stop ik wel ff.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Tommeke het volgende:
Ik had gister met koerieren een bijna aanrijding met een kerel idd op z'n fiets aan het facetimen was. Echt serieus, door de stad fietsen terwijl je naar je schermpje tuurt
Wat is er mis met gewoon bellen? Mensen zijn zo beeldschermverslaafd geworden de laatste jaren. Heb hem ook ff flink de waarheid gezegd.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
Vorige week vrijdag is der bij ons bijna 1 doodgereden door een automobilist die keihard door rood reed en daarbij 2 fietsers schepte. Hij reed daarna nog door ook.
Nou ik weet wel dat zijn kenteken genoteerd is want er is iemand achteraan gegaan om dat op te schrijven. Dus ik neem aan dat dit wel gebeurt want doorrijden na een aanrijding is een misdrijf.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Is hij gepakt uiteindelijk?
Rotterdam
Fietsers aanrijden ook, denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat zijn kenteken genoteerd is want er is iemand achteraan gegaan om dat op te schrijven. Dus ik neem aan dat dit wel gebeurt want doorrijden na een aanrijding is een misdrijf.
Vertel nog eens van die spiegel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat zijn kenteken genoteerd is want er is iemand achteraan gegaan om dat op te schrijven. Dus ik neem aan dat dit wel gebeurt want doorrijden na een aanrijding is een misdrijf.
Misschien kan je kaas zijn fietsenhok wel huren?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fietsers aanrijden ook, denk ik.
Nog drank erbij waarschijnlijk.
Zaterdag gaan we kijken voor een huisje in Rotterdam. Spannend he.
Er zit al een fietsenhok bij, gekkiequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien kan je kaas zijn fietsenhok wel huren?
Ja, vast.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dat vind ik te min dus ik heb onderhandeld dat ik 1 kamer als fietsenkamer mag gebruiken
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt ook een koelkast in maar geen bier.
Mongool.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:58 schreef JohnDDD het volgende:
heeft iemand hier een tip voor USB-oplaadbare fietsverlichting? kreeg laatst een boete (¤55, maar ik rijd al 3 jaar zonder licht, dus ik verdien het) en heb geen zin meer in dat gedoe met die kutlampies van de HEMA of batterijtjes die op zijn.
Hmm niet zoon heel beste buurt, al is de Zwaanshals zelf wel een leuke straat. Lijkt me ook lastig parkeren daar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Noorden, zijstraat van de zwaanshals.
Hij loopt altijd op te scheppen dat hij zo hard mogelijk door de stad rijd, overal door rood gaat etc etc. En dan ook nog zonder licht?quote:
Klopt, staat niet best bekend maar heb er wel vertrouwen in dat het mooi gaat worden. Op katendrecht is dat ook heel snel gegaan imo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm niet zoon heel beste buurt, al is de Zwaanshals zelf wel een leuke straat. Lijkt me ook lastig parkeren daar.
Jon Dee de Schrik van Mokum.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij loopt altijd op te scheppen dat hij zo hard mogelijk door de stad rijd, overal door rood gaat etc etc. En dan ook nog zonder licht?
Ik zie zo'n beetje alle jongeren in de stad naar hun beeldscherm turen als ze hier rondfietsen. Ze vinden het blijkbaar ook nog doodnormaal. Als ik er dan weereens bijna één onder mijn auto heb en ik vraag zo'n figuur of ze niet beter naar de weg kunnen kijken i.p.v. dat beeldscherm krijg je, of een schaapachtige blik, of nog erger gaan ze op je schelden dat je beter moet uitkijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:13 schreef Tommeke het volgende:
Ik had gister met koerieren een bijna aanrijding met een kerel idd op z'n fiets aan het facetimen was. Echt serieus, door de stad fietsen terwijl je naar je schermpje tuurt
Wat is er mis met gewoon bellen? Mensen zijn zo beeldschermverslaafd geworden de laatste jaren. Heb hem ook ff flink de waarheid gezegd.
Is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij loopt altijd op te scheppen dat hij zo hard mogelijk door de stad rijd, overal door rood gaat etc etc. En dan ook nog zonder licht?
Opzich niets, want ik doe dat ook als er geen verkeer is, maar john heeft hier wel eens dingen verteld waarvan ik dacht, je bent gek als je dat doet.quote:
Als ik zie dat zo'n figuur al een tijd op zijn scherm kijkt rij ik ernaast, toeter ik, doe ik net alsof ik boos ben en rij dan verderquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zie zo'n beetje alle jongeren in de stad naar hun beeldscherm turen als ze hier rondfietsen. Ze vinden het blijkbaar ook nog doodnormaal. Als ik er dan weereens bijna één onder mijn auto heb en ik vraag zo'n figuur of ze niet beter naar de weg kunnen kijken i.p.v. dat beeldscherm krijg je, of een schaapachtige blik, of nog erger gaan ze op je schelden dat je beter moet uitkijken...
quote:
Je snapte dat niet? Dan heb ik het bij het juiste eind.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wel netjes als je dat ook beargumenteert...
Kijk eens naar lezyne lampjes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:58 schreef JohnDDD het volgende:
heeft iemand hier een tip voor USB-oplaadbare fietsverlichting? kreeg laatst een boete (¤55, maar ik rijd al 3 jaar zonder licht, dus ik verdien het) en heb geen zin meer in dat gedoe met die kutlampies van de HEMA of batterijtjes die op zijn.
Nou, winterkleding dus. Lange broek, lang shirt, craftshirt, handschoenen, soms een sjaal/col/buf en overschoenen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
Wat hebben jullie met dit weer als kleding aan? Ik wil graag weet fietsen maar heb eigenlijk alleen zomerkleding..
Korte fietsbroek met zeem, daarover een lange fietsbroek zonder zeem, sokken, schoenen, overschoentjes, een ondershirtje, een fietsshirt en een Vaude fietsjack. En nog een bandana onder de helm.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
Wat hebben jullie met dit weer als kleding aan? Ik wil graag weet fietsen maar heb eigenlijk alleen zomerkleding..
Ondershirt, wielershirt, wielerjack, lange broek, sokken, korte handschoenen. Het valt echt goed mee met de kou nu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lange broek met zeem, ondershirt van craft daarboven simpel sportshirt daarover heen fietsjack, sokken met overschoenen, muts voor onder de helm en handschoenen (maar die draag ik meestal wel).quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
En onderschrift is dan een thermoshirt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ondershirt, wielershirt, wielerjack, lange broek, sokken, korte handschoenen. Het valt echt goed mee met de kou nu.
Nee, gewoon een zweetshirt zodat je bovenlichaam droog blijft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En onderschrift is dan een thermoshirt?
Heb zelf ook niet veel winterkleding, ik doe het als volgt:quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef nickhguitar het volgende:
Wel korte broek, met een jasje. Afgelopen zondag nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:37 schreef MCH het volgende:
Heeft iemand in 2014 al een kort-kort gekkie gespot dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |